SPOILER: MAL-lijstOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FOK! Anime aanradersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom zijn (sommige) fansubs illegaal?
Anime worden steeds populairder in andere landen, waardoor er vaker licenties opgekocht worden. Dit betekent dat de afleveringen officieel niet verspreid mogen worden (zonder toestemming).
Dit gebeurt niet bij alle series, maar meestal bij series die bekendheid verkrijgen in het westen waardoor een westerse uitgever de licentie koopt om hieraan te verdienen.
Ik kan de fansubs niet afspelen, wat moet ik doen?
Waarschijnlijk heb je niet de goede codes die nodig zijn om de formaten af te spelen. Het CCCP-Project is een (gratis) pakket speciaal ontwikkeld voor anime, probeer deze eerst te downloaden.
VLC speelt ook nog eens alles af(ook Blu-Ray Disk/BD)!
Let er wel op dat deze speler achterloopt op het CCCP Codec Pack en niet speciaal is ontwikkeld met anime in het achterhoofd.
Kan ik downloaden via IRC?
Een guide om via IRC downloaden is gemaakt door Robin007bond en kun je hier vinden.
Help! Mijn plaatjes doen het niet. Wat nu?
Je bent aan het hotlinken, en dit mag niet. Upload het plaatje via Imgur of Photobucket en plaats hem opnieuw.
Degene die het topic sluit (door middel van de 301e post), opent het volgende deel! Er worden ook statistieken bijgehouden.“An interesting thing is a good thing.”
Ah.quote:Op zondag 4 augustus 2013 13:15 schreef Repelsteeltju het volgende:
[ afbeelding ]
Snap je? Omdat Hibito.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helemaal super.
quote:Op zondag 4 augustus 2013 13:20 schreef Kyubey het volgende:
Danganronpa deze week is engGeilSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“An interesting thing is a good thing.”
quote:Op zondag 4 augustus 2013 13:20 schreef Kyubey het volgende:
Danganronpa deze week is engMaar nu weten we ook meteen waarom programmer 'chick' zo'n raar stemmetje had.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En wat is er met het einde, wtf, met wie drinkt Monokuma thee? En wie is de 16e leerling?! En hij mompelde iets over een spion, wtf!
Vragen, vragen...
Spoil jezelf en je hebt antwoordenquote:Op zondag 4 augustus 2013 14:52 schreef MAHL het volgende:
[..]
Maar nu weten we ook meteen waarom programmer 'chick' zo'n raar stemmetje had.
En wat is er met het einde, wtf, met wie drinkt Monokuma thee? En wie is de 16e leerling?! En hij mompelde iets over een spion, wtf!
Vragen, vragen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 43% gewijzigd door Qunix op 04-08-2013 16:28:59 ]
quote:Op zondag 4 augustus 2013 16:21 schreef Qunix het volgende:
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 4 augustus 2013 16:21 schreef Qunix het volgende:
[ afbeelding ]Wat een vreemde subs in plaatje 2SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Helemaal super.
Trage game.quote:Op zondag 4 augustus 2013 19:12 schreef Kyubey het volgende:
http://wbd.deviantart.com(...)r-Game-Form-47450008
Hoezo, gewoon schone energie hoor. Wat moeten ze anders doen, weer terug naar kolencentrales? Maar ja, dan kraag je weer die klimaatgekkies die gaan lopen janken...quote:Op zondag 4 augustus 2013 19:51 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
>BNW
Maar ja, ze moeten inderdaad kappen met die reactoren.
Uraniumwinning is echt niet schoon. Transport naar de centrales is echt niet schoon. De energie die gestoken moet worden in het opruimen ervan? Niet schoon. En veilig m'n reet.quote:Op zondag 4 augustus 2013 20:31 schreef MAHL het volgende:
[..]
Hoezo, gewoon schone energie hoor. Wat moeten ze anders doen, weer terug naar kolencentrales? Maar ja, dan kraag je weer die klimaatgekkies die gaan lopen janken...
Eens.quote:Op zondag 4 augustus 2013 20:34 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Uraniumwinning is echt niet schoon. Transport naar de centrales is echt niet schoon. De energie die gestoken moet worden in het opruimen ervan? Niet schoon. En veilig m'n reet.
Ik vind kernenergie een geweldig fenomeen, maar niet op de manier waarop wij het gebruiken. Goed, misschien zullen die thoriumcentrales het allemaal wat beter maken.
Gaat hem niet worden in Japan. Ten eerste schijnt de zon daar te weinig en ten tweede moeten die panelen geproduceerd worden wat ook belachelijk veel energie kost. Nee, zet maar gewoon die kerncentrales neer.quote:Op zondag 4 augustus 2013 20:34 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Uraniumwinning is echt niet schoon. Transport naar de centrales is echt niet schoon. De energie die gestoken moet worden in het opruimen ervan? Niet schoon. En veilig m'n reet.
Ik vind kernenergie een geweldig fenomeen, maar niet op de manier waarop wij het gebruiken. Goed, misschien zullen die thoriumcentrales het allemaal wat beter maken.
Men zou meer moeten investeren in de ultieme energiebron van ons zonnestelsel...
Post jij die danquote:Op zondag 4 augustus 2013 20:49 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ik vond die andere gif leuker.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helemaal super.
quote:Op zondag 4 augustus 2013 20:53 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Post jij die danAkarinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
/A/non's with his waifu, all's right in the world.
wtf?quote:
Buurland China maakt al een tijdje degelijke en goedkope zonnepanelen. Die ze volgens mij voor een deel niet meer kwijt kunnen aan Europa vanwege importbeperkingen.quote:Op zondag 4 augustus 2013 20:38 schreef MAHL het volgende:
[..]
Gaat hem niet worden in Japan. Ten eerste schijnt de zon daar te weinig en ten tweede moeten die panelen geproduceerd worden wat ook belachelijk veel energie kost. Nee, zet maar gewoon die kerncentrales neer.
quote:Op zondag 4 augustus 2013 20:53 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Post jij die danOke.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zolang ze maar met hun poten van geiteneiland afblijven.quote:Op zondag 4 augustus 2013 21:20 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Buurland China maakt al een tijdje degelijke en goedkope zonnepanelen. Die ze volgens mij voor een deel niet meer kwijt kunnen aan Europa vanwege importbeperkingen.![]()
Japan breekt de wetten van newton en einsten enzo.quote:Op zondag 4 augustus 2013 21:18 schreef mschol het volgende:
[..]
wtf?
nu ik dit gifje zie:
ze zijn in japan altijd zo selectief met zwaartekracht... haren gaan alle kanten op, maar rokjes, shirts e.d. blijven altijd prima zitten...
Het is niet Japan, die de natuurwetten tart, het is vrouwenlogica.quote:Op zondag 4 augustus 2013 22:14 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Japan breekt de wetten van newton en einsten enzo.
quote:Op zondag 4 augustus 2013 21:45 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Oke.
[ afbeelding ]
[..]
Zolang ze maar met hun poten van geiteneiland afblijven.
Zonnepanelen zijn echt de gayste, kutst werkendste oplossing van de afgelopen duizend jaar.quote:Op zondag 4 augustus 2013 21:20 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Buurland China maakt al een tijdje degelijke en goedkope zonnepanelen. Die ze volgens mij voor een deel niet meer kwijt kunnen aan Europa vanwege importbeperkingen.
Windenergie, laat me niet lachen. Kost klauwen met geld om die dingen neer te zetten, nog meer geld om te onderhouden, en verpesten het landschap volledig. Bovendien draaien ze niet op wind, maar op subsidie.quote:Op zondag 4 augustus 2013 22:35 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Zonnepanelen zijn echt de gayste, kutst werkendste oplossing van de afgelopen duizend jaar.
Serieus, die dingen die elke hondelul op zijn dak heeft hangen betalen zichzelf pas na 21 jaar terug, werken na tien jaar al bijna niet meer, als ntje ermee kapt moet alles eraf om te kunnen sleutelen en het ziet er fucking gay uit.
Ik ken letterlijk geen boer meer die die krengen nog op zijn dak wil.
Nee, wind- en zeestroomenergie is where it's at.
Misschien moeten we het weer over anime hebben.quote:Op zondag 4 augustus 2013 22:40 schreef Arashimashou het volgende:
Misschien zijn de zonnepanelen van nu nog niet zo geweldig, maar gezien de enorme energiebron waar we het over hebben loont het hier meer tijd en geld in te steken dan dat men nu doet.
Oke, vertel eens iets.quote:Op zondag 4 augustus 2013 22:48 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Misschien moeten we het weer over anime hebben.
Toch denk ik dat er daar op de korte en middellange termijn meer te halen is dan uit zonnepanelen. Op de lange termijn is zonne-energie beter maar da's nog verre van rendabel. Dan liever gewoon de Urkse kust voltiefen met megamolens.quote:Op zondag 4 augustus 2013 22:47 schreef MAHL het volgende:
[..]
Windenergie, laat me niet lachen. Kost klauwen met geld om die dingen neer te zetten, nog meer geld om te onderhouden, en verpesten het landschap volledig. Bovendien draaien ze niet op wind, maar op subsidie.
Oh ja dit dus. Maar dan nog niet de komende tien jaar, eerst alles eens rustig uitwerken en testen.quote:Op zondag 4 augustus 2013 22:54 schreef Repelsteeltju het volgende:
De nieuwe zonnepanelen worden elk jaar efficinter. De energieprijzen stijgen nog steeds exponentieel. Of die dingen een goeie investering zijn voor een gemiddeld huishouden of boerenbedrijf is zal ik me maar niet over uitlaten, maar dat het zinnig is die dingen door te blijven ontwikkelen lijkt me wel duidelijk.
Wat betreft de toekomst zijn de kernsplijtingsreactoren die op gesmolten zouten werken ook hoopgevend en de kernfusiereactoren zijn dat natuurlijk ook.
Wat is je favoriete Energiebron-chan?quote:Op zondag 4 augustus 2013 22:48 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Misschien moeten we het weer over anime hebben.
Slice of life Moe~~quote:Op zondag 4 augustus 2013 22:58 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Wat is je favoriete Energiebron-chan?
sun-chan?quote:Op zondag 4 augustus 2013 22:58 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Oh ja dit dus. Maar dan nog niet de komende tien jaar, eerst alles eens rustig uitwerken en testen.
[..]
Kaze~☆quote:Op zondag 4 augustus 2013 22:58 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Oh ja dit dus. Maar dan nog niet de komende tien jaar, eerst alles eens rustig uitwerken en testen.
[..]
Dat is als zeggen dat je met vakkenvullen bij de Appie Heijn meer verdient dan een Chinese kindarbeider in een Apple fabriek in China... Ja het klopt wel maar stelt alsnog allebei geen fuck voor.quote:Op zondag 4 augustus 2013 22:57 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Toch denk ik dat er daar op de korte en middellange termijn meer te halen is dan uit zonnepanelen. Op de lange termijn is zonne-energie beter maar da's nog verre van rendabel. Dan liever gewoon de Urkse kust voltiefen met megamolens.
Dit heb ik ook echt maar ongeveer 8 keer verteld, dus ik snap wel dat je het nu vraagt.quote:Op zondag 4 augustus 2013 23:36 schreef Kyubey het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik dacht dat het meer dan 9000 was?
Originele Japans versie(managa/anime)is 8000,in het Engelse dub maken ze 9000.quote:Op zondag 4 augustus 2013 23:36 schreef Kyubey het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Klipklapquote:Op zondag 4 augustus 2013 23:40 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Dit heb ik ook echt maar ongeveer 8 keer verteld, dus ik snap wel dat je het nu vraagt.
Het is altijd 8000 geweest. In de Engelse dub maakten ze er 9000 van omdat dat beter synchroniseerde bij hun lipbeweging.
lipbeweging ziet chrome niet als woord. Klipbeweging wel.
http://en.wikipedia.org/wiki/Mid-Atlantic_Hockey_Leaguequote:Op maandag 5 augustus 2013 00:47 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Waar komt de naam MAHL eigenlijk vandaan?
Dat het hoog tijd voor mij is om te gaan slapenquote:
spuit11, maar geeft verder niet hoor...quote:Op zondag 4 augustus 2013 23:50 schreef De_Dakgoot het volgende:
De officiele ED is gereleased staat op nyaa
[] [130807] TVFree!ED -SPLASH FREESTYLE FIVE (320K+BK)
De opening blijkbaar ook
Dem guitars maus en die fucking solo
Prima vergelijk omdat zonnepanelen flink gepushed worden met subsidies en kortingen. En dat moet niet. Baka.quote:Op zondag 4 augustus 2013 23:37 schreef MAHL het volgende:
[..]
Dat is als zeggen dat je met vakkenvullen bij de Appie Heijn meer verdient dan een Chinese kindarbeider in een Apple fabriek in China... Ja het klopt wel maar stelt alsnog allebei geen fuck voor.
Dit is dan ook het algemene Spuit11 topicquote:Op maandag 5 augustus 2013 07:13 schreef Qunix het volgende:
[..]
spuit11, maar geeft verder niet hoor...
oh gutquote:Op maandag 5 augustus 2013 08:45 schreef Qunix het volgende:
http://www.newscientist.c(...)skews-sex-ratio.html
Fewer boys than girls were born in the months after the huge earthquake struck Japan in March 2011.
quote:Op zondag 4 augustus 2013 23:50 schreef De_Dakgoot het volgende:
De officiele ED is gereleased staat op nyaa
[] [130807] TVFree!ED -SPLASH FREESTYLE FIVE (320K+BK)
De opening blijkbaar ook
Dem guitars maus en die fucking solo
het is gewoon smerig.quote:Op maandag 5 augustus 2013 13:26 schreef Qunix het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.geenstijl.nl/m(...)smaakt_het_niet.html
O nee, mannen verliezen de geslachtsoorlog in Japan. We moeten onze mannenbroeders in Japan helpen en ondersteunen. #Mensrightsquote:Op maandag 5 augustus 2013 08:45 schreef Qunix het volgende:
http://www.newscientist.c(...)skews-sex-ratio.html
Fewer boys than girls were born in the months after the huge earthquake struck Japan in March 2011.
En hoe zou dat dan in zijn werk gaan?quote:Op maandag 5 augustus 2013 14:17 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
O nee, mannen verliezen de geslachtsoorlog in Japan. We moeten onze mannenbroeders in Japan helpen en ondersteunen. #Mensrights
Ik weet wel eentje over zeemeerminnen en Yakuza, ook een aanrader... Seto no Hanayome heet hij.quote:Op maandag 5 augustus 2013 14:27 schreef banaantjeEE het volgende:
Ben ondertussen gestopt met Chihayafuru - Seizoen 1 (2011) ... Vond er echt maar bitterweinig aan...Het kaartspel verloor mijn interesse omdat ik er gewoon geen zeik van snap![]()
Ben ondertussen begonnen met een nieuwe, maar ben de naam kwijt...gaat over een jongen die gaat vissen en zeemeerminnen te zien krijgt... Iemand raadde het mij aan, dus bij deze
heb ik 3 jaar overgedaan die af te kijkenquote:Op maandag 5 augustus 2013 15:32 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Ik weet wel eentje over zeemeerminnen en Yakuza, ook een aanrader... Seto no Hanayome heet hij.
He box ouwe, ik ook. Dat was in mijn youtubeperiodequote:Op maandag 5 augustus 2013 15:38 schreef mschol het volgende:
[..]
heb ik 3 jaar overgedaan die af te kijken
puur omdat ik na ep 16 geen episodes meer kon vinden toen ik em keek
nee, ik downloadde wel.. maar de subgroep kapte met subbenquote:Op maandag 5 augustus 2013 15:41 schreef Kyubey het volgende:
[..]
He box ouwe, ik ook. Dat was in mijn youtubeperiode
Aha. Gelukkig zijn ze nu wel vindbaar, al moet je soms wel even zoekenquote:Op maandag 5 augustus 2013 15:42 schreef mschol het volgende:
[..]
nee, ik downloadde wel.. maar de subgroep kapte met subben
mja, uiteindelijk een batch gevonden en na ruim 1000 dagen de serie afgekeken uiteindelijk..quote:Op maandag 5 augustus 2013 15:45 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Aha. Gelukkig zijn ze nu wel vindbaar, al moet je soms wel even zoeken
Hebben ze hun bestaande series weer eens gehusseld?quote:Op maandag 5 augustus 2013 15:29 schreef Qunix het volgende:
Nieuwe KyoAni voor volgend seizoen:
[ afbeelding ]
http://anime-kyokai.com/
"Kyokai no Kanata"
Dr. Strangelovequote:
Get hyped, dit wordt 1 van de beste anime dit jaar.quote:Op maandag 5 augustus 2013 15:29 schreef Qunix het volgende:
Nieuwe KyoAni voor volgend seizoen:
[ afbeelding ]
http://anime-kyokai.com/
"Kyokai no Kanata"
Klopt, maar wel leuk genoeg om het te zien, eenmalig.quote:Op maandag 5 augustus 2013 18:28 schreef De_Ilias het volgende:
Hunter x hunter film was niet zo super!
De Live-action?quote:Op maandag 5 augustus 2013 18:28 schreef De_Ilias het volgende:
Hunter x hunter film was niet zo super!
quote:
quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:56 schreef Repelsteeltju het volgende:
[ afbeelding ]
Wacht maar totdat je Hanasaku Iroha: Home Sweet Home en Monogatari: Kizu hebt gezien dan denk je wel anders. Neemt niet weg dat Shounen-film adaptaties voor eeuwig verschrikkelijk zullen blijven.
Wanneer is de Blu ray uit?quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:56 schreef Repelsteeltju het volgende:
[ afbeelding ]
Hanasaku Iroha: Home Sweet Home
Een jaar (of was het een half jaar?) na de bioscoop vrijgave was de vuistregel meen ik.quote:
pffftquote:Op maandag 5 augustus 2013 21:26 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Een jaar (of was het een half jaar?) na de bioscoop vrijgave was de vuistregel meen ik.
dan pas.. damnquote:Op maandag 5 augustus 2013 21:26 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Een jaar (of was het een half jaar?) na de bioscoop vrijgave was de vuistregel meen ik.
Op mijn werk durfde ik hem niet te kijken, maar hij is geweldig!quote:
quote:Bron: http://www.animenewsnetwo(...)season-titled-rising
The official title for the third season of the Hajime ni Ippo anime is Hajime no Ippo Rising. The staff also unveiled the first image of the series' titular character, Ippo Makunouchi.
George Morikawa's original long-running manga has spawned two television anime series, an original video anime project, and a TV special. Hajime no Ippo: New Challenger, the second season of the anime, aired in 2009. NTV will stream both series for free in Japan from August 3 until September. Hajime no Ippo Rising will premiere this fall.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:50 schreef Airenu het volgende:
Danganronpa 05Wie was je eerste favoriet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helemaal super.
Mijn hele leven is dus een leugen?quote:Op zondag 4 augustus 2013 23:36 schreef Kyubey het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:
Te veel loli fanservice. Te weinig Rin fanservice. Helemaal geen Archer. Shirou is zelfs als niets anders dan het object van Illiya's brocon een irritant figuur.quote:
Dat konijn is een lachertje vergeleken met Monokuma.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:09 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Te veel loli fanservice. Te weinig Rin fanservice. Helemaal geen Archer. Shirou is zelfs als niets anders dan het object van Illiya's brocon een irritant figuur.
[ afbeelding ]
Dan is Kerytugu die in Servant x Service een kantoor managet met een radiografisch bestuurbare robotbeer een waardigere opvolger van het Fate-franchise.
Heb je de game nu al gespeeld? Is voor DS, toch?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:35 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Dat konijn is een lachertje vergeleken met Monokuma.
[ afbeelding ]
PPSSSPP ofzo.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:00 schreef MAHL het volgende:
[..]
Heb je de game nu al gespeeld? Is voor DS, toch?
Misschien dat ik hem ook eens ga downloaden kopen importeren
Vertel. Ik vind het best leuk soms, niets om over naar huis te schrijven, maar leuk genoeg om het niet te droppen.quote:
http://nyaruref.blogspot.(...)n-episode-1.html?m=1quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:27 schreef mschol het volgende:
ik ben aan http://myanimelist.net/anime/11785/Haiyore!_Nyaruko-san begonnen
Vind het niet echt bijzonder. 6/10.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:17 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Vertel. Ik vind het best leuk soms, niets om over naar huis te schrijven, maar leuk genoeg om het niet te droppen.
Servant x Service heb ik al gedropt, evenals Kiniro. Te generieke 4-koma's. Servant x Service had zijn momenten met Hasabe, maar veel speciaals is het niet.
Maar niet kotswaardig toch?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:45 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Vind het niet echt bijzonder. 6/10.
Ik overdrijf soms een beetjequote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:51 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Maar niet kotswaardig toch?Ilya is so kawaii
En Free, was het toch!?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:44 schreef Repelsteeltju het volgende:
Ik heb het gevoel dat we niet veel samen kijken behalve Shingeki en Watamote.
wat klassieke anime lukt wel, lovecraft ken ik niet.. ik lees het later wel doorquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:45 schreef Kyubey het volgende:
[..]
http://nyaruref.blogspot.(...)n-episode-1.html?m=1
Alsjeblieft, je zult hem nodig hebben. Heb je een beetje verstand van Lovecraft en een paar klassieke anime? Dan kom je er wel redelijk doorheen.
Samen met Free! de beste series van het seizoen.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:44 schreef Repelsteeltju het volgende:
Ik heb het gevoel dat we niet veel samen kijken behalve Shingeki en Watamote.
SPOILER: nuruto 642Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./A/non's with his waifu, all's right in the world.
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 10:26 schreef De_Dakgoot het volgende:
Wut de naruto van vandaagWerd tijd.SPOILER: nuruto 642Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verder; de Ao no Exorcist movie is er, subbed.
''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''
Al lang geleden hoor. Film is niet zo veel soeps...quote:Op woensdag 7 augustus 2013 12:33 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Werd tijd.
Verder; de Ao no Exorcist movie is er, subbed.
Dat denk ik niet...quote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:11 schreef Kyubey het volgende:
Vrijdag 21:35 Nederland 2 komt er volgens Roel een docu over Japan en schattige dingen.
Dit soort dingen zijn echt ijdelheidsprojecten volgens mij. Iedereen die zich er voor interesseert heeft dit al tig keer gezien maar het is gewoon heel leuk om te maken dus wordt het steeds weer opnieuw gemaakt.quote:Jason Godfrey komt de kleurrijke wereld van kawaii (schattig) binnen, een cultuur die bevolkt wordt door Hello Kitty, schoolmeisjesfantasien en manga.
En raad eens welke ik gratis in blu ray heb?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:41 schreef Qunix het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuwe HxH film!
DAISUKI heeft een hoop anime (OFFICIEEL) geupload op Youtube!
http://www.youtube.com/user/DAISUKI
- Puella Magi Madoka Magica
- Bakemonogatari
- Nisemonogatari
- Nekomonogatari (Black)
- Monogatari Second Season
- Sword Art Online
- Mobile Suit Gundam SEED
- Mobile Suit Z Gundam
- Mobile Suit Gundam ZZ
- School Days
Kan je gratis kijken! Of via de website www.DAISUKI.net
Eh... de grote Kirito show?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:43 schreef Kyubey het volgende:
[..]
En raad eens welke ik gratis in blu ray heb?
Had Killua of Hisoka die Neterou maar vermoord tijdens de examen-arc. Ik heb die oude mafketel nooit aardig gevonden en nu poseert hij daar zo onheilspellend op die poster.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:41 schreef Qunix het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuwe HxH film!
DAISUKI heeft een hoop anime (OFFICIEEL) geupload op Youtube!
http://www.youtube.com/user/DAISUKI
- Puella Magi Madoka Magica
- Bakemonogatari
- Nisemonogatari
- Nekomonogatari (Black)
- Monogatari Second Season
- Sword Art Online
- Mobile Suit Gundam SEED
- Mobile Suit Z Gundam
- Mobile Suit Gundam ZZ
- School Days
Kan je gratis kijken! Of via de website www.DAISUKI.net
De kracht van Moe. Alle goede anime tref ik als bij toverslag op mijn E-schijf aan.quote:
Klinkt best fout, dit...quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:49 schreef Kyubey het volgende:
[..]
De kracht van Moe. Alle goede anime tref ik als bij toverslag op mijn E-schijf aan.
2x officieel legaal geupload op Yoetoep.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:50 schreef Kyubey het volgende:
He, ze hebben ook Little Witch Academia. Het is dat ik het al gezien heb, maar wel mooi!
Het feit dat een anime distributeur anime series op Youtube upload zodat iedereen het gratis kan kijken is een stap in de goede richting.quote:
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:30 schreef Kyubey het volgende:
Alle Nederlandse TV-programma's(op GTST na uiteraard)
Ctrl+f Death Note, niet gevonden. Bij voorbaat waardeloze lijst.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:01 schreef Qunix het volgende:
http://www.reddit.com/r/m(...)bopthe_movie/cbioqyb
Leuk lijstje met aanraders.
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:01 schreef Qunix het volgende:
...quote:Fooly Cooly - One of the best anime ever, full of life lessons and innuendos.
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:01 schreef Qunix het volgende:
quote:•History's Greatest Disciple Kenichi -
dat zeker, maar dat heb ik met elk lijstje wel denk ikquote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:23 schreef Qunix het volgende:
Toch een aantal titels wat ik wel wil proberen
Ohja, maar hier zitten er meer dan 2 titels bij.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:24 schreef mschol het volgende:
[..]
dat zeker, maar dat heb ik met elk lijstje wel denk ik(niet voor niets dat ik bijna 400 titels nog wil checken)
ze worden verslonden door haaien?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:29 schreef Kyubey het volgende:
Free 5![]()
Eindelijk eens een spannende strandepisode.
Moet ik morgen avond maar kijken...quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:29 schreef Kyubey het volgende:
Free 5![]()
Eindelijk eens een spannende strandepisode.
Nu kunnen ze wel een rondleiding krijgen door Triggerquote:Op donderdag 8 augustus 2013 09:22 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
15 mensen die 2k doen, 5 mensen die 10k geven.
Wat de fuck, mensen? Wat de fuck?
Zullen ze daar blij mee zijn, een stel zwetende en veel te dikke weeaboos met nekbaardjes en vlassnorretjes die komen kijken hoe hun loli fetish game gemaakt wordt.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 09:25 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Nu kunnen ze wel een rondleiding krijgen door Trigger
of gewoon te veel geld hebben.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 09:55 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Zullen ze daar blij mee zijn, een stel zwetende en veel te dikke weeaboos met nekbaardjes en vlassnorretjes die komen kijken hoe hun loli fetish game gemaakt wordt.
Niet dat ik generaliser ofzo, maar volgens mij moet je wel zo'n mafketel zijn om 10k te geven.
Dat zijn allemaal rijke erfgenames die naast voorzitterschap van de student council ook nog even de game-industrie sponsoren.quote:
Zonde, gewoon kijken joh!quote:Op donderdag 8 augustus 2013 10:26 schreef mschol het volgende:
lekker idiote serie en wederom een serie die ik al ik weet niet hoelang heb liggen en nog niet gekeken heb
ben ik nu aan het doenquote:
En is leuk, je kijkt het zo weg.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 10:35 schreef mschol het volgende:
[..]
ben ik nu aan het doenen gooi er straks gelijk seizoen 2 achteraan
(zijn toch in totaal maar 6 episodes)
Nog niet gezien? Snel! Snel! Zoveel eps zijn het niet.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 10:26 schreef mschol het volgende:
lekker idiote serie en wederom een serie die ik al ik weet niet hoelang heb liggen en nog niet gekeken heb
jaja, ik ben bezig.. ik moet ook nog Shakugan no Shana S3 kijken.. maar aangezien ik weet dat het het laaste seizoen is, kijk hem niet zodat ik nog ergens naar uit te kijken heb...quote:Op donderdag 8 augustus 2013 11:20 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Nog niet gezien? Snel! Snel! Zoveel eps zijn het niet.
Op Tsunacon dit jaar liep een best wel overtuigende Dokuro-chan rond overigens.
De animeindustrie is gered!quote:Op donderdag 8 augustus 2013 09:09 schreef Qunix het volgende:
http://www.kickstarter.co(...)tle-witch-academia-2
En het is over...
Eindbedrag: $625,518.00
Dan zal ze minstens dat bedrag eisen als schadevergoeding.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 12:55 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
De animeindustrie is gered!
... Totdat J. K. Rowling Studie Trigger aanklaagt voor plagiaat tenminste.
EINZ!!!!!!!quote:Op donderdag 8 augustus 2013 13:09 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Die was anders niet de eerste met een tovenaarsschool, ik weet 100% zeker dat toen ik nog in Duitsland woonde de kinderzenders altijd een programma over een heksenschool uitzonden.
Maar verder wel een goede grap.
Verwacht je nou dat we die allemaal gaan luisteren?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 13:49 schreef Qunix het volgende:
AnoHana
Wat een toffe remixes! House mixes hierboven.
Waar werk je?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 15:09 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Verwacht je nou dat we die allemaal gaan luisteren?
Ik schrok me wild, mijn mobiel geluid doet het weer en ik zit op mijn werk...
moet dat nou weer zon lange quotequote:Op donderdag 8 augustus 2013 15:09 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Ja.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 15:09 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Ik ook, maar heb een koptelefoon.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 15:09 schreef Kyubey het volgende:
Te lui.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 15:10 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
moet dat nou weer zon lange quote
Oh, dan is het wat minder als je geluid hard stond ja.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 15:12 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Te lui.
Ik werk in een bibliotheek.
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 15:12 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Te lui.
Ik werk in een bibliotheek.
Zo stil is onze bieb niet hoor, overal gillende kinderenquote:Op donderdag 8 augustus 2013 15:12 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Oh, dan is het wat minder als je geluid hard stond ja.
Waarom bestaat vuurwerk-folders.nlquote:
Omdat appel.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 15:45 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Waarom bestaat vuurwerk-folders.nl
Is nietsquote:Op donderdag 8 augustus 2013 16:32 schreef De_Dakgoot het volgende:
Ben-to binnen zometeen maar kijken ben benieuwd of het wat is.
Het zullen wel geen gaskabouters van Jupiter zijn.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 18:37 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Zo, dat is goed gemaakt! Fanmade?
Utsukushikunai!quote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:27 schreef Qunix het volgende:
Woow.... Free... KyoAni... Spannend. Had ik niet verwacht, maar er gebeurd dus iets
Wat danquote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:27 schreef Qunix het volgende:
Woow.... Free... KyoAni... Spannend. Had ik niet verwacht, maar er gebeurd dus iets
quote:
quote:
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 22:07 schreef Kyubey het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 22:07 schreef Kyubey het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
kennen jullie dat: dat je een oudere serie wilt gaan kijken en je er achterkomt dat je alleen een TV versie hebt terwijl de BD/dvd al beschikbaar is?![]()
jaquote:Op donderdag 8 augustus 2013 22:13 schreef mschol het volgende:
[..]
kennen jullie dat: dat je een oudere serie wilt gaan kijken en je er achterkomt dat je alleen een TV versie hebt terwijl de BD/dvd al beschikbaar is?
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 22:13 schreef Qunix het volgende:
[..]
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
/A/non's with his waifu, all's right in the world.
Ken dat gevoel.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 22:13 schreef mschol het volgende:
[..]
kennen jullie dat: dat je een oudere serie wilt gaan kijken en je er achterkomt dat je alleen een TV versie hebt terwijl de BD/dvd al beschikbaar is?
ik wilde net school days gaan kijken.. maar daar had ik dus de TV variant van...quote:Op donderdag 8 augustus 2013 22:17 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ken dat gevoel.Let er nu meer op dan vroeger.
Bakabt zit ook niet alles op. Veel dingen van funanimation enz met copyright in de US staan er niet op.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 22:20 schreef mschol het volgende:
[..]
ik wilde net school days gaan kijken.. maar daar had ik dus de TV variant van...
nu eerst little witch academia aan het kijken, terwijl de dvd download (geen BD gevonden op bakabt)
dit is ook echt niet de eerste keer dat mij dit overkomt
SPOILER: Wat is ~moe~?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En vervolgens...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jup, een hele vage wtf anime. Wel leuk.
[ Bericht 40% gewijzigd door Qunix op 08-08-2013 22:39:59 ]
klopt, maar het gros kan ik er wel vinden eigenlijkquote:Op donderdag 8 augustus 2013 22:27 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Bakabt zit ook niet alles op. Veel dingen van funanimation enz met copyright in de US staan er niet op.
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 22:34 schreef Qunix het volgende:
SPOILER: Wat is ~moe~?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En vervolgens...is dat kampfer of?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jup, een hele vage wtf anime. Wel leuk./A/non's with his waifu, all's right in the world.
Er komt dus een 2e aan.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 22:50 schreef mschol het volgende:
little witch academia
deed mij erg denken aan ghibli om de een of andere reden..
i knowquote:
SPOILER: Wat is ~moe~?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En vervolgens...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jup, een hele vage wtf anime. Wel leuk.
Helemaal super.
SPOILER: Wat is ~moe~?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En vervolgens...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jup, een hele vage wtf anime. Wel leuk.![]()
Anime naam?>![]()
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 22:47 schreef Qunix het volgende:
[..]
Macademi Wasshoi
Was een recommendation van Bokusatsu Tenshi Dokuro-chan.
quote:
Nu pas herkend aan laatse plaatje,maar niet zo erg als Engelse dub van Panty and Stockingquote:
Moge het beste meisje winnen —en met beste meisje bedoel ik Kirino en met winnen bedoel ik:quote:
Kirino is het slechtste meisje, snap dat.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 00:59 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Moge het beste meisje winnen —en met beste meisje bedoel ik Kirino en met winnen bedoel ik:
[ afbeelding ]
dit.
Grappig trouwens dat de trailer doet alsof er meer dan twee kanshebbers zijn.
Grappig trouwens dat de trailer doet alsof 'what does kyousuke's decision going to be' conventioneel Engels is.
Al moet ik toegeven dat het grammaticaal niet geheel onzinnig is.
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 01:01 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Kirino is het slechtste meisje, snap dat.
Maar is dit een OVA ofzo?
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 01:10 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kirino? Het slechtste meisje? Laat me niet lachen!
Dit zijn trouwens de laatste drie afleveringen die als OVA uitgebracht worden, omdat weetikveel.
quote:The owner of this website (images.sankakucomplex.com) does not allow hotlinking to that resource
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |