ik geloof er niks van!quote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:46 schreef klaas_th het volgende:
Ik weet niet of het al eerder was genoemd, maar IOS7 beta 5 is uit
Draait hier al twee/drie dagenquote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:46 schreef klaas_th het volgende:
Ik weet niet of het al eerder was genoemd, maar IOS7 beta 5 is uit
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 16:13 schreef HeatWave het volgende:
Wellicht overbodig, maar het is een BETA he mensen?
Helaas de waarheid voor vele ontwikkelaarsquote:
Gebruikers.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 10:39 schreef nils7 het volgende:
[..]
Helaas de waarheid voor vele ontwikkelaars
Dubbeltje, eerste rang en wel kundig genoeg om een beta erop te knallen, maar te dom om te begrijpen dat er altijd haken en ogen aan zitten.quote:
ja.... Hoe doe je dat?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:13 schreef CherryLips het volgende:
Door naar de NL winkel over te stappen?
Je bent ingelogd met een buitenlands Apple ID. Ga naar "Featured", scroll naar beneden en klik op "Sign out" en log in met je Nederlandse ID.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:11 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Ben ik weer.
Ik weet niet hoe, maar ik heb iets met mijn appstore gedaan. Krijg steeds deze melding....
[ afbeelding ]
Hoe los ik dit op?
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:13 schreef CherryLips het volgende:
Door naar de NL winkel over te stappen?
Als je het alledaagse account is dan kan je beter wachten totdat je weer in NL bent.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:13 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
ja.... Hoe doe je dat?
Raar, ik ben nooit uitgelogd geweest.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:14 schreef Ataturko het volgende:
[..]
Je bent ingelogd met een buitenlands Apple ID. Ga naar "Featured", scroll naar beneden en klik op "Sign out" en log in met je Nederlandse ID.
Of je wijzigt de adresgegevens van je Maltese ID via iTunes.
Ben opnieuw ingelogd en nu kan ik weer downloaden.. Zal ik niet meer downloaden?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:16 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Als je het alledaagse account is dan kan je beter wachten totdat je weer in NL bent.
Click and Buyquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:15 schreef Braddie het volgende:
Meh, sinds een paar dagen krijg ik een melding van Click And Buy.
Ik had skype van m`n iPhone gegooid maar wilde het toch weer installeren, en opeens zegt de appstore doodleuk dat het niet kan, en dat er nog een rekening van 0,89 cent openstaat( Jahe )
What to do, what to do.
Lijkt mij geen slechte deal.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 11:16 schreef SteelDogg het volgende:
Een iPhone 4 + 100 euro > iPhone 4s.
Wat denken jullie van deze deal? (Iemand bied mij dit aan en ik ben de iPhone 4 bezitter)
Kan je best doen, mits die 4S in goede staat isquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 11:16 schreef SteelDogg het volgende:
Een iPhone 4 + 100 euro > iPhone 4s.
Wat denken jullie van deze deal? (Iemand bied mij dit aan en ik ben de iPhone 4 bezitter)
Allejezus, ja, Click&Buy. Heb zelf een account aangemaakt (ING); no problemo. Paar keer te weinig saldo op mijn rekening (studentquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 22:52 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Click and Buy
Heb er veel verhalen over gelezen, en in elk verhaal kwam het woord 'deurwaarder' voor. Dus ik denk dat je vast even 89 cent plus administratiekosten mag klaarleggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |