Laatste jaar samenvattingen bij de NOS. Moest er ooit van komen.quote:Tot en met het seizoen 2004-2005 vormde het eredivisievoetbal traditioneel de hoofdmoot van de zondagavonduitzendingen. Ook van andere topsportevenementen werd en wordt verslag gedaan. Zeker toen het sportaanbod op televisie nog schaars was, werd in veel Nederlandse gezinnen de zondagse agenda altijd afgestemd op Sport in beeld, zoals velen het programma tot jaren na de naamsverandering bleven noemen. Studio Sport was met het voetbal op zondagavond vaak het best bekeken programma van de week, maar na het verlies van de televisierechten op de samenvattingen van de Eredivisiewedstrijden aan Talpa verminderde het aantal kijkers tot gemiddeld een miljoen.
De televisierechten voor het eredivisievoetbal werden in 2005 gekocht door de zender Talpa. De NOS heeft toen onder meer als vervanging de televisierechten gekocht van de samenvattingen van wedstrijden uit de Engelse Premier League.
Op 10 maart 2008 werd bekendgemaakt dat de samenvattingen van de Eredivisie voor 5 jaar terug zijn bij de NOS. De zondagavonduitzending zal hierdoor traditioneel om 7 uur beginnen. Het gemiddeld aantal kijkers is in 2011 2,8 miljoen.
Die bitchfight mag ook wel weg.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 22:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Nu helemaal opgelost, Art is al weg.
Niet echt eigenlijk.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 22:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb je suggesties voor iets beters, of moet er gewoon niets komen?
Of:quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 22:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan gooi ik er gewoon een hele sop doorheen
[ afbeelding ]
ik dacht ook al wat te horen jaquote:
waarom?quote:
Hij is lekker bruin geworden op de boot zo te zien.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 23:02 schreef alors het volgende:
Wat staat Sjek er gay bij, en dat komt niet door de kleur van zijn shirt.
jaja dat in een vol stadionquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 23:04 schreef Grifte het volgende:
Wat een opzwepende gebaren van Castaignos, vol passie en enthousiasme
Solved.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 23:03 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Voor de rest ziet het er prima uit Stijn.
quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 23:05 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Vanavond nog gebarbecued met wat Twente fans..
Met op de achtergrond Radio Oost![]()
quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 23:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Twente kan nog wel eens gaan strijden voor een positie in het linkerrijtje.
Sowiesoquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 23:08 schreef AFCNiels het volgende:
[..]![]()
Top 3 wordt denk ik
1. Ajax
2. PSV
3. Feyenoord
Is het al een paar jaar toch?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 23:11 schreef Ajacied422 het volgende:
NEC begint toch wel een kleurloze ploeg te worden.
Rood en groen zijn mooie kleuren hoor.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 23:11 schreef Ajacied422 het volgende:
NEC begint toch wel een kleurloze ploeg te worden.
Mwah, valt ook weer mee.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 23:12 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Is het al een paar jaar toch?
Sowieso, Sjek vol in beeld, dat mag je de kijker niet aandoen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 23:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
Jezus Sjek gekleed voor de Gay Parade?
hihahoquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 23:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Rood en groen zijn mooie kleuren hoor.
Flauw.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 23:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Rood en groen zijn mooie kleuren hoor.
Platje vond ik nog wel een beetje een held maar voor de rest vond ik het een verzameling nietszeggende en kleurloze spelers. Shirt en uitstraling van de club is ook echt lelijk.quote:
Plek 5 - 8.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 23:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
Groningen heeft geen slecht elftal als ik het zo zie
Is eigenlijk al sinds De Gier en van Rijswijk weg zijn zo.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 23:13 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Platje vond ik nog wel een beetje een held maar voor de rest vond ik het een verzameling nietszeggende en kleurloze spelers. Shirt en uitstraling van de club is ook echt lelijk.
Wisten toch altijd playoffs af te dwingen, vorig seizoen is de kink in de kabel gekomen in de tweede seizoenshelft. Kans is groot dat PEC ze voorbij gaat streven bijvoorbeeldquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 23:13 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Platje vond ik nog wel een beetje een held maar voor de rest vond ik het een verzameling nietszeggende en kleurloze spelers. Shirt en uitstraling van de club is ook echt lelijk.
quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 23:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Twente had hem wel kunnen gebruiken
Breuer vergetenquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 23:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Foor, beste speler van dit NEC.
Hoewel Loen ook wel oké is.
Nimmaquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 23:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Als je een jongen van 21 jaar, die ook geen spits is, als het kanon ziet. Moet het wel erg diep gezonken zijn in Nimma.
Bovenbergje en Cmovsquote:
quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 23:18 schreef alors het volgende:
Kostic die af moet rekenen, i see wat you did there.
Hoezo? Meer valt er niet uit te halen hoor?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 23:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Kwestie van tijd voor Alex Pastoor wordt ontslagen.
Hij is wel opvallend lang afwezig, zelfs als Groningen wint.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 23:18 schreef ajacied4lf het volgende:
Rickazio zal nu wel genieten van Groningen.
Dit seizoen weer even een seizoenskaart halen die neppertquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 23:18 schreef ajacied4lf het volgende:
Als hij maar niet terugkomt op FOK!quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 23:18 schreef ajacied4lf het volgende:
quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 23:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als hij maar niet terugkomt op FOK!
Volgens insiders (Caland) ligt ie niet goed.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 23:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoezo? Meer valt er niet uit te halen hoor?
Ik mis hem onwijs.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 23:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij is wel opvallend lang afwezig, zelfs als Groningen wint.
Zou hij dan toch een leven hebben gekregen van de here God?
Ik zou het niet weten. Vind het wel best zo.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 23:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, dat lijkt me sterk.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 23:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ooh door zijn wijsneuzerige gedrag.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 23:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Volgens insiders (Caland) ligt ie niet goed.
Wat heeft tie misdaanquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 23:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als hij maar niet terugkomt op FOK!
quote:
Waarom ben jij dan nog niet opgerotquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 23:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En vervelend doen voor de rest.
Hilarischquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 23:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Dikke Pluim voor die strafschop
[ afbeelding ]
Ben ik vervelend dan?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 23:23 schreef Grifte het volgende:
[..]
Waarom ben jij dan nog niet opgerot
Hij heeft toch wel een soort van reďncarnatie gevonden in superniger.quote:
Toch is dat iemand anders denk ik. Volgens mij was Rickazio ook nogal racistisch en dan is superniger niet echt een logische nieuwe naam.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 23:23 schreef alors het volgende:
[..]
Hij heeft toch wel een soort van reďncarnatie gevonden in superniger.
"joah, ik vin gewoan da ..."quote:
Wel een stuk leuker dan vorig jaar om naar te kijken, maar wel met veel fouten.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 23:24 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik heb PSV gemist, hoe speelden ze?
Ja ik denk het ook, maar superniger is desalniettemin gewoon een blank zolderautistje hoor.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 23:25 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Toch is dat iemand anders denk ik. Volgens mij was Rickazio ook nogal racistisch en dan is superniger niet echt een logische nieuwe naam.
Keizer Co vind ik wel een leuke nieuwe toevoeging, het vertrek van Lambiek is ook mooi.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 23:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
En toch weer kijken naar dat Studio Voetbal
Eerste helft goed en ze waren zeer effectief, vier kansen en drie goals. Tweede helft liet PSV het lopen maar ADO was te zwak om er optimaal van te profiteren, de overwinning van PSV kwam geen seconde in gevaar, zelfs niet door de blunder van Bruma.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 23:24 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik heb PSV gemist, hoe speelden ze?
Bertje komt ook wel met zinnige teksten. Maar Waterreus en Jan Mulder zijn vervelend.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 23:26 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Keizer Co vind ik wel een leuke nieuwe toevoeging, het vertrek van Lambiek is ook mooi.
Ja gek he?quote:
quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 23:25 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Wel een stuk leuker dan vorig jaar om naar te kijken, maar wel met veel fouten.
quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 23:27 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Eerste helft goed en ze waren zeer effectief, vier kansen en drie goals. Tweede helft liet PSV het lopen maar ADO was te zwak om er optimaal van te profiteren, de overwinning van PSV kwam geen seconde in gevaar, zelfs niet door de blunder van Bruma.
Mwa, PSV is de tweede club van Nederland, dus je komt genoeg mensen tegen die voor PSV zijn hoor.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 23:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat een malle jongen ben jij.
Er zijn genoeg gekken op de wereld ja.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 23:28 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Mwa, PSV is de tweede club van Nederland, dus je komt genoeg mensen tegen die voor PSV zijn hoor.
Mensen die voor PSV zijnquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 23:28 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Mwa, PSV is de tweede club van Nederland, dus je komt genoeg mensen tegen die voor PSV zijn hoor.
Volgens mij quote je de verkeerdequote:Op zaterdag 3 augustus 2013 23:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mensen die voor PSV zijn
Mensen die niet voor Ajax zijn
Mensen die ademen
Mensen
quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 23:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mensen die voor PSV zijn
Mensen die niet voor Ajax zijn
Mensen die ademen
Mensen
Denk het niet danquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 23:48 schreef hello_moto1992 het volgende:
Worden de wedstrijden vanavond nog herhaald? Zie het zo niet in de gids staan
Niet de tweede qua supportersaantallen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 23:28 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Alleen Feyenoorders kijken daar naar omdat dat het enige argument is wat ze nog hebben om zich de tweede club te noemen. Sportief gezien, financieel gezien en internationaal gezien, gekeken naar prijzen en de Eredivisie ranglijst allertijden is PSV gewoon de tweede club van Nederland.quote:Op zondag 4 augustus 2013 00:00 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Niet de tweede qua supportersaantallen.
Uiteindelijk boeit dit allemaal niet zoveel. Er bestaat geen ranglijst 'beste club van Nederland.'quote:Op zondag 4 augustus 2013 00:05 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Alleen Feyenoorders kijken daar naar omdat dat het enige argument is wat ze nog hebben om zich de tweede club te noemen. Sportief gezien, financieel gezien en internationaal gezien, gekeken naar prijzen en de Eredivisie ranglijst allertijden is PSV gewoon de tweede club van Nederland.
Feyenoord komt uit Rotterdam, de tweede stad van Nederland waar ruim vier keer zoveel mensen wonen als in Eindhoven. In zo een stad is ook meer ruimte voor een stadion van formaat de Kuip. Nogal wiedes dat Feyenoord dus meer supporters heeft, maar uiteindelijk gaat het altijd om het resultaat.
Wat dat betreft is Ajax ------> PSV ----------------------------------------------> Feyenoord -> FC Twente.
Jawel hoor, die wordt gewoon gepubliceerd in de VI Seizoengidsquote:Op zondag 4 augustus 2013 00:07 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Uiteindelijk boeit dit allemaal niet zoveel. Er bestaat geen ranglijst 'beste club van Nederland.'
Die is gebaseerd op prijzen in het verleden. Dat is wat anders. Historisch gezien is PSV succesvoller dan Feyenoord, maar dat hoeft nog niets te zeggen over de ranglijst van grootste/beste clubs van Nederland op dit moment. Maar als jij graag wil dat PSV de 2e club van Nederland is, soit. Je koopt er helemaal niets voor.quote:Op zondag 4 augustus 2013 00:08 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Jawel hoor, die wordt gewoon gepubliceerd in de VI Seizoengids
Nee, juist nietquote:Op zondag 4 augustus 2013 00:13 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Die is gebaseerd op prijzen in het verleden.
Ja zeker wel, waar wil je daar naar kijken? Het stadion misschien? Feyenoord is groter, want de Kuip?quote:Dat is wat anders. Historisch gezien is PSV succesvoller dan Feyenoord, maar dat hoeft nog niets te zeggen over de ranglijst van grootste/beste clubs van Nederland op dit moment.
Dat is nou juist het hele eieren eten, dat wil ik helemaal niet. Het zou mooi zijn als Ajax en Feyenoord de twee grootste clubs zijn van Nederland, maar dat is nou eenmaal niet zo. Hoewel vele Feyenoorders (en Ajacieden) dit maar al te graag ontkennen (wishful thinking?), ben ik wel realistisch. Ooit was Feyenoord wel de tweede club van Nederland (voor 1994 nog zelfs), maar dat hebben ze zelf door wanbeleid en wanprestaties volledig uit handen gegeven. Jammer, maar waar. En er zijn genoeg Feyenoorders die dat ook erkennen en een schande vinden, al zullen die het publiekelijk nooit toegeven.quote:Maar als jij graag wil dat PSV de 2e club van Nederland is, soit. Je koopt er helemaal niets voor.
Ik heb een andere ranglijst in gedachten. Waarop is die gebaseerd dan? Gewonnen wedstrijden?quote:
Zo'n ranglijst 'beste club van Nederland' blijft iets subjectiefs omdat het niet bestaat. Dus je kan ook supportersaantallen nemen als criterium ja. Maar ik ben het er wel mee eens dat PSV historisch gezien hoger staat.quote:Ja zeker wel, waar wil je daar naar kijken? Het stadion misschien? Feyenoord is groter, want de Kuip?![]()
De ranglijst kijkt naar alle wedstrijden gespeeld in de Eredivisie vanaf het jaar dat de Eredivisie bestaat. Alle wedstrijden (gewonnen, gelijk, verloren) worden opgeteld en het totale puntenaantal en doelsaldo wordt bepaald. Het heeft dus niets met prijzen winnen te maken.quote:Op zondag 4 augustus 2013 00:32 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik heb een andere ranglijst in gedachten. Waarop is die gebaseerd dan? Gewonnen wedstrijden?
[..]
Zo'n ranglijst 'beste club van Nederland' blijft iets subjectiefs omdat het niet bestaat. Dus je kan ook supportersaantallen nemen als criterium ja. Maar ik ben het er wel mee eens dat PSV historisch gezien hoger staat.
Bedankt.quote:Op zondag 4 augustus 2013 00:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
http://nos.nl/uitzendinge(...)3-augustus-2013.html
Jij zegt dat PSV de 2e club van Nederland is. Dat betekent dus niet alleen resultaten uit het verleden maar ook omvang van supportersschare in Nederland etc. Als je het hebt over 'beste club van Nederland', kan ik met je meegaan in PSV als 2e. Maar als het gaat over 'grootste', ga ik niet met je mee. Het is allemaal in te vullen naar wat je zelf verstaat onder '2e club van Nederland.'quote:Op zondag 4 augustus 2013 00:34 schreef Shreyas het volgende:
[..]
De ranglijst kijkt naar alle wedstrijden gespeeld in de Eredivisie vanaf het jaar dat de Eredivisie bestaat. Alle wedstrijden (gewonnen, gelijk, verloren) worden opgeteld en het totale puntenaantal en doelsaldo wordt bepaald. Het heeft dus niets met prijzen winnen te maken.
Beste club van Nederland kijkt uiteraard naar de sportieve resultaten. Waarom zou je in Godsnaam supporters aantallen als criterium nemen? Als je een stadion hebt van 70.000 plaatsen en je hebt de grootste aanhang maar je eindigt jaarlijks tussen plek 13 en 18 kun je onmogelijk stellen dat je de beste club bent.
