PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
FUTGraphics (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
JanCeesFOK (JanCees)
philthdustrial (Philos)
Derium (Patje1987)
quote:Op zondag 4 augustus 2013 15:04 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
las het ook ja, was ook het eerste waar ik aan moest denken. en toen nog iets slechts over mental powers mental powers maar besloot dat maar niet te posten![]()
![]()
Gelukkig doen we het niet zelf.quote:
En op 24 september waren we aan het tamperen toch?quote:Op zondag 4 augustus 2013 15:25 schreef DarkSonic2 het volgende:
Hoezo begint deze reeks bij topic 309? Ik wilde kijken wat de eerste dag was dat we op de web app konden. Gelukkig herinnerde ik me een speler die ik op de eerste dag had (17 september) en ik kocht vandaag iemand die op 18 september uit een pack is gehaald.
Dat kan ik me niet meer herinneren. Ik weet wel dat de topics toen heeeeeeel snel gingen.quote:Op zondag 4 augustus 2013 15:28 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
En op 24 september waren we aan het tamperen toch?
Die goal van Benzia inderdaad.quote:Op zondag 4 augustus 2013 15:30 schreef Ajacied7 het volgende:
Gg Bakkert! Bijzonder dat jij met al die 'langzame' spelers kunt omgaan maar je blijft kwetsbaar in FUT.![]()
Iedere keer die skill-runs met TottiBenzia speelde wel erg goed, je zou bijna in een handicap gaan geloven.
Wil je nog?quote:Op zondag 4 augustus 2013 15:31 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Die goal van Benzia inderdaad.
Ik ben heel kwetsbaar als de tegenstander via de achterlijn komt. En dat deed jij echt heel goed.
ja, doe maar.quote:
Daar hadden we toen ook Instagramm van gevonden toch?quote:Op zondag 4 augustus 2013 15:33 schreef Lindgren. het volgende:
Iemand die trouwens deze weer even in de OP zet?
[ afbeelding ]
Donequote:Op zondag 4 augustus 2013 15:33 schreef Lindgren. het volgende:
Iemand die trouwens deze weer even in de OP zet?
[ afbeelding ]
Wie is jp?quote:Op zondag 4 augustus 2013 15:37 schreef DarkSonic2 het volgende:
JPHij heeft het hele jaar nog geen silver IF gehad en haalt hij even IF Maikon Leite uit een pack. [ afbeelding ]
JP flathead. De man achter ultimatedb en ik heb hem in mijn friends list, 1.300.000.000 club value.quote:
Wooow das veeeulquote:Op zondag 4 augustus 2013 15:39 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
JP flathead. De man achter ultimatedb en ik heb hem in mijn friends list, 1.300.000.000 club value.
dat weet ik niet zekerquote:Op zondag 4 augustus 2013 15:43 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Hoe dan? Gewoon alle versies van ronaldo enzo?
In FUT11 had hij ze allemaal. In FUT12 volgens mij niet. Sowieso had hij die 0 weight spelers die ik verzamelde niet.quote:
Dan heeft Johan toch nog iets goed voorspeld.quote:Op zondag 4 augustus 2013 15:49 schreef pascal08 het volgende:
Ik schakel net in: Utrecht - Go Ahead 1 - 1Zou wat zijn als Go Ahead gelijk haar eerste punt pakt.
Toen 'ie bij de eerste wedstrijd ADO zei, lag ik ook dubbel.quote:Op zondag 4 augustus 2013 15:50 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dan heeft Johan toch nog iets goed voorspeld.
Verrassend? Die hebben gewoon een leuk team gaan zich makkelijk handhavenquote:Op zondag 4 augustus 2013 15:51 schreef pascal08 het volgende:
Oei!! Bijna 1-2. Go Ahead is verrassend sterk.
Je mag toch aannemen dat Utrecht deze wedstrijd makkelijk gaat winnen, maar Utrecht is nergens.quote:Op zondag 4 augustus 2013 15:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Verrassend? Die hebben gewoon een leuk team gaan zich makkelijk handhaven
http://www.budgetgaming.nl/game-profile/game-99131.htmlquote:Op zondag 4 augustus 2013 15:54 schreef x1N2ition het volgende:
Waar kun je het goedkoopst originele PS3-controllers halen? Een tijdje terug gaf iemand hier een coole site. Mijn controllers zijn het allebei langzaam aan het begeven, ouderdom denk ik.
quote:Op zondag 4 augustus 2013 15:57 schreef DarkSonic2 het volgende:
De Ridder 80% fit. Dat komt doordat hij een transfer is HAHAHA
Jij ook.quote:Op zondag 4 augustus 2013 15:57 schreef Lindgren. het volgende:
Goed gespeeld Bakkert.Ik liep echt te kutten die tweede helft.
Die kans met Wallyson
![]()
gofferdomme.quote:Op zondag 4 augustus 2013 15:57 schreef DarkSonic2 het volgende:
Dit is best een leuk mopje eigenlijkquote:Op zondag 4 augustus 2013 15:57 schreef DarkSonic2 het volgende:
ik ga hem nu tweeten als mijn eigen grap.quote:
Wel beter dat die vader nog leeft want die mag nu heel lang boeten voor z'n daadquote:Op zondag 4 augustus 2013 16:01 schreef Lindgren. het volgende:
NWS / Vader electrocuteert bewust zijn kinderen
bah
wat een kutgrap is dat.quote:Op zondag 4 augustus 2013 16:04 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb soms ook leuke grappen. Bijvoorbeeld: De Ridder zorgt meteen voor meer strijd.
quote:Op zondag 4 augustus 2013 16:04 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb soms ook leuke grappen. Bijvoorbeeld: De Ridder zorgt meteen voor meer strijd.
Je had moeten stoppen op je hoogtepuntquote:Op zondag 4 augustus 2013 16:04 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hoeveel heb je nog?quote:Op zondag 4 augustus 2013 16:07 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik kan natuurlijk niet tegen Lindgren. zijn grappen op twitter op. Ik ga wel weer verder met traden tot ik genoeg heb voor IF Maikon Leite.
Kun je die nog niet betalen? Succes knul.quote:Op zondag 4 augustus 2013 16:07 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik kan natuurlijk niet tegen Lindgren. zijn grappen op twitter op. Ik ga wel weer verder met traden tot ik genoeg heb voor IF Maikon Leite.
Utrecht dat niet kon winnen van het 4de team uit Luxemburg?quote:Op zondag 4 augustus 2013 15:55 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Je mag toch aannemen dat Utrecht deze wedstrijd makkelijk gaat winnen, maar Utrecht is nergens.
In totaal op 3 accounts (excl. spelers) heb ik al bijna een miljoen bij elkaar. Ik heb ook nog genoeg spelers om te verkopen maar ik moet afwachten tot ik weer iets naar mijn TP kan sturen op de andere 2 accounts.quote:
oh...quote:
Kan imo ook prima.quote:Op zondag 4 augustus 2013 16:11 schreef TBakkert het volgende:
[..]
oh...
Ik dacht dat hij misschien wel handig zou zijn om mee naar binnen te trekken en dan te schieten...
quote:Op zondag 4 augustus 2013 16:11 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik moet die Bukharuft ook ooit nog eens proberen.
Echt een drama ja. Vorig jaar de 5e plaats. Dit jaar uitschakeling tegen een onbekende ploeg uit Luxemburg en nu bijna achter tegen Go Ahead Eagles.quote:Op zondag 4 augustus 2013 16:10 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Utrecht dat niet kon winnen van het 4de team uit Luxemburg?
Ze staan net zo bijna achter als aan het begin van de wedstrijd hoor.quote:Op zondag 4 augustus 2013 16:12 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Echt een drama ja. Vorig jaar de 5e plaats. Dit jaar uitschakeling tegen een onbekende ploeg uit Luxemburg en nu bijna achter tegen Go Ahead Eagles.
haha wauw, goed ruimtelijk inzicht. Kan toch geen rijbewijs gehaald hebben? :-/quote:
Moet je nagaan wat een goede speler die Van der Hoorn dan eigenlijk is.quote:Op zondag 4 augustus 2013 16:12 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Echt een drama ja. Vorig jaar de 5e plaats. Dit jaar uitschakeling tegen een onbekende ploeg uit Luxemburg en nu bijna achter tegen Go Ahead Eagles.
Heb hem liever wat dichter tegen de goal aanquote:Op zondag 4 augustus 2013 16:11 schreef TBakkert het volgende:
[..]
oh...
Ik dacht dat hij misschien wel handig zou zijn om mee naar binnen te trekken en dan te schieten...
ja, dat snap ik wel, maar Bukharov rendeert volgens mij niet zo in 4-3-2-1 of 4-3-3. En dan heb ik geen goede plek voor Huseklepp...quote:Op zondag 4 augustus 2013 16:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Heb hem liever wat dichter tegen de goal aan
Na het uitstappen ook ff kijken of haar auto schade heeftquote:Op zondag 4 augustus 2013 16:13 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
haha wauw, goed ruimtelijk inzicht. Kan toch geen rijbewijs gehaald hebben? :-/
iddquote:Op zondag 4 augustus 2013 16:15 schreef wonton het volgende:
[..]
Na het uitstappen ook ff kijken of haar auto schade heeft
hij staat in de etalagequote:Op zondag 4 augustus 2013 16:32 schreef Revontulet het volgende:
BMI centraal, koeman krijgt eindelijk verstand.
Bij mij doet hij het gewoon.quote:Op zondag 4 augustus 2013 16:43 schreef Ozz-03 het volgende:
Er was iets met de Trade Pile aan de hand toch? Ik kan er maar steeds 10 spelers op zetten, is hier een oplossing voor?
PS3?quote:
quote:
nee. 4*.quote:
quote:Op zondag 4 augustus 2013 17:10 schreef TBakkert het volgende:
wil iemand nu misschien een potje silvers?
sorry, vijf_voor was eerder...quote:
Serero verdient dan ook 5* op basis van de skills die hij in Zuid-Afrika liet zien. En Masuku ook:quote:Op zondag 4 augustus 2013 17:13 schreef TBakkert het volgende:
[..]
nee. 4*.
Maar overdrijven maakt het leven nou eenmaal leuk.
Tuurlijk, ik heb tijd genoeg.quote:Op zondag 4 augustus 2013 17:15 schreef TBakkert het volgende:
[..]
sorry, vijf_voor was eerder...
Wil jij daarna nog?
mooi.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
Is dit een goed prijsje?quote:Op zondag 4 augustus 2013 17:18 schreef DarkSonic2 het volgende:
Die skill van Masuku @2:15 in dat filmpje3x hooghouden, dan een rondje draaien en dan weer verder.
Daar is wel winst op te halen ja.quote:Op zondag 4 augustus 2013 17:36 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Is dit een goed prijsje?
[ afbeelding ]
mooie aanval ookquote:
hij speelt beter in 5atb gr gr x gjequote:Op zondag 4 augustus 2013 18:01 schreef SV-Spakenburg het volgende:
350k om een nieuw team te maken![]()
Ik ga het trio Silva - Barzagli - Chiellini nemen denk ik.. Silva nog nooit gehad, hoe speelt ie in 3atb?
4-5-1 is echt een kutopstelling.. Alleen de spits staat voorin en achterin staan alleen 4 verdedigers.quote:Op zondag 4 augustus 2013 18:10 schreef TBakkert het volgende:
WAT. een kutteam zeg.
Ajacied7 is trouwens wel echt heel goed in kleine ruimtes.![]()
ik ga denk ik een andere formatie spelen. Ik denk 4-2-2-2. Dan wel Bukharov, maar naast Elyou van Rosenborg...quote:Op zondag 4 augustus 2013 18:14 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
4-5-1 is echt een kutopstelling.. Alleen de spits staat voorin en achterin staan alleen 4 verdedigers.
Ik denk dat je het beste met een snelle spits kunt spelen en niet met een type Bukharov.
Welkom bij de 4-2-2-2 club.quote:Op zondag 4 augustus 2013 18:15 schreef TBakkert het volgende:
[..]
ik ga denk ik een andere formatie spelen. Ik denk 4-2-2-2. Dan wel Bukharov, maar naast Elyou van Rosenborg...
4222 gaat je echt irriteren bij afvallende ballen.quote:Op zondag 4 augustus 2013 18:15 schreef TBakkert het volgende:
[..]
ik ga denk ik een andere formatie spelen. Ik denk 4-2-2-2. Dan wel Bukharov, maar naast Elyou van Rosenborg...
quote:
quote:Op zondag 4 augustus 2013 18:13 schreef poker4lifee het volgende:
dit krijg je dus als de prullenbakken niet elke dag geleegd worden. Koeman toch maar mooi z'n gelijk gehaald.
hahahaha heldquote:
interezandquote:Op zondag 4 augustus 2013 18:11 schreef TBakkert het volgende:
[..]
hij speelt beter in 5atb gr gr x gje
sniper.quote:
Ach, het komt wel goed joh.quote:Op zondag 4 augustus 2013 18:34 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Die verdomde Mokotjo was gewoon de beste op het veld.
Heerlijk jaquote:
beetje jammer van dat ongeluk of wat er ook was gebeurdquote:
Maar die stats van Mbenza zien er zo goed uit...quote:
Kanu is echt konkogoed.quote:Op zondag 4 augustus 2013 18:39 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Maar die stats van Mbenza zien er zo goed uit...
doet ie goedquote:
Speelt Aras tegen zijn oude club?quote:Op zondag 4 augustus 2013 18:41 schreef Ozz-03 het volgende:
sop://broker.sopcast.com:3912/143531
Liefhebbers van Russisch voetbal, Kuban Krasnodar - Spartak Moskou.Djibril Cisse en Emenike tegenover elkaar.
Nee staat niet in de eerste 11. Weet ook niet of hij op de bank zit.quote:
Ja, en Aras zit tussen de wissels.quote:
quote:
ja was gebeurd net voordat wij er warenquote:Op zondag 4 augustus 2013 18:39 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Er was toch iemand overleden vandaag?
haha handen wassen in de pot hahaquote:Op zondag 4 augustus 2013 18:47 schreef pascal08 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik vind dit echt humor.
quote:Op zondag 4 augustus 2013 18:50 schreef pascal08 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Voor meer: http://www.taalvoutjes.nl/
http://kickass.to/napoleon-total-war-pc-lossyrepack-t3605739.htmlquote:Op zondag 4 augustus 2013 18:56 schreef Revontulet het volgende:
Mister bakkert, heb jij een link naar de torrent van napoleon total war? Is trouwens een compleet andere gameplay dan shogun!
Dat is in Nijmegen !quote:
quote:Op zondag 4 augustus 2013 18:58 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Heldin.
Hier even een ode:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lievvv.
of gewoon een voor een mounten als de installer daar om vraagtquote:Op zondag 4 augustus 2013 18:58 schreef TBakkert het volgende:
[..]
http://kickass.to/napoleon-total-war-pc-lossyrepack-t3605739.html
Je moet dan de beide discs mounten en alle bestanden van beiden in één map op je bureaublad of zo plaatsen. Dan moet je alleen 1 mounten en dan via computer>openen en dan op install.exe klikken.
of setup.exe. Ik weet niet meer hoe die heet.
Nee, dat heb ik eerst geprobeerd, maar dan zegt hij dat de files corrupted zijn. Hij moet alle bestanden tegelijk kunnen lezen om die installatie goed af te ronden...quote:Op zondag 4 augustus 2013 19:16 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
of gewoon een voor een mounten als de installer daar om vraagt
quote:Op zondag 4 augustus 2013 19:09 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Dat is in Nijmegen !
Keizer Karel Plein, vlak bij mijn werk.
https://maps.google.com/?(...)p=12,318.67,,0,-0.33
Stond toch buitenspel, dat liet de NOS niet zien.quote:Op zondag 4 augustus 2013 19:22 schreef DarkSonic2 het volgende:
Havenaar met nu al de misser van het seizoen
quote:Op zondag 4 augustus 2013 18:58 schreef TBakkert het volgende:
[..]
http://kickass.to/napoleon-total-war-pc-lossyrepack-t3605739.html
Je moet dan de beide discs mounten en alle bestanden van beiden in één map op je bureaublad of zo plaatsen. Dan moet je alleen 1 mounten en dan via computer>openen en dan op install.exe klikken.
of setup.exe. Ik weet niet meer hoe die heet.
graag gedaan.quote:
Had ik ook ongeveer, maar bij mij was het een draadje van de verdoving. 19 augustus gaat de volgende eruit.quote:Op zondag 4 augustus 2013 19:53 schreef Tobi-wan het volgende:
Misschien moet ik toch maar tandarts worden... Net even een stukje bot eigenhandig uit mijn kaak gehaald. Verscheen een week na het trekken van mijn verstandskies opeens.
quote:Op zondag 4 augustus 2013 19:53 schreef Tobi-wan het volgende:
Misschien moet ik toch maar tandarts worden... Net even een stukje bot eigenhandig uit mijn kaak gehaald. Verscheen een week na het trekken van mijn verstandskies opeens.
wil jij nog een potje silvers?quote:Op zondag 4 augustus 2013 20:17 schreef Vijf_voor het volgende:
De hele dag al, is er geen IF Veron te vinden
Die draadjes is heel normaal en die moeten er juist uit, maar hele stukken bot toch niet (iig niet bij mij).quote:Op zondag 4 augustus 2013 20:10 schreef x1N2ition het volgende:
[..]
Had ik ook ongeveer, maar bij mij was het een draadje van de verdoving. 19 augustus gaat de volgende eruit.
is top, ik zet mijn PS aan!quote:Op zondag 4 augustus 2013 20:22 schreef Vijf_voor het volgende:
[..]
Ja is goed, ik koop wel ff de nif.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
Klopt, maar bij mij hadden het oplosbare draadjes moeten zijn (wat dus niet het geval was).quote:Op zondag 4 augustus 2013 20:18 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Die draadjes is heel normaal en die moeten er juist uit, maar hele stukken bot toch niet (iig niet bij mij).
Is het pijnlijk? Ik kan absoluut niet tegen verdovingen, maar zonder verdoving doet geen tandarts het, lijkt me.quote:Op zondag 4 augustus 2013 20:10 schreef x1N2ition het volgende:
[..]
Had ik ook ongeveer, maar bij mij was het een draadje van de verdoving. 19 augustus gaat de volgende eruit.
jawel man, broer had het zonder gedaan, dus dat kan je als het goed is ook gewoon vragenquote:Op zondag 4 augustus 2013 20:38 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Is het pijnlijk? Ik kan absoluut niet tegen verdovingen, maar zonder verdoving doet geen tandarts het, lijkt me.
