abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_129745022
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 09:39 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

Ach, als je alles negatief gaat zien dan blijft er niet veel over, anders krijgen ze het stempel van
''dikzakken'' of ''vreetzakken'', je kan ook zeggen, nou die mensen doen er tenminste iets aan
niet omdat het MOET maar omdat ze dat zelf willen, dus misschien hebben ze dan wel meer
ruggengraat als iemand die het niet eens probeert.

Ik zei al, ik ben liever positief :P
Ik ben ook optimist, maar de gedachte dat in zo'n huis wonen door medestudenten als negatief gezien kan worden vind ik niet zo vreemd.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_129745104
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 09:44 schreef DS4 het volgende:

[..]

Ik ben ook optimist, maar de gedachte dat in zo'n huis wonen door medestudenten als negatief gezien kan worden vind ik niet zo vreemd.
Ik wel eigenlijk, maar dan verschillen wij gewoon van mening denk ik.
Ik zou er eerder bewondering voor hebben.
pi_129745574
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 09:49 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

Ik wel eigenlijk, maar dan verschillen wij gewoon van mening denk ik.
Ik zou er eerder bewondering voor hebben.
Volgens mij begrijp jij niet wat ik zeg. Ik zeg niet dat ik er negatief over denk, ik zeg dat ik uit ervaring weet dat studenten onderling niet altijd maximaal begrip tonen en positief denken over elkaar.

Gewoon een simpele constatering.

Op zich niet iets om je van aan te trekken. Ik vind dat samen wonen echter om andere redenen niet verstandig, maar dat had ik al gemeld.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_129745748
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 10:13 schreef DS4 het volgende:

[..]

Volgens mij begrijp jij niet wat ik zeg. Ik zeg niet dat ik er negatief over denk, ik zeg dat ik uit ervaring weet dat studenten onderling niet altijd maximaal begrip tonen en positief denken over elkaar.

Gewoon een simpele constatering.

Op zich niet iets om je van aan te trekken. Ik vind dat samen wonen echter om andere redenen niet verstandig, maar dat had ik al gemeld.
Ja, ja ik begreep je wel, jij ziet het niet als negatief maar je denk dat andere studenten het als
negatief zouden zien. Ik snap hem :D ik zei alleen maar dat ik denk dat dat wel mee zal vallen, maar
misschien vergis ik me daarin, dat kan.

Inderdaad niet iets om je aan te trekken, dat wel :+
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 11:16:07 #80
11682 Moonah
Jolie femme
pi_129747008
Wat jammer dat een aantal fanatici hier de betweter komen uithangen.
Niet iedereen wil afgetraind zijn met een vetpercentage van 6%.

Succes met je plan Trini-Kwan! Laat je tzt in dit topic nog weten wat je bevindingen zijn?
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 11:26:37 #81
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_129747271
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 17:48 schreef Kola het volgende:

[..]

Niet dus?
Kan het me niet voorstellen, op een uitzondering na.

"Ja ik heb me net vergrepen aan een zak m&m's, ik kon ze echt niet laten staan".
-"Maakt niet uit meid, je moet wel een beetje genieten, morgen weer een dag"

:')
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 11:27:48 #82
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_129747297
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 11:16 schreef Moonah het volgende:
Wat jammer dat een aantal fanatici hier de betweter komen uithangen.
Niet iedereen wil afgetraind zijn met een vetpercentage van 6%.

Succes met je plan Trini-Kwan! Laat je tzt in dit topic nog weten wat je bevindingen zijn?
6% is dan ook knap lastig om te halen zonder wat hulpmiddeltjes links en rechts.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_129748058
Grappig dat kritiek direct negatief wordt gezien. Je zou het ook opbouwend kunnen gebruiken om je plan beter te maken. Want financierders staan nu ook niet juichend in de rij bij ieder plan.
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 12:03:51 #84
11682 Moonah
Jolie femme
pi_129748429
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 11:53 schreef the85mc het volgende:
Grappig dat kritiek direct negatief wordt gezien. Je zou het ook opbouwend kunnen gebruiken om je plan beter te maken. Want financierders staan nu ook niet juichend in de rij bij ieder plan.
Kritiek is per definitie negatief.
Nieuwsgierig zijn, meedenken en ervaringen delen is positiever.

Bovendien is er ook nog zoiets als gebezigd taalgebruik: 'dikkerdjes' etc. Dat valt nou niet echt positief op te vatten, wel?

Disclaimer: en ik betrek het niet op mezelf, want eea is niet op mij van toepassing. :P
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_129751219
Je hebt ook opbouwende kritiek. Moet ik dan maar net doen alsof ik het een goed plan vind? Kritiek kan je laten nadenken en je plan verbeteren. Ik heb mijn twijfels over dit idee:
Wat is de meerwaarde tov bij een sportteam gaan, of weight watchers?
En samen in een huis gezet worden klinkt meer als een dieetkamp en zal echt niet makkelijk geaccepteerd worden door andere studenten.
pi_129753070
Het lastige van motivatie is dat dat niet altijd blijvend is en ik ben er vrijwel zeker van dat degene die echt gemotiveerd zijn om te veranderen geen hulp van anderen daar nodig bij hebben. Je doelgroep zal dan met name zijn de semi-gemotiveerde die het misschien een maand vol houden als je geluk hebt. Het idee is leuk, maar ik denk dat het in de praktijk niet haalbaar is of in ieder geval niet realistisch.
Op vrijdag 26 april 2019 11:05 schreef Flippiee het volgende:[..]
Dag knapste man van FOK!
  zondag 11 augustus 2013 @ 22:57:59 #87
347224 SiennaForrest
Dat bepaal ik zelf wel uit!
pi_129959022
Jammer dat de TS niet meer reageert in het topic...
''Ware rust is niet afwezigheid van beweging, het is evenwicht in de bewegingen.'
  maandag 12 augustus 2013 @ 00:16:47 #88
388856 DanielR90
- op zoek naar uitdagingen
pi_129962768
Probeer het eens op de gewicht startpagina. Genoeg overgewicht en over gewicht daar _O-
Online geld verdienen via het internet. De zoektocht naar een online fortuin.
pi_129963483
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 11:26 schreef fathank het volgende:

[..]

Kan het me niet voorstellen, op een uitzondering na.

"Ja ik heb me net vergrepen aan een zak m&m's, ik kon ze echt niet laten staan".
-"Maakt niet uit meid, je moet wel een beetje genieten, morgen weer een dag"

:')
Hahaha godverdomme! _O-

TS, nobel idee en ik vind het fantastisch om te lezen dat je voldoening haalt uit het opzetten van zoiets om die mensen te leren hun leven te beteren, maar als ervaren personal trainer en aspirant rollercoaster tycoon ben ik er zeer en dan ook zeer skeptisch over.

Meeste van mijn gedachten zijn hier al genoemd, denk aan het onpraktische en vernederende aspect van dikke mensen hun hele studententijd samenhokken met onaantrekkelijke en ruggengraatloze mede-biggen, puur omdat ze 20-30 kg moeten afvallen ofzo. :{

Dat doe je namelijk in een halfjaar tot een jaar, en daar hoef je je leven niet zo compleet voor op de kop te zetten.

Persoonlijk denk ik dat je beter een campagne op kunt zetten om mensen voor te lichten over voeding en de werking van hun lichaam, want 9 van de 10 dikke studenten weten niet waarom ze dik zijn en weten vaak niet beter dan "vet is slecht" en "calorien zijn slecht". ;(

En laat die grote onwetendheid nu net het probleem zijn: daar begint het mee. Een geweldige markt voor allerlei commerciële kwakzalverij en gerelateerde onzin begint daar helaas ook.

Veel succes en post regelmatig updates in de vorm van pics of videos. Laat zien wat je hebt, man. Wil zien hoe freaking enorm, massief, dik en strak je ze kunt krijgen. Bedankt voor de motivatie.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')