Dat is wel heel erg low.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 13:27 schreef Stefan het volgende:
Hoewel ik persoonlijk wel meer lowculture zou willen, Tineke Schouten, Erik de Zwart, Lex Harding, Max Westerman, Toon van Driel
Jquote:
Klopt. Het schitterende stompzinnige programma 'Derksen & ...' wist feilloos aan te tonen waarom je sporters (in ieder geval voetballers) zo ver mogelijk weg moet houden van zomergasten.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 13:13 schreef Stefan het volgende:
Sporters hebben doorgaans niet veel te vertellen. Als ze Mulder vragen is dat omdat ie schrijver en sidekick is. Ik wil niet 3 uur kijken naar Krajicek of Van der Sar. Gijp lijkt me leuk maar die is nauwelijk bekend als voetballer maar meer als schrijver, sidekick motivator. Zomergasten is verder vooral Highculture en sporters zijn dat niet
Was bij RTL. Geen Jos Brink dus. Maar was een totale flop weet ik nog.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 14:37 schreef Stefan het volgende:
[..]
J
Had jos brink niet zonlowculture tv programma met fragmenten?
Deze bedoelde ikquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Was bij RTL. Geen Jos Brink dus. Maar was een totale flop weet ik nog.
Het door Wilfried de Jong en Matthijs van Nieuwkerk gepresenteerde Holland Sport won de Nipkow-schijf.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 14:41 schreef Ryon het volgende:
[..]
Klopt. Het schitterende stompzinnige programma 'Derksen & ...' wist feilloos aan te tonen waarom je sporters (in ieder geval voetballers) zo ver mogelijk weg moet houden van zomergasten.
Dus tochquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:02 schreef Stefan het volgende:
[..]
Deze bedoelde ik
[i]De zaterdagavond wordt weer gezellig op Nederland 1!” Zo luidt tv-presentator Jos Brink (62) zijn comeback op de buis in. De NCRV zendt komende zomer een achtdelige reeks uit waarin Brink bekende Nederlanders en hun familie uitnodigt te praten over nostalgische tv-avonden. Waar keken gezinnen vroeger naar? Was men toen al in de ban van het grote amusement? Hoewel 'Televisietoppers' nog gemaakt moet worden, is de verwachting dat de gasten vooral uit de showbizz-en theaterwereld komen. Ook politici zijn welkom. Brink wil immers 'zinvol en elegant' amusement maken net als zijn grote voorbeeld Wim Sonneveld.[/i]
Het ligt in beide gevallen niet aan de presentator maar aan de gasten.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het door Wilfried de Jong en Matthijs van Nieuwkerk gepresenteerde Holland Sport won de Nipkow-schijf.
Johan Derksen is een veellezer en muziekkenner. Gaat jaarlijks naar Amerika om z'n tijd door te brengen in platenzaken, boekenwinkels en concertzalen.
Het is niet voor niks dat Zomergasten nog nooit een Johan Cruyf, Willem van Hanegem, Van Breukelen of Van der Sar heeft gehad. 3 uur lang Broertjes de Boer. The horror.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:07 schreef Ryon het volgende:
[..]
Het ligt in beide gevallen niet aan de presentator maar aan de gasten.
In 93 was Jan Mulder te gast, vond dat een hele leuke uitzending, maar weet nog dat bij vrienden van mij die heel arti farti Ki Ka Kunstenaar waren en andere Interlectuelen dit heel slecht viel, grom grom, domme voetballer, gromquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:12 schreef Stefan het volgende:
[..]
Het is niet voor niks dat Zomergasten nog nooit een Johan Cruyf, Willem van Hanegem, Van Breukelen of Van der Sar heeft gehad. 3 uur lang Broertjes de Boer. The horror.
Njaaaaaaa, is gewoon een mooi fragment
Ja een mooi fragment
We keken altijd naar pommetje horlepiep
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, pommetjeeeeeeeeeeeeeeeeee
Ik ben nooit ZG kijker geweest vanwege dat elitaire sausje, Van Dis, De Jonge, de gasten. Pas later werd t ook een beetje toegankelijker. Ook door presentatoren als Zwagerman en Luyendijk. Ik kijk ook alleen de lowculture gasten eigenlijk.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:35 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
In 93 was Jan Mulder te gast, vond dat een hele leuke uitzending, maar weet nog dat bij vrienden van mij die heel arti farti Ki Ka Kunstenaar waren en andere Interlectuelen dit heel slecht viel, grom grom, domme voetballer, grom
Van Dis mag ik weer wel, vind hem zo'n heerlijke antiheldquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:42 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ik ben nooit ZG kijker geweest vanwege dat elitaire sausje, Van Dis, De Jonge, de gasten. Pas later werd t ook een beetje toegankelijker. Ook door presentatoren als Zwagerman en Luyendijk. Ik kijk ook alleen de lowculture gasten eigenlijk.
Ik herinner me Paul de Leeuw als presentator trouwens niet eens meer. Wel destijds gezien. Was ook een jubileumuitzending zie ik nu op wikipedia
Tegenwoordig wel bij DWDD maar die man kende vroeger totaal geen dingen van t gewone volk.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:45 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Van Dis mag ik weer wel, vind hem zo'n heerlijke antiheld
En? Het proletariaat moet gewoon zijn plek kennen. SBS6quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:46 schreef Stefan het volgende:
[..]
Tegenwoordig wel bij DWDD maar die man kende vroeger totaal geen dingen van t gewone volk.
René en Willy van de Kerkhof in een duo-optreden.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 12:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Bettine Vriesekoop de wereldtopper in tafeltennis is gast geweest. Is Sjinologe en journaliste.
Verder kan ik me geen sporter in Zomergasten herinneren.
Eventuele kandidaten :
Harm Kuipers wereldkampioen schaatsen en hoogleraar
Keje Molenaar voetbalinternational advocaat en bestuurslid
Boudewijn Zenden international Gymnasium spreekt 5 talen vloeiend en is wereldreiziger
Maarten Ducrot profwielrenner psycholoog journalist en verslaggever
Ron Jansz Gymnasium leraar Duits liefhebber van kunst en alternatieve muziek
Abe van den Ban profvoetballer exentriekeling met grote snor kunstacademie en tegenwoordig kunstenaar
Peter Winnen profwielrenner kunstacademie columnist publiceert boeken
Mark Huizinga wereldkampioen judo breed geïnteresseerd hoogste IQ bij de nationale IQ test met 149
Berry van Aerle Postbode
Het elitaire sausje is praktisch het bestaansrecht van Zomergasten. Als men toegankelijke en vermakelijke tv wil dan kijkt men wel de TROS of de commerciëlen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:42 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ik ben nooit ZG kijker geweest vanwege dat elitaire sausje, Van Dis, De Jonge, de gasten. Pas later werd t ook een beetje toegankelijker. Ook door presentatoren als Zwagerman en Luyendijk. Ik kijk ook alleen de lowculture gasten eigenlijk.
Ik herinner me Paul de Leeuw als presentator trouwens niet eens meer. Wel destijds gezien. Was ook een jubileumuitzending zie ik nu op wikipedia
Je moet eens teruglezen. Ik heb een hele rij met afgestudeerde erudiete ontwikkelde ex-topsporters genoemd. Kan er nog veel meer bedenken. Als je Hennie Vrienten in Zomergasten hebt zeg je toch ook niet dat Peter Beense er niet thuishoort.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:12 schreef Stefan het volgende:
[..]
Het is niet voor niks dat Zomergasten nog nooit een Johan Cruyf, Willem van Hanegem, Van Breukelen of Van der Sar heeft gehad. 3 uur lang Broertjes de Boer. The horror.
Njaaaaaaa, is gewoon een mooi fragment
Ja een mooi fragment
We keken altijd naar pommetje horlepiep
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, pommetjeeeeeeeeeeeeeeeeee
Terwijl ie geweldige columns schrijft en schreef en een kunstkenner is.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:35 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
In 93 was Jan Mulder te gast, vond dat een hele leuke uitzending, maar weet nog dat bij vrienden van mij die heel arti farti Ki Ka Kunstenaar waren en andere Interlectuelen dit heel slecht viel, grom grom, domme voetballer, grom
Maar die geneert zich niet van "lowculture" te genieten.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:45 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Van Dis mag ik weer wel, vind hem zo'n heerlijke antiheld
Juist welquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:46 schreef Stefan het volgende:
[..]
Tegenwoordig wel bij DWDD maar die man kende vroeger totaal geen dingen van t gewone volk.
Harm Kuipers wereldkampioen schaatsen en hoogleraarquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 16:52 schreef Poespas het volgende:
Ik heb (op de eerder genoemde Jan Mulder na) gewoon nog nooit een sporter gehoord die zich over dit soort dingen interessant kan uiten.Ze zullen er vast wel zijn ( die Franse voetballer van Utrecht is een hele interessante vogel), maar het idee van een Patrick Kluivert of Pieter Van den Hoogenband 3 uur lang op de culturele praatstoel is gewoon een misser.
Je zult maar de gelukkige Brabo zijn die op zondagavond drie uur lang live de ondertitels mag gaan verzorgen...quote:
En wat verwacht jij dat die in een programma over cultuur allemaal voor interessants kunnen melden op een manier dat we het 3 uur boeiend gaan vinden?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Harm Kuipers wereldkampioen schaatsen en hoogleraar
Keje Molenaar voetbalinternational advocaat en bestuurslid
Boudewijn Zenden international Gymnasium spreekt 5 talen vloeiend en is wereldreiziger
Maarten Ducrot profwielrenner psycholoog journalist en verslaggever
Ron Jansz Gymnasium leraar Duits liefhebber van kunst en alternatieve muziek
Abe van den Ban profvoetballer exentriekeling met grote snor kunstacademie en tegenwoordig kunstenaar
Peter Winnen profwielrenner kunstacademie columnist publiceert boeken
Mark Huizinga wereldkampioen judo breed geïnteresseerd hoogste IQ bij de nationale IQ test met 149
Berry van Aerle Postbode
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |