PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
FUTGraphics (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
JanCeesFOK (JanCees)
philthdustrial (Philos)
Derium (Patje1987)
quote:Op zondag 4 augustus 2013 15:04 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
las het ook ja, was ook het eerste waar ik aan moest denken. en toen nog iets slechts over mental powers mental powers maar besloot dat maar niet te posten![]()
![]()
Gelukkig doen we het niet zelf.quote:
En op 24 september waren we aan het tamperen toch?quote:Op zondag 4 augustus 2013 15:25 schreef DarkSonic2 het volgende:
Hoezo begint deze reeks bij topic 309? Ik wilde kijken wat de eerste dag was dat we op de web app konden. Gelukkig herinnerde ik me een speler die ik op de eerste dag had (17 september) en ik kocht vandaag iemand die op 18 september uit een pack is gehaald.
Dat kan ik me niet meer herinneren. Ik weet wel dat de topics toen heeeeeeel snel gingen.quote:Op zondag 4 augustus 2013 15:28 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
En op 24 september waren we aan het tamperen toch?
Die goal van Benzia inderdaad.quote:Op zondag 4 augustus 2013 15:30 schreef Ajacied7 het volgende:
Gg Bakkert! Bijzonder dat jij met al die 'langzame' spelers kunt omgaan maar je blijft kwetsbaar in FUT.![]()
Iedere keer die skill-runs met TottiBenzia speelde wel erg goed, je zou bijna in een handicap gaan geloven.
Wil je nog?quote:Op zondag 4 augustus 2013 15:31 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Die goal van Benzia inderdaad.
Ik ben heel kwetsbaar als de tegenstander via de achterlijn komt. En dat deed jij echt heel goed.
ja, doe maar.quote:
Daar hadden we toen ook Instagramm van gevonden toch?quote:Op zondag 4 augustus 2013 15:33 schreef Lindgren. het volgende:
Iemand die trouwens deze weer even in de OP zet?
[ afbeelding ]
Donequote:Op zondag 4 augustus 2013 15:33 schreef Lindgren. het volgende:
Iemand die trouwens deze weer even in de OP zet?
[ afbeelding ]
Wie is jp?quote:Op zondag 4 augustus 2013 15:37 schreef DarkSonic2 het volgende:
JPHij heeft het hele jaar nog geen silver IF gehad en haalt hij even IF Maikon Leite uit een pack. [ afbeelding ]
JP flathead. De man achter ultimatedb en ik heb hem in mijn friends list, 1.300.000.000 club value.quote:
Wooow das veeeulquote:Op zondag 4 augustus 2013 15:39 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
JP flathead. De man achter ultimatedb en ik heb hem in mijn friends list, 1.300.000.000 club value.
dat weet ik niet zekerquote:Op zondag 4 augustus 2013 15:43 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Hoe dan? Gewoon alle versies van ronaldo enzo?
In FUT11 had hij ze allemaal. In FUT12 volgens mij niet. Sowieso had hij die 0 weight spelers die ik verzamelde niet.quote:
Dan heeft Johan toch nog iets goed voorspeld.quote:Op zondag 4 augustus 2013 15:49 schreef pascal08 het volgende:
Ik schakel net in: Utrecht - Go Ahead 1 - 1Zou wat zijn als Go Ahead gelijk haar eerste punt pakt.
Toen 'ie bij de eerste wedstrijd ADO zei, lag ik ook dubbel.quote:Op zondag 4 augustus 2013 15:50 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dan heeft Johan toch nog iets goed voorspeld.
Verrassend? Die hebben gewoon een leuk team gaan zich makkelijk handhavenquote:Op zondag 4 augustus 2013 15:51 schreef pascal08 het volgende:
Oei!! Bijna 1-2. Go Ahead is verrassend sterk.
Je mag toch aannemen dat Utrecht deze wedstrijd makkelijk gaat winnen, maar Utrecht is nergens.quote:Op zondag 4 augustus 2013 15:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Verrassend? Die hebben gewoon een leuk team gaan zich makkelijk handhaven
http://www.budgetgaming.nl/game-profile/game-99131.htmlquote:Op zondag 4 augustus 2013 15:54 schreef x1N2ition het volgende:
Waar kun je het goedkoopst originele PS3-controllers halen? Een tijdje terug gaf iemand hier een coole site. Mijn controllers zijn het allebei langzaam aan het begeven, ouderdom denk ik.
quote:Op zondag 4 augustus 2013 15:57 schreef DarkSonic2 het volgende:
De Ridder 80% fit. Dat komt doordat hij een transfer is HAHAHA
Jij ook.quote:Op zondag 4 augustus 2013 15:57 schreef Lindgren. het volgende:
Goed gespeeld Bakkert.Ik liep echt te kutten die tweede helft.
Die kans met Wallyson
![]()
gofferdomme.quote:Op zondag 4 augustus 2013 15:57 schreef DarkSonic2 het volgende:
Dit is best een leuk mopje eigenlijkquote:Op zondag 4 augustus 2013 15:57 schreef DarkSonic2 het volgende:
ik ga hem nu tweeten als mijn eigen grap.quote:
Wel beter dat die vader nog leeft want die mag nu heel lang boeten voor z'n daadquote:Op zondag 4 augustus 2013 16:01 schreef Lindgren. het volgende:
NWS / Vader electrocuteert bewust zijn kinderen
bah
wat een kutgrap is dat.quote:Op zondag 4 augustus 2013 16:04 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb soms ook leuke grappen. Bijvoorbeeld: De Ridder zorgt meteen voor meer strijd.
quote:Op zondag 4 augustus 2013 16:04 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb soms ook leuke grappen. Bijvoorbeeld: De Ridder zorgt meteen voor meer strijd.
Je had moeten stoppen op je hoogtepuntquote:Op zondag 4 augustus 2013 16:04 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hoeveel heb je nog?quote:Op zondag 4 augustus 2013 16:07 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik kan natuurlijk niet tegen Lindgren. zijn grappen op twitter op. Ik ga wel weer verder met traden tot ik genoeg heb voor IF Maikon Leite.
Kun je die nog niet betalen? Succes knul.quote:Op zondag 4 augustus 2013 16:07 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik kan natuurlijk niet tegen Lindgren. zijn grappen op twitter op. Ik ga wel weer verder met traden tot ik genoeg heb voor IF Maikon Leite.
Utrecht dat niet kon winnen van het 4de team uit Luxemburg?quote:Op zondag 4 augustus 2013 15:55 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Je mag toch aannemen dat Utrecht deze wedstrijd makkelijk gaat winnen, maar Utrecht is nergens.
In totaal op 3 accounts (excl. spelers) heb ik al bijna een miljoen bij elkaar. Ik heb ook nog genoeg spelers om te verkopen maar ik moet afwachten tot ik weer iets naar mijn TP kan sturen op de andere 2 accounts.quote:
oh...quote:
Kan imo ook prima.quote:Op zondag 4 augustus 2013 16:11 schreef TBakkert het volgende:
[..]
oh...
Ik dacht dat hij misschien wel handig zou zijn om mee naar binnen te trekken en dan te schieten...
quote:Op zondag 4 augustus 2013 16:11 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik moet die Bukharuft ook ooit nog eens proberen.
Echt een drama ja. Vorig jaar de 5e plaats. Dit jaar uitschakeling tegen een onbekende ploeg uit Luxemburg en nu bijna achter tegen Go Ahead Eagles.quote:Op zondag 4 augustus 2013 16:10 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Utrecht dat niet kon winnen van het 4de team uit Luxemburg?
Ze staan net zo bijna achter als aan het begin van de wedstrijd hoor.quote:Op zondag 4 augustus 2013 16:12 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Echt een drama ja. Vorig jaar de 5e plaats. Dit jaar uitschakeling tegen een onbekende ploeg uit Luxemburg en nu bijna achter tegen Go Ahead Eagles.
haha wauw, goed ruimtelijk inzicht. Kan toch geen rijbewijs gehaald hebben? :-/quote:
Moet je nagaan wat een goede speler die Van der Hoorn dan eigenlijk is.quote:Op zondag 4 augustus 2013 16:12 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Echt een drama ja. Vorig jaar de 5e plaats. Dit jaar uitschakeling tegen een onbekende ploeg uit Luxemburg en nu bijna achter tegen Go Ahead Eagles.
Heb hem liever wat dichter tegen de goal aanquote:Op zondag 4 augustus 2013 16:11 schreef TBakkert het volgende:
[..]
oh...
Ik dacht dat hij misschien wel handig zou zijn om mee naar binnen te trekken en dan te schieten...
ja, dat snap ik wel, maar Bukharov rendeert volgens mij niet zo in 4-3-2-1 of 4-3-3. En dan heb ik geen goede plek voor Huseklepp...quote:Op zondag 4 augustus 2013 16:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Heb hem liever wat dichter tegen de goal aan
Na het uitstappen ook ff kijken of haar auto schade heeftquote:Op zondag 4 augustus 2013 16:13 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
haha wauw, goed ruimtelijk inzicht. Kan toch geen rijbewijs gehaald hebben? :-/
iddquote:Op zondag 4 augustus 2013 16:15 schreef wonton het volgende:
[..]
Na het uitstappen ook ff kijken of haar auto schade heeft
hij staat in de etalagequote:Op zondag 4 augustus 2013 16:32 schreef Revontulet het volgende:
BMI centraal, koeman krijgt eindelijk verstand.
Bij mij doet hij het gewoon.quote:Op zondag 4 augustus 2013 16:43 schreef Ozz-03 het volgende:
Er was iets met de Trade Pile aan de hand toch? Ik kan er maar steeds 10 spelers op zetten, is hier een oplossing voor?
PS3?quote:
quote:
nee. 4*.quote:
quote:Op zondag 4 augustus 2013 17:10 schreef TBakkert het volgende:
wil iemand nu misschien een potje silvers?
sorry, vijf_voor was eerder...quote:
Serero verdient dan ook 5* op basis van de skills die hij in Zuid-Afrika liet zien. En Masuku ook:quote:Op zondag 4 augustus 2013 17:13 schreef TBakkert het volgende:
[..]
nee. 4*.
Maar overdrijven maakt het leven nou eenmaal leuk.
Tuurlijk, ik heb tijd genoeg.quote:Op zondag 4 augustus 2013 17:15 schreef TBakkert het volgende:
[..]
sorry, vijf_voor was eerder...
Wil jij daarna nog?
mooi.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
Is dit een goed prijsje?quote:Op zondag 4 augustus 2013 17:18 schreef DarkSonic2 het volgende:
Die skill van Masuku @2:15 in dat filmpje3x hooghouden, dan een rondje draaien en dan weer verder.
Daar is wel winst op te halen ja.quote:Op zondag 4 augustus 2013 17:36 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Is dit een goed prijsje?
[ afbeelding ]
mooie aanval ookquote:
hij speelt beter in 5atb gr gr x gjequote:Op zondag 4 augustus 2013 18:01 schreef SV-Spakenburg het volgende:
350k om een nieuw team te maken![]()
Ik ga het trio Silva - Barzagli - Chiellini nemen denk ik.. Silva nog nooit gehad, hoe speelt ie in 3atb?
4-5-1 is echt een kutopstelling.. Alleen de spits staat voorin en achterin staan alleen 4 verdedigers.quote:Op zondag 4 augustus 2013 18:10 schreef TBakkert het volgende:
WAT. een kutteam zeg.
Ajacied7 is trouwens wel echt heel goed in kleine ruimtes.![]()
ik ga denk ik een andere formatie spelen. Ik denk 4-2-2-2. Dan wel Bukharov, maar naast Elyou van Rosenborg...quote:Op zondag 4 augustus 2013 18:14 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
4-5-1 is echt een kutopstelling.. Alleen de spits staat voorin en achterin staan alleen 4 verdedigers.
Ik denk dat je het beste met een snelle spits kunt spelen en niet met een type Bukharov.
Welkom bij de 4-2-2-2 club.quote:Op zondag 4 augustus 2013 18:15 schreef TBakkert het volgende:
[..]
ik ga denk ik een andere formatie spelen. Ik denk 4-2-2-2. Dan wel Bukharov, maar naast Elyou van Rosenborg...
4222 gaat je echt irriteren bij afvallende ballen.quote:Op zondag 4 augustus 2013 18:15 schreef TBakkert het volgende:
[..]
ik ga denk ik een andere formatie spelen. Ik denk 4-2-2-2. Dan wel Bukharov, maar naast Elyou van Rosenborg...
quote:
quote:Op zondag 4 augustus 2013 18:13 schreef poker4lifee het volgende:
dit krijg je dus als de prullenbakken niet elke dag geleegd worden. Koeman toch maar mooi z'n gelijk gehaald.
hahahaha heldquote:
interezandquote:Op zondag 4 augustus 2013 18:11 schreef TBakkert het volgende:
[..]
hij speelt beter in 5atb gr gr x gje
sniper.quote:
Ach, het komt wel goed joh.quote:Op zondag 4 augustus 2013 18:34 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Die verdomde Mokotjo was gewoon de beste op het veld.
Heerlijk jaquote:
beetje jammer van dat ongeluk of wat er ook was gebeurdquote:
Maar die stats van Mbenza zien er zo goed uit...quote:
Kanu is echt konkogoed.quote:Op zondag 4 augustus 2013 18:39 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Maar die stats van Mbenza zien er zo goed uit...
doet ie goedquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |