Inderdaad.quote:Op zondag 4 augustus 2013 17:18 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik vind dat je dit wel op conto van Koeman mag schrijven. Dit is gewoon tactiek.
Dit ja, hoe kan je hem laten vertrekken terwijl je zelf met middelmaat als Balletje Breed Vormer en Robotje Singh zit?quote:
okquote:Op zondag 4 augustus 2013 17:26 schreef dannys1990 het volgende:
Ongelooflijk waar kan ik beginnen?
Pelle heeft het gevoel alsof hij Messi en Maradonna is, het overal over zeiken het niet doorzetten.
Clasie verdeelt het spel naar achteren.
Waarom een anti-voetbal elftal opstellen met Immers Clasie en Vormer op het middenveld,
zeker tegen zwolle pas dan ieder geval Vilhena in het elftal.
Maar ik moet het nog een keer zeggen maar Pelle moet echt lekker normaal doen.
So die Clasie speelt met toch een partij slecht inderdaad. En dat zou dan één van de sterkhouders moeten zijn ..quote:Op zondag 4 augustus 2013 17:22 schreef SuperHarregarre het volgende:
Doet pijn aan de ogen in ieder geval dit. En het is elke keer hetzelfde liedje in uitwedstrijden. Statische armoede. Zodra ze geen 40.000 supporters hebben om ze vooruit te schreeuwen lopen ze erbij alsof ze stront in de broek hebben.Van Clasie verwacht ik ook een stuk meer nu hij er al een paar rondloopt maar nee, hij speelt ook als een drol.
Ja, precies. Vorig seizoen stond hij al een seizoen stil. Ik ben bang dat hij dichtbij z'n top zit.quote:Op zondag 4 augustus 2013 17:27 schreef PIETR het volgende:
[..]
So die Clasie speelt met toch een partij slecht inderdaad. En dat zou dan één van de sterkhouders moeten zijn ..
Clasie maakte op een gegeven moment 3 keer dezelfde fout in 1 minuut, mja die heeft 0 afspeelmogelijkheden met Vormer en Immers op het middenveld.quote:Op zondag 4 augustus 2013 17:27 schreef PIETR het volgende:
[..]
So die Clasie speelt met toch een partij slecht inderdaad. En dat zou dan één van de sterkhouders moeten zijn ..
Omdat er heel veel mensen zijn die het niet in hem zagen zitten. Ik wel overigens.quote:Op zondag 4 augustus 2013 17:29 schreef Slobeend het volgende:
Ik vind het vooral zo voorspelbaar om te zien dat Mokotjo de beste man op het veld is. Waarom is 'ie zo makkelijk verkocht?
Vooral Koeman niet. Hij heeft nooit echt lang een kans gehad, maar er was ook wel veel concurrentie.quote:Op zondag 4 augustus 2013 17:30 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Omdat er heel veel mensen zijn die het niet in hem zagen zitten. Ik wel overigens.
Als zijn haar met gel maar goed zit..mister 'pretty boy'quote:Op zondag 4 augustus 2013 17:26 schreef dannys1990 het volgende:
Ongelooflijk waar kan ik beginnen?
Pelle heeft het gevoel alsof hij Messi en Maradonna is, het overal over zeiken het niet doorzetten.
Clasie verdeelt het spel naar achteren.
Waarom een anti-voetbal elftal opstellen met Immers Clasie en Vormer op het middenveld,
zeker tegen zwolle pas dan ieder geval Vilhena in het elftal.
Maar ik moet het nog een keer zeggen maar Pelle moet echt lekker normaal doen.
Je zou denken dat die man na de afgelopen twee seizoenen wat meer krediet zou hebben opgebouwd.quote:Op zondag 4 augustus 2013 17:30 schreef fantasyboy het volgende:
Deze wedstrijd zal met 1-0 gewonnen worden
Die koeman begint steeds meer arrogante trekjes te vertonen als trainer...hij ziet het allemaal niet zo goed meer...
Een trainer heeft net zoveel krediet als zijn lastste wedstrijd...quote:Op zondag 4 augustus 2013 17:32 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Je zou denken dat die man na de afgelopen twee seizoenen wat meer krediet zou hebben opgebouwd.
quote:Op zondag 4 augustus 2013 17:34 schreef fantasyboy het volgende:
[..]
Een trainer heeft net zoveel krediet als zijn lastste wedstrijd...
Als alleen maar boerenkoolvoetballers opstelt die alleen maar kunnen lopen en een balletje breed leggen ben je de weg kwijt...
Als je als trainer je enige creative middenvelder niet opstelt alleen maar omdat je denkt dat de werkers het ook kunnen op dit nivo...ben je voor mij gelijk al je krediet kwijt...
He! RESPECT!quote:Op zondag 4 augustus 2013 17:44 schreef heiden6 het volgende:
Die scheids die alles affluit word ik trouwens ook niet blij van.
quote:Op zondag 4 augustus 2013 17:42 schreef SuperHarregarre het volgende:
Pelle teert ook volledig op z'n kwaliteitjes en verder niet mee. Is alleen minder slim en dodelijk dan Makaay.
Precies. Gelijk wisselen, geen flauwekulletjes.quote:
Je hebt als team een heel groot probleem als je zo afhankelijk bent van een ventje van 18. Dan maakt het geen ene fikker uit wie je als trainer hebt, maar dan ga je gewoon een zwaar seizoen tegemoet. Deze 11 gasten die er nu staan moeten deze klus gewoon kunnen klaren.quote:Op zondag 4 augustus 2013 17:43 schreef fantasyboy het volgende:
koeman wil natuurlijk niet zijn ongelijk gaan bewijzen en laat Vilhenna zo lang mogelijk uit de wedstrijd...
TSJA zonder messi wint barcelona ook moeilijker..quote:Op zondag 4 augustus 2013 17:47 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Je hebt als team een heel groot probleem als je zo afhankelijk bent van een ventje van 18. Dan maakt het geen ene fikker uit wie je als trainer hebt, maar dan ga je gewoon een zwaar seizoen tegemoet. Deze 11 gasten die er nu staan moeten deze klus gewoon kunnen klaren.
Aan de andere kant wel creativiteit op 10quote:Op zondag 4 augustus 2013 17:51 schreef SuperHarregarre het volgende:
Laat hij Vormer staan. Wat ben je dan voor pannenkoek, Koeman?
dat is 1 van de problemen van Feyenoord: al die middelmatige spelers die er alleen maar spelen omdat Feyenoord geen geld heeft maar die denken dat ze toppers zijnquote:Op zondag 4 augustus 2013 17:52 schreef elCholo het volgende:
Hahaha die Immers denkt echt dat die Messi is
Want daar traint hij zo lang op.quote:Op zondag 4 augustus 2013 17:57 schreef fantasyboy het volgende:
komt die vormer weer met zo een kut vrije trap in de muur let op...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |