Ik ben ook optimist, maar de gedachte dat in zo'n huis wonen door medestudenten als negatief gezien kan worden vind ik niet zo vreemd.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 09:39 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ach, als je alles negatief gaat zien dan blijft er niet veel over, anders krijgen ze het stempel van
''dikzakken'' of ''vreetzakken'', je kan ook zeggen, nou die mensen doen er tenminste iets aan
niet omdat het MOET maar omdat ze dat zelf willen, dus misschien hebben ze dan wel meer
ruggengraat als iemand die het niet eens probeert.
Ik zei al, ik ben liever positief
Ik wel eigenlijk, maar dan verschillen wij gewoon van mening denk ik.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 09:44 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ik ben ook optimist, maar de gedachte dat in zo'n huis wonen door medestudenten als negatief gezien kan worden vind ik niet zo vreemd.
Volgens mij begrijp jij niet wat ik zeg. Ik zeg niet dat ik er negatief over denk, ik zeg dat ik uit ervaring weet dat studenten onderling niet altijd maximaal begrip tonen en positief denken over elkaar.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 09:49 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik wel eigenlijk, maar dan verschillen wij gewoon van mening denk ik.
Ik zou er eerder bewondering voor hebben.
Ja, ja ik begreep je wel, jij ziet het niet als negatief maar je denk dat andere studenten het alsquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 10:13 schreef DS4 het volgende:
[..]
Volgens mij begrijp jij niet wat ik zeg. Ik zeg niet dat ik er negatief over denk, ik zeg dat ik uit ervaring weet dat studenten onderling niet altijd maximaal begrip tonen en positief denken over elkaar.
Gewoon een simpele constatering.
Op zich niet iets om je van aan te trekken. Ik vind dat samen wonen echter om andere redenen niet verstandig, maar dat had ik al gemeld.
Kan het me niet voorstellen, op een uitzondering na.quote:
6% is dan ook knap lastig om te halen zonder wat hulpmiddeltjes links en rechts.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 11:16 schreef Moonah het volgende:
Wat jammer dat een aantal fanatici hier de betweter komen uithangen.
Niet iedereen wil afgetraind zijn met een vetpercentage van 6%.
Succes met je plan Trini-Kwan! Laat je tzt in dit topic nog weten wat je bevindingen zijn?
Kritiek is per definitie negatief.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 11:53 schreef the85mc het volgende:
Grappig dat kritiek direct negatief wordt gezien. Je zou het ook opbouwend kunnen gebruiken om je plan beter te maken. Want financierders staan nu ook niet juichend in de rij bij ieder plan.
Hahaha godverdomme!quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 11:26 schreef fathank het volgende:
[..]
Kan het me niet voorstellen, op een uitzondering na.
"Ja ik heb me net vergrepen aan een zak m&m's, ik kon ze echt niet laten staan".
-"Maakt niet uit meid, je moet wel een beetje genieten, morgen weer een dag"
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |