quote:Op zondag 4 augustus 2013 20:12 schreef Uccie het volgende:
Topic dichtgooien en geen nieuwe openen...schande, daar gaat het niveau van de SC.
quote:Op zondag 4 augustus 2013 20:10 schreef Specularium het volgende:
Wat is die 3-voud een waardeloze klapeikel.
Las ik daar niveau en SC in één zin?quote:Op zondag 4 augustus 2013 20:12 schreef Uccie het volgende:
Topic dichtgooien en geen nieuwe openen...schande, daar gaat het niveau van de SC.
Ik durfde bijna niet binnen te komen ookquote:Op zondag 4 augustus 2013 20:12 schreef Uccie het volgende:
Het is zondag, het is warm, teveel toeristen in Madurodam, ik functioneer op een halve hersencelquote:
Volgens mij kan ik hier nu opmerkingen over gaan maken, maar dat doe ik niet.quote:Op zondag 4 augustus 2013 20:14 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik durfde bijna niet binnen te komen ook
Ik juist makkelijkerquote:Op zondag 4 augustus 2013 20:14 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik durfde bijna niet binnen te komen ook
Ik denk ook wel dat jij dat kan jaquote:Op zondag 4 augustus 2013 20:16 schreef Specularium het volgende:
[..]
Volgens mij kan ik hier nu opmerkingen over gaan maken, maar dat doe ik niet.
quote:
Ik heb het zo getypt, dus dat zou zo maar kunnen.quote:Op zondag 4 augustus 2013 20:13 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Las ik daar niveau en SC in één zin?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |