quote:ja ga verder
jij geen schaap ik geen herder
geen verlosser niet je redder
gewoon de flexte rapper
Wij zijn allebei mannen hoor, wij moeten eerst zorgen dat een van ons poept, zodat we de poep als glijmiddel kunnen gebruiken.quote:
Waar maak je je druk omquote:Op maandag 5 augustus 2013 00:51 schreef Snowbells het volgende:
In je lingerie naar beneden rennen omdat je naar de wc moet, en erachter komen dat de gordijnen niet dicht zijn en mensen kunnen gluren
het is toch al donkerquote:Op maandag 5 augustus 2013 00:51 schreef Snowbells het volgende:
In je lingerie naar beneden rennen omdat je naar de wc moet, en erachter komen dat de gordijnen niet dicht zijn en mensen kunnen gluren
Holy shitquote:Op maandag 5 augustus 2013 00:51 schreef Snowbells het volgende:
mental imagequote:Op maandag 5 augustus 2013 00:51 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Wij zijn allebei mannen hoor, wij moeten eerst zorgen dat een van ons poept, zodat we de poep als glijmiddel kunnen gebruiken.
mental imagequote:Op maandag 5 augustus 2013 00:51 schreef Snowbells het volgende:
quote:
bietsjquote:
Het gaat altijd beter als je contact maakt met mijquote:Op maandag 5 augustus 2013 00:50 schreef Unscrewed het volgende:
Oh jij dacht dat het beter ging door jou?
ik heb last van diarree, dus dat komt uitquote:Op maandag 5 augustus 2013 00:51 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Wij zijn allebei mannen hoor, wij moeten eerst zorgen dat een van ons poept, zodat we de poep als glijmiddel kunnen gebruiken.
om 1 uur snachts bij een willekeurig huis?quote:
hey!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
My milkshake brings all the boys to the yardquote:Op maandag 5 augustus 2013 00:53 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
om 1 uur snachts bij een willekeurig huis?
quote:Op maandag 5 augustus 2013 00:54 schreef Beach het volgende:
[..]
hey!Opa beachSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat is waarquote:Op maandag 5 augustus 2013 00:53 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Het gaat altijd beter als je contact maakt met mij
Pedofiel inbrekers!quote:Op maandag 5 augustus 2013 00:53 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
om 1 uur snachts bij een willekeurig huis?
oeh oeh! nu ik! wat moet ik zeggen?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |