Het is een stil afscheid. Mooi ook, die laatste beelden waar de camera haar op de rug aanschouwt.quote:Op zondag 4 augustus 2013 22:43 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ik had toch een climax verwacht van KLF-achtige proporties.
vond het wel prima. Stilte creeren is moeilijk voor interviewers, vraagt veel stressbeheersingquote:Op zondag 4 augustus 2013 22:43 schreef Lyza666 het volgende:
Gottegot. Die stilte vind ik wel wat goedkoop hoor.
Fragment was erg mooi overigens.
quote:Op zondag 4 augustus 2013 22:43 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ik had toch een climax verwacht van KLF-achtige proporties.
Mehh. Het kwam op mij nogal geforceerd en bedacht over. Maar goed, details.quote:Op zondag 4 augustus 2013 22:46 schreef Grumpey het volgende:
[..]
vond het wel prima. Stilte creeren is moeilijk voor interviewers, vraagt veel stressbeheersing
Ik meende iets in zijn oortje te horenquote:Op zondag 4 augustus 2013 22:47 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Mehh. Het kwam op mij nogal geforceerd en bedacht over. Maar goed, details.
Anal acrobats #6quote:Op zondag 4 augustus 2013 22:47 schreef waxmask het volgende:
Welke butfilm gaat ze ons mee vervelen? (Kan me niet voorstellen dat het een goede film gaat worden...)
topshow is dat.quote:
Er zit in ieder geval vanalles in.quote:Op zondag 4 augustus 2013 22:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
topshow is dat.
welk verhaal zit daar eigenlijk achter?
Z (1969) - IMDbquote:Op zondag 4 augustus 2013 22:49 schreef waxmask het volgende:
Ow nee Zorro...rare film...Zorro voor zo iemand....
Ik denk dat ik die titel maar niet ga kijken, dus ik wil uitleg.quote:
Ja dat zeg ik Zorro...The Z of Zorro, klassiekertje hoor....quote:Op zondag 4 augustus 2013 22:50 schreef golfer het volgende:
[..]
Z (1969) - IMDb
Een film over de tijd dat mensen nog dagelijks met zwepen geslagen werden. Uit 1969.
haar kennis over de werking hersenen schiet overigens pijnlijk tekort. Ze houdt er ideeen op na die inmiddels al flink verouderd zijn.quote:
Filosofische beschouwing over de rekbaarheid van zaken.quote:Op zondag 4 augustus 2013 22:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
topshow is dat.
welk verhaal zit daar eigenlijk achter?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |