Nou, de beat en de gebruikte samples vind ik toch ook wel van wezenlijk belang. En de cuts!quote:Op maandag 21 oktober 2013 19:17 schreef GGMM het volgende:
Rap draait voor mij om de tekst, hoe je rap uit een vreemde taal kan luisteren is mij dan ook een raadsel.
Ja, maar de tekst is het belangrijkste.quote:Op maandag 21 oktober 2013 22:50 schreef cosmick het volgende:
[..]
Nou, de beat en de gebruikte samples vind ik toch ook wel van wezenlijk belang. En de cuts!
Ja, prima albumpje.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 00:38 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Wat vinden we hier van het nieuwe album van Cage?
Na zn belabberde laatste album doet deze me weer denken aan Movies for the Blind wat ik nog steeds een pareltje vind
DJ premierquote:
Verrassend goed! Had het niet meer verwacht na de laatste 2 albums, maar eindelijk weer een beetje de oude Eminemquote:Op woensdag 6 november 2013 23:38 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Wat vinden jullie van het nieuwe album van Em?
is een band, hebben een heel album met wutang covers. erg vet, heb het helaas dood geluisterdquote:Op donderdag 7 november 2013 20:00 schreef ems. het volgende:
Relaxte mix van een beat die we allemaal kennen :
Vind je ook alle nummers goed? Ik vind echt alleen een stuk of vier/vijf nummers vet en de rest is matig.quote:Op donderdag 7 november 2013 19:47 schreef matthijst het volgende:
[..]
Verrassend goed! Had het niet meer verwacht na de laatste 2 albums, maar eindelijk weer een beetje de oude Eminem
Geinige punchlines, zat lachend op de fiets vanochtend.
Je ziet gelijk welke binnenkort op de radio komen, rond de 20 miljoen viewsquote:Op donderdag 7 november 2013 21:51 schreef matthijst het volgende:
Oh heb nog niet alle nummers helemaal geluisterd
Deze vond ik goed te doen:
Rhyme or Reason
So Much Better
Rap God
Brainless
Monster
Wicked Ways
Mediocre Mathers LP 2quote:Op woensdag 6 november 2013 23:38 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Monsterquote:Op donderdag 7 november 2013 21:51 schreef matthijst het volgende:
Oh heb nog niet alle nummers helemaal geluisterd
Deze vond ik goed te doen:
Rhyme or Reason
So Much Better
Rap God
Brainless
Monster
Wicked Ways
quote:
Vind die sample in Pound Cake/Paris Morton Music wel puikquote:
Mr. Greenquote:Op dinsdag 5 november 2013 00:53 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik vind tracks met zulke samples echt prachtig:
quote:Op zaterdag 16 november 2013 12:41 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Mr. Green
Mr Green - Open Heart
Mr Green - Childhoods
Pacewon - the only number that matters is won ( Mr Green )
Goed te doen, inderdaad weer eens (een beetje) terug naar de oude Eminem. Zitten een paar toffe tracks tussen.quote:Op woensdag 6 november 2013 23:38 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik ook.quote:Op dinsdag 5 november 2013 00:53 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik vind tracks met zulke samples echt prachtig:
Ik vind het echt een supervet albumquote:Op maandag 18 november 2013 23:55 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Ik ga niet eens meer de moiete nemen om naar het nieuwe album van Eminem te luisteren, heb het idee dat het toch het zelfde uitpakt kwa irritatie..., zeker na dat ik een paar tracks geluisterd heb....
1 nummer is oke, maar de rest is om te janken imo.quote:Op dinsdag 19 november 2013 13:58 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Ik vind het echt een supervet album
Ja, prima album.quote:Op maandag 25 november 2013 14:22 schreef incognitoomuch het volgende:
Black Milk - No Poison No Paradise iemand bekend mee?
Nou ja, eigenlijk moet je het een kans geven, maar ik weet zeker dat ik het ook niet trekquote:Op maandag 18 november 2013 23:55 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Ik ga niet eens meer de moiete nemen om naar het nieuwe album van Eminem te luisteren, heb het idee dat het toch het zelfde uitpakt kwa irritatie..., zeker na dat ik een paar tracks geluisterd heb....
Als hij indertijd voor rawkus had getekend had ik ws ook veel minder problemen met hem gehadquote:Op donderdag 28 november 2013 21:08 schreef cosmick het volgende:
[..]
Nou ja, eigenlijk moet je het een kans geven, maar ik weet zeker dat ik het ook niet trek.
Heb je die Art Of Rap-docu gezien? Had ie wel vette flows... nu nog dito beats, misschien wordt het dan wat.
Ik ben PaRo niet maar ik houd wel van Miami bass.quote:Op donderdag 28 november 2013 21:10 schreef cosmick het volgende:
@PaRo, hou je van miami bass? Leuke docu. Ze zitten er allemaal in ook (ADE, Missy Mist, Eddie B, Gigolo Tony, Dynamix II, Juan Love...). Must have, krijg 'm een dezer dagen binnen.
Haha sorryquote:Op vrijdag 29 november 2013 01:54 schreef krioro het volgende:
[..]
