Sukkelsquote:Op maandag 5 augustus 2013 00:08 schreef Murdera het volgende:
Hotel, 10 uur, wij binnen. Receptionist spreekt geen Engels. Opent de deur en gaat slapen.
Heel leeg hotel. Nu in de bar, alle lichten aangedaan, muziek op, en tappen maarik geef deze hotelletje 5 van de 5 kankersteentjes
Ik denk da t we morgeb n ander moeten zoeken
welk land zit je?quote:Op maandag 5 augustus 2013 00:08 schreef Murdera het volgende:
Hotel, 10 uur, wij binnen. Receptionist spreekt geen Engels. Opent de deur en gaat slapen.
Heel leeg hotel. Nu in de bar, alle lichten aangedaan, muziek op, en tappen maarik geef deze hotelletje 5 van de 5 kankersteentjes
Ik denk da t we morgeb n ander moeten zoeken
Wow. Dat vind ik eigenlijk wel een kut opmerkingquote:
woorden doen pjn manquote:Op maandag 5 augustus 2013 02:59 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Wow. Dat vind ik eigenlijk wel een kut opmerking
Wel humoristischquote:Op maandag 5 augustus 2013 03:42 schreef Onorgineel het volgende:
JNG Feedback was wel een goedlopende reeks vandaag
quote:Op zondag 4 augustus 2013 22:16 schreef Moira. het volgende:
[..]
HA HA HA JE BENT GEFRIENDZONED HA HA HA
oh was jij datquote:Op maandag 5 augustus 2013 11:25 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Zit ik gvd nog lekker te slapen wordt er aangebeld. Na even twijfelen en de tweede keer aanbellen toch maar naar de deur gaan omdat er een duur pakje verwacht wordt. Kan alleen de badjas vinden van mn moeder die amper over mijn taas hangt. Doe ik de deur open blijken het een soort jehova's te zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |