twitter:Cli5hy twitterde op zondag 04-08-2013 om 20:39:48I do not know who did this banner for me but really, thank you very much
http://t.co/VloKrSbYq4 reageer retweet
Wat staat er precies?quote:Op zondag 4 augustus 2013 21:11 schreef Afwazig het volgende:
twitter:Cli5hy twitterde op zondag 04-08-2013 om 20:39:48I do not know who did this banner for me but really, thank you very much
http://t.co/VloKrSbYq4 reageer retweet
Fernandez heeft een prettige stem en heeft prima teksten.
Die Mokotjo speelde echt goed, trouwens. Aanwinst. En Klich, geweldig dat we die hebben gekochtquote:Op zondag 4 augustus 2013 22:26 schreef Joosie200 het volgende:
Meteen een goed begin van de nieuwkomers in het team
Nou ja, even relativeren: dat hij een keertje de winnende er in prikt in de laatste minuut wil niet zeggen dat hij een betere aanvaller is dan Pelle of Immers. En dan hebben ze ook nog een prima bank bij Feyenoord.quote:Op zondag 4 augustus 2013 23:13 schreef Joosie200 het volgende:
Wat zal Koeman nu achteraf en het legioen helemaal toch balen dat PEC nu Fernandez en Mokotjo heeft
Dat is ook zo, maar toch.. prachtdebuut zo is het wel. Meteen bam scoren tegen je voormalige werkgeverquote:Op zondag 4 augustus 2013 23:16 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nou ja, even relativeren: dat hij een keertje de winnende er in prikt in de laatste minuut wil niet zeggen dat hij een betere aanvaller is dan Pelle of Immers. En dan hebben ze ook nog een prima bank bij Feyenoord.
Oh, dat zeker. En dan niet zomaar een werkgever, maar een topclub die bovendien een appeltje met PEC te schillen hadquote:Op zondag 4 augustus 2013 23:18 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Dat is ook zo, maar toch.. prachtdebuut zo is het wel. Meteen bam scoren tegen je voormalige werkgever
Na twee keer is iets traditie tochquote:Op zondag 4 augustus 2013 23:18 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Dat is ook zo, maar toch.. prachtdebuut zo is het wel. Meteen bam scoren tegen je voormalige werkgever
Meende juist dat er veel Ajaxfans te vinden waren altijd in die regioquote:Op zondag 4 augustus 2013 23:20 schreef Tchock het volgende:
[..]
Oh, dat zeker. En dan niet zomaar een werkgever, maar een topclub die bovendien een appeltje met PEC te schillen had
Overigens; Zwolle stond altijd bekend om zijn grote schare Feyenoord-fans. Ik denk dat als we dit nog een paar jaar flikken die reputatie snel de afvoer door gaat.
Avdic dan naar AZ toch?quote:Op zondag 4 augustus 2013 22:31 schreef Tchock het volgende:
Laat ik deze ook even vanuit het oude topic verhuizen:
Weg:
Speler - Naar - Contract
Arne Slot
Frank Olijve n.n.b. Niet verlengd
Arsenio Valpoort SC Heerenveen Was gehuurd
Norichio Nieveld n.n.b. Niet verlengd
Wiljan Pluim Roda JC Kerkrade Was gehuurd
Denni Avdic Werder Bremen Was gehuurd
Danny Wintjens VVV-Venlo Tot medio 2016
Christiaan Cicek Wierden (amateur)
Gerard Aafjes n.n.b. Ontbonden
Mike Koenders n.n.b. Ontbonden
Zal 'm er bij zetten. Al is het natuurlijk niet echt een transfer omdat zijn huurcontract sowieso afliep.quote:
Hij stond er al bij. Alleen dat ie naar Werder gaat, dat moet dan AZ zijn.quote:Op zondag 4 augustus 2013 23:23 schreef Tchock het volgende:
[..]
Zal 'm er bij zetten. Al is het natuurlijk niet echt een transfer omdat zijn huurcontract sowieso afliep.
Ik zit niet op te letten. In elk geval is het nu aangepast. Heb de rest ook geupdatet; kan alleen niet vinden waar Koenders dit seizoen gaat doorbrengen.quote:Op zondag 4 augustus 2013 23:27 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hij stond er al bij. Alleen dat ie naar Werder gaat, dat moet dan AZ zijn.
Topquote:Op zondag 4 augustus 2013 23:29 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik zit niet op te letten. In elk geval is het nu aangepast. Heb de rest ook geupdatet; kan alleen niet vinden waar Aafjes en Koenders dit seizoen gaan doorbrengen.
Dat heb ik overigens nog nooit begrepen? Alsof Zwolle het Feyenoord v/h noorden is ofzo?quote:Op zondag 4 augustus 2013 23:20 schreef Tchock het volgende:
[..]
Overigens; Zwolle stond altijd bekend om zijn grote schare Feyenoord-fans. Ik denk dat als we dit nog een paar jaar flikken die reputatie snel de afvoer door gaat.
Zeker, te meer hij het zelf gezegd heeftquote:Op zondag 4 augustus 2013 23:21 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Na twee keer is iets traditie toch
Ik las net in de telegraaf dat FK Simurq geinteresseerd wasquote:Op zondag 4 augustus 2013 23:32 schreef Tchock het volgende:
[..]
Aafjes gaat op stage bij Super Sport United in Zuid-Afrika. Lekker centjes vangen in de zon.
Stentortribune stond wel weer aardig vol met Feijenoorders, flinke aantallen juichten na de 1-1.quote:Op zondag 4 augustus 2013 23:20 schreef Tchock het volgende:
[..]
Oh, dat zeker. En dan niet zomaar een werkgever, maar een topclub die bovendien een appeltje met PEC te schillen had
Proest. Houd me op de hoogte, ik lees de Telegraaf niet.quote:Op zondag 4 augustus 2013 23:37 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik las net in de telegraaf dat FK Simurq geinteresseerd was
Doet ie goed.quote:Op zondag 4 augustus 2013 23:32 schreef Tchock het volgende:
[..]
Aafjes gaat op stage bij Super Sport United in Zuid-Afrika. Lekker centjes vangen in de zon.
http://www.telegraaf.nl/t(...)kloze_spelers__.htmlquote:Op zondag 4 augustus 2013 23:38 schreef Tchock het volgende:
[..]
Proest. Houd me op de hoogte, ik lees de Telegraaf niet.
Evander Sno (ex-NEC, foto), Wilfred Bouma (ex-PSV), Dmitri Bulykin (ex-FC Twente), Orlando Engelaar (ex-PSV)quote:Op zondag 4 augustus 2013 23:39 schreef debeterebob het volgende:
http://www.vi.nl/nieuws/2(...)-Sno-tot-Van-Loo.htm
Staan toch aardige namen tussen
Hij was natuurlijk te slecht om genoemd te wordenquote:Op zondag 4 augustus 2013 23:42 schreef Tchock het volgende:
[..]
Evander Sno (ex-NEC, foto), Wilfred Bouma (ex-PSV), Dmitri Bulykin (ex-FC Twente), Orlando Engelaar (ex-PSV)
Dit soort types vraag je je toch ernstig af waar het aan ligt. Waarschijnlijk het salaris, want dit zijn spelers die elk team onder plaats 12 maar al te graag zou willen hebben.
Trouwens, Koenders staat hier niet bij. Wat weet VI wat ik niet weet
Ik las laatst nog over een speler die niet wilde verlengen omdat hij nu 7,5 ton kreeg en weigerde voor minder dan 2 miljoen verder te ballen. Naam is me ontschoten.quote:Op zondag 4 augustus 2013 23:52 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Hij was natuurlijk te slecht om genoemd te worden
Al die spelers die jij noemt verdienden zwaar teveel, maar zouden in de middenmoot prima meekunnen. Maar waarschijnlijk gaan ze liever proberen te cashen in de zandbak dan dat ze daadwerkelijk moeten gaan ballen voor minder geld.
Ali El Khattabi misschien?quote:Op zondag 4 augustus 2013 23:54 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik las laatst nog over een speler die niet wilde verlengen omdat hij nu 7,5 ton kreeg en weigerde voor minder dan 2 miljoen verder te ballen. Naam is me ontschoten.
... die stonden al lang in mijn postquote:Op maandag 5 augustus 2013 00:21 schreef debeterebob het volgende:
Valpoort trouwens naar Ferencvaros, of hoe je dat ook schrijftNieveld naar FC Eindhoven.
Olijve naar FC Emmen
Nee. hij en Hiwat waren de enige van de nieuwe lichting die op de bank bleven. Denk trouwens sowieso dat ze niet heel erg veel gaan spelen, als je kijkt naar het aantal bankspelers dat vertrokken is deze zomer.quote:Op maandag 5 augustus 2013 15:55 schreef de_boswachter het volgende:
Speelde Nijland gisteren eigenlijk ?
Ik vraag me wel af hoe goed die Nijland eigenlijk is. Hij was toch wel een talentquote:Op maandag 5 augustus 2013 15:57 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee. hij en Hiwat waren de enige van de nieuwe lichting die op de bank bleven. Denk trouwens sowieso dat ze niet heel erg veel gaan spelen, als je kijkt naar het aantal bankspelers dat vertrokken is deze zomer.
Laten we hopen dat hij door speeltijd ineens opbloeit en vervolgens de winnende maakt tegen zijn oude club.quote:Op maandag 5 augustus 2013 15:59 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik vraag me wel af hoe goed die Nijland eigenlijk is. Hij was toch wel een talent
En dat we dan Europees mogen spelen tegen Werderquote:Op maandag 5 augustus 2013 16:01 schreef Tchock het volgende:
[..]
Laten we hopen dat hij door speeltijd ineens opbloeit en vervolgens de winnende maakt tegen zijn oude club.
Heeft na Groningen ook gewoon geen kans meer gehad.quote:Op maandag 5 augustus 2013 16:02 schreef Tchock het volgende:
Die Nijland is aanvaller en heeft tien doelpunten gemaakt in zes jaar profvoetbal. Dat is wel een beetje zielig.
Heeft zeker kansen gehad, maar ze niet benut. Zie Willem II, zie NEC. En voor PSV was hij gewoon te zwak.quote:Op maandag 5 augustus 2013 16:03 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Heeft na Groningen ook gewoon geen kans meer gehad.
Zeefuik heeft er denk ik nog minder, als je penalties niet meetelt
Wanneer je met oude club NEC bedoelt vind ik dat primaquote:Op maandag 5 augustus 2013 16:01 schreef Tchock het volgende:
[..]
Laten we hopen dat hij door speeltijd ineens opbloeit en vervolgens de winnende maakt tegen zijn oude club.
Laat ik er dan gewoon clubs van maken.quote:Op maandag 5 augustus 2013 16:05 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wanneer je met oude club NEC bedoelt vind ik dat prima
Vandaar zn "bijnaam" KO Fernandez. In een interview leek het overigens een rustige jongen.quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:23 schreef Tchock het volgende:
Fernandez kreeg trouwens in 2012 nog 11 wedstrijden schorsing voor een kopstoot in het gezicht van Marcelo en het slaan in het gezicht van Van Eijden. Dat wist ik helemaal nietLaten we hopen dat hij niet weer dat soort fratsen gaat uithalen.
Van Eijden daarna nog ten onrechte vals beschuldigd van racisme, paar benenbrekertjes die nooit bestraft zijn en een jong meisje half dood gereden op de Coolsingel. Na dat laatste incident was zijn rol bij Feyenoord wel uitgespeeld. Buiten dat het natuurlijk nogal een beperkte counterspits is.quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:23 schreef Tchock het volgende:
Fernandez kreeg trouwens in 2012 nog 11 wedstrijden schorsing voor een kopstoot in het gezicht van Marcelo en het slaan in het gezicht van Van Eijden. Dat wist ik helemaal nietLaten we hopen dat hij niet weer dat soort fratsen gaat uithalen.
quote:Diederik Boer tekent nieuw driejarig contract bij PEC Zwolle
Diederik Boer heeft een nieuw contract getekend bij PEC Zwolle. De 32-jarige doelman, die een verbintenis had tot het einde van dit seizoen, heeft zich tot juli 2016 aan de Zwolse club verbonden, met daarbij een optie voor een extra seizoen.
Boer is blij met zijn contractverlening: ,,PEC Zwolle is een club die op alle fronten in de lift zit. Het IJsseldelta stadion is vaak uitverkocht en het team speelt aanvallend voetbal. Daarnaast zie ik een groot aantal clubs in de Eredivisie ook niet meer als een stap omhoog. De komende jaren wil ik deel uit blijven maken van deze club.”
Verstandigquote:
Degradatievoetbal lijkt me juist wel leuk als keeperquote:Op donderdag 8 augustus 2013 19:58 schreef Tchock het volgende:
[..]
VerstandigOp die leeftijd komt hij niet snel meer aan de bak bij een ploeg uit het linkerrijtje en ik snap heel goed dat hij geen zin heeft in degradatievoetbal of de Eerste Divisie na al die jaren knokken met Zwolle. Hopen dat zijn blessure snel over is en we nog lang van hem kunnen genieten
Het doelpunt van PEC-middenvelder Jesper Drost komt met stip de Top-10 binnen van snelste doelpunten in de Eredivisie (exclusief eigen doelpunten). De goal in Almelo tegen Heracles viel zaterdagavond na 11 seconden, goed voor plek 9.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 18:52 schreef Tchock het volgende:
Na 11 seconden. Snelste goal sinds 2011 en net buiten de top 10 snelste Eredivisiegoals.
Ik baseerde me op:quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 19:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het doelpunt van PEC-middenvelder Jesper Drost komt met stip de Top-10 binnen van snelste doelpunten in de Eredivisie (exclusief eigen doelpunten). De goal in Almelo tegen Heracles viel zaterdagavond na 11 seconden, goed voor plek 9.
Goede jinxquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:27 schreef Tchock het volgende:
Zwolle kan echt geen wedstrijd op slot gooien. Zul je zien dat Heracles straks nog uit een lullig klutsballetje de gelijkmaker er in schopt.
Ik was even boos. die 1-3 moest er al veel eerder in. Sterker nog, het had gewoon 0-4 moeten staan nu.quote:
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:20 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik baseerde me op:
[ afbeelding ]
Dat was de top 9, mét eigen doelpunt.
Die moet ik terug zien in de samenvattingquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 18:52 schreef Tchock het volgende:
Na 11 seconden. Snelste goal sinds 2011 en net buiten de top 10 snelste Eredivisiegoals.
Monsieur Drost. Ik heb net van Tong80 geleerd dat het de nummer 9 is in de lijst van snelste doelpunten als je eigen doelpunten niet meetelt.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:04 schreef Joosie200 het volgende:
Omdat ie zo leuk is, in de herhaling (ben pas thuis, zag de uitslag op Facebook)
[ afbeelding ]
Dat wordt CL volgend jaar jongens!![]()
[..]
Die moet ik terug zien in de samenvattingWie had de eer om dat op zijn conto te schrijven?
Teh ironiequote:Slechts elf seconden had Jesper Drost nodig om de thuisploeg op achterstand te zetten, drie seconden boven het record van Koos Waslander (NAC Breda) uit 1982 tegen uitgerekend PEC.
Die houden we er in, laten we het hopenquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wordt scoren in de 91e voortaan een Fernandezje genoemd?
Van Haaren speelt bij Ado....quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:23 schreef Pino112 het volgende:
[ afbeelding ]
Ramsteijn en van HaarenSpeel je dan, in de Jupiler League
Ik weet het zo net nog niet, NEC gaat alles of niets spelen. Ik verwacht vooral veel doelpunten, hopelijk in het voordeel van PEC natuurlijkquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 09:53 schreef Joosie200 het volgende:
Matchday.. NEC-PEC. Appeltje, eitje toch?
Ramsteijn ramt zijn hoofd tegen een muurquote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:23 schreef Pino112 het volgende:
[ afbeelding ]
Ramsteijn en van HaarenSpeel je dan, in de Jupiler League
We draaien ze de NEC om.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 14:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik gun jullie het beste. Win maar van Nec!9 uit 3 zou toch top zijn!
twitter:basticheler twitterde op zaterdag 17-08-2013 om 22:34:21Met PEC en veren, vrees ik voor Alex Pastoor #necpec reageer retweet
Whut, jij post in VBLquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 23:43 schreef Elfletterig het volgende:
Even snel juichen voor PEC.
Wat een seizoensstart!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |