UI maakt het makkelijker te herkennen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 22:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Syntix herken je toch makkelijk. Spreekt namens de massa.
quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 22:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
UI maakt het makkelijker te herkennen.
Nogmaalsquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 22:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ziet er anders zo uit als een kloon.
En als iemand het nie wil moet je ook niet doorzeurenquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 22:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja dat is gewoon mijn mening, dus niet zeuren.
Ik help alleen maar.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 22:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En als iemand het nie wil moet je ook niet doorzeuren
Haha oké.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 22:10 schreef Syntix het volgende:
Alsof men mij niet herkent.![]()
Meest populaire user op dit forum.
quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 22:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
Kut godver, je zit in mijn manager.
En van achter. Rood.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 22:12 schreef GGMM het volgende:
Dit was geel, hij is te laat, maar er is geen gestrekt been en het is niet met 2 benen.
Wat een kutbeslissing.
Dat doen de scheidsrechters met hun beslissingen je inderdaad geloven ja...quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 22:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik dacht dat het na dat WK weer over was met die regel.
Laat lekker gaan joh.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 22:14 schreef hafcfan het volgende:
Rot nou eens op met je manager. Dijks lijkt op Bulthuis. Beide sportschool paupers.
Ok.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 22:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Zal wel 2 wedstrijden worden. Al sluit ik 3 ook niet uit.
Oei dan neem ik er maar een. word je iets blijer.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 22:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik word depressief van mensen die geen UI nemen. Zo heeft iedereen wat.
*speelt slechtquote:
Bedankt.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 22:16 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Oei dan neem ik er maar een. word je iets blijer.
Ja, denk het ookquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 22:18 schreef Shreyas het volgende:
ADO, AZ en Utrecht zijn clubs die altijd goed spelen tegen Ajax, maar er verder nooit wat van kunnen
AZ stond twee jaar terug inderdaad niet lange tijd bovenaan, deden het ook heel slecht in Europa en wonnen vorig jaar niet de beker.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 22:18 schreef Shreyas het volgende:
ADO, AZ en Utrecht zijn clubs die altijd goed spelen tegen Ajax, maar er verder nooit wat van kunnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |