Zo hard liggen die waarheden volgens mij nog niet afgezien van diegene die ze propageren.quote:Op zondag 4 augustus 2013 22:51 schreef Grumpey het volgende:
[..]
haar kennis over de werking hersenen schiet overigens pijnlijk tekort. Ze houdt er ideeen op na die inmiddels al flink verouderd zijn.
dick swaab zit huilend voor de buis denk ikquote:Op zondag 4 augustus 2013 22:51 schreef Grumpey het volgende:
[..]
haar kennis over de werking hersenen schiet overigens pijnlijk tekort. Ze houdt er ideeen op na die inmiddels al flink verouderd zijn.
quote:Op zondag 4 augustus 2013 22:55 schreef _dodecahedron_ het volgende:
[..]
dick swaab zit huilend voor de buis denk ik
Behalve die rijkdom voldoe ik aan al jouw vooroordelen.quote:Op zondag 4 augustus 2013 23:04 schreef Grumpey het volgende:
Mooie telg vd babyboom. Duidelijk zwaartepunten op wat die generatie aanspreekt: de 'wilde' jaren 60, de idealen tijdens hun jeugd, de politieke correctheid, de culturele 'verhevenheid', en de rijkdom die ze vergaard hebben.
Rijkdom is een emotie,quote:Op zondag 4 augustus 2013 23:14 schreef golfer het volgende:
[..]
Behalve die rijkdom voldoe ik aan al jouw vooroordelen.
hoe vooroordelen is het, als 90% waar blijkt te zijn in bijv. Jouw geval?quote:Op zondag 4 augustus 2013 23:14 schreef golfer het volgende:
[..]
Behalve die rijkdom voldoe ik aan al jouw vooroordelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |