niet haten op mijn smaak ik haat ook nooit op de jouwequote:Op maandag 5 augustus 2013 00:45 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Iehl![]()
Ik kan dat dansje van expectation he
Bij mij ziet het er horkerig uit in plaats van sexy en aantrekkelijkquote:Op maandag 5 augustus 2013 00:45 schreef Beach het volgende:
[..]
niet haten op mijn smaak ik haat ook nooit op de jouwe
Laat maar keer zien danhopelijk staat het binnenkort op je YT kanaal.
Alles goed?quote:
Ik kan nu kiezen uit de lullige opmerking over je woongebied of de seksistische opmerking dat het er toch wel leuk uit zietquote:Op maandag 5 augustus 2013 00:46 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Bij mij ziet het er horkerig uit in plaats van sexy en aantrekkelijk
ut = het = seks = met mij?quote:Op maandag 5 augustus 2013 00:47 schreef Ahmad1nejad het volgende:
mmmmmmmm wie is ut
mmmmmmmm wie is ut
mmmmmmmm wie is ut
Nee is lekker nummertje. Maar ik wil wel seksen hoorquote:
Ich bin ein Berlinerquote:Op maandag 5 augustus 2013 00:47 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik kan nu kiezen uit de lullige opmerking over je woongebied of de seksistische opmerking dat het er toch wel leuk uit zieteven denken nog welke ik plaats.
Al een stuk beter nu.quote:
Een Berliner Bol jaquote:
Oh. Okequote:Op maandag 5 augustus 2013 00:48 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Nee is lekker nummertje. Maar ik wil wel seksen hoor
Ja, had super veel hongerquote:
oewh rrrrquote:Op maandag 5 augustus 2013 00:49 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Oh. Oke
Laten we eerst een beetje foreplay hebben
niet droog erin rammenquote:Op maandag 5 augustus 2013 00:49 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Oh. Oke
Laten we eerst een beetje foreplay hebben
quote:ja ga verder
jij geen schaap ik geen herder
geen verlosser niet je redder
gewoon de flexte rapper
Wij zijn allebei mannen hoor, wij moeten eerst zorgen dat een van ons poept, zodat we de poep als glijmiddel kunnen gebruiken.quote:
Waar maak je je druk omquote:Op maandag 5 augustus 2013 00:51 schreef Snowbells het volgende:
In je lingerie naar beneden rennen omdat je naar de wc moet, en erachter komen dat de gordijnen niet dicht zijn en mensen kunnen gluren
het is toch al donkerquote:Op maandag 5 augustus 2013 00:51 schreef Snowbells het volgende:
In je lingerie naar beneden rennen omdat je naar de wc moet, en erachter komen dat de gordijnen niet dicht zijn en mensen kunnen gluren
Holy shitquote:Op maandag 5 augustus 2013 00:51 schreef Snowbells het volgende:
mental imagequote:Op maandag 5 augustus 2013 00:51 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Wij zijn allebei mannen hoor, wij moeten eerst zorgen dat een van ons poept, zodat we de poep als glijmiddel kunnen gebruiken.
mental imagequote:Op maandag 5 augustus 2013 00:51 schreef Snowbells het volgende:
quote:
bietsjquote:
Het gaat altijd beter als je contact maakt met mijquote:Op maandag 5 augustus 2013 00:50 schreef Unscrewed het volgende:
Oh jij dacht dat het beter ging door jou?
ik heb last van diarree, dus dat komt uitquote:Op maandag 5 augustus 2013 00:51 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Wij zijn allebei mannen hoor, wij moeten eerst zorgen dat een van ons poept, zodat we de poep als glijmiddel kunnen gebruiken.
om 1 uur snachts bij een willekeurig huis?quote:
hey!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
My milkshake brings all the boys to the yardquote:Op maandag 5 augustus 2013 00:53 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
om 1 uur snachts bij een willekeurig huis?
quote:Op maandag 5 augustus 2013 00:54 schreef Beach het volgende:
[..]
hey!Opa beachSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat is waarquote:Op maandag 5 augustus 2013 00:53 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Het gaat altijd beter als je contact maakt met mij
Pedofiel inbrekers!quote:Op maandag 5 augustus 2013 00:53 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
om 1 uur snachts bij een willekeurig huis?
oeh oeh! nu ik! wat moet ik zeggen?quote:
dat ik er lekker uit zie tochquote:Op maandag 5 augustus 2013 00:55 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
oeh oeh! nu ik! wat moet ik zeggen?
Tinychatquote:
ik moet toegeven....quote:
Dit zou kunnen gebeuren.quote:Op maandag 5 augustus 2013 00:56 schreef Beach het volgende:
tinychat is nu leuk hooidraad trekt zich af unscrewed smeert zijn tepels in met pindakaas en snowbells laat haar hond in beeld
honden zijn leukquote:Op maandag 5 augustus 2013 00:56 schreef Beach het volgende:
tinychat is nu leuk hooidraad trekt zich af unscrewed smeert zijn tepels in met pindakaas en snowbells laat haar hond in beeld
quote:Op maandag 5 augustus 2013 00:56 schreef Beach het volgende:
quote:Op maandag 5 augustus 2013 00:57 schreef Unscrewed het volgende:
[..]ik hou van pindakaas... honden likken pindakaas toch altijd af? ...
oohh snowwwieee??
quote:
quote:Op maandag 5 augustus 2013 00:58 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Sgatje war is er werom lach je met traanktjes?????
bben btje verdrietig maar door jullie moet ik weer lachen dus ik lach door mn tranen heenquote:Op maandag 5 augustus 2013 00:58 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Sgatje war is er werom lach je met traanktjes?????
Ow lievird ik d8 al t ligt aan my maar gelikig mak ik je ook nog blu hihihiquote:Op maandag 5 augustus 2013 00:58 schreef Beach het volgende:
[..]
[..]
bben btje verdrietig maar door jullie moet ik weer lachen dus ik lach door mn tranen heen
ik moest even nadenken wat er stondquote:Op maandag 5 augustus 2013 00:59 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ow lievird ik d8 al t ligt aan my maar gelikig mak ik je ook nog blu hihihi
Jha dr hb je soms he dat je nie wee wat er stat ja dn mort je t f opnew lesen want ja dan kan je t welleseb ja tog g ja tg,????quote:
Mag ik Snowie's zakgeld dan?quote:Op maandag 5 augustus 2013 01:01 schreef Hooidraad het volgende:
Snow, stoppen anders krijg je deze week geen zakgeld.
ben je stoned ofzoquote:Op maandag 5 augustus 2013 01:00 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Jha dr hb je soms he dat je nie wee wat er stat ja dn mort je t f opnew lesen want ja dan kan je t welleseb ja tog g ja tg,????
Een ban hosselen denk ikquote:Op maandag 5 augustus 2013 01:02 schreef Unscrewed het volgende:
ONZ / Balkanker met pics
Ik ga Yvonne hosselen.
Sorry daddyquote:Op maandag 5 augustus 2013 01:01 schreef Hooidraad het volgende:
Snow, stoppen anders krijg je deze week geen zakgeld.
Ik kom al bietsjquote:Op maandag 5 augustus 2013 01:03 schreef Beach het volgende:
flikkers slinger ik tc aan ben ik de enige
te laat ben al wegquote:
Dan plaagt ze mij. Plagen is een teken van liefde.quote:
NEE!quote:
Oh. Kan niet cam aan doen want mobielquote:Op maandag 5 augustus 2013 01:04 schreef Beach het volgende:
[..]
te laat ben al weg
ik kwam toch alleen maar voor Snow
quote:
bietsjquote:Op maandag 5 augustus 2013 01:04 schreef Beach het volgende:
[..]
te laat ben al weg
ik kwam toch alleen maar voor Snow
Wil je klappen?quote:Op maandag 5 augustus 2013 01:04 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
NEE!Ze heeft al haar kansen verspild!
quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |