Ik kan me nog goed mn allereerste ritje voor de geest halen, koste ff wat wachten, maar dan had je ook watquote:Op maandag 5 augustus 2013 01:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Protos niks mis mee hoor. Al is het een wereldwijd uniek ontwerp wat verder nergens meer zal rijden. Maar met die treinen is niet veel mis hoor
Ja daar heb ik me ook niet erg parlementair uitgelaten geloof ikquote:Op maandag 5 augustus 2013 01:20 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Ik kan me nog goed mn allereerste ritje voor de geest halen, koste ff wat wachten, maar dan had je ook wat![]()
Daarom kan ik het ook zo goed voor de geest halenquote:Op maandag 5 augustus 2013 01:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja daar heb ik me ook niet erg parlementair uitgelaten geloof ik
quote:Op maandag 5 augustus 2013 01:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Kunnen we beter nogeens in Paris afspreken
Sgoed hoorquote:Op maandag 5 augustus 2013 01:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Zal op zn minst october worden. maar ik wil wel naar Bretigny dan
Ja, dus? Daar is niets wereldschokkends aan ofzo. Heeft natuurlijk niets met dat gezeik van doen, het is normaal dat er na de zomer van materieel wordt gewisseld op dit lijntje.quote:Op maandag 5 augustus 2013 11:29 schreef greavy het volgende:
Over het gezeik van de gemeente Soest met geluidsoverlast: NSR is nu ineens voornemens alsnog SLT op deze lijn in te gaan zetten per 2 september
Soest moet ze smoel houwe. Dat hele lijntje is één groot 19e eeuws relict. Opbreken en verbussen die klootzakquote:Op maandag 5 augustus 2013 11:42 schreef greavy het volgende:
NSR zou er eerst SGMm op inzetten per september . Gemeente Soest ging alleen zo moeilijk doen over geluidsoverlast van het Vee dat er nu uiteindelijk SLT heen wordt gestuurd. Althans, dat is de Stand van zaken van vanochtend ...
specs voor Poolse HSL-treinenquote:Op maandag 5 augustus 2013 11:50 schreef DriekOplopers het volgende:
De hamvraag: moet het OV altijd helemaal voor 1200% bestand zijn tegen welk weertype dan ook? En wat mag dat dan kosten? En gaat het wel altijd over geld?
Beschouwing hier.
"Computers"?quote:Op maandag 5 augustus 2013 12:48 schreef Ireyon het volgende:
Treinen zijn uniek wat dat betreft. Ik kan geen andere techniek bedenken die zo vaak faalt en mag falen.
Vreemd, want SGMm werd de afgelopen jaren in het najaar altijd geweerd van die lijn vanwege het risico op doorglijden bij overwegen. Het zou raar zijn als ze juist nu betrouwbare treintjes gingen vervangen voor die glijmachines.quote:Op maandag 5 augustus 2013 11:42 schreef greavy het volgende:
NSR zou er eerst SGMm op inzetten per september . Gemeente Soest ging alleen zo moeilijk doen over geluidsoverlast van het Vee dat er nu uiteindelijk SLT heen wordt gestuurd. Althans, dat is de Stand van zaken van vanochtend ...
Sjongejonge, weer raak inderdaad. Gebotst op een vrachtwagen met een aantal gewonden hoor ik...quote:Op maandag 5 augustus 2013 13:57 schreef b2py het volgende:
Zit je even het nieuws te loeren, weer treinongeluk. Bij Gronau in de trein van Enschede naar Munster. Zie nos.nl.
Dan moeten ze of met drietjes of gecombineerd twee-drietjes rijden, want de tweetjes hebben geen magneetremmen,quote:Op maandag 5 augustus 2013 13:38 schreef ReisT het volgende:
[..]
Vreemd, want SGMm werd de afgelopen jaren in het najaar altijd geweerd van die lijn vanwege het risico op doorglijden bij overwegen. Het zou raar zijn als ze juist nu betrouwbare treintjes gingen vervangen voor die glijmachines.
Misschien ging men er van uit dat die sprinters nu voorzien zouden zijn van magneetremmen? Als dat project is uitgelopen is het verstandig om een alternatief te zoeken.
Dat is een beetje een onzinnig verhaal want met twee stellen is de glijkans sowieso al stukken kleiner dan met een los stel. Juist bij de losse tweetjes is het een groot probleem.quote:Op maandag 5 augustus 2013 14:05 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dan moeten ze of met drietjes of gecombineerd twee-drietjes rijden, want de tweetjes hebben geen magneetremmen,
Ik las toch duidelijk "NSR zou er eerst SGMm op inzetten per september". Dat is het deel van het verhaal dat ik vreemd vond.quote:Op maandag 5 augustus 2013 14:24 schreef bork het volgende:
Lezen heren, Greavy heeft het over SLT inzetten op de betreffende lijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |