abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 15:01:35 #76
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_130018932
De enige waar je op kan vertrouwen, ben je zelf en niemand anders!

Oh ja, en de supporters (de beste in de wereld, slijm :r ) en je familie.
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
pi_130052314
Zo, nog drie dagen tot de eerste wedstrijd.

Het is eigenlijk best wel ongelooflijk dat er nog niemand is gekocht na alle praatjes van Gazidis over hoeveel geld er was en hoe het beter is om vroeg te handelen. Ik had dit in ieder geval nooit verwacht. Wat een gemiste kans! De fans worden onrustig maar er komt ook totaal geen info uit van de club. Ja, vertrouwelijkheid en zo, maar het is toch te gek voor woorden nu? Zelfs al komen er nog namen bij, het kwaad is geschied en de belangrijkste targets zijn alweer afgeschreven/elders naartoe/vul zelf maar in... Las ik nou op Twitter dat het team voor de CL-kwalificatie uit 21 van de max. 25 man bestond? Met daarbij namen als Gnabry, Martinez, Zelalem... Ramsey al geblesseerd...

Nog hopen op een verrassing voor 31 aug of voorbereiden op een nog grotere teleurstelling?
all your heroes are whores
  woensdag 14 augustus 2013 @ 14:20:12 #78
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_130056444
Ik heb geen idee. Het is idd ongelofelijk. Dat gaat wel wat boe-geroep opleveren zaterdag
Where law ends, tyrrany begins.
pi_130056624
Ik snap eigenlijk niet hoe dit nog onverwacht komt na de afgelopen jaren. Het is toch al jaren wanbeleid. Gelul over geld, dat steken ze liever in hun eigen zak.
know'm sayin?
word? word.
  woensdag 14 augustus 2013 @ 14:46:24 #80
407403 Ironisch
Psychotisch en chaotisch
pi_130057395
Arsenal heeft geen ambitie meer, waarom denk je dat Robin van Persie toen is weggegaan?
He's Simple, He's Dumb, He's the Pilot
pi_130058960
Het gaat ook wel al langer zo, maar nu waren er echt duidelijke signalen dat we weer meekonden in de transfermarkt na de bouw van het stadion en met nieuwe sponsordeals op komst. Er werd zelfs een duidelijk bedrag geroepen, 70m, nou... Nu zijn de marktprijzen ook wel erg OTT maar ze zeggen zelf dat het geld er is. Dan ook niet huilen maar dokken en lekker meedoen om de prijzen.
all your heroes are whores
  woensdag 14 augustus 2013 @ 17:48:25 #82
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_130063533
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 14:46 schreef Ironisch het volgende:
Arsenal heeft geen ambitie meer, waarom denk je dat Robin van Persie toen is weggegaan?
Je wordt een beetje eentonig. Hoe kan je nou zeggen dat er geen ambitie is als je Higuain laat lopen omdat je voor Suarez wilt gaan?
  woensdag 14 augustus 2013 @ 17:55:35 #83
407403 Ironisch
Psychotisch en chaotisch
pi_130063769
quote:
7s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 17:48 schreef tostitomaatkaas het volgende:

[..]

Je wordt een beetje eentonig. Hoe kan je nou zeggen dat er geen ambitie is als je Higuain laat lopen omdat je voor Suarez wilt gaan?
Misschien verkoos Higuain Napoli boven Arsenal? Tevens bood Napoli meer volgens mij. En zie je Suarez echt nog komen naar Arsenal?
He's Simple, He's Dumb, He's the Pilot
  woensdag 14 augustus 2013 @ 18:08:26 #84
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_130064192
quote:
1s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 17:55 schreef Ironisch het volgende:

[..]

Misschien verkoos Higuain Napoli boven Arsenal? Tevens bood Napoli meer volgens mij. En zie je Suarez echt nog komen naar Arsenal?
Higuain hield Napoli nog af omdat hij hoopte dat Arsenal het bod van Napoli nog zou gaan evenaren. Het eerste is dus onzin, het tweede is waar maar dat betekent niet dat Arsenal niet hetzelfde zou willen bieden als ze hun aandacht niet naar Suarez hadden verlegd. Je derde zin is irrelevant in de discussie of Arsenal ambitie heeft, als je bedenkt dat er een bod (misschien wel meerdere) van +40m pond zijn geplaatst.
pi_130064963
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 15:33 schreef sylvietjoo het volgende:
Het gaat ook wel al langer zo, maar nu waren er echt duidelijke signalen dat we weer meekonden in de transfermarkt na de bouw van het stadion en met nieuwe sponsordeals op komst. Er werd zelfs een duidelijk bedrag geroepen, 70m, nou... Nu zijn de marktprijzen ook wel erg OTT maar ze zeggen zelf dat het geld er is. Dan ook niet huilen maar dokken en lekker meedoen om de prijzen.
Dat zeiden ze in de winterstop ook al, en toen kwam er ook niks.
know'm sayin?
word? word.
pi_130067583
quote:
1s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 18:39 schreef alors het volgende:

[..]

Dat zeiden ze in de winterstop ook al, en toen kwam er ook niks.
Situatie is nu wel wezenlijk anders. Er zijn, volgens mij, 11 senior players verkocht of gereleased. Dat maakt ruimte vrij, sportief en financieel. Daarom denk ik dat er onder de fans nu meer verwachtingen zijn dan anders.

Ik oordeel wel als de transferperiode afgelopen is.
  woensdag 14 augustus 2013 @ 20:15:50 #87
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_130067905
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 09:14 schreef Banaanensuiker het volgende:

[..]

Natuurlijk niet naast elkaar, want dan maak je het spitsenprobleem alleen groter. Zou onverstandig zijn.
De keren dat ze even naast elkaar speelden zag het er anders prima uit, alsof beide zich veel meer op hun gemak voelden in een 2-spitsen systeem.
pi_130068254
quote:
99s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 20:15 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

De keren dat ze even naast elkaar speelden zag het er anders prima uit, alsof beide zich veel meer op hun gemak voelden in een 2-spitsen systeem.
Dat zou wel zo kunnen zijn, maar er is nu al een tekort aan spitsen. Als je daar nog een extra positie creëert wordt het alleen maar schrijnender.
pi_130091410
Arsenal _O- _O-
Gustavo gaat naar Wolfsburg.
sd
pi_130109031
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 12:29 schreef sausagin het volgende:
Arsenal _O- _O-
Gustavo gaat naar Wolfsburg.
Wat :')

Nouja dan zal het wel Flamini worden, hij traint al mee. :')
know'm sayin?
word? word.
pi_130121399
Dit wordt toch allemaal wel een beetje komisch. 17 (!) spelers verkocht/verhuurd/gratis laten gaan en 1 gratis 20-jarige uit, je raadt het al, Frankrijk en op dit moment is zelfs hij geblesseerd. Ik lees dat Arteta er misschien 6 weken uit ligt en ook achterin missen we Vermaelen en Monreal. Zelfs Sagna hobbelde er tegen Belgie af woensdag. ;(

Dit betekent dat we morgen haast met moeite 11 basisspelers bijelkaar kunnen sprokkelen tegen Villa. |:(

Van alle afgelopen transferperiodes vindt ik dit echt de meest onbegrijpelijke, ik verkoop nog liever Cesc en RVP in 1 zomer dan dit. Vooruit je verkoopt 17 spelers, waaronder sukkels als Chamakh en Santos die toch alleen maar salaris opmaakte. Maar hoe kun je in vredesnaam nou een hele zomer lang alleen een beetje rond Higuain en Suarez snuffelen. IEDEREEN weet dat we 4 spelers nodig hebben, een (creatieve) spits, verdedigende middenvelder die Arteta kan ontlasten, backup centrale verdediger en een keeper.

Iedereen zegt altijd dat het niet Wegners schuld is maar dat is het dit keer gewoon wel. Ons bestuur is ook niet alles maar het ziet er naar uit dat hun juist wel geld willen besteden en Wegner niet. En vooruit, het is inmiddels allang duidelijk dat we alleen voor plek 4 gaan maar zelfs daar lijken we niks voor te willen doen, kijk naar Spurs. We moesten belachelijk goed spelen om 1 puntje boven hun te eindigen en als ze Bale houden maak ik me zorgen.

Als ze morgen ook maar een beetje moeite hebben of gelijkspelen/verliezen kan het heel lelijk worden. }:|
pi_130165393
The teams are in at the Emirates!

Arsenal: Szczesny, Sagna, Koscielny, Mertesacker (c), Gibbs, Ramsey, Wilshere, Rosicky, Oxlade-Chamberlain, Walcott, Giroud ‪#‎AFCvAVFC‬

Subs: Fabianski, Jenkinson, Frimpong, Cazorla, Gnabry, Podolski, Sanogo #AFCvAVFC

Ik heb er zin in! Ben benieuwd of dit het seizoen van Ramsey gaat worden. Ik hoop het! Gun het die jongen. Daarnaast moet Frimpong ook veel meer spelen, zo’n beest die af en toe hard erin gaat hebben we nodig.
Zijn techniek laat natuurlijk te wensen over maar waarom hem niet ombouwen tot verdediger dan? Het is toch wel een groot talent op verdedigend niveau.
pi_130166742
Meteen 1-0 door Giroud!

Waarom speelt Cazorla niet? Ik lees geen nieuwsberichten over een blessure.
”Maar als je verlangen naar de lekke band niet verhoord wordt, zit er niets anders op dan te lijden.” - De Renner
  zaterdag 17 augustus 2013 @ 16:15:17 #94
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_130166765
Komt net terug uit Ecuador vanwege interland.
Where law ends, tyrrany begins.
pi_130166903
Sagna, zou die niet naar Roma gaan?
pi_130166914
quote:
99s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 16:19 schreef Sala-adin het volgende:
Sagna, zou die niet naar Roma gaan?
Nee
pi_130166924
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 16:20 schreef Banaanensuiker het volgende:

[..]