Gg!.Het einde van die 1e helft sloeg helemaal nergens meer op. Alles was gewoon raak.quote:Op zondag 4 augustus 2013 20:42 schreef Vijf_voor het volgende:
Het lijkt wel of je met 11 messi's speelt, en ik kan niet containen
volgens mij wel jaquote:Op zondag 4 augustus 2013 20:50 schreef Lindgren. het volgende:
Waar is Thorb eigenlijk?Op vakantie?
quote:Op zondag 4 augustus 2013 20:50 schreef Lindgren. het volgende:
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 15:16 schreef Thorb het volgende:
Maar goed jongens ik ben er weg van, doeiiiiiiiiii
Omni druk met rl zaken, en Lindgren kan of wil vast nietquote:
Ik heb nog even gecheckt, maar ik heb mijn headset op m'n kamer liggen denk ik.quote:Op zondag 4 augustus 2013 20:53 schreef poker4lifee het volgende:
Kunnen jullie in die bronze cup soms ook zo moeilijk een tegenstander vinden? duurt langggggg
[..]
Omni druk met rl zaken, en Lindgren kan of wil vast niet
Oh, dat zou wel beter zijn. Ik ga echt gestrekt als ik zo'n naald zie.quote:Op zondag 4 augustus 2013 20:45 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
jawel man, broer had het zonder gedaan, dus dat kan je als het goed is ook gewoon vragen
Mis je hem? Hij zit in Zimbabwe ofzo: negers voeren.quote:Op zondag 4 augustus 2013 20:50 schreef Lindgren. het volgende:
Het viel me gewoon op.quote:Op zondag 4 augustus 2013 20:56 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Mis je hem? Hij zit in Zimbabwe ofzo: negers voeren.
ja.quote:
Wil jij eerst tegen A7?quote:
zijn IF was heel goed op LW in 4-3-3.quote:Op zondag 4 augustus 2013 20:58 schreef Revontulet het volgende:
Iemand ervaring met Payet (welke versie dan ook)?
Ik kwam eigenlijk sowieso zelf al 9 dagen niet meer.quote:Op zondag 4 augustus 2013 20:58 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Hij kwam al 9 dagen niet meer voor in je Excel zeker?
Geen ervaring, maar de stats van zijn TOTS.quote:Op zondag 4 augustus 2013 20:58 schreef Revontulet het volgende:
Ja, met de IF. Die beviel me wel. In H2H is 'ie ook goed. Snel, moeilijk van de bal te krijgen en het is geen luie speler.quote:Op zondag 4 augustus 2013 20:58 schreef Revontulet het volgende:
haha 'bleu', snap je hem?quote:Op zondag 4 augustus 2013 20:59 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Geen ervaring, maar de stats van zijn TOTS.Sacre Bleu.
Ik weet niet hoe ik deze zin moet interpreteren.quote:Op zondag 4 augustus 2013 20:58 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik kwam eigenlijk sowieso zelf al 9 dagen niet meer.
Dat ik geen seks meer met Thorb heb sinds hij weg is?quote:Op zondag 4 augustus 2013 20:59 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe ik deze zin moet interpreteren.
je moet de TOTW uitdagen op Legendarisch en daarvoor moet je sliders aanzetten in gewoon H2H.quote:Op zondag 4 augustus 2013 21:00 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
Nou na 2x veiling koopt niemand wat van die rotzooi van mij. Ik kan maar beter gewoon cup tegen pc spelen en dan als die lui allemaal door hun contract heen zijn alles snel verkopen en bronzen packs kopen?
Doet dat spel het al?quote:Op zondag 4 augustus 2013 21:00 schreef Revontulet het volgende:
Zijn TOTS is wel behoorlijk duur, ga waarschijnlijk voor de IF dan
quote:Op zondag 4 augustus 2013 20:55 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik heb nog even gecheckt, maar ik heb mijn headset op m'n kamer liggen denk ik.
Ik kan vanaf eind augustus weer elke dag.Ik wil wel hoor.
HAAAA! GAYYYYYY!quote:Op zondag 4 augustus 2013 21:00 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Dat ik geen seks meer met Thorb heb sinds hij weg is?
Gewoon stiekem wat giftige poeder door die kleurstoffen mengen.quote:Op zondag 4 augustus 2013 21:06 schreef DuTank het volgende:
Ik ben die wekelijkse Color Run onzin echt helemaal beu nu. Wat een kansloos blij gedoe zeg
1x was leuk, maar daarna niet meer doen gewoon.
Zimbabwe ofzoquote:Op zondag 4 augustus 2013 20:50 schreef Lindgren. het volgende:
Het is wel makkelijk om op die manier coke naar binnen te smokkelen.quote:Op zondag 4 augustus 2013 21:13 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Gewoon stiekem wat giftige poeder door die kleurstoffen mengen.
Top. Invite me maar vast.quote:Op zondag 4 augustus 2013 21:14 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Ik wacht wel even tot je potje af is..
Ik zei het toch. Hij kan die coins nooit waard zijnquote:Op zondag 4 augustus 2013 21:39 schreef poker4lifee het volgende:
wauw, Slew kan echt totaaal niet dribbelenelk balcontact 10km vooruit
Boven of onder? Dit was voor het eerst boven, die schijnen een stuk minder erg te zijn dan beneden. Daar was ik wel blij mee want mijn 2 verstandskiezen onderin waren al getrokken en ik vreesde dat het weer zo erg zou worden.quote:Op zondag 4 augustus 2013 20:10 schreef x1N2ition het volgende:
[..]
Ik voelde dat het los zat en het was best scherp dus mijn wang was er ook niet blij mee.quote:
idd :p kut schot ook maarja, hij kan wel rennenquote:Op zondag 4 augustus 2013 21:44 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik zei het toch. Hij kan die coins nooit waard zijn
Dat is dan ook het enige.. en toch heb ik het vaak moeilijk tegen hem.quote:Op zondag 4 augustus 2013 21:45 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
idd :p kut schot ook maarja, hij kan wel rennen
Lachen als iedereen high gaat als je 5kg coke de lucht in smijt.quote:Op zondag 4 augustus 2013 21:15 schreef DuTank het volgende:
[..]
Het is wel makkelijk om op die manier coke naar binnen te smokkelen.
"Jaa is gewoon wit poeder om mee te gooien"
Allebei weer containen als gekken.quote:Op zondag 4 augustus 2013 21:50 schreef Lindgren. het volgende:
Goed gespeeld, Ajacied.Leuk potje. Kunnen later nog wel eens een rematch doen.
Wil je nog een keertje?quote:Op zondag 4 augustus 2013 21:53 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Allebei weer containen als gekken.
Jij bent een stuk minder voorspelbaar als Bakkert trouwens.
die zijn al up to date. Heb er 47quote:Op zondag 4 augustus 2013 21:54 schreef Tobi-wan het volgende:
Wanneer zijn de punten van de voetbalmanager up to date? Gaat dat per 2 rondes pas?
Ben net begonnen... Dus na SVquote:Op zondag 4 augustus 2013 21:56 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Wil je nog een keertje?
Ik heb nu wel een goed silver team.
okee!quote:Op zondag 4 augustus 2013 21:57 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Ben net begonnen... Dus na SVwaarschijnlijk.
`quote:Op zondag 4 augustus 2013 21:57 schreef wieisboos het volgende:
[..]
die zijn al up to date. Heb er 47
Punten zijn al geupdate.quote:Op zondag 4 augustus 2013 21:54 schreef Tobi-wan het volgende:
Wanneer zijn de punten van de voetbalmanager up to date? Gaat dat per 2 rondes pas?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 4 augustus 2013 21:58 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Punten zijn al geupdate.Dat zijn niet alle punten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 4 augustus 2013 21:58 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
`
Waarom sta je hier nog niet tussen dan?
[ afbeelding ]
[..]
Punten zijn al geupdate.nog niet helemaal geupdate blijkbaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maakt niet uit, je had gewoon een slechte week, volgende week beter...quote:Op zondag 4 augustus 2013 22:00 schreef wieisboos het volgende:
[..]
[..]
nog niet helemaal geupdate blijkbaar
[ afbeelding ]
Was het maar zo.quote:Op zondag 4 augustus 2013 22:03 schreef ThadCastle het volgende:
Hoe kan Nordfeldt 0 punten opleveren?
[..]
Punten zijn al geupdate.yes niet laatsteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1 ding weet ik zeker: ik ga geen 5kg coke weg gooien.quote:Op zondag 4 augustus 2013 21:53 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Lachen als iedereen high gaat als je 5kg coke de lucht in smijt.
Geen berg in je kelder hebben.quote:Op zondag 4 augustus 2013 22:10 schreef DuTank het volgende:
[..]
1 ding weet ik zeker: ik ga geen 5kg coke weg gooien.
Of ik moet er nog 8623 thuis hebben liggen.
mijn kelder is een SM-kelder, daar sla je toch geen coke op.quote:
Meester Theo.quote:Op zondag 4 augustus 2013 22:12 schreef TBakkert het volgende:
[..]
mijn kelder is een SM-kelder, daar sla je toch geen coke op.
En op zolder is al een wietplantage...
Ik vraag me af he, kun je niet gewoon zonnepanelen op het dak leggen, die aansluiten op je lampen e.d.? Zo tap je toch soort van de stroom afquote:Op zondag 4 augustus 2013 22:12 schreef TBakkert het volgende:
[..]
mijn kelder is een SM-kelder, daar sla je toch geen coke op.
En op zolder is al een wietplantage...
Moet kunnen...quote:Op zondag 4 augustus 2013 22:15 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik vraag me af he, kun je niet gewoon zonnepanelen op het dak leggen, die aansluiten op je lampen e.d.? Zo tap je toch soort van de stroom af
quote:
Maar je moet je planten ook niet op zolder zetten.quote:Op zondag 4 augustus 2013 22:16 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Moet kunnen...
En als ze dan met heli's overvliegen om warmte te meten, zeg je gewoon dat dat door je zonnepanelen komt.
het was bij mijn opa en oma gedaan in een boerderij die ze verhuurden. Grootste wietplantage die ontdekt was in 5 jaar of zo.quote:Op zondag 4 augustus 2013 22:17 schreef DuTank het volgende:
[..]
Maar je moet je planten ook niet op zolder zetten.
ja?quote:
Komt goed! Eerst tegen bakkertquote:Op zondag 4 augustus 2013 22:32 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Wij doen zometeen ook nog een potje!
Tuurlijk. Ik invite je wel!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
quote:Op zondag 4 augustus 2013 22:35 schreef poker4lifee het volgende:
Bakkert de nieuwe GJEHij os gewoon goed hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bakkert de nieuwe GJEBakkert is niet eens zo slecht hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik denk dat hij makkelijk van Kent wint.
Bakkert de nieuwe GJENee, hij is wel goed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind hem bloedirritant om tegen te spelen. Ik heb nooit het idee dat ik echt veel slechter ben, maar hij is zo'n draaier. Ieder balcontact 8x om je eigen as draaien.
Dat kan ik niet handelen.
hallo dus dit noemen ze nou twitter
yeah klopt ook keertje tegen hem gespeeld paar maanden terug, focking irritant idd. en toen had hij ook nog dat laggy internetquote:Op zondag 4 augustus 2013 22:41 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Nee, hij is wel goed.Ik vind hem bloedirritant om tegen te spelen. Ik heb nooit het idee dat ik echt veel slechter ben, maar hij is zo'n draaier. Ieder balcontact 8x om je eigen as draaien.
kuch kuch TIMMY FUCKING TURNERquote:Op zondag 4 augustus 2013 22:41 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Nee, hij is wel goed.Ik vind hem bloedirritant om tegen te spelen. Ik heb nooit het idee dat ik echt veel slechter ben, maar hij is zo'n draaier. Ieder balcontact 8x om je eigen as draaien.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |