SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wormgoor moest toch ooit weg bij Ajax omdat hij gestolen had?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je bedoelt de badmeester Joachim?
Je moet wat om je identiteit in stand te houden hèquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:56 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Bij Ajax moet je dan weg, bij Ado kom je niet binnen zonder strafblad.
Die heeft andere dingen te doen vandaag.quote:
Ja, van Manucharyan.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wormgoor moest toch ooit weg bij Ajax omdat hij gestolen had?
Snap eigenlijk niet waarom hij is opgesteld, aangezien je toch veelal moet counteren als RKC zijnde op dat grote veld.quote:
Het was een kaartschuld van 150 euro die Manucharyan weigerde te betalenquote:
Met paps op een boot staan te springen zeker.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:56 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Die heeft andere dingen te doen vandaag.
quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:56 schreef GGMM het volgende:
Tijdens m'n zoektocht naar de open-deur pic kwam ik dit tegen.Toen ik het zag vroeg ik me toch af of hij nog in haar tieten heeft geknepen, hij zat er zo te zien wel klaar voor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
Wat speelden ze met kaarten? Pesten?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:57 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Het was een kaartschuld van 150 euro die Manucharyan weigerde te betalen
Even mijn manager erbij pakken.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ah, Chery scoorde, mooi voor m'n manager
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik had alleen maar minpunten door die gozer vorig jaar door alle kaarten die hij pakte.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ah, Chery scoorde, mooi voor m'n manager
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |