niks aan toe te voegenquote:Op donderdag 8 augustus 2013 18:22 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Als je een hekel aan iemand hebt, zie je alleen de negatieve dingen. Dus Patty's buikje valt dan extra op. Patricia Paay vind ik een mooie vrouw, maar veel mensen zien haar anders omdat ze een hekel aan haar hebben.
Patty heeft twee kanten. Ze is vaak wel gezellig, extravert, sociaal, hartelijk en grappig. Maar ze kan ook plat, ordinair, vals, egoïstisch en theatraal zijn. Maar achteraf kan ze ook uitkomen voor haar fouten. Tegenover Chazia Mourali gaf ze eerlijk toe dat ze onaardig tegen haar was.
Iemand als Viola Holt is daar te kinderachtig voor. Nog steeds na 18 jaar wrok voelen naar Catherine Keyl.Waarschijnlijk had Catherine een scherpe opmerking gemaakt ofzo nadat Viola zichzelf voor de zoveelste keer voor lul zette en daar is Viola nu nog steeds boos om en zodoende noemt ze Catherine een slang met gordelroos.
Nou, blij dat je het hebt gevonden.quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:29 schreef Uccie het volgende:
Zat ik jullie helemaal te zoeken in TV
ja ik weet dat er zoiets is als myAT, maar dat vergeet ik altijd
Jij ook hier, ouwe trekpop?quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:30 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nou, blij dat je het hebt gevonden.
Ja dat kan niet anders he, klootzak!quote:
Ik zat al te denken..hoor ik dat nou echt?quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:35 schreef Adelante het volgende:
Dochter Bobby en zoon Zoe???? koekoek
Ja, voor zijn andere zoon,Kees, krijgt hij dan wel weer punten.quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:35 schreef Adelante het volgende:
Dochter Bobby en zoon Zoe???? koekoek
ja ik ookquote:Op zondag 11 augustus 2013 21:35 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik zat al te denken..hoor ik dat nou echt?
Die is heel vroeg oud inderdaad ja.quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:36 schreef marcodej het volgende:
Die Bridget wordt ook door een klinke laag plamuur overeind gehouden tegenwoordig, of niet?
Ja, ik mis die perron-0 look van hem totaal niet.quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:37 schreef Pisces29 het volgende:
Tygo moet zijn kapsel altijd zo houden.
Mwah zware rode lippenstift tekent ook wel lekker hard. In elk gezicht.quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:36 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Die is heel vroeg oud inderdaad ja.
Dat weet jij dan weer.quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mwah zware rode lippenstift tekent ook wel lekker hard. In elk gezicht.
quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:37 schreef Pisces29 het volgende:
Tygo moet zijn kapsel altijd zo houden.
geen idee eigenlijk.quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:40 schreef Uccie het volgende:
Weten we eigenlijk of die operatie succesvol was..ik heb wat afleveringen RTL Boulevard gemist
Ik zag van de week dat hij 39 is.quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:41 schreef alors het volgende:
Ik vind dat Tygo zo'n verlopen kop heeft.
Ook datquote:
Gek he na zoveel drank en drugsquote:Op zondag 11 augustus 2013 21:41 schreef alors het volgende:
Ik vind dat Tygo zo'n verlopen kop heeft.
Nee, dat is hem wel af te zien ja.quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:43 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Gek he na zoveel drank en drugs
Nou ja een bloemetjesjurk is het welquote:
ze heeft wel watquote:Op zondag 11 augustus 2013 21:44 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nou ja een bloemetjesjurk is het wel
Nou, ik zou een gezelligere avond hebben met Patty denk ik.quote:
Kan tenminste lekker zuipenquote:Op zondag 11 augustus 2013 21:46 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nou, ik zou een gezelligere avond hebben met Patty denk ik.
ieder zijn mening toch? Gezelligste avond van deze dames zou ik met Isa hebben denk ik.quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:46 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nou, ik zou een gezelligere avond hebben met Patty denk ik.
Ja tuurlijk! Niet zo serieus hoorquote:Op zondag 11 augustus 2013 21:50 schreef Toekito het volgende:
[..]
ieder zijn mening toch? Gezelligste avond van deze dames zou ik met Isa hebben denk ik.
Ik met Anny denk ik.quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:50 schreef Toekito het volgende:
[..]
ieder zijn mening toch? Gezelligste avond van deze dames zou ik met Isa hebben denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |