SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door Tyron op 04-08-2013 19:09:57 ]
Nee roepen dat je dit jaar geen concurrentie hebt?quote:Op zondag 4 augustus 2013 18:57 schreef Stiggie het volgende:
Zucht wat een slechte argumenten heeft die Scarface88
Ik ook.quote:Op zondag 4 augustus 2013 18:59 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Nee roepen dat je dit jaar geen concurrentie hebt?Maargoed, ben weer weg. Verwacht een kampioenschap met minimaal 15 punten los.
Momenteel is dat ook wel zo maar het is nog geen 3 september dus het kan nog wat nivellerenquote:Op zondag 4 augustus 2013 18:59 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Nee roepen dat je dit jaar geen concurrentie hebt?Maargoed, ben weer weg. Verwacht een kampioenschap met minimaal 15 punten los.
Ajax heeft dit jaar geen concurrentie.quote:Op zondag 4 augustus 2013 18:59 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
dat opzich is natuurlijk wel iets wat echt ontbreekt in de enorme erelijst!quote:Op zondag 4 augustus 2013 19:02 schreef Stiggie het volgende:
4 x op rij kampioen worden. Nog nooit in de historie gebeurd bij Ajax
En het lukte psv ook nog eens met kotslelijk afbraak voetbalquote:Op zondag 4 augustus 2013 19:07 schreef Neo-Mullen het volgende:
Is tnt alleen psv gelukt, toch? Zou mooi zijn als we zelfs op dat vlak niet onderdoen
OP wordt dan wel een beetje vol.quote:Op zondag 4 augustus 2013 19:03 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[ afbeelding ]
Die moet in de OP
Op 6? Gast please, 9 bedoel je. Rotjeknor gaat ook af bij twente hoorquote:Op zondag 4 augustus 2013 19:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Over twee weken Feyenoord op 6 punten zetten
Zo hebben ze toch ook ooit de Champions League gewonnenquote:Op zondag 4 augustus 2013 19:08 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
En het lukte psv ook nog eens met kotslelijk afbraak voetbal.
Ze spelen thuis toch, dus dat zie ik niet gebeurenquote:Op zondag 4 augustus 2013 19:09 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Op 6? Gast please, 9 bedoel je. Rotjeknor gaat ook af bij twente hoor
gifjes in een spoiler ofzoquote:Op zondag 4 augustus 2013 19:08 schreef Tyron het volgende:
[..]
OP wordt dan wel een beetje vol.
Nouaj ik doe het wel ipv de gifjes.
Oke oke, 8 punten dan, ze gaan nooit winnen van Twente. Zie wat voor bagger pot ze naar Zwolle brachtenquote:Op zondag 4 augustus 2013 19:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ze spelen thuis toch, dus dat zie ik niet gebeuren
quote:Op zondag 4 augustus 2013 19:11 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Oke oke, 8 punten dan, ze gaan nooit winnen van Twente. Zie wat voor bagger pot ze naar Zwolle brachten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |