hier is een 4S iOS 7 met openen/afsluiten van apps, unlocken en zo'n beetje elke animatie bijna 2 keer langzamer dan een 4S met iOS 6quote:Op donderdag 8 augustus 2013 09:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Op de 4s zeker, inmiddels is het op de 4 gewoon goed werkbaar.
Apart, ik verbaasde me echt over de enorme snelheidswinst van 6 naar 7...quote:Op donderdag 8 augustus 2013 10:45 schreef n8n het volgende:
[..]
hier is een 4S iOS 7 met openen/afsluiten van apps, unlocken en zo'n beetje elke animatie bijna 2 keer langzamer dan een 4S met iOS 6
tis ook wel aardig snel nu maar 6 is gewoon een heel stuk sneller nogquote:Op donderdag 8 augustus 2013 10:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Apart, ik verbaasde me echt over de enorme snelheidswinst van 6 naar 7...
content laden duurt ook wat langer, ios 6 was met Facebook zelfs sneller zonder dat deze op WiFi zat. Ook duurt t met 7 een halve seconden voordat er gescrolled kan worden na het openen van een app.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 15:21 schreef Merkie het volgende:
Zoals ik al zei, komt voornamelijk door de animaties die gewoon tijd kosten. Als Apple die animaties gewoon wat minder lang zou laten duren zou er niks aan de hand zijn.
dat is aan dovemansoren gerichtquote:Op donderdag 8 augustus 2013 16:13 schreef HeatWave het volgende:
Wellicht overbodig, maar het is een BETA he mensen?
Heb geduld. In de eerste beta kon het wel 15 seconden duren.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 16:12 schreef n8n het volgende:
[..]
content laden duurt ook wat langer, ios 6 was met Facebook zelfs sneller zonder dat deze op WiFi zat. Ook duurt t met 7 een halve seconden voordat er gescrolled kan worden na het openen van een app.
ik ging alleen in op berichten dat het sneller zou zijn dan 6. Wil sinds beta 3 al niet meer terug naar 6 ondanks de ruwe randjes. Nieuwe animatie om notificatiebanners naar beneden te trekken is trouwens echt baasquote:Op donderdag 8 augustus 2013 16:13 schreef HeatWave het volgende:
echt??quote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:46 schreef klaas_th het volgende:
Ik weet niet of het al eerder was genoemd, maar IOS7 beta 5 is uit
ik geloof er niks van!quote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:46 schreef klaas_th het volgende:
Draait hier al twee/drie dagenquote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:46 schreef klaas_th het volgende:
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 16:13 schreef HeatWave het volgende:
Helaas de waarheid voor vele ontwikkelaarsquote:
Gebruikers.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 10:39 schreef nils7 het volgende:
[..]
Helaas de waarheid voor vele ontwikkelaars
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |