SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Handige links:
De officiële GTST site
GTST tunes/themes
Bol.com
De Topics:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Topicreeks
- De OP -
Poll: Wie valt er te pletter?
• Nuran
• Mike
• Lorena
• Aysen
• Maxime
• Rikki
• Noud
• Nina
• Wiet
Tussenstand:
Handig om te weten (tenzij je het pas wilt weten op 2 September):SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat is dus ook mijn gedachte. Bij alle personages die hebben gesprongen staat er 0209 op de poster, behalve bij Nina, daar staat 0306. Nu is mijn theorie dat die 6 stiekem een 9 is, 0309 dus. Als die code ook iets met een uitzenddatum te maken heeft, kán dat betekenen dat we in de aflevering op die datum meer duidelijkheid krijgen over Nina's toestand, of dat ze dan wellicht het loodje legt.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 22:36 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
is 0209 niet de datum van de eerste aflevering?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zou best kunnen. De code in week 1 was DROOM. Dat is een palindroom. Omgedraaid MOORD. In week 2 ontbreekt de 6 op de Vindie pagina van het paracentrum. Draai de 6 om en je hebt een 9;)quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 22:45 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dat is dus ook mijn gedachte. Bij alle personages die hebben gesprongen staat er 0209 op de poster, behalve bij Nina, daar staat 0306. Nu is mijn theorie dat die 6 stiekem een 9 is, 0309 dus. Als die code ook iets met een uitzenddatum te maken heeft, kán dat betekenen dat we in de aflevering op die datum meer duidelijkheid krijgen over Nina's toestand, of dat ze dan wellicht het loodje legt.
Eigenlijk denk ik dat Mike deze week de overlevende zal zijn. Als er ook daadwerkelijk een overlevende komt deze week. Volgens die uitgelekte info komen er morgen geen filmpjes bij dus wie weet is er helemaal geen overlevende morgen net als in week 1. En volgende week 2 ofzo?
Ik denk nog steeds dat Noud is gevallen. Eerst dacht ik Nina door Maxime met als doel Mike maar nu neig ik meer naar Noud door Nina met als doel Mike.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door TheGirlNextDoor op 04-08-2013 08:26:35 ]When ego leads, failure follows.
|| justdiggit.org ||![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[ Bericht 22% gewijzigd door fotostarter op 04-08-2013 09:13:30 (spoiler vergeten) ]![]()
Er was een tijdje terug wel een interview met Mike dat hij niet de nieuwe Jef zou willen worden. Daarmee bedoelde hij dus dat hij niet zolang in de soap zou willen blijven spelen.![]()
Klopt half 2014 gaat hij er ook uitquote:Op zondag 4 augustus 2013 09:06 schreef GwaiLow het volgende:
Er was een tijdje terug wel een interview met Mike dat hij niet de nieuwe Jef zou willen worden. Daarmee bedoelde hij dus dat hij niet zolang in de soap zou willen blijven spelen.![]()
![]()
quote:Op zondag 4 augustus 2013 08:54 schreef GwaiLow het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 4 augustus 2013 09:15 schreef charmed_angel het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door Hicham. op 04-08-2013 09:56:59 ]![]()
Ik weet niet zeker maar heeft niet gewoon iedereen een springbrevet? Mike en Lorena hadden er idd al een, maar heeft de rest er niet een gekregen na al het oefenen? Of krijg je zo'n brevet niet zomaar?![]()
Klopt ook, want op Leo's pagina staat ook; 11 juliquote:Op zondag 4 augustus 2013 09:50 schreef gtster het volgende:
Ik weet niet zeker maar heeft niet gewoon iedereen een springbrevet? Mike en Lorena hadden er idd al een, maar heeft de rest er niet een gekregen na al het oefenen? Of krijg je zo'n brevet niet zomaar?
"Vandaag is het precies een week geleden dat ik de springbrevetten uitdeelde aan de Meerdijkse groep. Wat was iedereen blij en opgewekt. Waren ze maar nooit de lucht ingegaan."
Dus we kunnen nog naar niemand wijzen. Alleen Mike en Lorena hadden er al een.![]()
Dan moet je minimaal 25 vrije val lessen hebben gedaan. Knap dat ze dat zo snel hebben gedaan.quote:Op zondag 4 augustus 2013 09:55 schreef Hicham. het volgende:
[..]
Klopt ook, want op Leo's pagina staat ook; 11 juli
"Vandaag is het precies een week geleden dat ik de springbrevetten uitdeelde aan de Meerdijkse groep. Wat was iedereen blij en opgewekt. Waren ze maar nooit de lucht ingegaan."
Dus we kunnen nog naar niemand wijzen. Alleen Mike en Lorena hadden er al een.
Blijft een soap natuurlijk![]()
![]()
quote:Op zondag 4 augustus 2013 09:58 schreef loezzzje het volgende:
Leuk dat je meeleestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op zondag 4 augustus 2013 09:58 schreef loezzzje het volgende:
Stond er al, iets boven jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goeiemorgen![]()
![]()
quote:Op zondag 4 augustus 2013 09:36 schreef Hicham. het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had het verkeerd gelezen/begrepenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: