AZ valt me verdedigend inderdaad zeer tegen vandaag.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 22:33 schreef hafcfan het volgende:
Heb je een hele nieuwe verdediging en krijg je er 7 tegen in 2 duels.
Waar van één verdediger van de tegenpartij, waarvoor niks is teruggekocht.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 22:33 schreef hafcfan het volgende:
Twee subtoppers die aanvallend spelen. Niks mis mee.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 22:34 schreef Cavaliers het volgende:
Heerenveen - AZ is altijd wel een leuke pot.
Het is een schande als je Gouweleeuw en Viergever tot je beschikking hebt.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 22:33 schreef hafcfan het volgende:
Ajax in ieder geval nog tweedequote:
Moet je blij mee zijn. Ik zie niks in Gouweleeuw. Vind Van Dijk en Van De Hoorn stukken beter.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 22:34 schreef alors het volgende:
[..]
Waar van één verdediger van de tegenpartij, waarvoor niks is teruggekocht.
Dat denk ik ook jaquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 22:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Na morgen ook nog, ga ik van uit.
Wat?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 22:36 schreef hafcfan het volgende:
Nu op naar de kraker van het weekend.
Waarom?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 22:36 schreef Dagoduck het volgende:
Jammerlijk begin van het seizoen dit.
Ga weg met je Vitesse-Heraclesquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 22:36 schreef hafcfan het volgende:
Omdat Heerenveen - AZ 4-2.quote:
Alsof iemand thuisblijft voor Vitesse - Heraclesquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 22:36 schreef hafcfan het volgende:
Ik blijf voor geen enkele wedstrijd thuis alleen voor mijn eigen club.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 22:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alsof iemand thuisblijft voor Vitesse - Heracles
Leukste affiche was imo toch wel Heerenveen - AZ op voorhand
Ga jij dat niet kijken dan?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 22:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alsof iemand thuisblijft voor Vitesse - Heracles
Leukste affiche was imo toch wel Heerenveen - AZ op voorhand
Irritante vent .quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 22:39 schreef Kopsterk het volgende:
Erik Meijer heeft weer weinig zinnigs te melden.
Speelde ook al in België.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 22:42 schreef Kopsterk het volgende:
Finnbogason spreekt ook al een aardig woordje Nederlands
Heeft er ook al wat jaartjes in België opzitten, hè.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 22:42 schreef Kopsterk het volgende:
Finnbogason spreekt ook al een aardig woordje Nederlands
quote:
Oh ja, da's waar. Bedankt.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 22:43 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Heeft er ook al wat jaartjes in België opzitten, hè.
Ooh oké.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 22:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb een verjaardag morgen. Pik alleen Cambuur - NAC mee.
GAE ga ik sowieso kijkenquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 22:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Verwacht alleen spektakel in Zwolle morgen.
Al ben ik wel benieuwd naar Cambuur & GAE.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |