Neen het is geen dieet. Het is in de vorm van begeleiding.quote:Op zondag 4 augustus 2013 17:54 schreef Pietverdriet het volgende:
Je "behandelmethode" baseerd die op een sterk gereduceerde Kcal inname?
En hoe ga je dan hun gewicht omlaag krijgen?quote:Op zondag 4 augustus 2013 17:55 schreef Trini-Kwan het volgende:
[..]
Neen het is geen dieet. Het is in de vorm van begeleiding.
Ik heb niks gezegd over dat er geen keuze is welke sport je beoefend.quote:Op zondag 4 augustus 2013 18:05 schreef Life2.0 het volgende:
oh dus als ik wil fietsen en de ander wil benchen gaan we voetballen, lekker geforceerd leuk doen
wat een vreselijk slecht plan
dus ik moet rondjes om hem gaan fietsen dan?quote:Op zondag 4 augustus 2013 18:11 schreef Trini-Kwan het volgende:
[..]
Ik heb niks gezegd over dat er geen keuze is welke sport je beoefend.
Alsnog zal er ook gezamenlijk gesport worden.
Dat is ook gewoon heel het eieren eten wat je nu benoemt... als je niet bereid bent offers te maken dan verandert er ook niks uiteraard.
Stop is met haten? Ga gewoon weg als het je niet bevalt.quote:Op zondag 4 augustus 2013 18:13 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
dus ik moet rondjes om hem gaan fietsen dan?
Ik denk dat jij niet tot de doelgroep behoortquote:Op zondag 4 augustus 2013 18:13 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
dus ik moet rondjes om hem gaan fietsen dan?
dus gewoon een dieetkamp "maar dan leuk"(proberen ze dat niet allemaal)quote:Op zondag 4 augustus 2013 18:38 schreef Trini-Kwan het volgende:
[..]
Ik denk dat jij niet tot de doelgroep behoort![]()
Het is voornamelijk gericht op mensen die zelf al veel hebben geprobeerd om af te vallen, maar zich beseffen dat ze een stok achter de deur nodig hebben. Of zich beseffen dat ze in hun eigen omgeving niet de stimulatie kunnen vinden. Mensen die zich beseffen dat ze hun levensstijl moeten en kunnen veranderen, maar in hun eentje de eerste periode niet doorkomen.
Net zoals rokers die wel eens bij zichzelf denken 'kon ik maar 3 maanden op vakantie naar een land waar tabak verboden is, dan had ik geen keus en lukte het stoppen'. of ' had ik maar enkel mensen in mijn omgeving die ook niet rookte, dan was het makkelijker'.
Het is niet de bedoeling dat het een dieet-kamp word. Het is belangrijk dat het leuk blijft, anders werkt het niet. Elkaar stimuleren om in je vrije tijd met elkaar leuke dingen te doen die meer inspanning kosten dan computeren, zoals een dagje kanoën, dansen in de disco, paintballen, het bos bezoeken, zwemmen etc. is leuk, je leert mede-studenten kennen in een wellicht nieuwe stad EN je bent stiekem bezig met jezelf een actievere levensstijl aan te meten.
Dat is de doelgroep. Mensen die een nieuwe start willen, dit in een leuke stimulerende omgeving willen doen zonder de voordelen van het student-zijn te verliezen, maar wel beseffen dat ze een steuntje in de rug (en af een toe een goedbedoelde trap onder de hol) nodig hebben.
Ik weet niet wat jouw visie van een 'dieet' is.quote:Op zondag 4 augustus 2013 18:48 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
dus gewoon een dieetkamp "maar dan leuk"(proberen ze dat niet allemaal)
een specifieke hoeveelheid en soort eten.quote:Op zondag 4 augustus 2013 18:56 schreef Trini-Kwan het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jouw visie van een 'dieet' is.
Maar ik geloof er meer in om geleidelijk af te vallen door jezelf een andere levensstijl aan te meten, jarenlang gezond eten en bewegen en na een 4 jaar een stabiel resultaat te zien, dan focussen om zo snel mogelijk af te vallen en te snijden in een gezond calorie-inname.
Je kunt enorm en divers eten als je gezond eet.quote:Op zondag 4 augustus 2013 18:57 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
een specifieke hoeveelheid en soort eten.
Dat is ook het uiteindelijke doel. Echter werkt de mens niet zo simpel dat het een kwestie is van het ze melden. Dan zou iedereen braaf en perfect zijn en in de hemel belanden.quote:Op zondag 4 augustus 2013 19:01 schreef Life2.0 het volgende:
weetje wat zo grappig is, dat jij begint met 'je offers moet maken' en daarna begint over 'de drempel zo hoog is'
juist voor dikkertjes die vrede met zichzelf hebben genomen is die drempel te hoog, je moet die drempel verlagen, niet door meer dikkertje bij elkaar te zetten en de zweep erover, maar ze te realiseren dat ZIJ te dik zijn en er maar EEN iemand is die daar iets aan kan doen
Voldoening.quote:Op zondag 4 augustus 2013 19:19 schreef Pietverdriet het volgende:
Wat in jouw incentive TS? Wat krijg jij hieruit?
Hoe is dat iets om trots op te zijn?quote:Op zondag 4 augustus 2013 18:30 schreef dynamiet het volgende:
Tijdens mijn studententijd van 85kg naar 70-72kg gegaan (191cm)
Nee hoor, gewoon strakke buikquote:Op zondag 4 augustus 2013 19:21 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Hoe is dat iets om trots op te zijn?
70kg bij 1.91, dan ben je super mager.
Dat is niet te mager hoor... technisch gezien, ik kan niet door een computer heen kijken, zou dat een gezond gewicht kunnen zijn.quote:Op zondag 4 augustus 2013 19:21 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Hoe is dat iets om trots op te zijn?
70kg bij 1.91, dan ben je super mager.
Ik vind het best een goed plan!quote:Op zondag 4 augustus 2013 18:04 schreef Trini-Kwan het volgende:
Neen het is geen dieet. Het is in de vorm van begeleiding.
Begeleiding om te leren een nieuwe levensstijl toe te passen, en anders om te gaan met emoties, in een enigszins gecontroleerd omgeving (een studentenhuis) samen met lotgenoten. Voor studenten is gekozen omdat die doorgaans al een nieuwe levensstijl moeten aangaan (studie, op zichzelf wonen). Dit is een mooi moment om andere wijzigingen door te voeren.
Tevens geeft een studie een mooi tijdsbestek. 4 jaar om geleidelijk af te vallen, op een natuurlijke manier.
Het idee is, dat mensen in een studentenhuis op kamers kunnen komen wonen in de stad waar ze studeren. Hier word samen gekookt, gegeten en gesport. Men gaat allen hetzelfde door, en kan elkaar stimuleren en ondersteunen. Ook is er begeleiding om om te gaan met eventuele onderliggende redenen van onbeheerst eten. Het doel is om bij het behalen van het diploma, ook geleidelijk een nieuwe levensstijl eigen gemaakt te hebben, en eventuele nieuwe gedragingen geleerd te hebben hoe anders om te gaan met emoties (als dat relevant is voor de specifieke student).
Mijn vragen gaan voornamelijk over hoe gecontroleerd het moet zijn, in hoeverre studenten open staan voor eventuele verplichtingen (zoals samen sporten), wat het zou mogen kosten, en andere tips of valkuilen.
Kan jij wel lezen?quote:Op zondag 4 augustus 2013 18:48 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
dus gewoon een dieetkamp "maar dan leuk"(proberen ze dat niet allemaal)
quote:Mensen die zich beseffen dat ze hun levensstijl moeten en kunnen veranderen, maar in hun eentje de eerste periode niet doorkomen.
Je hebt een passende opleiding hierin?quote:Op zondag 4 augustus 2013 19:08 schreef Trini-Kwan het volgende:
[..]
Je kunt enorm en divers eten als je gezond eet.
Het scheelt al bergen als je zaken met suiker schrapt en voorbewerkt voedsel.
Is dat diëten? Ik vind van niet. Je moet namelijk kijken naar wat je wel mag eten. Op zoek naar zaken die je enorm lekker vind en gezond zijn, en, ook al kost het eventueel meer, jezelf hiermee belonen en verwennen.
Bij mij is dat asperges, een mango, witlof, een watermeloen, garnalen met knoflook, peterseliesoep, een goede biefstuk, verse spinazie, mosselen,een virgin mary, courgette-zalm koekjes, en zo heeft iedereen wel zaken die hij/zij erg lekker vind en die gezond eten toch nog leuk maken.
Ik zondig ook wel eens. In het weekend neem ik een glas bier en een paar plakjes worst. Heerlijke dure worst. Te lekker en te duur om naar binnen te proppen, perfect om een paar stukjes te nemen en te genieten.
Yup.quote:Op zondag 4 augustus 2013 20:16 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Je hebt een passende opleiding hierin?
wat is daar fout aan dan?quote:Op zondag 4 augustus 2013 19:33 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Kan jij wel lezen?
[..]
en moet die stap van binnen of buiten komenquote:Op zondag 4 augustus 2013 19:12 schreef Trini-Kwan het volgende:
[..]
Dat is ook het uiteindelijke doel. Echter werkt de mens niet zo simpel dat het een kwestie is van het ze melden. Dan zou iedereen braaf en perfect zijn en in de hemel belanden.
Iedereen met een verslaving, gedragsprobleem of levensstijlprobleem is doorgaans vrij goed op de hoogte dat ze zelf de enigste zijn die er iets aan kunnen doen, echter is bij de stap naar uitvoering vaak een duwtje in de rug nodig.
mango en meloenenquote:Op zondag 4 augustus 2013 20:20 schreef Trini-Kwan het volgende:
[..]
Wat?![]()
Volgens mij heeft FANNvanhetlaatste uur gelijk en kun je niet lezen.
Een mens heeft suikers nodig. In de vorm van fruit is dit acceptabel.quote:Op zondag 4 augustus 2013 20:20 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
mango en meloenen
of ik heb op school niet opgelet...
quote:Op zondag 4 augustus 2013 20:21 schreef Cole_World het volgende:
Ik vind dit wel echt een typisch vrouwen idee.
dat vat het ongeveer wel samen,quote:Op zondag 4 augustus 2013 20:24 schreef Trini-Kwan het volgende:
[..]
Een mens heeft suikers nodig. In de vorm van fruit is dit acceptabel.
Maar ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat jij gerust weet waar ik het over heb, maar je gewoon lekker loopt te stangen
Niet echt iets om trots op te zijnquote:Op zondag 4 augustus 2013 18:30 schreef dynamiet het volgende:
Niet iedereen heeft de wilskracht om zelfstandig te beginnen met sporten en/of dit vol te houden.quote:Op zondag 4 augustus 2013 20:29 schreef the85mc het volgende:
Waarom zou je allemaal geforceerd gezellige dingen moeten doen, terwijl je als student ook goedkoop overal kan sporten? En dan ook nog sporten die je echt leuk vind ipv wat je opgedrongen wordt.
maar je schijnt nogal problemen te hebben met het vinden van die doelgroep, niet?quote:Op zondag 4 augustus 2013 20:32 schreef Trini-Kwan het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft de wilskracht om zelfstandig te beginnen met sporten en/of dit vol te houden.
Overigens worden er van deze goedkope sportsystemen ook gebruik gemaakt.
Er word niks opgedrongen, je bepaald immers zelf of je deze uitdaging aan wil gaan. Aan deze behandeling deelnemen wil ook zeggen dat je tekent voor je inzet. Als je deze inzet als ' opgedrongen' ziet ben je niet klaar om deze behandeling aan te gaan, of af te vallen. Daar je helaas niet afvalt als je bij voorbaat sporten en gezond eten als een last en verplichting ziet. Als je je niet wilt inspannen voor bepaalde doelen, bereik je je doelen nooit.
Gelukkig weet de doelgroep waar ik op doel wel dat het niet even appeltje-eitje is.
Ik geloof vooral dat gezonder leven vooral komt uit eigen motivatie. Een soort weight watchers voor studenten lijkt me niet wat, vooral beginnende studenten gaan echt vaak stappen en hebben niet zo'n geordend leven van dinsdagavond moet ik naar x, woensdagmiddag naar y.quote:Op zondag 4 augustus 2013 20:32 schreef Trini-Kwan het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft de wilskracht om zelfstandig te beginnen met sporten en/of dit vol te houden.
Overigens worden er van deze goedkope sportsystemen ook gebruik gemaakt.
Er word niks opgedrongen, je bepaald immers zelf of je deze uitdaging aan wil gaan. Aan deze behandeling deelnemen wil ook zeggen dat je tekent voor je inzet. Als je deze inzet als ' opgedrongen' ziet ben je niet klaar om deze behandeling aan te gaan, of af te vallen. Daar je helaas niet afvalt als je bij voorbaat sporten en gezond eten als een last en verplichting ziet. Als je je niet wilt inspannen voor bepaalde doelen, bereik je je doelen nooit.
Gelukkig weet de doelgroep waar ik op doel wel dat het niet even appeltje-eitje is.
Mijn ervaring was dat het schoonmaakrooster al iets bleek waar vrijwel niemand zich aan kon houden, dus good luck with that!quote:Op zondag 4 augustus 2013 18:04 schreef Trini-Kwan het volgende:
Mijn vragen gaan voornamelijk over hoe gecontroleerd het moet zijn, in hoeverre studenten open staan voor eventuele verplichtingen (zoals samen sporten), wat het zou mogen kosten, en andere tips of valkuilen.
70 kg op 1.91m? Ben je niet bang dat je wegwaait?quote:Op zondag 4 augustus 2013 18:30 schreef dynamiet het volgende:
écht heh! Irritant figuur die Life2.0, lekker alles verdraaienquote:Op zondag 4 augustus 2013 22:44 schreef Luxuria het volgende:
Jezus zit toch niet zo debiel te doen tegen TS.
Het is een goed initiatief.
Precies, en maar zoeken in de posts van TS om haar ergens op te kunnen aanvallenquote:Op maandag 5 augustus 2013 14:02 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
écht heh! Irritant figuur die Life2.0, lekker alles verdraaien
Tja, ze zitten overal die figuren, helaas...quote:Op maandag 5 augustus 2013 14:05 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Precies, en maar zoeken in de posts van TS om haar ergens op te kunnen aanvallen
Dat is wel negatief hoor, als je een groep mensen hebt die écht willen afvallen en je gooit hetquote:Op maandag 5 augustus 2013 14:16 schreef Kola het volgende:
Lijkt me een slecht plan. Te gecontroleerd ja. Iedere dag samen moeten eten...
Heb je mensen nodig;
- Met hetzelfde schema
- Die elkaar kunnen uitstaan
- Hetzelfde budget hebben
- Dezelfde dingen lusten
- In hetzelfde huis wonen en allemaal overgewicht hebben
De huur moet ook voor iedereen betaalbaar zijn etc etc.
Dit idee klinkt meer als een soort afkickkliniek. En als je ook nog studeert dan heb je daar echt geen zin in lijkt me. Woont op jezelf, geen ouders meer die je controleren, krijg je zo'n provo-goeroe die leefregels oplegt en je psyche analyseert. Sorry, maar daar zijn de meeste mensen te nuchter voor tegenwoordig.
Wel een beetje optimistisch! Dan lijkt mij zoiets als die afval-topics hier nog beter, waar je je eigen ding doet maar wel steun kan vinden onderling. Veel eenvoudiger en op de lange termijn ook effectiever denk ik. Zit je in zo'n "gecontroleerde" omgeving, dan laat je het een beetje uit handen nemen toch? Is wel makkelijk(er), maar ooit kom je daar ook uit en ben je weer op jezelf aangewezen. Grote verandering. Tenzij TS een psychologie studente is en zo toekomstige cliënten probeert te werven om te ondersteunen, lijkt me dit iets te ambitieus allemaal. Misschien beter om het gewoon klein aan te pakken en bijv. tips te geven in afvaltopics.quote:Op maandag 5 augustus 2013 14:28 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dat is wel negatief hoor, als je een groep mensen hebt die écht willen afvallen en je gooit het
''eetgeld'' in 1 pot, je kookt samen of om de beurt en je houdt rekening met de mensen waar
je mee woont, zou het best kunnen werken. Als er iemand met een pinda-allergie tussen zit
of met een lactose intolerantie of een vegetariër zal je daar wel rekening mee moeten houden,
dat is waar, dus héél eenvoudig is het ook weer niet, maar je moet dan ook een groepje
hebben die ook écht willen afvallen, die een beetje tolerant zijn tegenover elkaar én een
beetje discipline hebben.
Alleen dan kan het werken,
Als het allemaal studenten zijn zullen hun schema's toch niet zó verschillen?
Je hoeft ook niet altijd tegelijkertijd te eten, als iemand niet ''thuis'' kan eten dan wordt
het eten voor hem of haar bewaart en kan jij of zij later eten, of een keer elders moet ook kunnen.
Makkelijk gaat het niet worden om zo'n groepje te vinden, maar als je eenmaal een goed groepje
bijelkaar hebt kan je wel weer veel steun aan elkaar hebben, maar misschien is dat té optimistisch
gedacht
Ik ben optimistisch van aard.quote:Op maandag 5 augustus 2013 14:55 schreef Kola het volgende:
[..]
Wel een beetje optimistisch! Dan lijkt mij zoiets als die afval-topics hier nog beter, waar je je eigen ding doet maar wel steun kan vinden onderling. Veel eenvoudiger en op de lange termijn ook effectiever denk ik. Zit je in zo'n "gecontroleerde" omgeving, dan laat je het een beetje uit handen nemen toch? Is wel makkelijk(er), maar ooit kom je daar ook uit en ben je weer op jezelf aangewezen. Grote verandering. Tenzij TS een psychologie studente is en zo toekomstige cliënten probeert te werven om te ondersteunen, lijkt me dit iets te ambitieus allemaal. Misschien beter om het gewoon klein aan te pakken en bijv. tips te geven in afvaltopics.
Natuurlijk, maar het samen wonen is complicerend hoor. Als iemand wil afhaken blijft die wel in de woning. Als er zat afgehaakt zijn heb je een probleem.quote:Op maandag 5 augustus 2013 14:39 schreef Luxuria het volgende:
Natuurlijk zal het niet voor iedereen werken, maar ik denk dat er genoeg mensen/studenten zijn die hier wel baad bij hebben. Die het alleen niet kunnen, maar samen wel, dat ze steun bij elkaar vinden.
Ik ben ziekelijk optimistisch en zie toch beren op de weg. Wat raar eigenlijk, beren op de weg zien!quote:Op maandag 5 augustus 2013 14:56 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik ben optimistisch van aard.
Ja die topics hier zijn lekker succesvolquote:Op maandag 5 augustus 2013 14:55 schreef Kola het volgende:
[..]
Wel een beetje optimistisch! Dan lijkt mij zoiets als die afval-topics hier nog beter, waar je je eigen ding doet maar wel steun kan vinden onderling. Veel eenvoudiger en op de lange termijn ook effectiever denk ik. Zit je in zo'n "gecontroleerde" omgeving, dan laat je het een beetje uit handen nemen toch? Is wel makkelijk(er), maar ooit kom je daar ook uit en ben je weer op jezelf aangewezen. Grote verandering. Tenzij TS een psychologie studente is en zo toekomstige cliënten probeert te werven om te ondersteunen, lijkt me dit iets te ambitieus allemaal. Misschien beter om het gewoon klein aan te pakken en bijv. tips te geven in afvaltopics.
Daar ben ik het niet mee eens.quote:Op maandag 5 augustus 2013 07:33 schreef the85mc het volgende:
[..]
Ik geloof vooral dat gezonder leven vooral komt uit eigen motivatie. Een soort weight watchers voor studenten lijkt me niet wat, vooral beginnende studenten gaan echt vaak stappen en hebben niet zo'n geordend leven van dinsdagavond moet ik naar x, woensdagmiddag naar y.
En je wilt dus mensen die echt gemotiveerd zijn. Echt gemotiveerde mensen hebben geen/minder hulp nodig, die zullen er zelf alles aan doen.
Ja, die zie je niet vaak meerquote:Op maandag 5 augustus 2013 17:12 schreef DS4 het volgende:
[..]
Wat raar eigenlijk, beren op de weg zien!
Ik net voor het eerst!quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:18 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ja, die zie je niet vaak meer
quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:18 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ik net voor het eerst!
Maar ik zit dan ook (nog) in Zweden, dus wie weet ligt het daar aan...
Niet dus?quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:14 schreef fathank het volgende:
[..]
Ja die topics hier zijn lekker succesvol
Ik denk het wel. Heeft mij iig wel geholpen de laatste kgs eraf te krijgen voor wedstrijdgewicht.quote:
Dus alle ''dikken'' in de afval-topics hebben geen ruggengraat?quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:28 schreef the85mc het volgende:
[..]
Ik denk het wel. Heeft mij iig wel geholpen de laatste kgs eraf te krijgen voor wedstrijdgewicht.
En voor studenten is t vrij makkelijk: word je lid bij een studentenvereniging dan heb je grote kans (nog) zwaarder te worden, word je actief lid bij sportvereniging, roeien ofzo, dan word je waarschijnlijk dunner/gespierder.
De 'dikken' in een huis samen zetten wordt echt niks. Wie zou daar willen wonen? Je hebt gelijj een stempel als dikke zonder ruggegraat..
Nou zegt hij dat ze dat stempel krijgen en dat zou toch wel eens kunnen kloppen, ongeacht de vraag of ze een ruggengraat hebben (waarschijnlijk wel, het loopt zo lastig zonder...quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 09:08 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Dus alle ''dikken'' in de afval-topics hebben geen ruggengraat?
Ach, als je alles negatief gaat zien dan blijft er niet veel over, anders krijgen ze het stempel vanquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 09:25 schreef DS4 het volgende:
[..]
Nou zegt hij dat ze dat stempel krijgen en dat zou toch wel eens kunnen kloppen, ongeacht de vraag of ze een ruggengraat hebben (waarschijnlijk wel, het loopt zo lastig zonder...).
Ik ben ook optimist, maar de gedachte dat in zo'n huis wonen door medestudenten als negatief gezien kan worden vind ik niet zo vreemd.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 09:39 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ach, als je alles negatief gaat zien dan blijft er niet veel over, anders krijgen ze het stempel van
''dikzakken'' of ''vreetzakken'', je kan ook zeggen, nou die mensen doen er tenminste iets aan
niet omdat het MOET maar omdat ze dat zelf willen, dus misschien hebben ze dan wel meer
ruggengraat als iemand die het niet eens probeert.
Ik zei al, ik ben liever positief
Ik wel eigenlijk, maar dan verschillen wij gewoon van mening denk ik.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 09:44 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ik ben ook optimist, maar de gedachte dat in zo'n huis wonen door medestudenten als negatief gezien kan worden vind ik niet zo vreemd.
Volgens mij begrijp jij niet wat ik zeg. Ik zeg niet dat ik er negatief over denk, ik zeg dat ik uit ervaring weet dat studenten onderling niet altijd maximaal begrip tonen en positief denken over elkaar.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 09:49 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik wel eigenlijk, maar dan verschillen wij gewoon van mening denk ik.
Ik zou er eerder bewondering voor hebben.
Ja, ja ik begreep je wel, jij ziet het niet als negatief maar je denk dat andere studenten het alsquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 10:13 schreef DS4 het volgende:
[..]
Volgens mij begrijp jij niet wat ik zeg. Ik zeg niet dat ik er negatief over denk, ik zeg dat ik uit ervaring weet dat studenten onderling niet altijd maximaal begrip tonen en positief denken over elkaar.
Gewoon een simpele constatering.
Op zich niet iets om je van aan te trekken. Ik vind dat samen wonen echter om andere redenen niet verstandig, maar dat had ik al gemeld.
Kan het me niet voorstellen, op een uitzondering na.quote:
6% is dan ook knap lastig om te halen zonder wat hulpmiddeltjes links en rechts.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 11:16 schreef Moonah het volgende:
Wat jammer dat een aantal fanatici hier de betweter komen uithangen.
Niet iedereen wil afgetraind zijn met een vetpercentage van 6%.
Succes met je plan Trini-Kwan! Laat je tzt in dit topic nog weten wat je bevindingen zijn?
Kritiek is per definitie negatief.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 11:53 schreef the85mc het volgende:
Grappig dat kritiek direct negatief wordt gezien. Je zou het ook opbouwend kunnen gebruiken om je plan beter te maken. Want financierders staan nu ook niet juichend in de rij bij ieder plan.
Hahaha godverdomme!quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 11:26 schreef fathank het volgende:
[..]
Kan het me niet voorstellen, op een uitzondering na.
"Ja ik heb me net vergrepen aan een zak m&m's, ik kon ze echt niet laten staan".
-"Maakt niet uit meid, je moet wel een beetje genieten, morgen weer een dag"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |