De beker is geen echte prijs, het gaat erom waar je staat aan het einde van het seizoen en in Europa hangt het er vanaf hoe gelukkig je bent met de loting. Vorig seizoen was AZ dramatisch in de competitie trouwens.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 22:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
AZ stond twee jaar terug inderdaad niet lange tijd bovenaan, deden het ook heel slecht in Europa en wonnen vorig jaar niet de beker.
De beker is een behoorlijke prijs voor AZ hoor.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 22:20 schreef Shreyas het volgende:
[..]
De beker is geen echte prijs, het gaat erom waar je staat aan het einde van het seizoen en in Europa hangt het er vanaf hoe gelukkig je bent met de loting. Vorig seizoen was AZ dramatisch in de competitie trouwens.
Zoals in de JCS?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 22:21 schreef Kopsterk het volgende:
Bojan gaat Viergever laten stoppen met voetballen.
Mwah, Bojan gaat veelal naar binnen toe. Dan heeft Viergever vrij weinig te doen, hoogstens iets met Van Rhijnquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 22:21 schreef Kopsterk het volgende:
Bojan gaat Viergever laten stoppen met voetballen.
Waar staat die?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 22:22 schreef GGMM het volgende:
Ik heb best veel goed in de Ajacied422-toto.
Ajax - Roda JC 1
ADO Den Haag - PSV 2
NEC - FC Groningen 2
FC Twente - RKC Waalwijk 3
SC Heerenveen - AZ 3
Inderdaad, ik had trouwens niet verwacht dat Groningen zo makkelijk en ruim zou winnen in de Goffert.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 22:22 schreef GGMM het volgende:
Ik heb best veel goed in de Ajacied422-toto.
Ajax - Roda JC 1
ADO Den Haag - PSV 2
NEC - FC Groningen 2
FC Twente - RKC Waalwijk 3
SC Heerenveen - AZ 3
VBL / De Eredivisietoto 2013/2014quote:
Nee, wist om heel eerlijk te zijn sowieso niet wat ik daar van moest (moet) verwachten.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 22:23 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Inderdaad, ik had trouwens niet verwacht dat Groningen zo makkelijk en ruim zou winnen in de Goffert.
Met of zonder Dijks is dan ook geen wereld van verschilquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 22:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Je zou bijna vergeten dat Heerenveen 1 man minder heeft.
Vul hetgeen voor morgen dan in, dan lig je nog niet te ver achter wb het seizoen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 22:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ooh heb ik niet aan meegedaan blijkbaar.
okquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 22:26 schreef Kopsterk het volgende:
Die Slagveer is de nieuwe Narsingh. Ze heten ook allebei 'Luciano'.
Moet toch per nieuwe speelrondequote:Op zaterdag 3 augustus 2013 22:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vul hetgeen voor morgen dan in, dan lig je nog niet te ver achter wb het seizoen.
Dan zal PSV hem wel kopen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 22:26 schreef Kopsterk het volgende:
Die Slagveer is de nieuwe Narsingh. Ze heten ook allebei 'Luciano'.
Nee joh.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 22:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Moet toch per nieuwe speelronde
Denk het niet, maar vraag het Stijn.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 22:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Moet toch per nieuwe speelronde
Ik denk het niet!!!quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 22:26 schreef hafcfan het volgende:
Denken jullie dat Nec mee gaat doen om degradatie? Al 8 thuiswedstrijden op rij niet gewonnen!!!
Zou kunnen, wordt een grote loterijquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 22:26 schreef hafcfan het volgende:
Denken jullie dat Nec mee gaat doen om degradatie? Al 8 thuiswedstrijden op rij niet gewonnen!!!
Die spits gaat ze van degradatie behoeden denk ik.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 22:26 schreef hafcfan het volgende:
Nee joh, er zijn nog genoeg clubs die slechter zijn, zoals GAE, Cambuur, PEC, NAC en Roda JCquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 22:26 schreef hafcfan het volgende:
Omdat Maradona...quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 22:28 schreef Kopsterk het volgende:
Waarom altijd zo mongolide met je handen omhoog koppen?
Roda JC, PEC schat ik veel hoger in dan NEC.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 22:28 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Nee joh, er zijn nog genoeg clubs die slechter zijn, zoals GAE, Cambuur, PEC, NAC en Roda JC
Wat kan je winnen?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 22:28 schreef GGMM het volgende:
Hopelijk nog een 3-3, dan heb ik de hele toto goed
Ik nietquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 22:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Roda JC, PEC schat ik veel hoger in dan NEC.
Pec en Roda niet hoor.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 22:28 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Nee joh, er zijn nog genoeg clubs die slechter zijn, zoals GAE, Cambuur, PEC, NAC en Roda JC
Trollquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 22:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
Goed voor mijn manager.
Speciaal voor hafcfan
Eeuwige roemquote:
Lekker aanvallend spelen altijd.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 22:30 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Wij hebben sowieso de leukste competitie van Europa.
Ja dat is ook het enige hier. Op dit forum houden sommige mensen zich toch niet aan weddenschappen enzo. Ik zal geen namen noemen maar ik bedoel tompsv.quote:
quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 22:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja dat is ook het enige hier. Op dit forum houden sommige mensen zich toch niet aan weddenschappen enzo. Ik zal geen namen noemen maar ik bedoel tompsv.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |