Ooh, en vanaf nu kunnen die heel andere users nooit meer komen? De huidige groep heeft het dan voor altijd verpest? Hou eens opquote:Op zondag 4 augustus 2013 19:35 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Hele andere users, die niet zo waren van het achterbaks roddelen. (Ja ik scheer even over een kam)
Stop maar weer Stuart. Stuur gewoon slijmdms naar yvonne als je per se een blauw kleurtje wilt hebbenquote:Op zondag 4 augustus 2013 19:41 schreef Stuart het volgende:
[..]
Thanks voor je constructieve reactie! Ik vind het sowieso wel mooi dat jij en Krullenbolletje doen alsof jullie alles al hebben meegemaakt op het forum
Jij hebt echt zo'n bord voor je kop, mods inhuren voor 1 SC, mods meer bevoegdheden geven voor diezelfde SC, kom op hequote:Op zondag 4 augustus 2013 19:41 schreef Stuart het volgende:
[..]
Thanks voor je constructieve reactie! Ik vind het sowieso wel mooi dat jij en Krullenbolletje doen alsof jullie alles al hebben meegemaakt op het forum
Really? Er worden hier meer posts geplaatst dan in andere subfora alleen verdeeld over minder topics.quote:
quote:Op zondag 4 augustus 2013 19:37 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Kunnen jullie niet gewoon naar habbo hotel?daar ligt het wat meer op jullie niveau
Dan heb je de nachtbaggers niet meegerekend. En in nachtbagger gaat het gek genoeg altijd goed.quote:Op zondag 4 augustus 2013 19:42 schreef Stuart het volgende:
[..]
Really? Er worden hier meer posts geplaatst dan in andere subfora alleen verdeeld over minder topics.
De SC is onderdeel van JNG en derhalve is JNG qua aantal posts druk te noemen.quote:Op zondag 4 augustus 2013 19:36 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Nee de SC is druk. JNG is gewoon dood en dat ontkennen is echt nutteloos.
Ja alleen de SC jaquote:Op zondag 4 augustus 2013 19:42 schreef Stuart het volgende:
[..]
Really? Er worden hier meer posts geplaatst dan in andere subfora alleen verdeeld over minder topics.
Joah Faux. heeft het opgegeven.quote:Op zondag 4 augustus 2013 19:42 schreef Snowbells het volgende:
Valt me wel op dat stuart de enige is die de sc zit te verdedigen
Zat mensen die hun mening hebben gegeven hoor.quote:Op zondag 4 augustus 2013 19:42 schreef Snowbells het volgende:
Kom op je ziet toch ook wel dat jullie jezelf belachelijk maken met je puber ruziesquote:Op zondag 4 augustus 2013 19:41 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ooh, en vanaf nu kunnen die heel andere users nooit meer komen? De huidige groep heeft het dan voor altijd verpest? Hou eens op
Ik vind het een leuke SC en met mij vele anderen. Jongeren liggen vaak zat met elkaar overhoop. Ik vind sluiten eigenlijk te makkelijk om heel eerlijk te zijnquote:Op zondag 4 augustus 2013 19:36 schreef sig000 het volgende:
[..]
Het interesseerde me omdat je wel erg fanatiek die SC in leven wilt houden.
Moet je even de vorige delen lezen. En sowieso vergeet je Faux die al heel erg zijn best doet. Ik ben misschien niet zo goed in argumenten verzinnen maar ik help ook mee verdedigen!quote:Op zondag 4 augustus 2013 19:42 schreef Snowbells het volgende:
Ja, dus daarom iedereen die een poot uitsteekt maar bannen, want dat is niet net zo makkelijk.quote:Op zondag 4 augustus 2013 19:44 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik vind het een leuke SC en met mij vele anderen. Jongeren liggen vaak zat met elkaar overhoop. Ik vind sluiten eigenlijk te makkelijk om heel eerlijk te zijn
Wil je zo'n gesprek voeren? Over niveau? Ik denk dat je dat beter kunt laten eigenlijk.quote:Op zondag 4 augustus 2013 19:37 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Kunnen jullie niet gewoon naar habbo hotel?daar ligt het wat meer op jullie niveau
Dus negeer je het probleem van het dode subforum en kom je alleen maar meer zand in de bodemloze put scheppen dmv modsquote:Op zondag 4 augustus 2013 19:43 schreef Stuart het volgende:
[..]
De SC is onderdeel van JNG en derhalve is JNG qua aantal posts druk te noemen.
Ik heb je al eerder gelijk gegeven in het feit dat er teveel topics naast de SC zijn maar je kunt niet van mij verwachten, wat ik ook al eerder heb gezegd, dat ik nu een oplossing aandraag voor dat gebrek.
Meid, hou maar gewoon op.quote:Op zondag 4 augustus 2013 19:44 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Moet je even de vorige delen lezen. En sowieso vergeet je Faux die al heel erg zijn best doet. Ik ben misschien niet zo goed in argumenten verzinnen maar ik help ook mee verdedigen!
Dat vind ik dan een opmerkelijke interpretatie. Lekken uit FB, WA en/of TC is gewoon te allen tijde verkeerd, hoe kinderachtig jij dat ook mag vinden. Privé informatie lekken hoort niet en dat weet jij ook!quote:Op zondag 4 augustus 2013 19:38 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
9/10 keer gaat het over kinderachtige dingen
niet door JNG-ers hoorquote:
Het gaat niet om 'niet super actief', het gaat om kleuters die in de SC niet met elkaar om kunnen gaan. En aangezien JNG zonder de sc dood is heeft het weinig nut om het open te laten voor 2 posts per week.quote:Op zondag 4 augustus 2013 19:42 schreef Spatieloos het volgende:
[..]Wat is dit nou weer voor reactie. En niet zo SCen in een FB topic.
En waarom zou het gelijk dicht moeten omdat het niet super actief is? Ik bedoel, jullie hebben er verder toch geen last van? Teveel mods nodig voor zo'n klein subforum? Alsof er te weinig mods zijn, er zijn vast wel meer mensen dan Stuart en Faux die mod willen zijn als LB en Ara willen stoppen.
Dan kun je toch een pilot houden met strenger daartegen optreden en mensen desnoods een JNG ban geven als ze het verdommen om het te leren? Nieuwe jongeren verdienen toch ook gewoon een kans?quote:Op zondag 4 augustus 2013 19:38 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Bij andere SC's is toch ook niet 24/7 een mod aanwezigHet blijft terug komen dat users zich blijkbaar niet in kunnen houden in deze SC.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |