Luister. Ik post een conversatie die ik heb gehad omdat hij niet lekker loopt en ik daar wat advies over wil. Dat jij echter mij daarop dan gaat beoordelen vind ik niet netjes. En zeker iemand een sul noemen komt op mij negatief over. Het is gewoon schelden.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:59 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ik krijg dat beeld bij je als ik bijvoorbeeld je reacties lees waar je een conversatie probeert te starten op een datingsite. Geen idee of het daadwerkelijk zo is verder, ik ken je natuurlijk niet. Maar als je al op mij zo overkomt zal dat bij veel vrouwen ook het geval zijn. En dat is niet echt iets waar je interesse mee wekt bij de meesten.
Kortom, het is nooit goedquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:34 schreef Cue_ het volgende:
Gister in de kroeg sprak een jongen me aan. Op het eerste gezicht een goed uitziende leuke jongen. 1 van z'n eerste vragen was "wat zijn jouw negatieve kanten" En verder gaf ie veel complimentjes, was heel snel heel open.
Het viel me toen pas echt op hoe dat soms een enorme afknapper kan zijn. Dat ook ik de wat mysterieuze man interessanter vind. Iemand waar je wat moeite voor moet doen en die niet op een presenteerblaadje klaar voor je ligt.
Best een eyeopener
Kortom, het verschilt heel erg per persoon en per situatie etc etc etc.quote:
True, soms is het ook niet leuk wanneer het te makkelijk gaatquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:37 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Kortom, het verschilt heel erg per persoon en per situatie etc etc etc.
Al had ie daarvoor met een andere vrouw gesproken en die vond hem volgens mij dan wel weer leuk. Dus het kan wel
Strijden en vechten is natuurlijk ook weer een uiterste. Als dat te lang duurt en je krijgt er te weinig voor terug kan ie ook de pot op en vind ik hem al niet leuk meerquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:43 schreef Sannne het volgende:
Maar zelfs al lijkt het makkelijk te gaan, dan is dat nog niet zo..
Dat strijden en vechten voor een man ben ik echt een beetje zat. Deze date leek ook helemaal niet zo te zijn..
Dus je post een gesprek, wilt weten wat er mis mee is en wil daar verder niet op beoordeeld worden? Tsja, post het dan niet, zo werkt dat nu eenmaal op een forum. Hij die zonder zonde is werpe de eerste steen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:25 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Luister. Ik post een conversatie die ik heb gehad omdat hij niet lekker loopt en ik daar wat advies over wil. Dat jij echter mij daarop dan gaat beoordelen vind ik niet netjes. En zeker iemand een sul noemen komt op mij negatief over. Het is gewoon schelden.
Dit forum (R&S) is juist bedoeld dat mensen hun vragen en onzekerheden kunnen posten. In een veilige omgeving. Dan is het niet fijn als mensen zoals jij daar misbruik van gaan maken en de mensen die open zijn naar beneden halen.
En ja, ik heb grote moeite om te versieren. En ondanks dat ik heel veel moeite doe om daar verbetering in te krijgen, lukt me dat niet. Dat is erg pijnlijk voor mij, om zoiets wat veel mensen vanzelf lukt niet te kunnen. Dus wat ik zeker niet nodig heb is dan ook nog eens aangevallen te worden wanneer ik open ben over zaken die bij mij niet goed gaan.
Verschilt tussen een paar uur en een paar maanden bij de mensen in het topic .quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:50 schreef Kekaa het volgende:
Even een vraagje tussendoor... hoe lang duurt het bij jullie ongeveer voordat je op een date gaat met iemand die je leert kennen via zo'n site?
Snelste date was binnen een uur en de langste (door omstandigheden) na een paar maanden mailen. Ik geef sterk de voorkeur aan het eerste.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:50 schreef Kekaa het volgende:
Even een vraagje tussendoor... hoe lang duurt het bij jullie ongeveer voordat je op een date gaat met iemand die je leert kennen via zo'n site?
En is dat dan omdat je er op die manier beter/sneller kan achter komen hoe iemand is?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:54 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Snelste date was binnen een uur en de langste (door omstandigheden) na een paar maanden mailen. Ik geef sterk de voorkeur aan het eerste.
Met online ouwehoeren kom je er alleen maar achter of je goed met elkaar online kan ouwehoeren. Het zegt heel weinig in hoe je het irl met elkaar kunt vinden.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:59 schreef Kekaa het volgende:
[..]
En is dat dan omdat je er op die manier beter/sneller kan achter komen hoe iemand is?
Meestal na 3 avondjes een uurtje chatten komt er wel een voorstel voor een date.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:50 schreef Kekaa het volgende:
Nou ja, feitelijk wel natuurlijk. Je kunt nog zo goed online lullen met iemand, maar je mist een stukje intonatie, non verbale communicatie, en wat dies meer zij. Daten is weten luidt het credo geloof ik.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:59 schreef Kekaa het volgende:
[..]
En is dat dan omdat je er op die manier beter/sneller kan achter komen hoe iemand is?
Lijkt me wel een redelijk moment. Te lang blijven chatten met iemand die je wil zien is ook niet alles natuurlijkquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 21:02 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Meestal na 3 avondjes een uurtje chatten komt er wel een voorstel voor een date.
Dat hangt een beetje van het soort date af. Maar bij een reguliere date zou ik gewoon ergens wat gaan drinken, als het niet bevalt wil je zo weer weg kunnen. Bij een ''thuisdate'' kan dat ook, maar dan moet je natuurlijk wel een uitwedstrijd spelen. En anders heel direct uit de hoek komenquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 21:06 schreef mvde het volgende:
Wat doen de meeste op de eerste date, terrasje pakken, bios, thuis of zijn er nog mensen met vele spontanere ideen?
Meestal is het een date op een terrasje in de stad / het dorp waar de dame woont. Op die manier is het voor hen vertrouwder en kan ik vooraf een middagje of avond (als het fout loopt) de stad verkennen met een camera.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 21:06 schreef mvde het volgende:
Wat doen de meeste op de eerste date, terrasje pakken, bios, thuis of zijn er nog mensen met vele spontanere ideen?
Ik kan zo even niks meer bedenken, misschien laterquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 21:14 schreef Hungry_Joe het volgende:
Nog meer vragen iemand? Ik ben er nu toch.
Ik vind chubbies wel leuk eigenlijkquote:Maar vrees niet chubbies. Als je een lief koppie hebt, zijn er ook mannen die jou willen douwen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |