Laatste jaar samenvattingen bij de NOS. Moest er ooit van komen.quote:Tot en met het seizoen 2004-2005 vormde het eredivisievoetbal traditioneel de hoofdmoot van de zondagavonduitzendingen. Ook van andere topsportevenementen werd en wordt verslag gedaan. Zeker toen het sportaanbod op televisie nog schaars was, werd in veel Nederlandse gezinnen de zondagse agenda altijd afgestemd op Sport in beeld, zoals velen het programma tot jaren na de naamsverandering bleven noemen. Studio Sport was met het voetbal op zondagavond vaak het best bekeken programma van de week, maar na het verlies van de televisierechten op de samenvattingen van de Eredivisiewedstrijden aan Talpa verminderde het aantal kijkers tot gemiddeld een miljoen.
De televisierechten voor het eredivisievoetbal werden in 2005 gekocht door de zender Talpa. De NOS heeft toen onder meer als vervanging de televisierechten gekocht van de samenvattingen van wedstrijden uit de Engelse Premier League.
Op 10 maart 2008 werd bekendgemaakt dat de samenvattingen van de Eredivisie voor 5 jaar terug zijn bij de NOS. De zondagavonduitzending zal hierdoor traditioneel om 7 uur beginnen. Het gemiddeld aantal kijkers is in 2011 2,8 miljoen.
Die bitchfight mag ook wel weg.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 22:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Nu helemaal opgelost, Art is al weg.
Niet echt eigenlijk.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 22:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb je suggesties voor iets beters, of moet er gewoon niets komen?
Of:quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 22:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan gooi ik er gewoon een hele sop doorheen
[ afbeelding ]
ik dacht ook al wat te horen jaquote:
waarom?quote:
Hij is lekker bruin geworden op de boot zo te zien.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 23:02 schreef alors het volgende:
Wat staat Sjek er gay bij, en dat komt niet door de kleur van zijn shirt.
jaja dat in een vol stadionquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 23:04 schreef Grifte het volgende:
Wat een opzwepende gebaren van Castaignos, vol passie en enthousiasme
Solved.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 23:03 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Voor de rest ziet het er prima uit Stijn.
quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 23:05 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Vanavond nog gebarbecued met wat Twente fans..
Met op de achtergrond Radio Oost![]()
quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 23:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Twente kan nog wel eens gaan strijden voor een positie in het linkerrijtje.
Sowiesoquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 23:08 schreef AFCNiels het volgende:
[..]![]()
Top 3 wordt denk ik
1. Ajax
2. PSV
3. Feyenoord
Is het al een paar jaar toch?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 23:11 schreef Ajacied422 het volgende:
NEC begint toch wel een kleurloze ploeg te worden.
Rood en groen zijn mooie kleuren hoor.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 23:11 schreef Ajacied422 het volgende:
NEC begint toch wel een kleurloze ploeg te worden.
Mwah, valt ook weer mee.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 23:12 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Is het al een paar jaar toch?
Sowieso, Sjek vol in beeld, dat mag je de kijker niet aandoen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 23:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
Jezus Sjek gekleed voor de Gay Parade?
hihahoquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 23:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Rood en groen zijn mooie kleuren hoor.
Flauw.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 23:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Rood en groen zijn mooie kleuren hoor.
Platje vond ik nog wel een beetje een held maar voor de rest vond ik het een verzameling nietszeggende en kleurloze spelers. Shirt en uitstraling van de club is ook echt lelijk.quote:
Plek 5 - 8.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 23:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
Groningen heeft geen slecht elftal als ik het zo zie
Is eigenlijk al sinds De Gier en van Rijswijk weg zijn zo.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 23:13 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Platje vond ik nog wel een beetje een held maar voor de rest vond ik het een verzameling nietszeggende en kleurloze spelers. Shirt en uitstraling van de club is ook echt lelijk.
Wisten toch altijd playoffs af te dwingen, vorig seizoen is de kink in de kabel gekomen in de tweede seizoenshelft. Kans is groot dat PEC ze voorbij gaat streven bijvoorbeeldquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 23:13 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Platje vond ik nog wel een beetje een held maar voor de rest vond ik het een verzameling nietszeggende en kleurloze spelers. Shirt en uitstraling van de club is ook echt lelijk.
quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 23:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Twente had hem wel kunnen gebruiken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |