quote:Op zondag 4 augustus 2013 22:03 schreef luxerobots het volgende:
Wel een interessante analyse, dat een revolutie begint met goede idealen. Maar dat er daarna allemaal kwade krachten gaan spelen.
Hahah ik blijf altijd wel lachen met die vrouwen. Lobbyen nog steeds voor topfuncties die afgedwongen dienen te worden. Maar tegen de Islamisering en daarbij het terug vorderen van verworden vrouwen rechten hoor je ze bijna niet over. Als de Islam doorfokt zoals nu hebben we binnen 20 jaar een sharia hier.quote:Op zondag 4 augustus 2013 22:10 schreef xzaz het volgende:
Wat een links gelul weer zeg... vrouwenemancipatie in 2013
Ik vond het toch interessante bruggetjes tussen de jaren 60 en de Bhagwan en de Arabische lente. Jij weet natuurlijk alles al, als echte fok-intellectueel.quote:
Uhmm volgens mij hoe meer ouders verdienen hoe minder ze omkijken naar de kinderen.quote:Op zondag 4 augustus 2013 22:13 schreef Lyza666 het volgende:
Die quality time krijgen de kinderen uit haar milieu misschien wel maar de gemiddelde Henk en Ingrid kennen dat begrip niet eens.
Ja. En daar kwam haar opmerking quality time ook juist vandaan.quote:Op zondag 4 augustus 2013 22:13 schreef waxmask het volgende:
[..]
Uhmm volgens mij hoe meer ouders verdienen hoe minder ze omkijken naar de kinderen.
En zo lullen feministen recht wat krom is.quote:Op zondag 4 augustus 2013 22:14 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Goede kinderopvang en veel werken, dus kinderopvang is quality time?
Loonslaaf.. niets houdt je tegen om voor je zelf te beginnen en zelf slaven te houden.quote:Op zondag 4 augustus 2013 22:16 schreef waxmask het volgende:
Net als wij, geboren loonslaaf. Maar als je het niet weet voel je het ook niet.
Ja het verhaal klopte gewoon niet. Feministisch gezien moet de vrouw veel werken, maar dan komen de kinderen weer in het geding want die verdienen ook aandacht. Kinderopvang is dus de oplossing zei ze. Maar dan nog hebben de kinderen geen tijd met hun ouders. Overigens heeft Nederland een relatief lage participatiegraad van vrouwen.quote:Op zondag 4 augustus 2013 22:14 schreef waxmask het volgende:
[..]
En zo lullen feministen recht wat krom is.
Dan nog ben je in een soort slavenstatus. Je dient immers nog steeds een gedeelte af te staan, en daarna ook nog eens belasting te betalen over de goederen die je verbruikt. Neem daarbij de verschillende producten die je moet afnemen van je slavenhouder en je hebt modern slavernij waar Philips Eindhoven mee groot heeft gemaakt. Ik zeg niet dat het allemaal slecht is, het is en blijft nog steeds slavernij als je het bekijkt.quote:Op zondag 4 augustus 2013 22:17 schreef xzaz het volgende:
[..]
Loonslaaf.. niets houdt je tegen om voor je zelf te beginnen en zelf slaven te houden.
Je hoeft geen kinderen te maken.quote:Op zondag 4 augustus 2013 22:20 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Ja het verhaal klopte gewoon niet. Feministisch gezien moet de vrouw veel werken, maar dan komen de kinderen weer in het geding want die verdienen ook aandacht. Kinderopvang is dus de oplossing zei ze. Maar dan nog hebben de kinderen geen tijd met hun ouders. Overigens heeft Nederland een relatief lage participatiegraad van vrouwen.
Ik ken mensen die het zonder kinderopvang doen maar met vrienden in de buurt waar ze op elkaars kinderen passen. Vrouw werkt 3 dagen, man 4. 1 dag in de week op 3 kids passen. Werkt prima, veel aandacht, kinderen maken vrienden, veel aandacht van ouders en lage kosten.
Dit soort samenwerking zie ik ook steeds vaker in mijn omgeving ja en kan ik alleen maar toejuichen.quote:Op zondag 4 augustus 2013 22:20 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Ja het verhaal klopte gewoon niet. Feministisch gezien moet de vrouw veel werken, maar dan komen de kinderen weer in het geding want die verdienen ook aandacht. Kinderopvang is dus de oplossing zei ze. Maar dan nog hebben de kinderen geen tijd met hun ouders. Overigens heeft Nederland een relatief lage participatiegraad van vrouwen.
Ik ken mensen die het zonder kinderopvang doen maar met vrienden in de buurt waar ze op elkaars kinderen passen. Vrouw werkt 3 dagen, man 4. 1 dag in de week op 3 kids passen. Werkt prima, veel aandacht, kinderen maken vrienden, veel aandacht van ouders en lage kosten.
Als je lang genoeg doorredeneert kan je het leven zelf per definitie zien als slavernij.quote:Op zondag 4 augustus 2013 22:20 schreef waxmask het volgende:
[..]
Dan nog ben je in een soort slavenstatus. Je dient immers nog steeds een gedeelte af te staan, en daarna ook nog eens belasting te betalen over de goederen die je verbruikt. Neem daarbij de verschillende producten die je moet afnemen van je slavenhouder en je hebt modern slavernij waar Philips Eindhoven mee groot heeft gemaakt. Ik zeg niet dat het allemaal slecht is, het is en blijft nog steeds slavernij als je het bekijkt.
Enorm verschil met echte slavernijquote:Op zondag 4 augustus 2013 22:20 schreef waxmask het volgende:
[..]
Dan nog ben je in een soort slavenstatus. Je dient immers nog steeds een gedeelte af te staan, en daarna ook nog eens belasting te betalen over de goederen die je verbruikt. Neem daarbij de verschillende producten die je moet afnemen van je slavenhouder en je hebt modern slavernij waar Philips Eindhoven mee groot heeft gemaakt. Ik zeg niet dat het allemaal slecht is, het is en blijft nog steeds slavernij als je het bekijkt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |