Ik zie dat je aan het scouten bentquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 18:00 schreef Wilskracht het volgende:
Footballmanager
Bertrams Aerial ability 1
Dat was hij ook niet.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 18:01 schreef Caland het volgende:
Peter van Ooyen. Niet echt een naam voor een negert.
Op Football Manager wordt nieuw talent gemaakt en dan worden er namen gegenereerd door FM zelf.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 18:01 schreef Caland het volgende:
Peter van Ooyen. Niet echt een naam voor een negert.
danquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 18:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Op Football Manager wordt nieuw talent gemaakt en dan worden er namen gegenereerd door FM zelf.
Zo heette mijn nieuwe spits opeens 'Piet Seedorf'.
Deze anekdote kwam er minder leuk uit als ik vooraf had bedacht.
Harry de Souza Fariaquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 18:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Op Football Manager wordt nieuw talent gemaakt en dan worden er namen gegenereerd door FM zelf.
Zo heette mijn nieuwe spits opeens 'Piet Seedorf'.
Deze anekdote kwam er minder leuk uit als ik vooraf had bedacht.
Oke, dan stop ik.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 18:06 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
[..]
[..]
Nu is het niet leuk meer.
Door een miecommunicatie is hij nooit gebeld.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 18:07 schreef Caland het volgende:
Raar dat Bel Hassani niet door een eredivisieclub is opgepikt.
Logische.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 18:07 schreef Caland het volgende:
Komend jaar naar Utrecht. Half jaar later voor 6 miljoen naar PSV.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 18:07 schreef Caland het volgende:
quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 18:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik kon geen plaatje van 3 euro vinden.
Ik kon geen plaatje van 3 euro in het toilet vinden.quote:
Oude GGMM is terug.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 18:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik kon geen plaatje van 3 euro in het toilet vinden.
Ik was even vergeten dat ik bij jou heel duidelijk moet zijn, omdat je het anders niet volgt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |