PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
FUTGraphics (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
JanCeesFOK (JanCees)
philthdustrial (Philos)
Derium (Patje1987)
quote:Op zondag 4 augustus 2013 15:04 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
las het ook ja, was ook het eerste waar ik aan moest denken. en toen nog iets slechts over mental powers mental powers maar besloot dat maar niet te posten![]()
![]()
Gelukkig doen we het niet zelf.quote:
En op 24 september waren we aan het tamperen toch?quote:Op zondag 4 augustus 2013 15:25 schreef DarkSonic2 het volgende:
Hoezo begint deze reeks bij topic 309? Ik wilde kijken wat de eerste dag was dat we op de web app konden. Gelukkig herinnerde ik me een speler die ik op de eerste dag had (17 september) en ik kocht vandaag iemand die op 18 september uit een pack is gehaald.
Dat kan ik me niet meer herinneren. Ik weet wel dat de topics toen heeeeeeel snel gingen.quote:Op zondag 4 augustus 2013 15:28 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
En op 24 september waren we aan het tamperen toch?
Die goal van Benzia inderdaad.quote:Op zondag 4 augustus 2013 15:30 schreef Ajacied7 het volgende:
Gg Bakkert! Bijzonder dat jij met al die 'langzame' spelers kunt omgaan maar je blijft kwetsbaar in FUT.![]()
Iedere keer die skill-runs met TottiBenzia speelde wel erg goed, je zou bijna in een handicap gaan geloven.
Wil je nog?quote:Op zondag 4 augustus 2013 15:31 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Die goal van Benzia inderdaad.
Ik ben heel kwetsbaar als de tegenstander via de achterlijn komt. En dat deed jij echt heel goed.
ja, doe maar.quote:
Daar hadden we toen ook Instagramm van gevonden toch?quote:Op zondag 4 augustus 2013 15:33 schreef Lindgren. het volgende:
Iemand die trouwens deze weer even in de OP zet?
[ afbeelding ]
Donequote:Op zondag 4 augustus 2013 15:33 schreef Lindgren. het volgende:
Iemand die trouwens deze weer even in de OP zet?
[ afbeelding ]
Wie is jp?quote:Op zondag 4 augustus 2013 15:37 schreef DarkSonic2 het volgende:
JPHij heeft het hele jaar nog geen silver IF gehad en haalt hij even IF Maikon Leite uit een pack. [ afbeelding ]
JP flathead. De man achter ultimatedb en ik heb hem in mijn friends list, 1.300.000.000 club value.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |