abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Trouwste user 2022 dinsdag 6 augustus 2013 @ 14:27:07 #251
7889 tong80
Spleenheup
pi_129753257
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 13:27 schreef Stefan het volgende:
Hoewel ik persoonlijk wel meer lowculture zou willen, Tineke Schouten, Erik de Zwart, Lex Harding, Max Westerman, Toon van Driel
Dat is wel heel erg low.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 14:37:37 #252
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_129753624
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 14:27 schreef tong80 het volgende:

[..]

Dat is wel heel erg low.

J
Had jos brink niet zonlowculture tv programma met fragmenten?
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 14:41:12 #253
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_129753738
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 13:13 schreef Stefan het volgende:
Sporters hebben doorgaans niet veel te vertellen. Als ze Mulder vragen is dat omdat ie schrijver en sidekick is. Ik wil niet 3 uur kijken naar Krajicek of Van der Sar. Gijp lijkt me leuk maar die is nauwelijk bekend als voetballer maar meer als schrijver, sidekick motivator. Zomergasten is verder vooral Highculture en sporters zijn dat niet
Klopt. Het schitterende stompzinnige programma 'Derksen & ...' wist feilloos aan te tonen waarom je sporters (in ieder geval voetballers) zo ver mogelijk weg moet houden van zomergasten.
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
  Trouwste user 2022 dinsdag 6 augustus 2013 @ 15:00:29 #254
7889 tong80
Spleenheup
pi_129754382
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 14:37 schreef Stefan het volgende:

[..]

J
Had jos brink niet zonlowculture tv programma met fragmenten?
Was bij RTL. Geen Jos Brink dus. Maar was een totale flop weet ik nog.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 15:02:54 #255
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_129754456
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 15:00 schreef tong80 het volgende:

[..]

Was bij RTL. Geen Jos Brink dus. Maar was een totale flop weet ik nog.

Deze bedoelde ik

[i]De zaterdagavond wordt weer gezellig op Nederland 1!” Zo luidt tv-presentator Jos Brink (62) zijn comeback op de buis in. De NCRV zendt komende zomer een achtdelige reeks uit waarin Brink bekende Nederlanders en hun familie uitnodigt te praten over nostalgische tv-avonden. Waar keken gezinnen vroeger naar? Was men toen al in de ban van het grote amusement? Hoewel 'Televisietoppers' nog gemaakt moet worden, is de verwachting dat de gasten vooral uit de showbizz-en theaterwereld komen. Ook politici zijn welkom. Brink wil immers 'zinvol en elegant' amusement maken net als zijn grote voorbeeld Wim Sonneveld.[/i]
  Trouwste user 2022 dinsdag 6 augustus 2013 @ 15:05:09 #256
7889 tong80
Spleenheup
pi_129754542
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 14:41 schreef Ryon het volgende:

[..]

Klopt. Het schitterende stompzinnige programma 'Derksen & ...' wist feilloos aan te tonen waarom je sporters (in ieder geval voetballers) zo ver mogelijk weg moet houden van zomergasten.
Het door Wilfried de Jong en Matthijs van Nieuwkerk gepresenteerde Holland Sport won de Nipkow-schijf.

Johan Derksen is een veellezer en muziekkenner. Gaat jaarlijks naar Amerika om z'n tijd door te brengen in platenzaken, boekenwinkels en concertzalen.

Trouwste user 2022 dinsdag 6 augustus 2013 @ 15:05:55 #257
7889 tong80
Spleenheup
pi_129754566
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 15:02 schreef Stefan het volgende:

[..]

Deze bedoelde ik

[i]De zaterdagavond wordt weer gezellig op Nederland 1!” Zo luidt tv-presentator Jos Brink (62) zijn comeback op de buis in. De NCRV zendt komende zomer een achtdelige reeks uit waarin Brink bekende Nederlanders en hun familie uitnodigt te praten over nostalgische tv-avonden. Waar keken gezinnen vroeger naar? Was men toen al in de ban van het grote amusement? Hoewel 'Televisietoppers' nog gemaakt moet worden, is de verwachting dat de gasten vooral uit de showbizz-en theaterwereld komen. Ook politici zijn welkom. Brink wil immers 'zinvol en elegant' amusement maken net als zijn grote voorbeeld Wim Sonneveld.[/i]
Dus toch :)

dinsdag 6 augustus 2013 @ 15:07:08 #258
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_129754611
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 15:05 schreef tong80 het volgende:

[..]

Het door Wilfried de Jong en Matthijs van Nieuwkerk gepresenteerde Holland Sport won de Nipkow-schijf.

Johan Derksen is een veellezer en muziekkenner. Gaat jaarlijks naar Amerika om z'n tijd door te brengen in platenzaken, boekenwinkels en concertzalen.

Het ligt in beide gevallen niet aan de presentator maar aan de gasten.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 15:12:27 #259
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_129754779
quote:
10s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 15:07 schreef Ryon het volgende:

[..]

Het ligt in beide gevallen niet aan de presentator maar aan de gasten.
Het is niet voor niks dat Zomergasten nog nooit een Johan Cruyf, Willem van Hanegem, Van Breukelen of Van der Sar heeft gehad. 3 uur lang Broertjes de Boer. The horror.

Njaaaaaaa, is gewoon een mooi fragment
Ja een mooi fragment
We keken altijd naar pommetje horlepiep
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, pommetjeeeeeeeeeeeeeeeeee
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 15:35:43 #260
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_129755491
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 15:12 schreef Stefan het volgende:

[..]

Het is niet voor niks dat Zomergasten nog nooit een Johan Cruyf, Willem van Hanegem, Van Breukelen of Van der Sar heeft gehad. 3 uur lang Broertjes de Boer. The horror.

Ja een mooi fragment
In 93 was Jan Mulder te gast, vond dat een hele leuke uitzending, maar weet nog dat bij vrienden van mij die heel arti farti Ki Ka Kunstenaar waren en andere Interlectuelen dit heel slecht viel, grom grom, domme voetballer, grom
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 15:42:17 #261
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_129755719
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 15:35 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

In 93 was Jan Mulder te gast, vond dat een hele leuke uitzending, maar weet nog dat bij vrienden van mij die heel arti farti Ki Ka Kunstenaar waren en andere Interlectuelen dit heel slecht viel, grom grom, domme voetballer, grom
Ik ben nooit ZG kijker geweest vanwege dat elitaire sausje, Van Dis, De Jonge, de gasten. Pas later werd t ook een beetje toegankelijker. Ook door presentatoren als Zwagerman en Luyendijk. Ik kijk ook alleen de lowculture gasten eigenlijk.

Ik herinner me Paul de Leeuw als presentator trouwens niet eens meer. Wel destijds gezien. Was ook een jubileumuitzending zie ik nu op wikipedia
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 15:45:49 #262
45206 Pietverdriet
pi_129755856
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 15:42 schreef Stefan het volgende:

[..]

Ik ben nooit ZG kijker geweest vanwege dat elitaire sausje, Van Dis, De Jonge, de gasten. Pas later werd t ook een beetje toegankelijker. Ook door presentatoren als Zwagerman en Luyendijk. Ik kijk ook alleen de lowculture gasten eigenlijk.

Ik herinner me Paul de Leeuw als presentator trouwens niet eens meer. Wel destijds gezien. Was ook een jubileumuitzending zie ik nu op wikipedia
Van Dis mag ik weer wel, vind hem zo'n heerlijke antiheld
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 15:46:42 #263
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_129755895
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 15:45 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Tegenwoordig wel bij DWDD maar die man kende vroeger totaal geen dingen van t gewone volk.
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 15:55:22 #264
45206 Pietverdriet
pi_129756235
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 15:46 schreef Stefan het volgende:

[..]

Tegenwoordig wel bij DWDD maar die man kende vroeger totaal geen dingen van t gewone volk.
En? Het proletariaat moet gewoon zijn plek kennen. SBS6
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 15:58:19 #265
66825 Reya
Fier Wallon
pi_129756348
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 12:58 schreef tong80 het volgende:

[..]

Bettine Vriesekoop de wereldtopper in tafeltennis is gast geweest. Is Sjinologe en journaliste.

Verder kan ik me geen sporter in Zomergasten herinneren.

Eventuele kandidaten :

Harm Kuipers wereldkampioen schaatsen en hoogleraar
Keje Molenaar voetbalinternational advocaat en bestuurslid
Boudewijn Zenden international Gymnasium spreekt 5 talen vloeiend en is wereldreiziger
Maarten Ducrot profwielrenner psycholoog journalist en verslaggever
Ron Jansz Gymnasium leraar Duits liefhebber van kunst en alternatieve muziek
Abe van den Ban profvoetballer exentriekeling met grote snor kunstacademie en tegenwoordig kunstenaar
Peter Winnen profwielrenner kunstacademie columnist publiceert boeken
Mark Huizinga wereldkampioen judo breed geïnteresseerd hoogste IQ bij de nationale IQ test met 149
Berry van Aerle Postbode

René en Willy van de Kerkhof in een duo-optreden.
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 16:08:47 #266
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_129756717
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 15:42 schreef Stefan het volgende:

[..]

Het elitaire sausje is praktisch het bestaansrecht van Zomergasten. Als men toegankelijke en vermakelijke tv wil dan kijkt men wel de TROS of de commerciëlen.
--
  Trouwste user 2022 dinsdag 6 augustus 2013 @ 16:23:33 #267
7889 tong80
Spleenheup
pi_129757135
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 15:12 schreef Stefan het volgende:

[..]

Ja een mooi fragment
Je moet eens teruglezen. Ik heb een hele rij met afgestudeerde erudiete ontwikkelde ex-topsporters genoemd. Kan er nog veel meer bedenken. Als je Hennie Vrienten in Zomergasten hebt zeg je toch ook niet dat Peter Beense er niet thuishoort.

Trouwste user 2022 dinsdag 6 augustus 2013 @ 16:24:16 #268
7889 tong80
Spleenheup
pi_129757155
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 15:35 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Terwijl ie geweldige columns schrijft en schreef en een kunstkenner is.

Trouwste user 2022 dinsdag 6 augustus 2013 @ 16:25:01 #269
7889 tong80
Spleenheup
pi_129757178
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 15:45 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Maar die geneert zich niet van "lowculture" te genieten.

Trouwste user 2022 dinsdag 6 augustus 2013 @ 16:25:26 #270
7889 tong80
Spleenheup
pi_129757197
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 15:46 schreef Stefan het volgende:

[..]

Juist wel

pi_129758004
Het zit gewoon niet in het DNA van het programma om sporters te gaan uitnodigen. Een groot gedeelte van de fragmenten bestaat uit culturele uitingen in de breedste zin van het woord. Daarop volgen dan bespiegelingen, hetzij over de gast in kwestie, hetzij over het getoonde fragment. Ik heb (op de eerder genoemde Jan Mulder na) gewoon nog nooit een sporter gehoord die zich over dit soort dingen interessant kan uiten.Ze zullen er vast wel zijn ( die Franse voetballer van Utrecht is een hele interessante vogel), maar het idee van een Patrick Kluivert of Pieter Van den Hoogenband 3 uur lang op de culturele praatstoel is gewoon een misser.
  Trouwste user 2022 dinsdag 6 augustus 2013 @ 17:05:48 #272
7889 tong80
Spleenheup
pi_129758369
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 16:52 schreef Poespas het volgende:
Ik heb (op de eerder genoemde Jan Mulder na) gewoon nog nooit een sporter gehoord die zich over dit soort dingen interessant kan uiten.Ze zullen er vast wel zijn ( die Franse voetballer van Utrecht is een hele interessante vogel), maar het idee van een Patrick Kluivert of Pieter Van den Hoogenband 3 uur lang op de culturele praatstoel is gewoon een misser.
Boudewijn Zenden international Gymnasium spreekt 5 talen vloeiend en is wereldreiziger
Abe van den Ban profvoetballer exentriekeling met grote snor kunstacademie en tegenwoordig kunstenaar
Mark Huizinga wereldkampioen judo breed geïnteresseerd hoogste IQ bij de nationale IQ test met 149
Berry van Aerle Postbode

pi_129758630
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 17:05 schreef tong80 het volgende:

[..]
Berry van Aerle Postbode

Je zult maar de gelukkige Brabo zijn die op zondagavond drie uur lang live de ondertitels mag gaan verzorgen...
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 17:16:52 #274
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_129758702
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 17:05 schreef tong80 het volgende:

[..]

Berry van Aerle Postbode

En wat verwacht jij dat die in een programma over cultuur allemaal voor interessants kunnen melden op een manier dat we het 3 uur boeiend gaan vinden?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_129758766
Pieter van den Hoogenband valt juist misschien wel mee. Zijn verhaal over Eddie Vedder vind ik in ieder geval prachtig.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')