Hij vond ook dat Twente tot het verval een veel grotere club was als Feyenoord..quote:Op zondag 4 augustus 2013 00:40 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Jij zegt dat PSV de 2e club van Nederland is. Dat betekent dus niet alleen resultaten uit het verleden maar ook omvang van supportersschare in Nederland etc. Als je het hebt over 'beste club van Nederland', kan ik met je meegaan in PSV als 2e. Maar als het gaat over 'grootste', ga ik niet met je mee. Het is allemaal in te vullen naar wat je zelf verstaat onder '2e club van Nederland.'
Dit gaat eigenlijk helemaal nergens over.
grotere dan*quote:Op zondag 4 augustus 2013 00:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij vond ook dat Twente tot het verval een veel grotere club was als Feyenoord..
Serieus? Als dat zo is, dan zegt dat genoeg me dunkt.quote:Op zondag 4 augustus 2013 00:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij vond ook dat Twente tot het verval een veel grotere club was als Feyenoord..
Dat sloeg helemaal nergens op inderdaad.quote:Op zondag 4 augustus 2013 00:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De omvang van de supportersschare zegt inderdaad iets over de grootte van een club, dat ben ik met je eens. Maar het is een optelsom, vandaar mijn voorbeeld. Als je de op een na grootste supportersschare hebt en je vecht jaarlijks tegen degradatie dan ben je zeker niet de tweede club van Nederland. Ook sportieve, financiële en internationale prestaties spelen hierbij een cruciale rol.quote:Op zondag 4 augustus 2013 00:40 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Jij zegt dat PSV de 2e club van Nederland is. Dat betekent dus niet alleen resultaten uit het verleden maar ook omvang van supportersschare in Nederland etc. Als je het hebt over 'beste club van Nederland', kan ik met je meegaan in PSV als 2e. Maar als het gaat over 'grootste', ga ik niet met je mee. Het is allemaal in te vullen naar wat je zelf verstaat onder '2e club van Nederland.'
Dit gaat eigenlijk helemaal nergens over.
Niet veel groter, dat heb ik nooit beweerd.quote:Op zondag 4 augustus 2013 00:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als het erg dicht bij elkaar zit wel.quote:Op zondag 4 augustus 2013 00:58 schreef GGMM het volgende:
Je kan niet een jaar groter zijn dan een andere club.
Oke.quote:Op zondag 4 augustus 2013 00:59 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Als het erg dicht bij elkaar zit wel.
Trouwens ik dacht dat jij het destijds met me eens was, maar ik kan me vergissen.quote:
Je vergist je.quote:Op zondag 4 augustus 2013 01:00 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Trouwens ik dacht dat jij het destijds met me eens was, maar ik kan me vergissen.
Het ging over supportersaantallen dus wmb is het punt gerechtigd.quote:Op zondag 4 augustus 2013 00:05 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Alleen Feyenoorders kijken daar naar omdat dat het enige argument is wat ze nog hebben om zich de tweede club te noemen. Sportief gezien, financieel gezien en internationaal gezien, gekeken naar prijzen en de Eredivisie ranglijst allertijden is PSV gewoon de tweede club van Nederland.
Feyenoord komt uit Rotterdam, de tweede stad van Nederland waar ruim vier keer zoveel mensen wonen als in Eindhoven. In zo een stad is ook meer ruimte voor een stadion van formaat de Kuip. Nogal wiedes dat Feyenoord dus meer supporters heeft, maar uiteindelijk gaat het altijd om het resultaat.
Wat dat betreft is Ajax >>>> PSV >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> Feyenoord > FC Twente.
quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 23:23 schreef alors het volgende:
[..]
Hij heeft toch wel een soort van reďncarnatie gevonden in superniger.
quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 23:26 schreef alors het volgende:
[..]
Ja ik denk het ook, maar superniger is desalniettemin gewoon een blank zolderautistje hoor.
Omdat het onhaalbaar is.quote:Op zondag 4 augustus 2013 19:01 schreef Evertjan het volgende:
waarom niet gewoon zeggen dat je voor de titel gaat als Feyenoord zijnde
Mooi, eindelijk een moddereter erbij die hard optreedt tegen al dat getrol in die clubtopics.quote:
Ja, behalve in het PSV-topic. Daar moet het kunnen.quote:Op zondag 4 augustus 2013 19:09 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Mooi, eindelijk een moddereter erbij die hard optreedt tegen al dat getrol in die clubtopics.
Volgend jaar bondscoach bij Trinidad en Tobago.quote:
Voorbereiding was ook al slecht, Feyenoord kon wel eens erg gaan tegenvallen dit seizoen.quote:Op zondag 4 augustus 2013 19:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Koeman nog voor 2014 weg uit Rotterdam.
Denk ik ook ja.quote:Op zondag 4 augustus 2013 19:13 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Voorbereiding was ook al slecht, Feyenoord kon wel eens erg gaan tegenvallen dit seizoen.
Ja, denk het ook. Ze proberen nu andere oplossingen te zoeken ipv alles op Pelle.quote:Op zondag 4 augustus 2013 19:13 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Voorbereiding was ook al slecht, Feyenoord kon wel eens erg gaan tegenvallen dit seizoen.
Op 9 is ook grappig.quote:Op zondag 4 augustus 2013 19:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Volgende week wint Feyenoord nog wel, zou lekker zijn als Ajax Feyenoord op 6 punten kon zetten.
Zie het niet gebeuren dat Twente wint.quote:Op zondag 4 augustus 2013 19:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, denk het ook. Ze proberen nu andere oplossingen te zoeken ipv alles op Pelle.
Ze hebben alleen 10 eenheidsworsten, dus dat gaat nooit lukken.
[..]
Op 9 is ook grappig.
Twente is inderdaad echt dramatisch slecht.quote:Op zondag 4 augustus 2013 19:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Volgende week wint Feyenoord nog wel, zou lekker zijn als Ajax Feyenoord op 6 punten kon zetten.
quote:Op zondag 4 augustus 2013 19:20 schreef TheVulture het volgende:
"Er komt geen muisje langs" Dat zegt Van der Geer ook elke fucking wedstrijd
Ik heb 2 Vitesseverdedigers en Piet Showduik in mijn team.quote:Op zondag 4 augustus 2013 19:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Jammer dat Vitesse de 0 niet heeft gehouden.
Alleen V. Aanholt.quote:Op zondag 4 augustus 2013 19:24 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik heb 2 Vitesseverdedigers en Piet Showduik in mijn team.![]()
![]()
Volgende week mogen ze ook op bezoek bij het opgeruimde FC Groningen.quote:Op zondag 4 augustus 2013 19:31 schreef AFCNiels het volgende:
Utrecht gaat ook weinig laten zien dit seizoen.
Ze hebben de puinhopen van Maaskantquote:Op zondag 4 augustus 2013 19:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Volgende week mogen ze ook op bezoek bij het opgeruimde FC Groningen.
En 00 is meer 0 dan gewoon één 0quote:Op zondag 4 augustus 2013 19:51 schreef jaaapiooo het volgende:
Wat is dat voor lettertype? Verschrikkelijk!
Ik stel voor om dat zoveel mogelijk te negeren.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 11:09 schreef Evertjan het volgende:
Joeperdepoep maakt nu iedere week een videocolumn voor de NOS
.
http://nos.nl/video/538420-column-joep-van-gaal-is-overal.html
Een slappe vaatdoek.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:37 schreef PowerLoungen het volgende:
Wat moet een Loen voorstellen ?
Heeft het stokje overgenomen van Marcelo.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:38 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Slechtste speler van de eredivisie
Ik dacht van Erik Pietersquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heeft het stokje overgenomen van Marcelo.
Waar dan?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:39 schreef GGMM het volgende:
Wel degelijk buitenspel. Commentator kent de regels niet blijkbaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |