abonnement Unibet Coolblue
pi_129650156


Goalkeepers:
1 Wojciech Szczesny
21 Lukasz Fabianski
24 Vito Mannone

Defenders:
3 Bacary Sagna
4 Per Mertesacker
5 Thomas Vermaelen
6 Laurent Koscielny
11 Andre Santos
18 Sebastien Squillaci
20 Johan Djourou
25 Carl Jenkinson
28 Kieran Gibbs

Midfielders:
2 Abou Diaby
7 Tomas Rosicky
8 Mikel Arteta
10 Jack Wilshere
16 Aaron Ramsey
19 Santiago Cazorla
22 Francis Coquelin
23 Andrey Arshavin
26 Emmanuel Frimpong

Strikers:
9 Lukas Podolski
12 Olivier Giroud
14 Theo Walcott
15 Alex Oxlade-Chamberlain
27 Gervinho
29 Marouane Chamakh
30 Ju Young Park*
52 Nicklas Bendtner*

* On loan.

Coaching and Medical Staff:
Manager: Arsene Wenger
Assistant Manager: Steve Bould
First Team Coach: Boro Primorac & Neil Banfield
Reserve Team Coach: Terry Burton
Goalkeeping Coach: Gerry Payton
Physiotherapist: Colin Lewin
Fitness coach: Tony Colbert
Club doctor: Gary O'Driscoll


League Champions:
2004, 2002, 1998, 1991, 1989, 1971, 1953, 1948, 1938, 1935, 1934, 1933, 1931.
FA Cup Winners:
2005, 2003, 2002, 1998, 1993, 1979, 1971, 1950, 1936, 1930.
League Cup Winners:
1993, 1987.
Charity Shield/Community Shield Winners:
2004, 2002, 1999, 1998, 1991 (shared with Tottenham), 1953, 1948, 1938, 1934, 1933, 1931, 1930.
European Fairs Cup Winners:
1970.
European Cup Winners Cup Winners:
1994.

Most Overall Appearances:
David O' Leary - 772 caps
Youngest Debuted Overall Player:
Cesc Fabregas - 16 years 177 days
Oldest Overall Player:
Jock Rutherford - 41 years 159 days
Most Overall Goals:
Thierry Henry - 214
Most Consecutive League Matches Unbeaten:
49 - 7 may 2003/16 october 2004
Record Transfer Fee Received:
40 million euro - Marc Overmars
Highest Transfer Fee Paid:
25 million euro - Jose Antonio Reyes
pi_129650704
Ze staan al 0-1 achter :{

Iemand de goal gezien?
  zaterdag 3 augustus 2013 @ 18:11:29 #3
308998 Fenomeno
Wearing sunglasses at night
pi_129651700
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 17:34 schreef MrMolotov het volgende:
Ze staan al 0-1 achter :{

Iemand de goal gezien?
Jenkinson kopt de bal de lucht in en is hem vervolgens compleet kwijt, Fabianski staat as usual weer een beetje te suffen en Insigne kan eenvoudig binnen schieten :')
  zaterdag 3 augustus 2013 @ 18:13:26 #4
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_129651758
Goeden TT.

Slap verdedigen van Jenkinson zeg, poe poe.
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
pi_129654103
Nou, toch nog een gelijkspel uit 't vuur gesleept. 2e helft beduidend beter, maar dan wel dankzij de wissels...

Ramsey en Wilshere samen weet ik nog niet helemaal. Podolski viel tegen... Koscielny blijft een baas!
all your heroes are whores
pi_129675569
Een transfer zou aanstaande zijn. The Sun (ja, erg betrouwbaar) zegt dat Arsenal een deal heeft gemaakt met de Duitse verdediger Matthias Ginter ter waarde van 6.1m pond. Deze 19-jarige verdediger, waarover Mirror al eerder berichtte over interesse van Arsenal, kan ook op het middenveld spelen.

Lijkt me wel echt een Wenger signing.
pi_129676633
Wat een grote teleurstelling is de transferperiode voor Arsenal.
sd
  zondag 4 augustus 2013 @ 13:22:01 #8
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_129676692
quote:
12s.gif Op zondag 4 augustus 2013 12:34 schreef Banaanensuiker het volgende:
Een transfer zou aanstaande zijn. The Sun (ja, erg betrouwbaar) zegt dat Arsenal een deal heeft gemaakt met de Duitse verdediger Matthias Ginter ter waarde van 6.1m pond. Deze 19-jarige verdediger, waarover Mirror al eerder berichtte over interesse van Arsenal, kan ook op het middenveld spelen.

Lijkt me wel echt een Wenger signing.
The Sun is een grote paywall geworden zie ik.
pi_129676938
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 13:22 schreef Gunner het volgende:

[..]

The Sun is een grote paywall geworden zie ik.
Het is in de hard copy van The Sun. Mooie kop van het artikel. 8)7
  zondag 4 augustus 2013 @ 13:39:05 #10
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_129677111
wat een titel _O-

Gin Tonics :9

http://en.wikipedia.org/wiki/Matthias_Ginter

Daar staat al 2013 - Arsenal :o
pi_129678397
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 13:19 schreef sausagin het volgende:
Wat een grote teleurstelling is de transferperiode voor Arsenal.
Elk (half)jaar weer toch? ik heb al een tijd geen verwachtingen meer, dat scheelt teleurstelling.
know'm sayin?
×
word? word.
  zondag 4 augustus 2013 @ 14:37:37 #12
407403 Ironisch
Psychotisch en chaotisch
pi_129678454
Het grappige is dat Arsenal haar supporters gewoon voorliegt en de supporters het maar gewoon toelaten.
He's Simple, He's Dumb, He's the Pilot
pi_129683388
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 13:39 schreef Gunner het volgende:
wat een titel _O-

Gin Tonics :9

http://en.wikipedia.org/wiki/Matthias_Ginter

Daar staat al 2013 - Arsenal :o
Er staat nu ook dit:
quote:
Matthias Ginter (born 19 January 1994) is a German footballer who plays as a midfielder or defender for Bundesliga club Barcelona.
pi_129683700
Damn yo, de ene na de andere topspeler tekent deze transfer periode bij Arsenal!!!

Ergens in die zin onbreekt het woordje: "niet" .

De glans is er duidelijk vanaf voor spelers van enig formaat...
lekker faxen heel de dag echt genot
  zondag 4 augustus 2013 @ 17:54:01 #15
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_129684449
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 17:19 schreef Banaanensuiker het volgende:

[..]

Er staat nu ook dit:

[..]

ik zie nu;

quote:
Mathias Ginter signed a 4 year deal with Arsenal FC on the 4th of August, 2013.
  Leukste jonkie 2022 maandag 5 augustus 2013 @ 08:32:53 #16
213457 engine
pi_129705681
Mr. Miyaichi verzweeg ribbreuk omdat hij zo graag wilde voetballen :D
Misschien niet de beste keuze maar in ieder geval wel de juiste mentaliteit O+
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
  maandag 5 augustus 2013 @ 08:44:56 #17
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_129705827
Ach, ik zie Arsenal ook liever 25-30 miljoen uitgeven voor een Pogba, dan 50-60 miljoen voor een Hiquain ofzo. Aanvallers genoeg.
  woensdag 7 augustus 2013 @ 00:44:46 #18
406136 Le_Professeur
Arsène Charles Ernest Wenger.
pi_129776921
Luis Suárez has pleaded with Liverpool to fulfil the promise they made a year ago and let him leave Anfield. The Uruguay striker insists that he is prepared to submit a written transfer request by the end of the week if the club continue to block his move to Arsenal. Speaking for the first time since Arsenal made a £40,000,001 bid for him, Suárez told the Guardian he believes that he has been left little alternative.

Suárez claims the club told him they would let him depart if they failed to qualify for the Champions League this season and that a clause in his contract allows him to leave should someone make a bid of more than £40m. He says he has the backing of the Professional Footballers' Association and that he his prepared to take the issue to the Premier League to force his exit and move to the Emirates before the transfer window closes on 2 September.

"Last year I had the opportunity to move to a big European club and I stayed on the understanding that if we failed to qualify for the Champions League the following season I'd be allowed to go," he revealed. "I gave absolutely everything last season but it was not enough to give us a top-four finish – now all I want is for Liverpool to honour our agreement."

At the heart of the battle is the "release" clause that was included in Suárez's new contract, signed last August. Liverpool have denied that the contract obliges them to sell to any club that more than £40m.

Arsenal were acting according to what they understand to be Suárez's contractual status and the Uruguayan last night again insisted that there is a formal agreement that he could go. "I have the club's word and we have the written contract and we are happy to take this to the Premier League for them to decide the case but I do not want it to come to that," he said.

"I don't feel betrayed [by Liverpool] but the club promised me something a year ago just as I promised them that I would stay and try everything possible to get us into the Champions League.

"They gave me their word a year ago and now I want them to honour that. And it is not just something verbal with the coach but something that is written in the contract. I'm not going to another club to hurt Liverpool."

The clause is sufficiently ambiguous to leave doubts over how the stalemate will be resolved. Suárez's camp saw £40m as the threshold price at which Liverpool would have to sell, something that was publicly revealed by Arsenal's £40,000,001 bid.

The bid, though, tested the clause and revealed that Liverpool saw £40m as the point at which they must start to negotiate, not the point at which they are obliged to sell. The PFA has been consulted about potential mediation in the search for a solution.

The letter of the law is one thing, the spirit of the law is another. Suárez clearly feels let down by what he sees as a broken promise. Nor does he speak lightly; the doubts continue over the best way to proceed. Suárez says he was reluctant to reach this point. But he believes that the message that has come out of Anfield has not always been entirely true and that being portrayed as someone who just wants out has not always been fair.

Brendan Rogers, the Liverpool manager, insisted that he had spoken to Suárez and publicly claimed that the Uruguayan understood and accepted the club's position. Those were remarks that surprised the striker when he saw them. The two men had indeed spoken but when they did Suárez made it clear that he wanted to go and felt that he was entitled to do so.

Liverpool fans argue that having supported him through thick and thin, mostly thin, they deserve greater loyalty. The club and most supporters backed him when he was charged with racially abusing Patrice Evra and biting Branislav Ivanovic. Walking away is no way to repay that. Two suspensions have led to two lengthy absences that have hurt his club – 18 games in total. He still has six games of a 10-match ban to serve.

And yet the reaction of fans over the past few days has been far from rejection, even now, even with his determination to depart so clear. Suárez played at Anfield on Saturday and took part in an open training session held at the stadium on Monday. Both times he was cheered by supporters. They appeared to have decided that they would do all they could to persuade him to stay. Nowhere would he be embraced like this.

But he disputes suggestions that he has lacked loyalty and says most fans would understand his position. His performances allow him to build a case: 51 goals in 96 appearances, 30 last season. In terms of talent, or commitment on the pitch, few doubt him. The problems have been elsewhere. He also notes that Liverpool could make an enormous profit on the £22.8m they paid Ajax for him in January 2011. Besides, loyalty cuts both ways and he was swift to paint his decision as a purely professional one.

"They defended me, just like I defended them on the pitch. The players have always supported me and I'm grateful for that. It's the same with the supporters. I got a great reception at the weekend and I am grateful. I don't think the supporters are angry – I think they understand a player when he has the ambition to triumph at the highest level.

"When you are at a club for as long as you are together you stick up for each other but that does not give the club the right to go back on their commitment."

Last summer Suárez turned down the chance to move to a Champions League qualifier, understood to be Juventus, and he is not prepared to wait another year.

"I'm 26. I need to be playing in the Champions League. I waited one year and no one can say that I did not give everything possible with my team-mates last season to get us there."

He continues: "It is not as if I am asking to move to a local rival. And I would not consider moving to a club outside the Champions League. I have made my desire to move known in private various times and now it feels like the time for me to make it public.

"I have to put my career first. People say Liverpool deserve more from me but I have scored 50 goals in less than 100 games and now they could double the money they paid for me.

"Liverpool will always be special for me: my daughter was born here. [Last summer] was the moment to show my loyalty to Liverpool and I did. [Liverpool] gave me my chance in England and stood up for me throughout my ban. I know I have made mistakes in my time here but I have apologised lots of times. This is not about that. This is about the club having agreed to something both verbally and in the contract which they are now not honouring.

"People may accuse me of showing a lack of loyalty but last season we told Liverpool there was interest from a top European club but they told me: 'We've got a new coach and we're going to push for the Champions League.'

"I spoke with Brendan Rodgers several times and he told me: 'Stay another season, and you have my word if we don't make it then I will personally make sure that you can leave.'"

Now the story has changed. "Liverpool is a club with a reputation for doing things the right way," Suárez says. "I just want them to abide by the promises made last season. Some of [my team-mates] say to me: 'We cannot understand that if you have it signed that you can't leave.'"

But that is not the only story that has changed. Arsenal's interest and Suárez's apparent willingness to move to the Emirates sits uneasily with his previous insistence that the problem resided largely with the English media: London is in England too. Anonymity may prove easier in London than Liverpool but that is not an explanation Suárez offers for the contradiction. He instead suggests that it was merely the inevitable answer to an inevitable question. In any case, he says this is about football, not infamy.

"I was asked a question: 'Would I want to play for Madrid?' It's like anyone asked if they want to change jobs and move to a bigger company. Everyone aspires to the highest levels and all I did was give an honest answer: 'Yes, I would.' On the same day I gave that interview Pepe Reina said the same thing about Barcelona and nobody mentioned it. But if I do it then it means I am disrespecting Liverpool. It has always been the same: one rule for me and another for everyone else.

"I had just arrived in Uruguay where the press are very good to me because I am one of theirs," he continues. "They asked me about the press in England. What am I supposed to say? Of course I don't like the fact that my wife goes to the supermarket and there are photographers. But I realise that the press attention is the same wherever you go."

The bid from Arsenal stings, though. Suárez's response is simple: "My priority is Champions League football. This is about me doing what is right for my career at this moment in time.

"Right now the Premier League is the biggest and most important league. My record shows that I'm not the kind of player who wants to change clubs every season and I would have no problem playing in England for many more years. If we are just talking about the level of the football and the way the supporters are then it is an incredible league. Any player in the world at the moment would like to play here."

But it is a different league, the Champions League, that hangs heaviest: this is a theme to which he returns often. "I feel I have done enough to be playing in the Champions League at this stage of my career," he says. "Now there is an option for me to do that and I want very much to take it. I went a long time at Ajax without playing many games in the Champions League. I am ambitious, I want to be there."

Liverpool continue to be adamant that the Uruguayan is not for sale and have scoffed at the offer made by Arsenal. But Suárez's decision to speak out, a decision he has been contemplating for a while, may change the situation.

The club's principal owner, John W Henry, spoke at a supporters' event in Oslo, where Liverpool play Valerenga on Wednesday without Suárez who is injured. His comments followed a statement which denied he and Tom Werner were negotiating the sale of the club. "I don't know why people ask us if we are selling the club or the best players, because we are not," Henry said. "We like to buy stuff, not to sell."

Rodgers, answering questions before Liverpool's game in Norway, responded to more queries about Suárez by insisting the club's position had not changed. "Luis picked up an injury in the open training session at Anfield yesterday and along with a number of other players we decided this game was too much of a risk for him. He will have a scan.

"I will tell you what I have been saying all summer — he is an incredible player. We have had a couple of bids from one club which has been no where near the valuation of what he is worth in this market, so there is no change in that. We have no intention of selling one of the best players in the world to one of our rivals. Luis is very much a Liverpool player and there is no real value in discussing it unless someone comes close to the valuation.

"Luis is a wonderful player, but this is a bigger project than just him."
  woensdag 7 augustus 2013 @ 02:02:42 #19
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_129779048
Beweging, eindelijk. Voor maandag afronden en hij kan over twee weken meedoen in de Champions League play off.
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
pi_129784088
quote:
7s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 02:02 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Beweging, eindelijk. Voor maandag afronden en hij kan over twee weken meedoen in de Champions League play off.
Gaat echt niet voor maandag gebeuren.
pi_129784464
Na higuain , kan Arsenal Fellaini ook vergeten. Volgens diverse bronnen is hij op weg naar Man U.
sd
pi_129784690
Weet niet of Arsenal ooit echt interesse had in Fellaini, maar ik zou het een goede aankoop gevonden hebben.

quote:
We have had a couple of bids from one club which has been no where near the valuation of what he is worth in this market,
Daar ben ik het nou helemaal niet mee eens. Alsof we in plaats van 40m een tientje geboden hebben of zo! Snap dat echt niet van Rodgers.
all your heroes are whores
pi_129786183
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 11:12 schreef sausagin het volgende:
Na higuain , kan Arsenal Fellaini ook vergeten. Volgens diverse bronnen is hij op weg naar Man U.
Vond het vreemd dat het vrij lang duurde voordat Moyes achter hem aan ging. Leek me een vrij logische keus.
pi_129786235
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 11:20 schreef sylvietjoo het volgende:
Weet niet of Arsenal ooit echt interesse had in Fellaini, maar ik zou het een goede aankoop gevonden hebben.

[..]

Daar ben ik het nou helemaal niet mee eens. Alsof we in plaats van 40m een tientje geboden hebben of zo! Snap dat echt niet van Rodgers.
Zal je net zien dat na al die gedoe hij naar de BPL gaat voor verduidelijking gaat en dat iemand anders snel 40 miljoen bied en we hem net missen.
pi_129786333
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 12:16 schreef isgeschiedenis het volgende:

[..]

Zal je net zien dat na al die gedoe hij naar de BPL gaat voor verduidelijking gaat en dat iemand anders snel 40 miljoen bied en we hem net missen.
Ja, voorlopig is het voor andere clubs gewoon een kwestie van afwachten tot Liverpool toegeeft. Zeker als een buitenlandse club interesse heeft, zal LFC veel liever willen verkopen natuurlijk.
all your heroes are whores
  woensdag 7 augustus 2013 @ 12:21:20 #26
131800 Tarado
capô de fusca
pi_129786390
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 12:19 schreef sylvietjoo het volgende:

[..]

Ja, voorlopig is het voor andere clubs gewoon een kwestie van afwachten tot Liverpool toegeeft. Zeker als een buitenlandse club interesse heeft, zal LFC veel liever willen verkopen natuurlijk.
Het schijnt dat Real de interesse van Bale naar Suarez verlegt, afwachten dus.
pi_129786802
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 12:21 schreef Tarado het volgende:

[..]

Het schijnt dat Real de interesse van Bale naar Suarez verlegt, afwachten dus.
Beter is er een plan B voor Arsenal.
pi_129786911
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 12:32 schreef isgeschiedenis het volgende:

[..]

Beter is er een plan B voor Arsenal.
Ryo Miyaichi, 'like a new signing'.
know'm sayin?
×
word? word.
pi_129786936
Ze schijnen toch ook met andere zaken bezig te zijn. Pas nog had Wenger het over belang van 'confidentiality' in transferzaken... misschien is het maar goed dat Suarez alle aandacht opeist.
all your heroes are whores
pi_129787248
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 12:36 schreef sylvietjoo het volgende:
Ze schijnen toch ook met andere zaken bezig te zijn. Pas nog had Wenger het over belang van 'confidentiality' in transferzaken... misschien is het maar goed dat Suarez alle aandacht opeist.
Jep. Er is een 26 jarige middenvelder, Alharbi El Jadeyaoui, op trial uit Marokko en afkomstig uit de Ligue 2. Zou ook gewild zijn door Barcelona en Manchester City, maar Arsenal was eerder.
  woensdag 7 augustus 2013 @ 13:01:33 #31
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_129787696
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 11:20 schreef sylvietjoo het volgende:
Weet niet of Arsenal ooit echt interesse had in Fellaini, maar ik zou het een goede aankoop gevonden hebben.

[..]

Daar ben ik het nou helemaal niet mee eens. Alsof we in plaats van 40m een tientje geboden hebben of zo! Snap dat echt niet van Rodgers.
ze hebben 35 miljoen pond voor Carroll betaald, ja dan kan ik me voorstellen dat ze Luis 80 miljoen waard vinden _O-
pi_129788502
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 12:46 schreef Banaanensuiker het volgende:

[..]

Jep. Er is een 26 jarige middenvelder, Alharbi El Jadeyaoui, op trial uit Marokko en afkomstig uit de Ligue 2. Zou ook gewild zijn door Barcelona en Manchester City, maar Arsenal was eerder.
27 jaar en nog in de Ligue 2 spelen :') Ook al op proef geweest bij Blackburn en daar niet aangenomen. Nuff said.
know'm sayin?
×
word? word.
  woensdag 7 augustus 2013 @ 16:55:54 #33
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_129796301
Nog 1,5 week voordat de competitie begint. en nog steeds gene stuiver uitgegeven.
pi_129801982
quote:
9s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 13:27 schreef alors het volgende:

[..]

27 jaar en nog in de Ligue 2 spelen :') Ook al op proef geweest bij Blackburn en daar niet aangenomen. Nuff said.
Een oudere speler op trial nemen is altijd een kosteloze gok, dus ik heb er geen problemen mee zolang dat hen niet afhoudt van andere transfer activiteit.
pi_129808538
quote:
13s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 16:55 schreef Gunner het volgende:
Nog 1,5 week voordat de competitie begint. en nog steeds gene stuiver uitgegeven.
Straks weer wat paniekaankopen net als destijds Arteta, Mertesacker...
  woensdag 7 augustus 2013 @ 23:07:13 #36
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_129813175
Kan die coach van Liverpool niet meer serieus nemen hoor, met z'n gezeik dat hij meer klasse had verwacht van Arsenal. Alles wat in de openbaarheid is gekomen, komt van hun af.

En alsof de stap naar Arsenal geen stap omhoog zou zijn. Inderdaad, het betekent niet dat hij volgend jaar de Champions League wint, maar in ieder geval wel dát hij Champions League speelt en minstens 3 plaatsen hoger eindigt dan met Liverpool.
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
  donderdag 8 augustus 2013 @ 14:59:11 #37
198365 Morendo
The Real Deal
pi_129831736
quote:
7s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 23:07 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Kan die coach van Liverpool niet meer serieus nemen hoor, met z'n gezeik dat hij meer klasse had verwacht van Arsenal. Alles wat in de openbaarheid is gekomen, komt van hun af.

En alsof de stap naar Arsenal geen stap omhoog zou zijn. Inderdaad, het betekent niet dat hij volgend jaar de Champions League wint, maar in ieder geval wel dát hij Champions League speelt en minstens 3 plaatsen hoger eindigt dan met Liverpool.
Arsenal gaat dit jaar ook niet bij de top-4 eindigen. Als Suarez slim is hij verkast naar een ambitieuze club. Een club als The Spurs.
Die Lebenslust bringt dich um.
  donderdag 8 augustus 2013 @ 15:00:19 #38
198365 Morendo
The Real Deal
pi_129831776
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 12:32 schreef isgeschiedenis het volgende:

[..]

Beter is er een plan B voor Arsenal.
Ik ken nog een sympathieke spits met een paardenstaart die momenteel al in Londen speelt.
Die Lebenslust bringt dich um.
  donderdag 8 augustus 2013 @ 16:43:18 #39
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_129835370
quote:
14s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 14:59 schreef Morendo het volgende:

[..]

Arsenal gaat dit jaar ook niet bij de top-4 eindigen. Als Suarez slim is hij verkast naar een ambitieuze club. Een club als The Spurs.
Speelt geen CL *O*
  donderdag 8 augustus 2013 @ 16:55:40 #40
407403 Ironisch
Psychotisch en chaotisch
pi_129835808
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 16:43 schreef Gunner het volgende:

[..]

Speelt geen CL *O*
Volgend jaar wel.
He's Simple, He's Dumb, He's the Pilot
  donderdag 8 augustus 2013 @ 16:57:57 #41
407403 Ironisch
Psychotisch en chaotisch
pi_129835869
Tevens heeft Arsenal zich ook nog niet geplaatst voor de CL.
He's Simple, He's Dumb, He's the Pilot
  donderdag 8 augustus 2013 @ 18:08:03 #42
198365 Morendo
The Real Deal
pi_129837867
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 16:57 schreef Ironisch het volgende:
Tevens heeft Arsenal zich ook nog niet geplaatst voor de CL.
Nee, heaven forbid dat die PSV loten: kansloos!
Die Lebenslust bringt dich um.
  donderdag 8 augustus 2013 @ 18:20:01 #43
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_129838142
PSV? Inderdaad.
pi_129849201
http://www.theguardian.co(...)verpool-john-w-henry

quote:
John W Henry has dealt an emphatic blow to Luis Suárez's hopes of leaving Liverpool by stating the striker will not be sold to Arsenal or to any other European club – for any price – this summer.

Liverpool's principal owner described the prospect of allowing Suárez to join Arsenal as "ludicrous" as he went on the offensive following the player's decision to air his grievances to the Guardian on Tuesday. The Uruguay international has been accused of showing "total disrespect" by Brendan Rodgers and ordered to train away from the first-team squad. Rodgers has his employer's backing to marginalise Suárez for the foreseeable future, in the absence of an apology from the player for the public outburst.

Suárez's agitation for a transfer, Arsenal's knowledge of a £40m clause in the 26-year-old's contract and submission of a £40,000,001 bid has only hardened Liverpool's resolve not to sell their prize asset. Henry said he told Ivan Gazidis, the Arsenal chief executive, that Liverpool would not entertain a bid from them, a club they perceive as a rival for Champions League qualification before offers of £35m and £40,000,001 were made.

Liverpool's principal owner has also told Suárez and his agent, Pere Guardiola, that their attempts to force a transfer have arrived too late in this transfer window. "We are not going to sell Luis," said Henry, on a brief visit to Liverpool. "For all the top clubs it's extremely important [not to sell to a rival] but especially for Liverpool because we're not in Europe this year and have not been in the Champions League for a while. To sell to a rival for those positions, or one of them, would be ludicrous. Liverpool needs to be playing in Europe. It needs to be playing in the Champions League. That's what Liverpool football club is about."

Liverpool may yet face a Premier League arbitration hearing or legal challenge from Suárez over a disputed clause in his contract that the PFA chief executive, Gordon Taylor, concedes "does not say the club has to sell". But even the threat of a mutinous Suárez and the prospect of his value diminishing next season will not alter Henry's stance.

"I'm unequivocal that we won't sell to Arsenal, whatever the bid is," he said. "I have not said it to Stan [Kroenke, Arsenal's majority shareholder] but I had a personal conversation with others at Arsenal and told him [Gazidis] we would not sell to Arsenal."

Only the Gunners have bid for a striker who scored 30 goals last season but is suspended for the first six matches of the new campaign for biting the Chelsea defender Branislav Ivanovic. Suárez has made no secret of his preference for a move to Real Madrid but an approach from the Spanish club would not succeed at this late stage, according to Henry.

"He won't be sold even if a foreign club comes in because we do not have time to sign a suitable replacement," he said. "It's a football reason. It's not about finances. That's why at this point, so late in the window, with everyone who's already moved or isn't moving, we can't replace him. So for football reasons we can't sell, and especially to Arsenal."

Liverpool informed Suárez and Guardiola that any transfer would have to be agreed early in this transfer window to allow Rodgers time to spend the fee. "We made that clear early-on," confirmed Henry, who believes Suárez is misguided in his reasons for wishing to join Arsenal. He said: "Players usually want to win. They want to go, generally in any sport, where they can win. That's why I think this particular episode is misguided. We've won more trophies than Arsenal, but I really don't want to get into that."

Henry is adamant Liverpool have ended doubts over Suárez's future with less than four weeks of the transfer window remaining. "I think the issue has been resolved now," he said. "We have said 'no'. Luis will be a Liverpool player on September 3 [the day after the transfer window closes]." But he concedes that the dispute between Rodgers and Suárez may take longer to repair, with the striker accusing the manager of broken promises and being ostracised as a result.

Asked if he could see Suárez playing for Liverpool again, Henry responded: "That's going to be between the manager and player. The manager is upset, as he should be, the supporters are upset, Luis is, but that's going to be between those two and his team-mates. We need Luis. Hopefully this will pass.

"If you look at the full context of what's happened here it's jarring to all our supporters. The club has stood by him so strongly at a time when you could question whether the club should have stood by him [over the Patrice Evra racism controversy], but they did. I wouldn't say we regret that. The manager and his team-mates were solidly behind him. They were out on the field that day. So we felt they knew more about what occurred than we did, on the field."

The Boston Red Sox owner once described the football industry as "the wild west" in comparison to baseball and despite his disgust at how football transfers are conducted, he sees no point in lodging a formal complaint against Arsenal. "How does a club who doesn't have permission to speak with your player see his contract? It should have been confidential," Henry said. "Unfortunately it's the way it works in football. People don't speak about it publicly but that's the way it's run. It's how things are done. I don't think there's a point because it just seems to happen everywhere. It's rotten."
  donderdag 8 augustus 2013 @ 23:20:38 #45
407403 Ironisch
Psychotisch en chaotisch
pi_129849519
quote:
Hieraan had Arsenal vorig jaar beter een voorbeeld kunnen nemen.
He's Simple, He's Dumb, He's the Pilot
  donderdag 8 augustus 2013 @ 23:22:08 #46
407403 Ironisch
Psychotisch en chaotisch
pi_129849599
Als Liverpool dan toch instemt om te verkopen aan Arsenal moet Arsenal eerst de play-offs echter nog winnen om überhaupt een kans te maken op Suarez. Lijkt me echter een onmogelijke zaak dat Suarez naar Arsenal komt.
He's Simple, He's Dumb, He's the Pilot
  donderdag 8 augustus 2013 @ 23:28:07 #47
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_129849885
Nietszeggend stukje. Geen enkele club zal met een ontevreden speler willen blijven zitten.
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 01:22:52 #48
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_129853017
quote:
14s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 14:59 schreef Morendo het volgende:

[..]

Arsenal gaat dit jaar ook niet bij de top-4 eindigen. Als Suarez slim is hij verkast naar een ambitieuze club. Een club als The Spurs.
'The Spurs'? Ga even je mond spoelen. Het is 'Spurs' of 'Tottenham'. Of 'de Spurs', als je echt graag wel.

Maar dit topic gaat over The Arsenal. Die naam/bijnaam pas je niet toe op andere clubs en al helemaal niet op die club.

En de rest van je post was ook kut.
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
pi_129861040
Dus tegen Fenerbahce.


In ander nieuws; Arsenal zou de eerdergenoemde Marokkaanse international binnengehaald hebben.
En er is nog een, voor mij onbekende, speler op trial: Sebastian Perez.

quote:
Arsenal take players on trial from various clubs around the world at frequent intervals, but rarely has there been such interest in a player hoping to impress as there has been with midfielder Sebastian Perez.

The Colombian U20 international, who represented his country at the recent World Cup for that age group, arrived in London on Saturday to commence a short trial period during which he will train with the first-team squad in the hope of earning a permanent move to the club.

The 20 year old, who lists illustrious names such as Xavi, Xabi Alonso and Andrea Pirlo as his inspirations, is adept both going forward and defensively, but has usually operated in a deep-lying midfield role for his club Atletico Nacional, for whom he made his senior debut in 2011.

He has already won several trophies with Atletico Nacional in the ensuing period and is widely regarded as one of Colombias brightest young talents. Should he impress sufficiently to earn a transfer to Arsenal, it is likely that the youngster would go straight into the first-team squad as cover for the likes of Mikel Arteta and Aaron Ramsey.
Bron: http://arsenalyouth.wordpress.com/
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 13:33:48 #50
76871 fanneke
Met heel m'n hart
pi_129862797
quote:
7s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 01:22 schreef tostitomaatkaas het volgende:

[..]

'The Spurs'? Ga even je mond spoelen. Het is 'Spurs' of 'Tottenham'. Of 'de Spurs', als je echt graag wel.


Het is sperz.
Bezochte-/geplande wedstrijden:
(104) 08-02-2014 WSV - ESC 2-0 (Districtsbeker Oost)
(105) 09-02-2014 Excelsior - FC Den Bosch 4-1 (Jupiler League)
(106) 14-02-2014 FC Den Bosch - Sparta (Jupiler League)
pi_129862877
Arsenal, Farce-nal wat betreft transfers
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_129872420
quote:
7s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 01:22 schreef tostitomaatkaas het volgende:

[..]

En de rest van je post was ook kut.
:D
all your heroes are whores
pi_129873518
Zo, ineens geruchten over Gustavo op Twitter. Ook "geblesseerd" voor vanavond. Ben benieuwd wat er nog komen gaat zo aan het eind van het transfervenster...
all your heroes are whores
pi_129874953
Wenger over de uitspraken van Henry, de eigenaar van Liverpool:
quote:
‘I didn’t read his [Henry’s] statements but that’s how it will work or not work. We’ll be faithful to the way we want to behave.
‘I’ve nothing to add to what I said already about the transfer of Suarez. If it will be done, it will be done in a respectful way with Liverpool.
‘To make a transfer happen you need the agreement of three parties – the buyer, the seller and the player. We know what we want to do.
‘Liverpool at the moment do not agree. Whether they change their mind or not we don’t know. We’ll respect that.
‘Suarez is one of the targets. If he’s not for sale, he’s not for sale we have to accept that.’
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 19:50:40 #55
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_129874976
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 13:33 schreef fanneke het volgende:

[..]

Het is sperz.
Spuds mag ook.
  zondag 11 augustus 2013 @ 02:02:11 #56
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_129924535
3-1 tegen City. Niet slecht.
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
  zondag 11 augustus 2013 @ 09:05:12 #57
131800 Tarado
capô de fusca
pi_129927783
quote:
7s.gif Op zondag 11 augustus 2013 02:02 schreef tostitomaatkaas het volgende:
3-1 tegen City. Niet slecht.
Uitslag zeker niet, hoe was het voetbal?
pi_129928364
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 09:05 schreef Tarado het volgende:

[..]

Uitslag zeker niet, hoe was het voetbal?
City had meer balbezit maar Arsenal was klinisch in de afronding. Vooral Ramsey en Walcott waren goed. Je kan de highlights op de site zien.

[ Bericht 3% gewijzigd door Banaanensuiker op 11-08-2013 10:08:01 ]
  maandag 12 augustus 2013 @ 15:24:56 #59
302018 Grielen
Ave est autem verbum
pi_129979924
Ramsey weer gescoord.. bekend persoon overleden
hier schreef kensei: haha komen
hier schreef UnicornFarts: Ik weet dat SV heet is, Grielen heet is, maar van jou heb ik nog geen bewijs.
  maandag 12 augustus 2013 @ 15:32:23 #60
76871 fanneke
Met heel m'n hart
pi_129980270
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 15:24 schreef Grielen het volgende:
Ramsey weer gescoord.. bekend persoon overleden
Arsenal 'persoon'?
Bezochte-/geplande wedstrijden:
(104) 08-02-2014 WSV - ESC 2-0 (Districtsbeker Oost)
(105) 09-02-2014 Excelsior - FC Den Bosch 4-1 (Jupiler League)
(106) 14-02-2014 FC Den Bosch - Sparta (Jupiler League)
  maandag 12 augustus 2013 @ 15:32:56 #61
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_129980302
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 15:24 schreef Grielen het volgende:
Ramsey weer gescoord.. bekend persoon overleden
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
  maandag 12 augustus 2013 @ 15:34:38 #62
302018 Grielen
Ave est autem verbum
pi_129980393
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 15:32 schreef fanneke het volgende:

[..]

Arsenal 'persoon'?
Google even op 'Ramsey scores someone dies'

RIP Friso.
hier schreef kensei: haha komen
hier schreef UnicornFarts: Ik weet dat SV heet is, Grielen heet is, maar van jou heb ik nog geen bewijs.
  maandag 12 augustus 2013 @ 15:39:12 #63
76871 fanneke
Met heel m'n hart
pi_129980585
quote:
9s.gif Op maandag 12 augustus 2013 15:34 schreef Grielen het volgende:

[..]

Google even op 'Ramsey scores someone dies'

RIP Friso.
Niet boeiend dus.
Bezochte-/geplande wedstrijden:
(104) 08-02-2014 WSV - ESC 2-0 (Districtsbeker Oost)
(105) 09-02-2014 Excelsior - FC Den Bosch 4-1 (Jupiler League)
(106) 14-02-2014 FC Den Bosch - Sparta (Jupiler League)
pi_129983281
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 16:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
Bayern en Arsenal akkoord over Gustavo

Luiz Gustavo, daar wordt toch niemand vrolijk van?
20 miljoen voor een huis-tuin-keuken middenvelder :')

Geen scorend vermogen en ook qua techniek houdt het niet over.
  maandag 12 augustus 2013 @ 16:45:40 #66
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_129983555
Er is nog geen akkoord, en goal.com heeft nog nooit iets juist gehad. Er zijn ook bedragen van 16m genoemd.

Ik zie hem graag komen, is een prima verdedigende middenvelder die samen met Arteta om die positie kan strijden. Als je bedenkt dat hij de vervanger van Coquelin zou zijn...
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
  maandag 12 augustus 2013 @ 17:04:09 #67
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_129984247
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 09:57 schreef Banaanensuiker het volgende:

[..]

City had meer balbezit maar Arsenal was klinisch in de afronding. Vooral Ramsey en Walcott waren goed. Je kan de highlights op de site zien.
Tijd om Walcott en Giroud gewoon lekker het vertrouwen te geven in de spits. Het liefst naast elkaar btw.
  maandag 12 augustus 2013 @ 17:36:55 #68
308998 Fenomeno
Wearing sunglasses at night
pi_129985453
Ik zie dan liever Poldi in de spits dan Giroud.
  maandag 12 augustus 2013 @ 21:17:54 #69
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_129994205
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 17:36 schreef Fenomeno het volgende:
Ik zie dan liever Poldi in de spits dan Giroud.
Nee, dit hebben we geprobeerd toen Giroud geschorst was maar leek nergens op. Podolski lekker van links laten komen, zoals hij dat bij Duitsland (100+ interlands) ook doet.
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
  maandag 12 augustus 2013 @ 22:17:55 #70
308998 Fenomeno
Wearing sunglasses at night
pi_129997266
quote:
7s.gif Op maandag 12 augustus 2013 21:17 schreef tostitomaatkaas het volgende:

[..]

Nee, dit hebben we geprobeerd toen Giroud geschorst was maar leek nergens op. Podolski lekker van links laten komen, zoals hij dat bij Duitsland (100+ interlands) ook doet.
Speelde bij Köln het jaar voordat hij naar Arsenal kwam het beste seizoen van z'n carrière in de CF rol.
pi_130004343
Ja, en hard gefaald toen hij hier de kans kreeg.
pi_130007990
quote:
99s.gif Op maandag 12 augustus 2013 17:04 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Tijd om Walcott en Giroud gewoon lekker het vertrouwen te geven in de spits. Het liefst naast elkaar btw.
Natuurlijk niet naast elkaar, want dan maak je het spitsenprobleem alleen groter. Zou onverstandig zijn.
pi_130008066
quote:
7s.gif Op maandag 12 augustus 2013 16:45 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Er is nog geen akkoord, en goal.com heeft nog nooit iets juist gehad. Er zijn ook bedragen van 16m genoemd.

Ik zie hem graag komen, is een prima verdedigende middenvelder die samen met Arteta om die positie kan strijden. Als je bedenkt dat hij de vervanger van Coquelin zou zijn...
Precies, er zit enige substantie in dit artikel, of alle verhalen over luis gustavo for that matter. Metro heeft van een betekenisloze tweet een artikel gemaakt en nu kopieert ook FOK! het.


Wat betreft de speler; ik zie hem graag komen.
pi_130018383
quote:
Verkeerde topic? Maar wel een inspirerende toespraak. ;)
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 15:01:35 #76
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_130018932
De enige waar je op kan vertrouwen, ben je zelf en niemand anders!

Oh ja, en de supporters (de beste in de wereld, slijm :r ) en je familie.
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
pi_130052314
Zo, nog drie dagen tot de eerste wedstrijd.

Het is eigenlijk best wel ongelooflijk dat er nog niemand is gekocht na alle praatjes van Gazidis over hoeveel geld er was en hoe het beter is om vroeg te handelen. Ik had dit in ieder geval nooit verwacht. Wat een gemiste kans! De fans worden onrustig maar er komt ook totaal geen info uit van de club. Ja, vertrouwelijkheid en zo, maar het is toch te gek voor woorden nu? Zelfs al komen er nog namen bij, het kwaad is geschied en de belangrijkste targets zijn alweer afgeschreven/elders naartoe/vul zelf maar in... Las ik nou op Twitter dat het team voor de CL-kwalificatie uit 21 van de max. 25 man bestond? Met daarbij namen als Gnabry, Martinez, Zelalem... Ramsey al geblesseerd...

Nog hopen op een verrassing voor 31 aug of voorbereiden op een nog grotere teleurstelling?
all your heroes are whores
  woensdag 14 augustus 2013 @ 14:20:12 #78
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_130056444
Ik heb geen idee. Het is idd ongelofelijk. Dat gaat wel wat boe-geroep opleveren zaterdag
pi_130056624
Ik snap eigenlijk niet hoe dit nog onverwacht komt na de afgelopen jaren. Het is toch al jaren wanbeleid. Gelul over geld, dat steken ze liever in hun eigen zak.
know'm sayin?
×
word? word.
  woensdag 14 augustus 2013 @ 14:46:24 #80
407403 Ironisch
Psychotisch en chaotisch
pi_130057395
Arsenal heeft geen ambitie meer, waarom denk je dat Robin van Persie toen is weggegaan?
He's Simple, He's Dumb, He's the Pilot
pi_130058960
Het gaat ook wel al langer zo, maar nu waren er echt duidelijke signalen dat we weer meekonden in de transfermarkt na de bouw van het stadion en met nieuwe sponsordeals op komst. Er werd zelfs een duidelijk bedrag geroepen, 70m, nou... Nu zijn de marktprijzen ook wel erg OTT maar ze zeggen zelf dat het geld er is. Dan ook niet huilen maar dokken en lekker meedoen om de prijzen.
all your heroes are whores
  woensdag 14 augustus 2013 @ 17:48:25 #82
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_130063533
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 14:46 schreef Ironisch het volgende:
Arsenal heeft geen ambitie meer, waarom denk je dat Robin van Persie toen is weggegaan?
Je wordt een beetje eentonig. Hoe kan je nou zeggen dat er geen ambitie is als je Higuain laat lopen omdat je voor Suarez wilt gaan?
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
  woensdag 14 augustus 2013 @ 17:55:35 #83
407403 Ironisch
Psychotisch en chaotisch
pi_130063769
quote:
7s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 17:48 schreef tostitomaatkaas het volgende:

[..]

Je wordt een beetje eentonig. Hoe kan je nou zeggen dat er geen ambitie is als je Higuain laat lopen omdat je voor Suarez wilt gaan?
Misschien verkoos Higuain Napoli boven Arsenal? Tevens bood Napoli meer volgens mij. En zie je Suarez echt nog komen naar Arsenal?
He's Simple, He's Dumb, He's the Pilot
  woensdag 14 augustus 2013 @ 18:08:26 #84
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_130064192
quote:
1s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 17:55 schreef Ironisch het volgende:

[..]

Misschien verkoos Higuain Napoli boven Arsenal? Tevens bood Napoli meer volgens mij. En zie je Suarez echt nog komen naar Arsenal?
Higuain hield Napoli nog af omdat hij hoopte dat Arsenal het bod van Napoli nog zou gaan evenaren. Het eerste is dus onzin, het tweede is waar maar dat betekent niet dat Arsenal niet hetzelfde zou willen bieden als ze hun aandacht niet naar Suarez hadden verlegd. Je derde zin is irrelevant in de discussie of Arsenal ambitie heeft, als je bedenkt dat er een bod (misschien wel meerdere) van +40m pond zijn geplaatst.
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
pi_130064963
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 15:33 schreef sylvietjoo het volgende:
Het gaat ook wel al langer zo, maar nu waren er echt duidelijke signalen dat we weer meekonden in de transfermarkt na de bouw van het stadion en met nieuwe sponsordeals op komst. Er werd zelfs een duidelijk bedrag geroepen, 70m, nou... Nu zijn de marktprijzen ook wel erg OTT maar ze zeggen zelf dat het geld er is. Dan ook niet huilen maar dokken en lekker meedoen om de prijzen.
Dat zeiden ze in de winterstop ook al, en toen kwam er ook niks.
know'm sayin?
×
word? word.
pi_130067583
quote:
1s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 18:39 schreef alors het volgende:

[..]

Dat zeiden ze in de winterstop ook al, en toen kwam er ook niks.
Situatie is nu wel wezenlijk anders. Er zijn, volgens mij, 11 senior players verkocht of gereleased. Dat maakt ruimte vrij, sportief en financieel. Daarom denk ik dat er onder de fans nu meer verwachtingen zijn dan anders.

Ik oordeel wel als de transferperiode afgelopen is.
  woensdag 14 augustus 2013 @ 20:15:50 #87
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_130067905
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 09:14 schreef Banaanensuiker het volgende:

[..]

Natuurlijk niet naast elkaar, want dan maak je het spitsenprobleem alleen groter. Zou onverstandig zijn.
De keren dat ze even naast elkaar speelden zag het er anders prima uit, alsof beide zich veel meer op hun gemak voelden in een 2-spitsen systeem.
pi_130068254
quote:
99s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 20:15 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

De keren dat ze even naast elkaar speelden zag het er anders prima uit, alsof beide zich veel meer op hun gemak voelden in een 2-spitsen systeem.
Dat zou wel zo kunnen zijn, maar er is nu al een tekort aan spitsen. Als je daar nog een extra positie creëert wordt het alleen maar schrijnender.
pi_130091410
Arsenal _O- _O-
Gustavo gaat naar Wolfsburg.
sd
pi_130109031
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 12:29 schreef sausagin het volgende:
Arsenal _O- _O-
Gustavo gaat naar Wolfsburg.
Wat :')

Nouja dan zal het wel Flamini worden, hij traint al mee. :')
know'm sayin?
×
word? word.
pi_130121399
Dit wordt toch allemaal wel een beetje komisch. 17 (!) spelers verkocht/verhuurd/gratis laten gaan en 1 gratis 20-jarige uit, je raadt het al, Frankrijk en op dit moment is zelfs hij geblesseerd. Ik lees dat Arteta er misschien 6 weken uit ligt en ook achterin missen we Vermaelen en Monreal. Zelfs Sagna hobbelde er tegen Belgie af woensdag. ;(

Dit betekent dat we morgen haast met moeite 11 basisspelers bijelkaar kunnen sprokkelen tegen Villa. |:(

Van alle afgelopen transferperiodes vindt ik dit echt de meest onbegrijpelijke, ik verkoop nog liever Cesc en RVP in 1 zomer dan dit. Vooruit je verkoopt 17 spelers, waaronder sukkels als Chamakh en Santos die toch alleen maar salaris opmaakte. Maar hoe kun je in vredesnaam nou een hele zomer lang alleen een beetje rond Higuain en Suarez snuffelen. IEDEREEN weet dat we 4 spelers nodig hebben, een (creatieve) spits, verdedigende middenvelder die Arteta kan ontlasten, backup centrale verdediger en een keeper.

Iedereen zegt altijd dat het niet Wegners schuld is maar dat is het dit keer gewoon wel. Ons bestuur is ook niet alles maar het ziet er naar uit dat hun juist wel geld willen besteden en Wegner niet. En vooruit, het is inmiddels allang duidelijk dat we alleen voor plek 4 gaan maar zelfs daar lijken we niks voor te willen doen, kijk naar Spurs. We moesten belachelijk goed spelen om 1 puntje boven hun te eindigen en als ze Bale houden maak ik me zorgen.

Als ze morgen ook maar een beetje moeite hebben of gelijkspelen/verliezen kan het heel lelijk worden. }:|
pi_130165393
The teams are in at the Emirates!

Arsenal: Szczesny, Sagna, Koscielny, Mertesacker (c), Gibbs, Ramsey, Wilshere, Rosicky, Oxlade-Chamberlain, Walcott, Giroud ‪#‎AFCvAVFC‬

Subs: Fabianski, Jenkinson, Frimpong, Cazorla, Gnabry, Podolski, Sanogo #AFCvAVFC

Ik heb er zin in! Ben benieuwd of dit het seizoen van Ramsey gaat worden. Ik hoop het! Gun het die jongen. Daarnaast moet Frimpong ook veel meer spelen, zo’n beest die af en toe hard erin gaat hebben we nodig.
Zijn techniek laat natuurlijk te wensen over maar waarom hem niet ombouwen tot verdediger dan? Het is toch wel een groot talent op verdedigend niveau.
pi_130166742
Meteen 1-0 door Giroud!

Waarom speelt Cazorla niet? Ik lees geen nieuwsberichten over een blessure.
”Maar als je verlangen naar de lekke band niet verhoord wordt, zit er niets anders op dan te lijden.” - De Renner
  zaterdag 17 augustus 2013 @ 16:15:17 #94
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_130166765
Komt net terug uit Ecuador vanwege interland.
pi_130166903
Sagna, zou die niet naar Roma gaan?
pi_130166914
quote:
99s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 16:19 schreef Sala-adin het volgende:
Sagna, zou die niet naar Roma gaan?
Nee
pi_130166924
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 16:20 schreef Banaanensuiker het volgende:

[..]

Nee
M'kay
  zaterdag 17 augustus 2013 @ 17:27:23 #98
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_130168948
:')
pi_130168986
:')
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
pi_130169511
Wat doet Arsenal _O-
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_130169552
Tering. :')
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
pi_130169819
Auw!

En dat in eigen huis
lekker faxen heel de dag echt genot
  zaterdag 17 augustus 2013 @ 18:00:31 #103
407403 Ironisch
Psychotisch en chaotisch
pi_130169927
De enige die de schuld mag krijgen is Wenger, welke met de dag ongeloofwaardiger wordt, die aankopen niet nodig vind blijkbaar. tja, die hadden ze vandaag wel kunnen gebruiken anders. Het sprookje van Wenger is wel afgelopen volgens mij, hoe eerder die weg is hoe beter. Ik begrijp ook niet dat Arsenal fans nog vertrouwen in die man kunnen hebben, resultaten van het verleden bieden geen garantie meer in de toekomst.
He's Simple, He's Dumb, He's the Pilot
pi_130170032
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 18:00 schreef Ironisch het volgende:
De enige die de schuld mag krijgen is Wenger, welke met de dag ongeloofwaardiger wordt, die aankopen niet nodig vind blijkbaar. tja, die hadden ze vandaag wel kunnen gebruiken anders. Het sprookje van Wenger is wel afgelopen volgens mij, hoe eerder die weg is hoe beter. Ik begrijp ook niet dat Arsenal fans nog vertrouwen in die man kunnen hebben, resultaten van het verleden bieden geen garantie meer in de toekomst.
Cliché's tot en met. Denk jij nou werkelijk dat er veel vertrouwen in die man, of andere leidinggevenden figuren, is onder de fans?
pi_130170160
mensen die PSV die zeiden dat PSV kansloos zou zijn tegen Arsenal (en Schalke for that matter) :') :')

grote namen op papier, maar in werkelijkheid niet meer dan een matig elftal
"You can call me Susan if it makes you happy"
  zaterdag 17 augustus 2013 @ 18:58:31 #106
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_130171315
1-3 verloren. Was er veel boe-geroep!?

Jezus wat een gefaal blijft dat Arsenal toch :N
  zaterdag 17 augustus 2013 @ 18:58:34 #107
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_130171318
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 18:11 schreef TLC het volgende:
mensen die PSV die zeiden dat PSV kansloos zou zijn tegen Arsenal (en Schalke for that matter) :') :')

grote namen op papier, maar in werkelijkheid niet meer dan een matig elftal
Helaas moet ik je na vanmiddag gelijk geven.

Normaal gesproken ben ik vrij optimistisch maar na vanmiddag ben ik er echt klaar mee.

Ik was van plan om binnenkort kaartjes te kopen, maar ik ga niet zoveel geld en tijd steken in deze ellende.
pi_130171977
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 18:11 schreef TLC het volgende:
mensen die PSV die zeiden dat PSV kansloos zou zijn tegen Arsenal (en Schalke for that matter) :') :')
grote namen op papier, maar in werkelijkheid niet meer dan een matig elftal
Is ook zo, als Arsenal 10 keer tegen PSV speelt winnen ze er 8, klaar.
pi_130172510
Ik weet niet eens of ik teleurgesteld ben, ik ga er al niet meer van uit dat zelfs thuiswedstrijden makkelijk te winnen vallen.
pi_130178985
Letterlijk het slechtste wat er kon gebeuren is vandaag gebeurd en erg genoeg had ik het ook nog wel verwacht. Thuis verliezen, blessures, schorsingen en gewoon een totaal incompitente uitstraling. Villa vechte vorig seizoen nog tegen degredatie man. Pijnlijk gewoon om eigenlijk vooraf van de wedstrijd geen f*ck te geven en dit ook nog eens bevestigd krijgen, weer een seizoen wat bij voorbaat al door de plee wordt gespoeld voor mijn gevoel. :{

Als ik dat slappe gelul van Wegner ook weer hoor na deze wedstrijd vraag ik me echt af of we die man nog moeten vertrouwen. Woensdag Fenerbahce uit :'( dat gevoetbal in Engeland kan mij niet zoveel schelen maar kwalificatie mislopen en wie wil er dan nog voor Arsenal spelen? :?
pi_130179129
Wegner :')

Het is Wenger toch :P
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_130179462
Benieuwd wat dit jaar de paniekaankopen zullen worden.
Oh.
pi_130179670
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 22:26 schreef SpamNinja het volgende:
Letterlijk het slechtste wat er kon gebeuren is vandaag gebeurd en erg genoeg had ik het ook nog wel verwacht. Thuis verliezen, blessures, schorsingen en gewoon een totaal incompitente uitstraling. Villa vechte vorig seizoen nog tegen degredatie man. Pijnlijk gewoon om eigenlijk vooraf van de wedstrijd geen f*ck te geven en dit ook nog eens bevestigd krijgen, weer een seizoen wat bij voorbaat al door de plee wordt gespoeld voor mijn gevoel. :{

Als ik dat slappe gelul van Wegner ook weer hoor na deze wedstrijd vraag ik me echt af of we die man nog moeten vertrouwen. Woensdag Fenerbahce uit :'( dat gevoetbal in Engeland kan mij niet zoveel schelen maar kwalificatie mislopen en wie wil er dan nog voor Arsenal spelen? :?
Het slechtste? Juist dit moest gebeuren anders gaat er helemaal niks gebeuren. Nu is er nog kans dat er gemor gaat komen en er nog wat spelers worden gehaald (veel te laat, maar goed :')). Bij winst was Wenger alleen maar gesterkt in zijn beleid om niets aan te kopen. Of zoals hij het noemt, 'alleen voor top top top kwaliteit te gaan'.

Ik weet niet wat er met hem is maar hij is het helemaal kwijt volgens mij :') :{
quote:
"You got what you wanted, you should be happy," Wenger said to reporters in his post-match press conference. "Before the start the season that was all you write in the papers so what do you expect?"
boeehooeee :'( :')
know'm sayin?
×
word? word.
pi_130179857
Ja, zo ben ik ook de wedstrijd ingegaan hoor, met het idee van ik hoop dat ze verliezen. Maar het feit dat je als fan dat al denkt en pas dan gebeurd er iets. Wat ik ook nog maar moet zien. Ik kan er gewoon niet met mijn hoofd bij dat je als bestuur/manager zo'n wanbeleid kan voeren. Het lijkt wel alsof Wegner ontslagen wil worden.

Wat denken jullie, als we het niet halen tegen Fener, blijft ie?

Hier ook wat raake woorden van een fan na de wedstrijd.

pi_130180412
Goed gesproken door de man in het filmpje :D
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_130181889
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 22:46 schreef SpamNinja het volgende:
Ja, zo ben ik ook de wedstrijd ingegaan hoor, met het idee van ik hoop dat ze verliezen. Maar het feit dat je als fan dat al denkt en pas dan gebeurd er iets. Wat ik ook nog maar moet zien. Ik kan er gewoon niet met mijn hoofd bij dat je als bestuur/manager zo'n wanbeleid kan voeren. Het lijkt wel alsof Wegner ontslagen wil worden.

Wat denken jullie, als we het niet halen tegen Fener, blijft ie?

Hier ook wat raake woorden van een fan na de wedstrijd.

Echt wat ben ik blij om deze man te horen, er moeten meer Arsenal supporters zijn zoals hem. Ik krijg/kreeg vaak te horen dat Arsenal supporters stil en een stelletje schapen zijn. Dit probeerde ik altijd te weerleggen maar ik dacht laatste tijd steeds meer dat ze misschien gelijk hebben. Gelukkig hoor ik deze man dan.

Duurste seizoenskaarten en een van de weinige clubs die winst maakt in Engeland. En dikke winst. Stadion is al grotendeels betaald en de lonen zijn vergeleken met andere clubs redelijk laag.
En dan nog hebben ze geen 15 miljoen over voor Gomez, 27 miljoen voor Jovetic, 15 miljoen voor Sankho en 20 miljoen voor Kondogbia. Allemaal jonge spelers die makkelijk 7 jaar meekunnen. 7 jaar voor prijzen kunnen gaan.
Maar nee weer niks, nou moeten we hopen op het falen van andere teams. Want ja face it, afgelopen twee seizoenen hebben we gewoon geluk gehad dat Tottenham faalde steeds aan het einde waardoor ze niet in de top 4 eindigden.

Iedereen is er verantwoordelijk voor zelfs Wenger, maar niet de supporters.
  zaterdag 17 augustus 2013 @ 23:42:55 #117
407403 Ironisch
Psychotisch en chaotisch
pi_130182042
De fans doen veel voor de club, maar de club doet niks voor de fans. Als Arsenal Rooney nog weet te halen, doen ze misschien nog iets goed, maar een Michu heeft ook geen zin volgens mij.
He's Simple, He's Dumb, He's the Pilot
pi_130189595
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 22:46 schreef SpamNinja het volgende:
Ja, zo ben ik ook de wedstrijd ingegaan hoor, met het idee van ik hoop dat ze verliezen. Maar het feit dat je als fan dat al denkt en pas dan gebeurd er iets. Wat ik ook nog maar moet zien. Ik kan er gewoon niet met mijn hoofd bij dat je als bestuur/manager zo'n wanbeleid kan voeren. Het lijkt wel alsof Wegner ontslagen wil worden.

Wat denken jullie, als we het niet halen tegen Fener, blijft ie?

Hier ook wat raake woorden van een fan na de wedstrijd.

Die man verwoord mijn gevoelens over Arsenal nu perfect.

quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 22:41 schreef alors het volgende:

[..]

Het slechtste? Juist dit moest gebeuren anders gaat er helemaal niks gebeuren. Nu is er nog kans dat er gemor gaat komen en er nog wat spelers worden gehaald (veel te laat, maar goed :')). Bij winst was Wenger alleen maar gesterkt in zijn beleid om niets aan te kopen. Of zoals hij het noemt, 'alleen voor top top top kwaliteit te gaan'.

Ik weet niet wat er met hem is maar hij is het helemaal kwijt volgens mij :') :{

[..]

boeehooeee :'( :')
Hoe kan je nou, met gezond verstand, wensen dat je club verliest? Gaat mijn pet te boven. :N
  zondag 18 augustus 2013 @ 11:44:03 #119
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_130191135
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 22:46 schreef SpamNinja het volgende:
Wat denken jullie, als we het niet halen tegen Fener, blijft ie?

Is zelf te koppig om op te stappen, dus wat denk je? :-(

quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 23:38 schreef Djibril het volgende:
Echt wat ben ik blij om deze man te horen, er moeten meer Arsenal supporters zijn zoals hem.
Ik denk dat iedere fan nu zo is.

Elke speler die ze nu nog willen halen kost na gistermiddag een paar miljoen meer.

Wenger, you sow what you reap..... -O-
  zondag 18 augustus 2013 @ 18:56:44 #120
123170 alors
zlata1234
pi_130206940
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2013 10:11 schreef Banaanensuiker het volgende:

[..]

Die man verwoord mijn gevoelens over Arsenal nu perfect.

[..]

Hoe kan je nou, met gezond verstand, wensen dat je club verliest? Gaat mijn pet te boven. :N
Omdat er druk op de ketel moet komen. En als het nu een paar wedstrijden halleluja is en na 1 september gaat het mis, dan gaat versterkingen halen wat moeilijk he. Het is bepaald niet zo dat ik zit te juichen bij elk tegendoelpunt.
know'm sayin?
×
word? word.
pi_130211845
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2013 18:56 schreef alors het volgende:

[..]

Omdat er druk op de ketel moet komen. En als het nu een paar wedstrijden halleluja is en na 1 september gaat het mis, dan gaat versterkingen halen wat moeilijk he. Het is bepaald niet zo dat ik zit te juichen bij elk tegendoelpunt.
Dan zou toch allang iets structureels gebeurd zijn? We hebben in de recente geschiedenis van de ene naar de andere crisis geleefd, maar dat heeft niets veranderd in hoe de club ermee omgaat.
  maandag 19 augustus 2013 @ 13:47:50 #122
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_130234953
Terug van Lowlands, zo de wedstrijd maar eens bekijken. Man man man wat baalde ik toen ik 1-3 zag staan. Las nog iets over een (of twee?) onterechte penalty(s), dat zou het nog zuurder maken. Sagna geblesseerd uitgevallen? Goed, zal het zo wel zien.

En AOC op de training geblesseerd geraakt? Zuur weekend zeg, kutzooi!
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
pi_130249662
http://www.arsenaltrust.o(...)-contract-at-arsenal

Ook wel interessant. De officiele supporters vereniging heeft zondag een brief gestuurd naar het bestuur dat het vooral ongepast zou zijn om het contract van Arsene (loopt af mei 2014) te verlengen.

Paniekbod nummer 1 is ook al bekend inmiddels trouwens, £10 miljoen ( ;( ) voor Cabaye geboden. Ik zie al voor me hoe hard ze lachen in Newcastle. :'( Wegner moet zich toch eigenlijk ook wel schamen, van 49 wedstrijden ongeslagen tot het lachertje van Engeland.

Iedereen weet dat we geld te besteden hebben en nu ook nog eens wanhopig zijn, dus iedereen kan lekker hun vraagprijs voor spelers omhoog gooien. Voor iemand die zoveel waarde hecht aan prijs/kwaliteit brengt Wegner zichzelf wel echt in hele moeilijke positie. |:(

Chambo is er voor 3-6 maanden uit trouwens ;( :') , heeft z'n kniebanden gescheurd tegen Villa, vandaar dat ie er af ging in de rust. Een van onze meest hoopvolle talenten die ons kennende wel Diaby 2.0 zal worden nu.

Edit: nieuwste post van http://arseblog.com/ is ook weer spot-on trouwens, zeker de moeite waard zijn blog te volgen.
  maandag 19 augustus 2013 @ 21:54:26 #125
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_130253738
Tja, moet je echt Rooney willen halen!? Goede speler, maar waarschijnlijk is het beste er al vanaf, en ik geloof ook niet dat die aankoop de hele ploeg in een keer uit de shit zal trekken.

Je moet wat leiders hebben op dat middenveld en wellicht in het centrum van de verdediging. Gewoon MANNEN zoals destijds Viera en Parlour en Adams, die gewoon de ploeg gewoon scherp houden, verdedigend sterk staan, etc etc.

Ik had graag gezien dat Arsenal voor bijvoorbeeld een Pogba was gegaan, of Strootman. Aanvallend/creatief gezien geloof ik het allemaal wel. Als Suarez gehaald had kunnen worden, dan prima, want dan heb je dus zo'n speler die keihard werkt en de ploeg aanjaagt enzo, maar dat is dan ook een speler van bijzondere kwaliteit.
pi_130257931
Goh Wenger gaat weer voor een fransman.

quote:
Newcastle United are set to reject a £10m bid from Arsenal for the midfielder Yohan Cabaye.

The Frenchman has been linked with a move away from St James' Park this summer with the likes of Manchester United, Paris Saint-Germain and Monaco all interested.

The 27-year-old was linked with a move to the Emirates last summer but no deal materialised. The London club made an approach on Monday but the offer will be turned down as the Newcastle owner, Mike Ashley, looks to force up the price.

It is understood that the club want nearer £20m for Cabaye, who has become a key player for Newcastle since joining two years ago and who still has three years remaining on his contract.

The timing of the move may frustrate Newcastle, before their first Premier League game of the season away at Manchester City on Monday night.
http://www.theguardian.co(...)arsenal-yohan-cabaye
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 01:19:42 #127
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_130261077
quote:
99s.gif Op maandag 19 augustus 2013 21:54 schreef Yi-Long het volgende:
Tja, moet je echt Rooney willen halen!? Goede speler, maar waarschijnlijk is het beste er al vanaf, en ik geloof ook niet dat die aankoop de hele ploeg in een keer uit de shit zal trekken.

Je moet wat leiders hebben op dat middenveld en wellicht in het centrum van de verdediging. Gewoon MANNEN zoals destijds Viera en Parlour en Adams, die gewoon de ploeg gewoon scherp houden, verdedigend sterk staan, etc etc.

Ik had graag gezien dat Arsenal voor bijvoorbeeld een Pogba was gegaan, of Strootman. Aanvallend/creatief gezien geloof ik het allemaal wel. Als Suarez gehaald had kunnen worden, dan prima, want dan heb je dus zo'n speler die keihard werkt en de ploeg aanjaagt enzo, maar dat is dan ook een speler van bijzondere kwaliteit.
Natuurlijk moet je Rooney halen als dat kan. Die gozer is pure klasse! En pas 27 jaar, dus om te zeggen dat het beste er vanaf is is onzin wat mij betreft. Als hij wilt en je kan hem betalen (wat we kunnen) moet je dat meteen doen.

Om te zeggen dat hij dé oplossing is, dat denk ik niet. Ik denk niet dat er één speler is die de oplossing gaat vormen. Maar Rooney kan daar zeker een onderdeel van zijn.
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
pi_130269364
quote:
99s.gif Op maandag 19 augustus 2013 21:54 schreef Yi-Long het volgende:
Tja, moet je echt Rooney willen halen!? Goede speler, maar waarschijnlijk is het beste er al vanaf, en ik geloof ook niet dat die aankoop de hele ploeg in een keer uit de shit zal trekken.

Je moet wat leiders hebben op dat middenveld en wellicht in het centrum van de verdediging. Gewoon MANNEN zoals destijds Viera en Parlour en Adams, die gewoon de ploeg gewoon scherp houden, verdedigend sterk staan, etc etc.

Ik had graag gezien dat Arsenal voor bijvoorbeeld een Pogba was gegaan, of Strootman. Aanvallend/creatief gezien geloof ik het allemaal wel. Als Suarez gehaald had kunnen worden, dan prima, want dan heb je dus zo'n speler die keihard werkt en de ploeg aanjaagt enzo, maar dat is dan ook een speler van bijzondere kwaliteit.
Er schijnt ook interesse te zijn in Pogba.

De blessures beginnen nu al... en dan moet je de U21s er ineens bij gaan halen omdat je anders gewoon geen personeel hebt. Schandalig gewoon. Kijk naar Spurs, die hebben net Willian binnen. Waarom nou dat gezeur over 'geen kwaliteit beschikbaar in Europa'?! Iedereen ziet de goeie spelers naar andere clubs gaan, en dan vertelt Wenger je doodleuk dat ze 24 uur bezig zijn maar de echt goeie spelers niet beschikbaar zijn.
all your heroes are whores
pi_130271969
Ik zou het niet erg vinden als Cabaye kwam, het is zeker een bruikbare speler maar hij moest al vorige jaar komen. Nu laat Newcastle hem echt niet gaan voor 10 miljoen.

Toch denk ik dat we morgen een kans maken op minimaal een gelijk spel en wellicht een overwinning als we geluk hebben. Daar hoop ik op.
We moeten niet doen alsof fener zo fantastisch is, je kan het gewoon vergelijken met een Engelse middenmoter. Maar dit betekent dan niet dat Arsenal in veilige wateren is.
Gazidis en Kroenke out! En Wenger moet snel afstand van hen doen of hij mag ook bij het vuil. Wenger verdiend gewoon meer dan 6 miljoen op jaar basis en hij presteert er echt niet naar.
pi_130274270
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 13:31 schreef Djibril het volgende:
Ik zou het niet erg vinden als Cabaye kwam, het is zeker een bruikbare speler maar hij moest al vorige jaar komen. Nu laat Newcastle hem echt niet gaan voor 10 miljoen.

Toch denk ik dat we morgen een kans maken op minimaal een gelijk spel en wellicht een overwinning als we geluk hebben. Daar hoop ik op.
We moeten niet doen alsof fener zo fantastisch is, je kan het gewoon vergelijken met een Engelse middenmoter. Maar dit betekent dan niet dat Arsenal in veilige wateren is.
Gazidis en Kroenke out! En Wenger moet snel afstand van hen doen of hij mag ook bij het vuil. Wenger verdiend gewoon meer dan 6 miljoen op jaar basis en hij presteert er echt niet naar.
Is een vrij normaal salaris voor een club met een dergelijke begroting.
pi_130274992
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 14:36 schreef Banaanensuiker het volgende:

[..]

Is een vrij normaal salaris voor een club met een dergelijke begroting.
Ja en met zo’n grote begroting is het ook normaal om in je ploeg te investeren, en is het ook normaal om hoge salarissen te betalen voor uitzonderlijke spelers(ook al vind ik dat salarissen bij het voetbal te hoog liggen maar goed).
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 17:08:10 #132
410289 DumbandDumber
Walking tall against the rain.
pi_130279700
Misgelopen spelers:

Jovetic
Fellaini
Suarez
William
Gustavo
Reina
Higuain

Als Arsenal/Wenger nou elk van de spelers aangetrokken zouden hebben, had je gewoon een team die gewoon EPL kan winnen en zelfs de CL. Maarnee ze gaan nu weer voor deadwood..
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 18:00:43 #133
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_130281070
quote:
7s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 01:19 schreef tostitomaatkaas het volgende:

[..]

Natuurlijk moet je Rooney halen als dat kan. Die gozer is pure klasse! En pas 27 jaar, dus om te zeggen dat het beste er vanaf is is onzin wat mij betreft. Als hij wilt en je kan hem betalen (wat we kunnen) moet je dat meteen doen.

Om te zeggen dat hij dé oplossing is, dat denk ik niet. Ik denk niet dat er één speler is die de oplossing gaat vormen. Maar Rooney kan daar zeker een onderdeel van zijn.
Normaal gesproken is 27 jaar nog OK (randje), maar voor Engelse spelers lijkt dat vaak toch net iets anders te liggen (met o.a. Lampard en Terry als uitzonderingen). Ik vind hem ook een prima speler hoor, maar niet echt een must-have voor Arsenal. Bij Man Utd zie ik hem ook niet echt het hele team op sleeptouw nemen wanneer dat nodig is. Hij speelt wel goede wedstrijden, maar meer ook niet.

Suarez vind ik echt een speler die de rest ook 'meeneemt' in zijn werklust en enthousiastme.

Als ze een type Rooney wilden hebben, hadden ze misschien beter Bony kunnen nemen voor een fractie van de prijs en het salaris.
pi_130281741
quote:
99s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 18:00 schreef Yi-Long het volgende:

[..]


Als ze een type Rooney wilden hebben, hadden ze misschien beter Bony kunnen nemen voor een fractie van de prijs en het salaris.
En een fractie van de kwaliteit.
pi_130281883
Het verhaal zal wel over zijn zeker voor Wenger als ze niet voorbij Fenerbahce komen
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_130281925
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 18:29 schreef TLC het volgende:
Het verhaal zal wel over zijn zeker voor Wenger als ze niet voorbij Fenerbahce komen
Ik zie hem echt niet gedurende een seizoen ontslagen worden. En dat lijkt me ook geen goede zaak.
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 18:49:49 #137
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_130282516
quote:
99s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 18:00 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Normaal gesproken is 27 jaar nog OK (randje), maar voor Engelse spelers lijkt dat vaak toch net iets anders te liggen (met o.a. Lampard en Terry als uitzonderingen). Ik vind hem ook een prima speler hoor, maar niet echt een must-have voor Arsenal. Bij Man Utd zie ik hem ook niet echt het hele team op sleeptouw nemen wanneer dat nodig is. Hij speelt wel goede wedstrijden, maar meer ook niet.

Suarez vind ik echt een speler die de rest ook 'meeneemt' in zijn werklust en enthousiastme.

Als ze een type Rooney wilden hebben, hadden ze misschien beter Bony kunnen nemen voor een fractie van de prijs en het salaris.
Rooney is inderdaad minder belangrijk voor United dan RvP maar nog steeds absolute topkwaliteit.
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
pi_130308093
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 17:08 schreef DumbandDumber het volgende:
Misgelopen spelers:

Jovetic
Fellaini
Suarez
William
Gustavo
Reina
Higuain

Als Arsenal/Wenger nou elk van de spelers aangetrokken zouden hebben, had je gewoon een team die gewoon EPL kan winnen en zelfs de CL. Maarnee ze gaan nu weer voor deadwood..
Ik zie zo een hele hoop lijstjes langskomen met "misgelopen spelers". Is er ook echt een bod uitgebracht op Fellaini, Reina, Williams/Willian? Zo hebben we nl ook Benteke, Lewandowski, Michu, Villa, Gourcuff en Bernard "misgelopen".
all your heroes are whores
pi_130308121
quote:
7s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 18:49 schreef tostitomaatkaas het volgende:

[..]

Rooney is inderdaad minder belangrijk voor United dan RvP maar nog steeds absolute topkwaliteit.
Als Rooney ergens een nieuwe start zou maken, zou hij volgens mij weer een heel belangrijke speler kunnen worden. Wel bij de juiste club, dan.
all your heroes are whores
pi_130310762
quote:
Als door een slang gebeten reageerde Arsenal-trainer Arsene Wenger dinsdagavond op vragen over het omstreden transferbeleid van de Londense club. "Ik hoef aan helemaal niemand verantwoording af te leggen."

In de achterban van de Gunners is de nodige onrust ontstaan over het uitblijven van versterkingen, terwijl er in de clubkas tientallen miljoenen ponden klaarliggen om het elftal uit te bouwen.

De zuinige Wenger wil echter van geen wijken weten en lijkt vast te houden aan zijn huidige (jonge) selectie.

Newcastle-preses Alan Pardew haalde gisteren uit naar Arsenal omdat de club enkele uren voor het duel van Newcastle tegen Manchester City (4-0 nederlaag) een bod op Yohan Cabaye zou hebben uitgebracht. Pardew werd daarop buiten de selectie gehouden. "Ik hoef niets uit te leggen. Jullie weten helemaal niet wat er gaande is, maar hebben toch altijd een mening klaar", snauwde de Fransman naar het journaille.

:')

Dit wordt gewoon weer een kut zomer met een aantal paniekaankopen voor 10 miljoen ofzo. De grote spelers zijn onhaalbaar nu.
pi_130310806
quote:
9s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 13:33 schreef Confetti het volgende:

[..]

:')

Dit wordt gewoon weer een kut zomer met een aantal paniekaankopen voor 10 miljoen ofzo. De grote spelers zijn onhaalbaar nu.
Wenger is het echt kwijt hoor :') Eerst was hij altijd een gentleman, en nu zijn het steeds weer zulke opmerkingen naar de pers.
know'm sayin?
×
word? word.
  woensdag 21 augustus 2013 @ 17:17:32 #142
410289 DumbandDumber
Walking tall against the rain.
pi_130317906
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 11:58 schreef sylvietjoo het volgende:

[..]

Ik zie zo een hele hoop lijstjes langskomen met "misgelopen spelers". Is er ook echt een bod uitgebracht op Fellaini, Reina, Williams/Willian? Zo hebben we nl ook Benteke, Lewandowski, Michu, Villa, Gourcuff en Bernard "misgelopen".
Arsenal heeft al deze benaderd, bij Fellaini en Reina wou Arsenal niet voldoen aan de salariseisen van de spelers en bij WIlliams niet aan de transfersom die werdt gevraag door Swansea
  woensdag 21 augustus 2013 @ 18:03:18 #143
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_130319282
quote:
13s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 13:35 schreef alors het volgende:

[..]

Wenger is het echt kwijt hoor :') Eerst was hij altijd een gentleman, en nu zijn het steeds weer zulke opmerkingen naar de pers.
Waar komt dat artikel vandaan? 'Als door een slang gebeten' is echt iets wat je op een video moet zien om te kunnen beoordelen, redelijk stemmingmakende zin is dat. Wenger kennende zegt hij dat gewoon met een glimlach.
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
  woensdag 21 augustus 2013 @ 18:31:35 #144
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_130319956
quote:
7s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 18:49 schreef tostitomaatkaas het volgende:

[..]

Rooney is inderdaad minder belangrijk voor United dan RvP maar nog steeds absolute topkwaliteit.
Daarvoor vind ik Rooney net iets te wisselvallig en te vaak 'afwezig'. Je blijft toch het gevoel houden dat er nog niet al het rendement is uitgehaald. Helaas.

Zoals gezegd, prima speler, maar niet een speler waar je (nu nog) aan begint om een heel team op sleeptouw te nemen. En dat soort spelers heeft Arsenal momenteel WEL nodig.
pi_130320404
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 17:17 schreef DumbandDumber het volgende:

[..]

Arsenal heeft al deze benaderd, bij Fellaini en Reina wou Arsenal niet voldoen aan de salariseisen van de spelers en bij WIlliams niet aan de transfersom die werdt gevraag door Swansea
Bron?
  woensdag 21 augustus 2013 @ 19:12:50 #146
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_130321168
quote:
7s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 18:03 schreef tostitomaatkaas het volgende:

redelijk stemmingmakende zin is dat.
Dat is het ook. Andere media berichten heel anders over die persconferentie, maar ja, het is de Telegraaf.
pi_130322190
quote:
7s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 18:03 schreef tostitomaatkaas het volgende:

[..]

Waar komt dat artikel vandaan? 'Als door een slang gebeten' is echt iets wat je op een video moet zien om te kunnen beoordelen, redelijk stemmingmakende zin is dat. Wenger kennende zegt hij dat gewoon met een glimlach.
Hij zeurde laatst ook al op de pers dat ze maar blij moesten zijn het het verlies want dat was toch wat ze graag hadden gewild :') Dan laat je jezelf toch wel verschrikkelijk kennen, niet des Wengers, volgens mij staat hij onder ontzettende druk.
know'm sayin?
×
word? word.
pi_130322930
Arsenal gaat met 0-2 winnen vanavond :)
pi_130323257
quote:
7s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 18:03 schreef tostitomaatkaas het volgende:

[..]

Waar komt dat artikel vandaan? 'Als door een slang gebeten' is echt iets wat je op een video moet zien om te kunnen beoordelen, redelijk stemmingmakende zin is dat. Wenger kennende zegt hij dat gewoon met een glimlach.
Telegraaf :P :')
pi_130323355
Prima line-up nog vanavond. Ik denk dat het team vanavond wel gaat winnen; ze kunnen heel goed presteren onder druk.
pi_130324740
Nou 5 min overleefd
pi_130328051
Fuck yeah!!! Op naar een tweede goal en het is afgelopen voor die turken.
  woensdag 21 augustus 2013 @ 22:10:43 #153
198365 Morendo
The Real Deal
pi_130328575
Gefeliciteerd! Het lek is officieel boven. Gewoon met deze selectie verder gaan en knallen maar!!
Die Lebenslust bringt dich um.
pi_130328606
Haha 0-2 zoals ik al zei, mogen er meer worden. Ramsey speelt wel lekker.
Zie Wilshire liever toch een linie naar voren en meer een echte breker naast Ramsey, wellicht Frimpong een kans geven? Dat is een echte breker op middenveld.
pi_130328622
quote:
10s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 22:10 schreef Morendo het volgende:
Gefeliciteerd! Het lek is officieel boven. Gewoon met deze selectie verder gaan en knallen maar!!
Ik vrees dat Wenger echt zo denkt :') ;(

New signing Diaby er straks ook bij *O*
  woensdag 21 augustus 2013 @ 22:12:20 #156
407403 Ironisch
Psychotisch en chaotisch
pi_130328667
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 22:11 schreef Djibril het volgende:
Haha 0-2 zoals ik al zei, mogen er meer worden. Ramsey speelt wel lekker.
Zie Wilshire liever toch een linie naar voren en meer een echte breker naast Ramsey, wellicht Frimpong een kans geven? Dat is een echte breker op middenveld.
Misschien een aankoop? Of sluit je dat al uit?
He's Simple, He's Dumb, He's the Pilot
pi_130328725
quote:
10s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 22:10 schreef Morendo het volgende:
Gefeliciteerd! Het lek is officieel boven. Gewoon met deze selectie verder gaan en knallen maar!!
Ivan Gazidis en Kroenke moeten gewoon weg. En de druk op Wemger moet blijven! Niet dat ze blij doen na een wedstrijd. Zoals ik al zei paar posts terug: Fener is middenmoot voor Engelse begrippen.
pi_130328796
Kroenke weg? Die man is eigenaar; die hoeft helemaal niks.
pi_130328821
quote:
1s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 22:12 schreef Ironisch het volgende:

[..]

Misschien een aankoop? Of sluit je dat al uit?
Ik ben zelf groot fan van Kondogbia, die is ook een breker als Frimpong. Maar hij heeft meer techniek.
Ik zie Kondogbia niet komen vandaar dat ik liever Frimpong naast Ramsey heb en wilshire op 10.
pi_130328834
Opgepast Ramsey heeft gescoord. Is er al een bekende dood gegaan?
pi_130328924
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 22:14 schreef Banaanensuiker het volgende:
Kroenke weg? Die man is eigenaar; die hoeft helemaal niks.
Kroenke moet gewoon even wat aandelen verkopen aan Usmanov. Dein mag dan Gazidis vervangen
pi_130328966
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 22:16 schreef lordteddybeer het volgende:

[..]

Kroenke moet gewoon even wat aandelen verkopen aan Usmanov. Dein mag dan Gazidis vervangen
Ja, gaat echt gebeuren...
pi_130329016
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 22:11 schreef Djibril het volgende:
Haha 0-2 zoals ik al zei, mogen er meer worden. Ramsey speelt wel lekker.
Zie Wilshire liever toch een linie naar voren en meer een echte breker naast Ramsey, wellicht Frimpong een kans geven? Dat is een echte breker op middenveld.
Frimpong heeft een aflopend contract, en het lijkt er steeds meer op dat het niet verlengt wordt.
pi_130329710
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 22:18 schreef Banaanensuiker het volgende:

[..]

Frimpong heeft een aflopend contract, en het lijkt er steeds meer op dat het niet verlengt wordt.
Ja en dat is zo jammer! Hij en Wilshire zijn kind van de club zo'n jongen zeurt nooit en kan prima als 12de man functioneren. Ook kan hij mee op premier League niveau zoals we zagen bij wolverhampton vooral
pi_130329886
En die turken voor de wedstrijd zeggen dat Arsenal in een hel komt :')
pi_130329962
quote:
1s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 22:31 schreef Djibril het volgende:

[..]

Ja en dat is zo jammer! Hij en Wilshire zijn kind van de club zo'n jongen zeurt nooit en kan prima als 12de man functioneren. Ook kan hij mee op premier League niveau zoals we zagen bij wolverhampton vooral
Hij heeft weinig laten zien wat mij betreft. Zeker om in het team van Arsenal te spelen.

Aan de ene kant willen de supporters gevestigde namen, maar tegelijkertijd willen ze ook dat jonkies speelminuten krijgen.
pi_130329981
Ramsey motm vind ik.
pi_130332241
Ramsey begint echt een goede speler te worden. _O_
  donderdag 22 augustus 2013 @ 10:51:38 #169
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_130341012
BBC meldt dat Arsenal gaat bieden op Benzema en Di Maria

welkom wat mij betreft, maar vergeet de verdediging niet.

http://www.bbc.co.uk/sport/0/football/23790314
pi_130342028
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 17:17 schreef DumbandDumber het volgende:

[..]

Arsenal heeft al deze benaderd, bij Fellaini en Reina wou Arsenal niet voldoen aan de salariseisen van de spelers en bij WIlliams niet aan de transfersom die werdt gevraag door Swansea
Dat bedoel ik dus. Dat betekent niet "misgelopen". Dat betekent geen interesse om een speler voor die prijs / salariseisen te kopen :)
all your heroes are whores
pi_130342101
quote:
1s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 22:37 schreef Banaanensuiker het volgende:

[..]

Hij heeft weinig laten zien wat mij betreft. Zeker om in het team van Arsenal te spelen.

Aan de ene kant willen de supporters gevestigde namen, maar tegelijkertijd willen ze ook dat jonkies speelminuten krijgen.
Eens. Hij is niet altijd zo gedisciplineerd, schijnt het.

Verder wel ineens weer interessant transfernieuws. Volgens de blogs omdat CL-kwalificatie nu bijna zeker is. Zou daar echt zo veel van afhangen? Beetje vergezocht misschien, maar het verklaart wel waarom ze zo lang wachten met transfers. "It starts now", zei Wenger gisteren. Als dat betekent dat we Benzema en DiMaria binnenhalen, mogen we toch niet klagen. Wel denken aan de verdediging nog...
all your heroes are whores
pi_130344400
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 11:35 schreef sylvietjoo het volgende:

[..]

Eens. Hij is niet altijd zo gedisciplineerd, schijnt het.

Verder wel ineens weer interessant transfernieuws. Volgens de blogs omdat CL-kwalificatie nu bijna zeker is. Zou daar echt zo veel van afhangen? Beetje vergezocht misschien, maar het verklaart wel waarom ze zo lang wachten met transfers. "It starts now", zei Wenger gisteren. Als dat betekent dat we Benzema en DiMaria binnenhalen, mogen we toch niet klagen. Wel denken aan de verdediging nog...
Ja, misschien wel. Spelen in de CL is voor veel spelers natuurlijk erg belangrijk, en het levert ook nog wat extra inkomsten op voor de club.
Er gaan geruchten op internet dat we op zoek zijn naar 4 spelers. Een keeper, een verdediger, een middenvelder en een spits.

Ik moet het allemaal nog maar zien..
  donderdag 22 augustus 2013 @ 13:07:10 #173
131800 Tarado
capô de fusca
pi_130344772
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 12:54 schreef Banaanensuiker het volgende:

[..]

Ja, misschien wel. Spelen in de CL is voor veel spelers natuurlijk erg belangrijk, en het levert ook nog wat extra inkomsten op voor de club.
Er gaan geruchten op internet dat we op zoek zijn naar 4 spelers. Een keeper, een verdediger, een middenvelder en een spits.

Ik moet het allemaal nog maar zien..
Zoveel tijd is er ook niet meer
pi_130347939
Volgens Wenger is 12 dagen nog tijd ZAT!
all your heroes are whores
  donderdag 22 augustus 2013 @ 15:03:39 #175
198365 Morendo
The Real Deal
pi_130349007
Cabaye gaat waarschijnlijk naar PSG.
Die Lebenslust bringt dich um.
  donderdag 22 augustus 2013 @ 15:04:07 #176
198365 Morendo
The Real Deal
pi_130349018
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 13:07 schreef Tarado het volgende:

[..]

Zoveel tijd is er ook niet meer
Gewoon een groepsdeal zien te scoren bij een club.
Die Lebenslust bringt dich um.
pi_130349064
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 15:03 schreef Morendo het volgende:
Cabaye gaat waarschijnlijk naar PSG.
Bron?
  donderdag 22 augustus 2013 @ 15:09:26 #178
198365 Morendo
The Real Deal
pi_130349172
Die Lebenslust bringt dich um.
pi_130349220
quote:
Geen quotes of iets wat geloofwaardigheid moet vergroten, maar zou me ook geen zorg zijn. Nou niet echt een type speler dat wij nodig hebben.
  donderdag 22 augustus 2013 @ 15:12:30 #180
198365 Morendo
The Real Deal
pi_130349285
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 15:10 schreef Banaanensuiker het volgende:

[..]

Geen quotes of iets wat geloofwaardigheid moet vergroten, maar zou me ook geen zorg zijn. Nou niet echt een type speler dat wij nodig hebben.
:')

Jij weet hoe transferonderhandelingen werken.
Die Lebenslust bringt dich um.
  donderdag 22 augustus 2013 @ 15:53:06 #181
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_130350748
quote:
10s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 15:12 schreef Morendo het volgende:

[..]

:')

Jij weet hoe transferonderhandelingen werken.
Jij gelooft blijkbaar alles wat je leest.
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
  donderdag 22 augustus 2013 @ 17:47:58 #182
407403 Ironisch
Psychotisch en chaotisch
pi_130354141
Anelka zn broer is vandaag overleden, en bedankt Ramsey...
He's Simple, He's Dumb, He's the Pilot
pi_130361391
Fucking Flamini :') :r

Godverdomme, wat slecht.
pi_130361550
Gaan ze nog een goede spits halen?
Oh.
  donderdag 22 augustus 2013 @ 21:34:33 #185
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_130362911
quote:
13s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 20:58 schreef Confetti het volgende:
Fucking Flamini :') :r

Godverdomme, wat slecht.
Gratis, traint al de hele zomer mee en is gewoon een goede middenvelder voor de breedte (depth), wat iedereen zo graag wilt. Dit betekent heus niet dat Wenger zijn 70 miljoen in zijn zak houdt hoor.
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
pi_130363005
quote:
7s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 21:34 schreef tostitomaatkaas het volgende:

[..]

Gratis, traint al de hele zomer mee en is gewoon een goede middenvelder voor de breedte (depth), wat iedereen zo graag wilt. Dit betekent heus niet dat Wenger zijn 70 miljoen in zijn zak houdt hoor.
Hij is allang geen 'goede' middenvelder meer. Ik heb hem wel eens bezig gezien bij Milan vorig jaar. Dik, langzaam en gedraagt zich vooral als een complete gek met bizarre overtredingen.

Echt onbegrijpelijk. Lijkt me niet dat zo'n gast een positieve impuls gaat geven.
  donderdag 22 augustus 2013 @ 21:41:27 #187
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_130363226
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 21:36 schreef Confetti het volgende:

[..]

Hij is allang geen 'goede' middenvelder meer. Ik heb hem wel eens bezig gezien bij Milan vorig jaar. Dik, langzaam en gedraagt zich vooral als een complete gek met bizarre overtredingen.

Echt onbegrijpelijk. Lijkt me niet dat zo'n gast een positieve impuls gaat geven.
Dat heb jij vast beoordeeld de afgelopen anderhalve maand op de training?

En het is een prima middenvelder, Harde, felle speler maar daar is niets mis mee met de stylisten Cazorla, Ramsey en Rosicky op het middenveld.

Ik ben ook kritisch op het aankoopbeleid, maar wat jij doet is werkelijk alles negatief opvatten.
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
pi_130363389
Het is heel simpel, als Arsenal weer mee wilt doen met de bovenste plekken moeten ze echt kwaliteit inkopen. Afdankertjes uit Italie ga je het niet mee redden iig.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_130363427
quote:
7s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 21:41 schreef tostitomaatkaas het volgende:

[..]

Dat heb jij vast beoordeeld de afgelopen anderhalve maand op de training?

En het is een prima middenvelder, Harde, felle speler maar daar is niets mis mee met de stylisten Cazorla, Ramsey en Rosicky op het middenveld.

Ik ben ook kritisch op het aankoopbeleid, maar wat jij doet is werkelijk alles negatief opvatten.
Bij Milan heeft hij de afgelopen jaren echt niets gepresteerd behalve dus opvallen met zeer ernstige overtredingen.

Lijkt meer op een paniekaankoop dan een doordachte breedteaankoop.

Misschien kan hij positief verrassen maar dit soort aankopen pakken zelden goed uit. Ben eigenlijk wel bang dat hij geen fatsoenlijke middenvelder meer gaat kopen.
pi_130366314
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 21:09 schreef alors het volgende:

[..]

Wat :')

Nouja dan zal het wel Flamini worden, hij traint al mee. :')
... :') ik wist het.
know'm sayin?
×
word? word.
pi_130366775
Kan die doelpunt van hem tegen Newcastle thuis herinneren :)
  donderdag 22 augustus 2013 @ 22:58:43 #192
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_130367200
quote:
7s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 21:45 schreef Confetti het volgende:

[..]

Bij Milan heeft hij de afgelopen jaren echt niets gepresteerd behalve dus opvallen met zeer ernstige overtredingen.

Lijkt meer op een paniekaankoop dan een doordachte breedteaankoop.

Misschien kan hij positief verrassen maar dit soort aankopen pakken zelden goed uit. Ben eigenlijk wel bang dat hij geen fatsoenlijke middenvelder meer gaat kopen.
Paniekaankoop van een speler die al anderhalve maand meetraint, al 4 jaar onder Wenger gespeeld heeft en er nog bijna 2 weken zijn om aankopen te doen?
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
pi_130367840

Hij heeft wel iets met gevaarlijke tackels, maar hij is wel een speler die iets anders biedt dan wat er nu is. Tenminste, toen hij bij Arsenal zat, want heb hem niet meer gevolgd sinds hij wegging.
  donderdag 22 augustus 2013 @ 23:14:03 #194
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_130367952
Die eerste en laatste is niets mis mee.
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
pi_130371998
zou wel willen weten wat flamini gaat verdienen.
pi_130372657
quote:
7s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 23:14 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Die eerste en laatste is niets mis mee.
:')
A man is not old until regrets take the place of dreams.
  vrijdag 23 augustus 2013 @ 10:54:23 #197
407403 Ironisch
Psychotisch en chaotisch
pi_130377566
Ik snap niet dat Wenger zegt dat er geen spelers willen komen omdat Arsenal de CL nog niet heeft bereikt. Tottenham koopt ook gewoon topspelers terwijl die EL spelen.
He's Simple, He's Dumb, He's the Pilot
pi_130378260
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 10:54 schreef Ironisch het volgende:
Ik snap niet dat Wenger zegt dat er geen spelers willen komen omdat Arsenal de CL nog niet heeft bereikt. Tottenham koopt ook gewoon topspelers terwijl die EL spelen.
Ach da's gewoon Wenger z'n bullshit tegen de pers. En ook de fans dus. Ik denk dat er nog wel wat aankopen gaan komen. Flamini is nog niet bevestigd, maar hij is transfervrij dus ja, misschien heeft Wenger wel iets in 'm gezien tijdens de trainingen.
all your heroes are whores
pi_130413670
Weer best snel gescoord, maar dat komt bekend voor :P
pi_130414124
0-2 :D
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_130414283
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 10:54 schreef Ironisch het volgende:
Ik snap niet dat Wenger zegt dat er geen spelers willen komen omdat Arsenal de CL nog niet heeft bereikt. Tottenham koopt ook gewoon topspelers terwijl die EL spelen.
Arsenal heeft toch genoeg geld lijkt me :') . Komen er zodirect weer allemaal middelmatige spelers op de laatste dag :')
Oh.
pi_130415039
Podolski heeft het wel naar zijn zin vandaag, vind Fulham ook wel tegenvallen. Ik had wel meer van hen verwacht sinds ze thuis spelen. Had wel verwacht dat ze zouden scoren.
pi_130415350
Aah toch doelpuntje voor Fulham
pi_130504947
Wordt ook steeds gekker he. Higuain is niet gelukt maar nu worden we doodleuk gelinkt met Ozil, Benzema en Di Maria. Ik zie Ozil ( :o ) en Benz echt niet vertrekken maar Di Maria lijkt toch wel mogelijk. Dit hangt natuurlijk allemaal af van Bale die wel of niet naar RM vertrekt. Wel grappig als Spurs er uiteindelijk voor zorgen dat wij een toppertje van Madrid kunnen weghalen.

Maar eerlijk gezegd komt deze zomer mij inmiddels de strot uit, ik ben benieuwd wat we zondag doen tegen Spurs en kan niet wachten tot maandagnacht als dit circus is afgelopen.
pi_130528936
Fucking hell, geef die Ramsey een contractverlening want anders is hij na dit jaar ook weg.
  dinsdag 27 augustus 2013 @ 23:27:38 #206
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_130536026
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 21:24 schreef Djibril het volgende:
Fucking hell, geef die Ramsey een contractverlening want anders is hij na dit jaar ook weg.
Nee, ligt tot 2017 vast.
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
pi_130536749
Dus Jeuk aan mijn Arsenal speelt nu CL! *O* Jeeeeeeeej
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_130537723
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 21:24 schreef Djibril het volgende:
Fucking hell, geef die Ramsey een contractverlening want anders is hij na dit jaar ook weg.
Beetje overdreven he.
pi_130548419
verwachten jullie trouwens nog iets deze zomer? heb de hoop al beetje opgegeven..
pi_130548486
Podolski ook 3 weken out. Er MOETEN spelers gekocht worden, echt.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_130548567
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 09:43 schreef SpamNinja het volgende:
Wordt ook steeds gekker he. Higuain is niet gelukt maar nu worden we doodleuk gelinkt met Ozil, Benzema en Di Maria. Ik zie Ozil ( :o ) en Benz echt niet vertrekken maar Di Maria lijkt toch wel mogelijk. Dit hangt natuurlijk allemaal af van Bale die wel of niet naar RM vertrekt. Wel grappig als Spurs er uiteindelijk voor zorgen dat wij een toppertje van Madrid kunnen weghalen.

Maar eerlijk gezegd komt deze zomer mij inmiddels de strot uit, ik ben benieuwd wat we zondag doen tegen Spurs en kan niet wachten tot maandagnacht als dit circus is afgelopen.
Ozil mag wel weg voor de juiste prijs, aangezien ze ook Isco hebben gehaald en Bale nog gaan halen. Zou het prachtig vinden om Ozil bij Arsenal te zien.
pi_130551623
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 22:37 schreef Banaanensuiker het volgende:
Ramsey motm vind ik.
Ik vond die keeper van Fenerbahçe enorm goed presteren
pi_130559331
Ozil bij arsenal zou geweldig zijn. Maar gezien zijn salariseisen zie ik die eerder naar Manu gaan.
pi_130576204
*O* WE'VE GOT HIM! *O*

Eindelijk een top top top quality signing, Bayern, United én Real afgetroefd _O_

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij weet vaak, en daarbij zat het er wel aan te komen ook.
know'm sayin?
×
word? word.
  woensdag 28 augustus 2013 @ 23:16:46 #215
122820 lordteddybeer
pi_130577042
Nu weet ik het zeker, ARSENAL 2013/2014 Champions _O_

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 28 augustus 2013 @ 23:46:00 #216
193395 Confetti
pi_130578504
Het lek is boven _O_
  donderdag 29 augustus 2013 @ 16:04:21 #217
407403 Ironisch
Psychotisch en chaotisch
pi_130598750
Redelijk goede speler voor het kampioenschap om de 4e plek.
He's Simple, He's Dumb, He's the Pilot
  donderdag 29 augustus 2013 @ 16:12:41 #218
329070 theodoor9
pi_130599101
Kampioenen!
  donderdag 29 augustus 2013 @ 16:17:29 #219
361671 Djibril
pi_130599254
Ik vind het niet erg dat hij erbij is, het is een nuttige speler voor in de brede waar we zwak zijn.
  donderdag 29 augustus 2013 @ 16:40:30 #220
200737 Banaanensuiker
synergy
pi_130600075
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 16:17 schreef Djibril het volgende:
Ik vind het niet erg dat hij erbij is, het is een nuttige speler voor in de brede waar we zwak zijn.
Helemaal mee eens.
UnibetSpeel mee met Lucky Day en win!
  donderdag 29 augustus 2013 @ 18:30:02 #221
406033 isgeschiedenis
pi_130603997
Het is wel weer duidelijk dat we voor plaats 4 gaan. Heb er zin in.
  donderdag 29 augustus 2013 @ 18:35:49 #222
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_130604332
Groep F:
Arsenal
Marseille
Dortmund
Napoli

FFS
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
  donderdag 29 augustus 2013 @ 18:35:51 #223
329070 theodoor9
pi_130604333
Hebben ze geluk met marseille
  donderdag 29 augustus 2013 @ 18:35:57 #224
407403 Ironisch
Psychotisch en chaotisch
pi_130604339
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 18:30 schreef isgeschiedenis het volgende:
Het is wel weer duidelijk dat we voor plaats 4 gaan. Heb er zin in.
in de cl misschien, dortmund en napoli :)
He's Simple, He's Dumb, He's the Pilot
  donderdag 29 augustus 2013 @ 18:40:59 #225
200737 Banaanensuiker
synergy
pi_130604591
quote:
7s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 18:35 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Groep F:
Arsenal
Marseille
Dortmund
Napoli

FFS
Worden allemaal mooie wedstrijden. Wel stevige poule.
  donderdag 29 augustus 2013 @ 18:41:16 #226
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_130604600
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 16:17 schreef Djibril het volgende:
Ik vind het niet erg dat hij erbij is, het is een nuttige speler voor in de brede waar we zwak zijn.
Op zich eens, ware het niet dat Wenger weer net zal doen alsof dit een top-signing is, en vervolgens weer nalaat om echte versterkingen te halen.

Nog even los van de idiote overtredingen die hij soms kan maken waarna je als Arsenal met 10 man op het veld staat.

Was in zijn eerste periode al geen echte uitblinker, en ik betwijfel of hij er veel beter op is geworden.

Arsenal gaat, zoals al jaren, gewoon weer voor een plekje in de top 4-5. Prima, maar communiceer dat dan ook gewoon naar je achterban, dat je niet mee kunt doen met Man City. Man Utd, en Chelsea.
  donderdag 29 augustus 2013 @ 18:42:53 #227
395471 habitue
..
pi_130604679
quote:
99s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 18:41 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Op zich eens, ware het niet dat Wenger weer net zal doen alsof dit een top-signing is, en vervolgens weer nalaat om echte versterkingen te halen.

Nog even los van de idiote overtredingen die hij soms kan maken waarna je als Arsenal met 10 man op het veld staat.

Was in zijn eerste periode al geen echte uitblinker, en ik betwijfel of hij er veel beter op is geworden.

Arsenal gaat, zoals al jaren, gewoon weer voor een plekje in de top 4-5. Prima, maar communiceer dat dan ook gewoon naar je achterban, dat je niet mee kunt doen met Man City. Man Utd, en Chelsea.
Hadden ze maar Douglas als DM gehaald he. ;(
A man is not old until regrets take the place of dreams.
  donderdag 29 augustus 2013 @ 18:47:23 #228
407403 Ironisch
Psychotisch en chaotisch
pi_130604885
quote:
99s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 18:41 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Op zich eens, ware het niet dat Wenger weer net zal doen alsof dit een top-signing is, en vervolgens weer nalaat om echte versterkingen te halen.

Nog even los van de idiote overtredingen die hij soms kan maken waarna je als Arsenal met 10 man op het veld staat.

Was in zijn eerste periode al geen echte uitblinker, en ik betwijfel of hij er veel beter op is geworden.

Arsenal gaat, zoals al jaren, gewoon weer voor een plekje in de top 4-5. Prima, maar communiceer dat dan ook gewoon naar je achterban, dat je niet mee kunt doen met Man City. Man Utd, en Chelsea.
En beloof niet dat Arsenal topaankoopen gaat doen en zeggen dat de transfermarkt in de laatste 20 dagen pas open gaat voor Arsenal.
He's Simple, He's Dumb, He's the Pilot
  donderdag 29 augustus 2013 @ 18:48:12 #229
407403 Ironisch
Psychotisch en chaotisch
pi_130604924
Zeggen dat je 80 miljoen hebt, wat is opgelopen zelfs, en dan nul euro uitgeven. Belachelijk.
He's Simple, He's Dumb, He's the Pilot
  donderdag 29 augustus 2013 @ 18:49:41 #230
407403 Ironisch
Psychotisch en chaotisch
pi_130604986
En dan toch duizend euro trekken voor een seisoenskaartje en je supporters gewoon voorliegen, arsenal minacht haar supporters.
He's Simple, He's Dumb, He's the Pilot
UnibetSpeel mee met Lucky Day en win!
  donderdag 29 augustus 2013 @ 18:58:04 #231
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_130605284
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 18:42 schreef habitue het volgende:

[..]

Hadden ze maar Douglas als DM gehaald he. ;(
Nogmaals, Douglas had die rol waarschijnlijk prima kunnen invullen, als je naar zijn kwaliteiten kijkt. Dynamisch, sterk, drang naar voren, verdedigend prima, etc etc.

Waar hij wellicht als centrale verdediger misschien hier en daar nog iets te kort schiet voor de absolute wereldtop, zou hij op die positie (VM) toch meer zijn ding kunnen doen zonder dat het meteen gevaarlijk wordt wanneer het eens mislukt of hij uit positie staat.

Maar goed, zolang hij er niet staat, zullen we dat ook nooit weten natuurlijk ;)
  donderdag 29 augustus 2013 @ 19:03:54 #232
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_130605490
Misschien maar proberen een kaartje voor Dortmund uit te krijgen, anderhalf uur rijden is goed te doen.
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
  donderdag 29 augustus 2013 @ 19:08:33 #233
193395 Confetti
pi_130605640
Waarom wordt die Flamini gezien als een redelijke breedteaankoop? :{

Heeft geen klote gepresteerd in de afgelopen 5 jaar, behalve idiote overtredingen.

Het is niet eens een fatsoenlijke breedteaankoop.
  donderdag 29 augustus 2013 @ 19:26:31 #234
76871 fanneke
Met heel m'n hart
pi_130606327
quote:
7s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 19:03 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Misschien maar proberen een kaartje voor Dortmund uit te krijgen, anderhalf uur rijden is goed te doen.
Voor die van mij wordt gezorgd.
Bezochte-/geplande wedstrijden:
(104) 08-02-2014 WSV - ESC 2-0 (Districtsbeker Oost)
(105) 09-02-2014 Excelsior - FC Den Bosch 4-1 (Jupiler League)
(106) 14-02-2014 FC Den Bosch - Sparta (Jupiler League)
  donderdag 29 augustus 2013 @ 20:14:57 #235
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_130608270
quote:
1s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 19:26 schreef fanneke het volgende:

[..]

Voor die van mij wordt gezorgd.
Goed voor elkaar, thuisvak? Ik ken nog iemand met een seizoenskaart van Dortmund, dus binnenkort maar eens vragen of er iets te regelen valt. Maar wil eigenlijk proberen om een kaartje voor het uitvak te regelen.
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
  donderdag 29 augustus 2013 @ 20:35:28 #236
76871 fanneke
Met heel m'n hart
pi_130609174
quote:
7s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 20:14 schreef tostitomaatkaas het volgende:

[..]

Goed voor elkaar, thuisvak? Ik ken nog iemand met een seizoenskaart van Dortmund, dus binnenkort maar eens vragen of er iets te regelen valt. Maar wil eigenlijk proberen om een kaartje voor het uitvak te regelen.
Nee, in het uitvak.
Bezochte-/geplande wedstrijden:
(104) 08-02-2014 WSV - ESC 2-0 (Districtsbeker Oost)
(105) 09-02-2014 Excelsior - FC Den Bosch 4-1 (Jupiler League)
(106) 14-02-2014 FC Den Bosch - Sparta (Jupiler League)
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 15:18:27 #237
407403 Ironisch
Psychotisch en chaotisch
pi_130637309
Slim van Wenger om geen topspits te halen en Bendtner opnieuw de kans te geven. :)
He's Simple, He's Dumb, He's the Pilot
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 15:40:14 #238
123170 alors
zlata1234
pi_130638094
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 15:18 schreef Ironisch het volgende:
Slim van Wenger om geen topspits te halen en Bendtner opnieuw de kans te geven. :)
'Like a new siging' _O_
know'm sayin?
×
word? word.
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 15:57:07 #239
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_130638737
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 15:18 schreef Ironisch het volgende:
Slim van Wenger om geen topspits te halen en Bendtner opnieuw de kans te geven. :)
Ik vind dat hij nooit ECHT een eerste kans heeft gekregen. Meerdere keren prima gespeeld, om vervolgens weer op de bank/tribune gezet te worden. Zonde.
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 18:30:15 #240
193395 Confetti
pi_130643339
quote:
99s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 15:57 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Ik vind dat hij nooit ECHT een eerste kans heeft gekregen. Meerdere keren prima gespeeld, om vervolgens weer op de bank/tribune gezet te worden. Zonde.
Jongen, het is gewoon een waardeloze speler. Zelfs bij Sunderland redde hij het niet. En ook bij Juventus was het 10 keer niks.

Ik lees nu ook geruchten over een bid van 2,5 miljoen voor..Salomon Kalou :') . Denk dat we het in die categorie moeten gaan zoeken nu.
Speel mee met Lucky Day en win!Speel mee met Lucky Day en win!
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 19:22:43 #241
406033 isgeschiedenis
pi_130645420
quote:
99s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 15:57 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Ik vind dat hij nooit ECHT een eerste kans heeft gekregen. Meerdere keren prima gespeeld, om vervolgens weer op de bank/tribune gezet te worden. Zonde.
ben jij een troll btw?
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 19:38:41 #242
264870 sausagin
sd
pi_130645986
Ze zijn geïnteresseerd in Torres (door de komst van Eto'o bij Chelsea ...)
sd
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 20:22:30 #243
200737 Banaanensuiker
synergy
pi_130647820
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 15:18 schreef Ironisch het volgende:
Slim van Wenger om geen topspits te halen en Bendtner opnieuw de kans te geven. :)
Tegelijkertijd lees ik ook dat hij nog steeds in gesprekken is met Crystal Palace. Maar ik hoop dat ie oprot.
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 20:49:43 #244
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_130649039
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 19:22 schreef isgeschiedenis het volgende:

[..]

ben jij een troll btw?
Ik ben wel verdomd lelijk, maar 'een troll' is wellicht weer iets te overdreven....
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 20:54:16 #245
407403 Ironisch
Psychotisch en chaotisch
pi_130649290
quote:
99s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 20:49 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Ik ben wel verdomd lelijk, maar 'een troll' is wellicht weer iets te overdreven....
nou nou dat is helemaal niet waar
He's Simple, He's Dumb, He's the Pilot
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 21:22:04 #246
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_130650727
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 20:54 schreef Ironisch het volgende:

[..]

nou nou dat is helemaal niet waar
Ok, dan is het wellicht niet overdreven.... :'(
  zaterdag 31 augustus 2013 @ 01:36:59 #247
198365 Morendo
The Real Deal
pi_130662857
Waarom haalt Wenger Adebayor of Crouch niet gewoon?
Die Lebenslust bringt dich um.
  zaterdag 31 augustus 2013 @ 03:56:27 #248
173493 Cesare-Borgia
pi_130664479
quote:
2s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 01:36 schreef Morendo het volgende:
Waarom haalt Wenger Adebayor of Crouch niet gewoon?
  zaterdag 31 augustus 2013 @ 05:00:52 #249
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_130664582
:r :r :r
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
  zaterdag 31 augustus 2013 @ 06:51:34 #250
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_130664683
Is Kanu inmiddels al genoemd als een mogelijke aankoop!? :P Ray Parlour? :P David Seaman!? :P
Speel mee met Lucky Day en win!Unibet
  zaterdag 31 augustus 2013 @ 09:38:42 #251
200737 Banaanensuiker
synergy
pi_130665465
Draxler wordt wel genoemd.
  zaterdag 31 augustus 2013 @ 10:14:55 #252
123170 alors
zlata1234
pi_130665872
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 09:38 schreef Banaanensuiker het volgende:
Draxler wordt wel genoemd.
Dat gerucht begon omdat Geoff heeft getwitterd dat ze 40m gingen bieden op een Duits international. En dat Schalke Boateng heeft gehaald :') Nu heeft hij bevestigd dat het om Draxler zou gaan. Camden ook, maar hij weet niks meer tegenwoordig. Ik vraag me zeer af of ze hem überhaupt al willen laten gaan en of Wenger bereid is de hoofdprijs te betalen.
know'm sayin?
×
word? word.
  zaterdag 31 augustus 2013 @ 10:31:46 #253
200737 Banaanensuiker
synergy
pi_130666118
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 10:14 schreef alors het volgende:

[..]

Dat gerucht begon omdat Geoff heeft getwitterd dat ze 40m gingen bieden op een Duits international. En dat Schalke Boateng heeft gehaald :') Nu heeft hij bevestigd dat het om Draxler zou gaan. Camden ook, maar hij weet niks meer tegenwoordig. Ik vraag me zeer af of ze hem überhaupt al willen laten gaan en of Wenger bereid is de hoofdprijs te betalen.
Wie zijn Geoff en Camden? Maar leek me ook al sterk, ja.
  zaterdag 31 augustus 2013 @ 10:39:40 #254
123170 alors
zlata1234
pi_130666237
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 10:31 schreef Banaanensuiker het volgende:

[..]

Wie zijn Geoff en Camden? Maar leek me ook al sterk, ja.
Twitteraars, Geoff (https://twitter.com/geoffarsenal/) heeft nog wel eens wat goed, Camden (maar die heeft steeds weer een andere naam) vroeger ook, maar hij is zijn bron kwijtgeraakt.
know'm sayin?
×
word? word.
  zaterdag 31 augustus 2013 @ 12:21:50 #255
407403 Ironisch
Psychotisch en chaotisch
pi_130668289
voor 40 miljoen ga je toch geen Draxler halen :')
Haal daar Reus dan voor of zo. :')
He's Simple, He's Dumb, He's the Pilot
  zaterdag 31 augustus 2013 @ 12:27:49 #256
407403 Ironisch
Psychotisch en chaotisch
pi_130668429
Maar misschien moet je aan de andere kant al blij zijn als er een versterking komt.
He's Simple, He's Dumb, He's the Pilot
  zaterdag 31 augustus 2013 @ 12:39:42 #257
123170 alors
zlata1234
pi_130668745
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 12:21 schreef Ironisch het volgende:
voor 40 miljoen ga je toch geen Draxler halen :')
Haal daar Reus dan voor of zo. :')
Waarom zou die weg willen bij BVB? BVB > Arsenal
know'm sayin?
×
word? word.
  zaterdag 31 augustus 2013 @ 12:49:43 #258
407403 Ironisch
Psychotisch en chaotisch
pi_130669053
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 12:39 schreef alors het volgende:

[..]

Waarom zou die weg willen bij BVB? BVB > Arsenal
Tja dan moet je je ook gaan afvragen waarom een Boateng naar Schalke gaat en een Eriksen naar Tottenham.
He's Simple, He's Dumb, He's the Pilot
  zaterdag 31 augustus 2013 @ 12:53:22 #259
123170 alors
zlata1234
pi_130669183
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 12:49 schreef Ironisch het volgende:

[..]

Tja dan moet je je ook gaan afvragen waarom een Boateng naar Schalke gaat en een Eriksen naar Tottenham.
Die eerste snap ik dan ook niet helemaal. Maar Tottenham > Ajax en er was geen interesse van 'grotere' clubs.
know'm sayin?
×
word? word.
  zaterdag 31 augustus 2013 @ 12:59:30 #260
407403 Ironisch
Psychotisch en chaotisch
pi_130669375
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 12:53 schreef alors het volgende:

[..]

Die eerste snap ik dan ook niet helemaal. Maar Tottenham > Ajax en er was geen interesse van 'grotere' clubs.
Jij noemt Tottenham nu toch geen grote club he?
He's Simple, He's Dumb, He's the Pilot
UnibetUnibet
  zaterdag 31 augustus 2013 @ 13:46:39 #261
200737 Banaanensuiker
synergy
pi_130670421
quote:
8s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 12:59 schreef Ironisch het volgende:

[..]

Jij noemt Tottenham nu toch geen grote club he?
Het is wel een stap vooruit op sportief gebied.
  zaterdag 31 augustus 2013 @ 13:47:57 #262
200737 Banaanensuiker
synergy
pi_130670454
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 10:39 schreef alors het volgende:

[..]

Twitteraars, Geoff (https://twitter.com/geoffarsenal/) heeft nog wel eens wat goed, Camden (maar die heeft steeds weer een andere naam) vroeger ook, maar hij is zijn bron kwijtgeraakt.
Oh, heb het nooit zo met twitteraars. Nogal veel gepapegaai. Ik volgde een tijdje het younggunsblog, maar sinds die Jamie Sanderson in dienst is bij Metro, schrijft hij alleen maar onzin. Wel jammer, want hij had goede bronnen en schreef leuke stukken over de u21s en u18s.
  zondag 1 september 2013 @ 15:01:58 #263
123170 alors
zlata1234
pi_130704625
know'm sayin?
×
word? word.
  zondag 1 september 2013 @ 15:50:36 #264
361671 Djibril
pi_130706521
Viviono(of zoiets) wordt als neuwe keeper genoemd, wat ik van hem gezien heb in de Italiaanse competitie is dat hij een goede keeper is. Is beter dan wat we nu hebben en met zijn 27 jaar helemaal niet oud voor een keeper, die kan nog makkelijk 7 jaar mee.
  zondag 1 september 2013 @ 15:57:02 #265
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_130706775
GeoffArsenal twitterde op zondag 01-09-2013 om 15:37:25 Very very close to a "Top Top Quality" German International that you will be delighted with. reageer retweet
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
  zondag 1 september 2013 @ 15:57:29 #266
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_130706794
Nu even geen transfers maar de NLD! COYG!!!
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
  zondag 1 september 2013 @ 16:12:04 #267
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_130707407
Arsenal twitterde op zondag 01-09-2013 om 16:07:09 #Arsenal team: Szczesny, Jenkinson, Mertesacker, Koscielny, Gibbs, Ramsey, Wilshere, Rosicky, Cazorla, Walcott, Giroud #AFCvTHFC reageer retweet
Arsenal twitterde op zondag 01-09-2013 om 16:07:54 #Arsenal subs: Fabianski, Sagna, Monreal, Flamini, Zelalem, Gnabry, Sanogo #AFCvTHFC reageer retweet
Sagna ziek, begint op de bank.

SpursOfficial twitterde op zondag 01-09-2013 om 16:10:04 Here's our team - Lloris; Walker, Dawson, Vertonghen, Rose; Capoue, Paulinho; Townsend, Dembele, Chadli; Soldado. #THFC reageer retweet
SpursOfficial twitterde op zondag 01-09-2013 om 16:10:56 And our subs - Erik Lamela is on the bench - Friedel, Naughton, Holtby, Lamela, Sandro, Sigurdsson, Defoe. #THFC #COYS reageer retweet
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
  zondag 1 september 2013 @ 17:29:52 #268
361671 Djibril
pi_130710302
Begin net pas met kijken maar boeie we staan met 1-0 voor :)
Hopelijk bereiden we het uit en blijven we vooral in verdedigend opzicht geconcentreerd.
  zondag 1 september 2013 @ 18:11:38 #269
407403 Ironisch
Psychotisch en chaotisch
pi_130711718
Sakho gaat nu naar Liverpool, ik snap echt niet dat Wenger zon speler laat lopen. Jammer.
He's Simple, He's Dumb, He's the Pilot
  zondag 1 september 2013 @ 18:54:19 #270
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_130713265
GET IN!

Godverdomme wat lekker!
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
Speel mee met Lucky Day en win!Speel mee met Lucky Day en win!
  zondag 1 september 2013 @ 18:58:41 #271
361671 Djibril
pi_130713433
Ik ben blij, wie nog meer? :Y
  zondag 1 september 2013 @ 18:59:07 #272
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_130713451
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 18:58 schreef Djibril het volgende:
Ik ben blij, wie nog meer? :Y
* tostitomaatkaas
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
  zondag 1 september 2013 @ 19:01:59 #273
200737 Banaanensuiker
synergy
pi_130713537
heb niet kunnen kijken. Hoe speelden we?
  zondag 1 september 2013 @ 19:02:07 #274
361671 Djibril
pi_130713542
Vooral fijn door die Vertongen, had een artikel gelezen waarin hij zei dat de topclubs zich nu moeten voorbereiden op Tottenham. Please, ze spelen al 3 wedstrijden ondermaats en hebben miljoenen erin gepompt.
  zondag 1 september 2013 @ 19:04:19 #275
361671 Djibril
pi_130713633
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 19:01 schreef Banaanensuiker het volgende:
heb niet kunnen kijken. Hoe speelden we?
Niet om tevreden over te zijn(af en toe zeer slecht), maar we hebben gewonnen van de nummer 2 van North London.
Ik ben vooral blij dat we de nul hebben gehouden.
  zondag 1 september 2013 @ 20:18:42 #276
303556 ajacied4lf
alors1234
pi_130717153
Ozil naar Arsenal? :9~ Zou een prachtige speler zijn voor Arsenal.
★★★
  zondag 1 september 2013 @ 20:34:47 #277
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_130718083
quote:
17s.gif Op zondag 1 september 2013 20:18 schreef ajacied4lf het volgende:
Ozil naar Arsenal? :9~ Zou een prachtige speler zijn voor Arsenal.
Prima speler, maar je hebt o.a. Cazorla al...
  zondag 1 september 2013 @ 20:35:09 #278
361671 Djibril
pi_130718114
quote:
17s.gif Op zondag 1 september 2013 20:18 schreef ajacied4lf het volgende:
Ozil naar Arsenal? :9~ Zou een prachtige speler zijn voor Arsenal.
zou zo prachtig zijn!
  zondag 1 september 2013 @ 20:36:12 #279
361671 Djibril
pi_130718202
  zondag 1 september 2013 @ 20:59:04 #280
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_130719840
quote:
99s.gif Op zondag 1 september 2013 20:34 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Prima speler, maar je hebt o.a. Cazorla al...
Oh, laat dan maar zitten...

:')
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
UnibetSpeel mee met Lucky Day en win!
  zondag 1 september 2013 @ 20:59:07 #281
407403 Ironisch
Psychotisch en chaotisch
pi_130719844
quote:
99s.gif Op zondag 1 september 2013 20:34 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Prima speler, maar je hebt o.a. Cazorla al...
Ozil zou op de plek van Rosicky kunnen spelen, dan heb je Cazorla nog in de basis.
Met Ozil heb je echt een goed team, maar ik hoop er nog maar niet te veel op dat hij morgen komt.
He's Simple, He's Dumb, He's the Pilot
  zondag 1 september 2013 @ 21:00:32 #282
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_130719962
Excuus, ik dacht dat ze Rosicky inmiddels al wel gedumpt hadden...

Helaas.
  zondag 1 september 2013 @ 21:01:25 #283
407403 Ironisch
Psychotisch en chaotisch
pi_130720029
quote:
99s.gif Op zondag 1 september 2013 21:00 schreef Yi-Long het volgende:
Excuus, ik dacht dat ze Rosicky inmiddels al wel gedumpt hadden...

Helaas.
Het is niet zo dat hij een hele slechte speler is hoor.
He's Simple, He's Dumb, He's the Pilot
  zondag 1 september 2013 @ 21:09:23 #284
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_130720596
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
  zondag 1 september 2013 @ 21:16:27 #285
361671 Djibril
pi_130721031
quote:
_O_
  zondag 1 september 2013 @ 21:21:24 #286
167339 El_jefe07
pi_130721388
  zondag 1 september 2013 @ 21:21:34 #287
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_130721404
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 21:01 schreef Ironisch het volgende:

[..]

Het is niet zo dat hij een hele slechte speler is hoor.
Nee, maar wel veels te wisselvallig, wat mij betreft, en dus te vaak onzichtbaar.

Zeker niet slecht, maar ook te weinig keren echt geweldig. Helaas.
  zondag 1 september 2013 @ 21:22:35 #288
361671 Djibril
pi_130721475
quote:
Wat een rotkop heeft dat joch toch, maar hij is wel een Arsenal fan in hart en nieren :D
  zondag 1 september 2013 @ 21:24:51 #289
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_130721629
quote:
Voor het gemak even op YT gezet :D

Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
  zondag 1 september 2013 @ 21:25:53 #290
361671 Djibril
pi_130721714
quote:
7s.gif Op zondag 1 september 2013 21:24 schreef tostitomaatkaas het volgende:

[..]

Voor het gemak even op YT gezet :D

Doe dan titel in het Engels krijg je meer hits :')
UnibetSpeel mee met Lucky Day en win!
  zondag 1 september 2013 @ 21:26:53 #291
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_130721779
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 21:25 schreef Djibril het volgende:

[..]

Doe dan titel in het Engels krijg je meer hits :')
GOED IDEE!
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
  zondag 1 september 2013 @ 21:39:20 #292
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_130722825
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
  zondag 1 september 2013 @ 21:52:07 #293
200737 Banaanensuiker
synergy
pi_130723803
quote:
7s.gif Op zondag 1 september 2013 21:26 schreef tostitomaatkaas het volgende:

[..]

GOED IDEE!
En spel zijn naam correct. ;)
  zondag 1 september 2013 @ 22:02:37 #294
123170 alors
zlata1234
pi_130724648
Veel buzz over Ozil momenteel
know'm sayin?
×
word? word.
  zondag 1 september 2013 @ 22:05:41 #295
198365 Morendo
The Real Deal
pi_130724884
Brekend: Joe Cole schijnt bijna rond te zijn met The Gunners.
Die Lebenslust bringt dich um.
  zondag 1 september 2013 @ 22:08:17 #296
361671 Djibril
pi_130725046
quote:
3s.gif Op zondag 1 september 2013 22:05 schreef Morendo het volgende:
Brekend: Joe Cole schijnt bijna rond te zijn met The Gunners.
Bron?
  zondag 1 september 2013 @ 22:08:41 #297
123170 alors
zlata1234
pi_130725067
quote:
3s.gif Op zondag 1 september 2013 22:05 schreef Morendo het volgende:
Brekend: Joe Cole schijnt bijna rond te zijn met The Gunners.
Bron? Hij is momenteel geblesseerd dus het lijkt me heel erg sterk.
know'm sayin?
×
word? word.
  zondag 1 september 2013 @ 22:11:16 #298
122820 lordteddybeer
pi_130725216
Lol Twitter gaat helemaal los nu 1 media bron meld dat ozil transfer rond zou zijn.
  zondag 1 september 2013 @ 22:13:49 #299
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_130725378
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 21:52 schreef Banaanensuiker het volgende:

[..]

En spel zijn naam correct. ;)
Oei, nog zo op die 'Szcz' gelet!
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
  zondag 1 september 2013 @ 22:14:06 #300
123170 alors
zlata1234
pi_130725390
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 22:11 schreef lordteddybeer het volgende:
Lol Twitter gaat helemaal los nu 1 media bron meld dat ozil transfer rond zou zijn.
Een paar Spaanse bronnen berichten dat er gepraat worden en Al Jazeera zegt dat het rond is...
know'm sayin?
×
word? word.
UnibetUnibet
  zondag 1 september 2013 @ 22:14:13 #301
193395 Confetti
pi_130725397
Ozil-gerucht wordt weer een enorme teleurstelling vrees ik :'(

Als hij nu niet meer komt..
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')