Ik ben PaRo niet maar ik houd wel van Miami bass.
Ook op Spotify nu.quote:Op dinsdag 3 december 2013 12:34 schreef incognitoomuch het volgende:
Childish Gambino - Because the Internet is gelekt.
Klinkt tot dusver erg goed!
Klinkt bij sommige nummers rauw en chaotisch alsof hij op het toilet zit en na 2 minuten de meeste inspiratie er al uit heeft geperst.
En heb je je hart al opgehaald?quote:Op dinsdag 10 december 2013 13:11 schreef Pisces29 het volgende:
Dat ik dit topic gemist heb. Hier kan ik mijn hart ophalen
Zijn laatste album is errrug goed. Voor mij is hij een kruising tussen Drake en Kendrick Lamar.quote:
De productie vind ik nog wel te doen, maar als je de rhymes in de clip zo meeleest zie je gewoon dat hij te lui is om daadwerkelijk woorden te zoeken die op elkaar te rijmen, netzo als Drake in zijn meeste nummers...quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:35 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Zijn laatste album is errrug goed. Voor mij is hij een kruising tussen Drake en Kendrick Lamar.
quote:Incredibly we do it, and it resonates the music
I tune it, YouTube it, it could never ever be refuted
It's gnarly for niggas and naughty for ninas
Bitches and ballerinas
Ballers and in-betweeners
Blatant non-believers and over-achievers
Kicking it in Pele' Adidas
Drink gallons and litres
All of you must reconcile a leader
She's begging to eat us, and her man's attitude defeated
But never a scandal, because me and Busta grown a handle with gentlemen
Ik geef niet zo om titels, ik luister liever naar beats en lyrics en ik moet eerlijk zeggen dat ik liever naar andere rappers luister dan naar Childish Gambino (of naar Drake en/of Kendrick) in dat opzicht...quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:50 schreef Asskicker14 het volgende:
En toch is Drake naast Kendrick de hottest rapper van het jaar. 2014 zou best eens de doorbraak van Childish Gambino kunnen zijn. Mark my words.
Q-Tip doet het weer!
Zowel busta als q-tip kunnen gruwelijk goed flowen , toch vind ik het maar een matige beat, en zie ik het nut van Kayne en Wayne niet, behalve wat scheten....quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:50 schreef Asskicker14 het volgende:
En toch is Drake naast Kendrick de hottest rapper van het jaar. 2014 zou best eens de doorbraak van Childish Gambino kunnen zijn. Mark my words.
Q-Tip doet het weer!
Die derde verse van Q-Tip is zo gruwelijk.
[..]
Jup. Zat al driftig door het topic te bladeren, lezen en luisteren.quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:06 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
En heb je je hart al opgehaald?
quote:Solid Steel (2nd August) It's another special show as our own DJ Moneyshot presents another classic album deconstructed for the Solid Steel 25th Anniversary. Public Enemy's 'It Takes A Nation of Millions to Hold Us Back' is also 25 years old and to honour both occasions DJ Moneyshot shows us once again why he's the mixtape king with the career-best offering, Solid Steel and the Hour of Chaos. Over 60 blistering minutes he takes in all the beats, breaks, samples and spoken word nuggets that made this seminal Bomb Squad production such an explosive release. Amongst the vast stack of tracks in the mix, expect words of wisdom from Louis Farrakhan, exclusive interviews with Hank Shocklee, and all the soul, rock 'n' roll and early rap tracks that went into making up P.E's (if not hip-hop's) finest album
Drake is getalenteerd, kan denk ik ook veel meer dan wat ie laat zien.quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:50 schreef Asskicker14 het volgende:
Q-Tip doet het weer!
Die derde verse van Q-Tip is zo gruwelijk.
[..]
MUUHFUKAHS NEVEH LUUHD USquote:Op vrijdag 13 december 2013 20:23 schreef Megablast het volgende:
O.C. phenomenon!
Zijn stem is zooo Hip Hop![]()
[..]
Drake is getalenteerd, kan denk ik ook veel meer dan wat ie laat zien.
Luie lyrics, zonde van de beat.
Edan was tijdje terug nog in Zwolle (met Oxygen)! Skills man die gast, wat een held. Paar dagen daarna nog thee met 'm gedronken in cafeetje.quote:
Mwa, ik vind het heel matig.quote:Op vrijdag 13 december 2013 14:08 schreef Hoogstaande het volgende:
Knock Madness van Hopsin is echt een fantastisch album
Bazennummer jaquote:Op zondag 15 december 2013 00:07 schreef Asskicker14 het volgende:
Childish Gambino - 3005 is inmiddels opgepikt door Amerikaanse radio-zenders. Dit gaat een hit worden.
Vind t echt stront, misschien dat het daarom de radio gehaald heeft.quote:Op zondag 15 december 2013 00:07 schreef Asskicker14 het volgende:
Childish Gambino - 3005 is inmiddels opgepikt door Amerikaanse radio-zenders. Dit gaat een hit worden.
Achja. Tipsy van J-Kwon is op een of andere manier ook een hit geworden....quote:Op zondag 15 december 2013 00:07 schreef Asskicker14 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |