quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 16:41 schreef THEFXR het volgende:
TIMETABLE UFC 163:
00.45 uur facebooks
02.00 uur prelims
04.00 uur main card
Ik hou het een beetje spannend.. in tegenstelling tot andere jaren..quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:59 schreef Fenomeno het volgende:
Jose Aldo (c) vs. Jung Chan-Sung
Lyoto Machida vs. Phil Davis
Cezar Ferreira vs. Thiago Santos
Thales Leites vs. Tom Watson
John Lineker vs. Jose Tome
Taz gaat achterop raken vandaag.
Leites is hier juist de enige underdog die geen heavy underdog isquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Weinig picks voor Leites die gaat echt wel winnen
main card begint pas om 4.00, dat is wel erg laat, zzzzz...quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:29 schreef Beach het volgende:
Geo verzorgt de HD streams as usual.
Houd jullie dm inboxjes in de gaten.
Zijn de niet facebook prelims ook gratis? Cool, maar waar dan, ook op facebook?quote:Op zondag 4 augustus 2013 00:01 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
main card begint pas om 4.00, dat is wel erg laat, zzzzz...
Ik volg alleen de gratis prelims (dus tot 4.00), dan gewoon naar bed en zondagmiddag de main card via torrents binnenhalen
Gewoon op YT volgen via:quote:Op zondag 4 augustus 2013 00:06 schreef Omega het volgende:
Zijn de niet facebook prelims ook gratis? Cool, maar waar dan, ook op facebook?
quote:
http://www.ufc.com/media/ufc-163-prelimsquote:Op zondag 4 augustus 2013 00:06 schreef Omega het volgende:
[..]
Zijn de niet facebook prelims ook gratis? Cool, maar waar dan, ook op facebook?
er was een gevecht van 2 min,jaquote:Op zondag 4 augustus 2013 00:46 schreef Tazmaniac het volgende:
Huh.. wtf.. heb ik al 1 fight gemist ofwa?
Wut, ik ook dus.quote:Op zondag 4 augustus 2013 00:46 schreef Tazmaniac het volgende:
Huh.. wtf.. heb ik al 1 fight gemist ofwa? Pffff
gast, dat is 2 weken oudquote:Op zondag 4 augustus 2013 01:56 schreef Nober het volgende:
Pettis will finally get a lightweight title shot as he replaces an injured TJ Grant against Benson Henderson on August 31, 2013 at UFC 164.
Ik weet ook wel dat jullie dat allang wisten en dat het dus geen nieuws was voor jullie maar ik ben sterk en niet bang en post het dus gewoon aangezien ik jullie allemaal kan hebben.quote:
wat vind je van de brasil ringgirls?quote:Op zondag 4 augustus 2013 02:10 schreef Nober het volgende:
Was maar een grapje hoor, ik ben helemaal niet zo sterk, jullie hoeven dus niet bang te zijn.
quote:Op zondag 4 augustus 2013 02:11 schreef THEFXR het volgende:
[..]
wat vind je van de brasil ringgirls?
idd en vinnie was altijd op twitter keihard stoer aan het trashen enzo,lolquote:Op zondag 4 augustus 2013 03:43 schreef Hooidraad het volgende:
Vinny zal wel weer snel gecut worden, voegt niks toe aan de divisie zo.
Bij de weigh-ins ook met z'n arrogante kop, Perosh niet eens in de ogen kijkenquote:Op zondag 4 augustus 2013 03:44 schreef THEFXR het volgende:
[..]
idd en vinnie was altijd op twitter keihard stoer aan het trashen enzo,lol
oh ja, ala jones/mirquote:Op zondag 4 augustus 2013 03:45 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Bij de weigh-ins ook met z'n arrogante kop, Perosh niet eens in de ogen kijken
ooh ontwijken? why vraag je dan hoe laat de facebooks beginnen?quote:Op zondag 4 augustus 2013 03:46 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Moet jij toch weten als stalker![]()
Overal en nergens jonge.
Zodat ik optijd thuis ben voor de maincard! Wat ik ben.quote:Op zondag 4 augustus 2013 03:47 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ooh ontwijken? why vraag je dan hoe laat de facebooks beginnen?
quote:Op zondag 4 augustus 2013 03:48 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zodat ik optijd thuis ben voor de maincard! Wat ik ben.
Hoeren neuken nooit meer wereke jongequote:Op zondag 4 augustus 2013 03:50 schreef THEFXR het volgende:
ik denk dat er een paar gaan slapen, die kunnen niet de hele dag in hun nest liggen stinken, zoals Geo
quote:Op zondag 4 augustus 2013 03:50 schreef THEFXR het volgende:
ik denk dat er een paar gaan slapen, die kunnen niet de hele dag in hun nest liggen stinken, zoals Geo
Ninja edit, ha!quote:Op zondag 4 augustus 2013 03:51 schreef Hooidraad het volgende:
Mooi dat je nog even "SPOILER" erboven zet, slash
Live topic, dus geen spoiler jongequote:Op zondag 4 augustus 2013 03:51 schreef Hooidraad het volgende:
Mooi dat je nog even "SPOILER" erboven zet, slash
Hij pleegde een ninja-edit.quote:Op zondag 4 augustus 2013 03:53 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Live topic, dus geen spoiler jonge
Wink wink nudge nudgequote:Op zondag 4 augustus 2013 03:54 schreef Hooidraad het volgende:
En nu gaan we natuurlijk allemaal braaf de PPV kopen.
quote:Op zondag 4 augustus 2013 04:00 schreef THEFXR het volgende:
ik ga maar eens slapen, morgen veel te doen
Pssshh....quote:Op zondag 4 augustus 2013 04:00 schreef THEFXR het volgende:
ik ga maar eens slapen, morgen veel te doen
jij hoeft niks te doen, je woont nog thuis op je trekzolderquote:Op zondag 4 augustus 2013 04:02 schreef Geo4kant het volgende:
[..]Rukken is geen geldige reden om nu af te haken mietje
quote:Op zondag 4 augustus 2013 04:04 schreef THEFXR het volgende:
[..]
jij hoeft niks te doen, je woont nog thuis op je trekzolder
Wtf moet jij dan doen?quote:Op zondag 4 augustus 2013 04:04 schreef THEFXR het volgende:
[..]
jij hoeft niks te doen, je woont nog thuis op je trekzolder
onderhoud en reparatie shitquote:Op zondag 4 augustus 2013 04:09 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Op zondag? Bende gij multi miljonair ofwa
Inderdaad.quote:Op zondag 4 augustus 2013 04:24 schreef Geo4kant het volgende:
Kut em em a tee vee doet steeds stoppen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ziet er scherp uit idd.quote:Op zondag 4 augustus 2013 04:43 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]hihi ja..
Leithis is lekker bezig.
leites is het natuurlijk,..liet me teveel meevoeren door geo's versie hehehe.quote:
Jij houdt niet van arrogante Britten?quote:Op zondag 4 augustus 2013 04:45 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
leites is het natuurlijk,..liet me teveel meevoeren door geo's versie hehehe.
Maar goed die armbar jammer dat die watson eruit is gekomen...ik gun het hem op een of andere manier niet;.
Nee niet bepaald ook omdat hij zo agressief is maakt Leites gebruik van.quote:Op zondag 4 augustus 2013 04:47 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Jij houdt niet van arrogante Britten?
heheh ik ben moeeeequote:Op zondag 4 augustus 2013 05:08 schreef Geo4kant het volgende:
Jonge jonge allemaal herhalingen, sciet op joh
Traint gij daar?quote:Op zondag 4 augustus 2013 05:12 schreef Fanta-stick het volgende:
http://www.teamfurious.nl/mixed_martial_arts.php
Als je dan een partij verliest moet je het dan blamen on je ADD?quote:Op zondag 4 augustus 2013 05:12 schreef Fanta-stick het volgende:
http://www.teamfurious.nl/mixed_martial_arts.php
Ik heb geen ADDquote:Op zondag 4 augustus 2013 05:13 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Als je dan een partij verliest moet je het dan blamen on je ADD?
Trainde.quote:
ik typ met 1 hand en 1 oog openquote:Op zondag 4 augustus 2013 05:16 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Troll dat je bent, met je ik ga slapen
Ja had dikke blessure opgelopen laatste keer en had teveel andere dingen aan mijn hoofd.Afgelopen woensdag even gekeken en nog kwartiertje meegespart en mis het echt! Zit nu met een overbelastte kuit dus ff kijken of maandag a.s mee ga doen. MMA is een blessuregevoelige sport en zou niet graag nog een blessure willen krijgen vooral omdat ik bij defensie wil.quote:Op zondag 4 augustus 2013 05:16 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Helemaal gestopt met vechtsporten?
Die blessures komen met MMA soms zo uit de lucht vallen. Heb een keer iemand zijn kruisband zien scheuren bij het ontvangen van een paar lichte takedowns. Iedereen dacht: "Waarom staat ie niet gewoon op?" Bleek zijn knie naar de klote te zijn.quote:Op zondag 4 augustus 2013 05:18 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ja had dikke blessure opgelopen laatste keer en had teveel andere dingen aan mijn hoofd.Afgelopen woensdag even gekeken en nog kwartiertje meegespart en mis het echt! Zit nu met een overbelastte kuit dus ff kijken of maandag a.s mee ga doen. MMA is een blessuregevoelige sport en zou niet graag nog een blessure willen krijgen vooral omdat ik bij defensie wil.
Ik zie het alleen echt niet gebeuren. Paar leg kicks van Aldo en KZ zal smeken om een snelle (T)KO.quote:Op zondag 4 augustus 2013 05:21 schreef Geo4kant het volgende:
Als KZ wint dan gaat Dana huilen.. hele markt in Brazil weg.. eerst JDS, toen Andy en dan nu eventueel Aldo
Biggest nightmare dat feel wanneer je geest wilt en je lichaam niet meewerkt.quote:Op zondag 4 augustus 2013 05:25 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Die blessures komen met MMA soms zo uit de lucht vallen. Heb een keer iemand zijn kruisband zien scheuren bij het ontvangen van een paar lichte takedowns. Iedereen dacht: "Waarom staat ie niet gewoon op?" Bleek zijn knie naar de klote te zijn.
Eens. Eindelijk na een half uur zeveren dan de fight.quote:Op zondag 4 augustus 2013 05:31 schreef Hooidraad het volgende:
Best zin in Machida vs. Davis. Al heeft dat wel de potentie om een saaie kutpartij te worden.
Prima te doen, vooral vanaf de FX-card zijn het leuke gevechten geweest.quote:Op zondag 4 augustus 2013 06:01 schreef vivelafete het volgende:
Nog even co-main laatste ronde en main event meepakken.
Boeiende avond tot nu toe?
Je hebt bij Machida altijd het gevoel dat het nog een stuk beter kan als hij er echt voor wil gaan, maar het blijft altijd achterwege.quote:Op zondag 4 augustus 2013 06:07 schreef Hooidraad het volgende:
Ik ben het niet per se oneens met de beslissing.
Is eigenlijk net als Machida vs. Rampage. Eerste twee rondes zeer close en de laatste duidelijk voor Machida.
Al is het imo wel onterechtquote:Op zondag 4 augustus 2013 06:11 schreef vivelafete het volgende:
[..]
Vind het wel mooi dat hij weer eens de deksel op de neus krijgt.
Morgen even terugkijken, ik weet nog geen verdere uitslagen.quote:Op zondag 4 augustus 2013 06:10 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Prima te doen, vooral vanaf de FX-card zijn het leuke gevechten geweest.
Flikker toch op man, alsof Davis echt gewonnen hadquote:Op zondag 4 augustus 2013 13:35 schreef THEFXR het volgende:
SPT / [Centraal] MMA topic #228 I back. Trust me.
jij denkt dat machida vet nadeel heeft gehad door is zijn homecountry te vechten? en dan nog 3 judges die het allemaal verkeerd zien?quote:Op zondag 4 augustus 2013 15:31 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Flikker toch op man, alsof Davis echt gewonnen had
Echte MMA fans weten wie dit gevecht gewonnen had. No need for further explanation.
Die eerste opmerking slaat nergens op, die tweede: ja en het is niet de eerste keer. Die derde opmerking ga ik maar niet eens op in.quote:Op zondag 4 augustus 2013 16:59 schreef THEFXR het volgende:
[..]
jij denkt dat machida vet nadeel heeft gehad door is zijn homecountry te vechten? en dan nog 3 judges die het allemaal verkeerd zien? dan ben je echt debiel.
De eerste opmerking is vet terecht omdat het vaker voorkomt in brasil dat die dec in hun voordeel vallen.quote:Op zondag 4 augustus 2013 17:11 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Die eerste opmerking slaat nergens op, die tweede: ja en het is niet de eerste keer. Die derde opmerking ga ik maar niet eens op in.
Machida heeft meer 'significant strikes' geland, was 'in control' en die twee takedowns heeft Phil vrijwel niets mee gedaan. Wazige decision.
Ik had ook Davis jonge, share the gloryquote:Op zondag 4 augustus 2013 13:35 schreef THEFXR het volgende:
SPT / [Centraal] MMA topic #228 I back. Trust me.
ha, er is iemand wakkerquote:Op zondag 4 augustus 2013 17:42 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik had ook Davis jonge, share the glory
quote:Op zondag 4 augustus 2013 17:49 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dacht ik ga er maar eens uit, zonde om de hele dag in je nest te liggen.
quote:Op zondag 4 augustus 2013 17:49 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dacht ik ga er maar eens uit, zonde om de hele dag in je nest te liggen.
Anders snappen die Brazilianen het niet.quote:Op zondag 4 augustus 2013 20:45 schreef slashdotter3 het volgende:
Elated Sergio Moraes breaks down the impressive triangle choke he used to submit Neil Magny at UFC 163
http://www.mmafighting.co(...)ve-triangle-choke-he
====================
Vreemd interview, hij spreekt uitstekend Engels en dan zit er nog een onnodige vertaler tussen
Overeem moet deze echt gaan winnen om iets van zijn oude glorie te herstellen.quote:Op zondag 4 augustus 2013 22:07 schreef THEFXR het volgende:
[ afbeelding ]
THE REEM IS BACK
02.00 uur Main Card
Mauricio Rua vs. Chael Sonnen
Alistair Overeem vs. Travis Browne
Urijah Faber vs. Yuri Alcantara
Mike Pyle vs. Matt Brown
Uriah Hall vs. Josh Samman
Joe Lauzon vs. Michael Johnson
00.00 uur Preliminary Card
Michael McDonald vs. Brad Pickett
Conor McGregor vs. Max Holloway
Steven Siler vs. Mike Brown
Diego Brandao vs. Daniel Pineda
22.30 uur Facebook Card
Cole Miller vs. Manny Gamburyan
Ovince St. Preux vs. Cody Donovan
Ramsey Nijem vs. James Vick
Damn, wat een vette card is dit toch.quote:Op zondag 4 augustus 2013 22:07 schreef THEFXR het volgende:
[ afbeelding ]
THE REEM IS BACK
02.00 uur Main Card
Mike Pyle vs. Matt Brown
22.30 uur Facebook Card
Kan in de praktijk alleen maar tegenvallenquote:Op zondag 4 augustus 2013 22:24 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Damn, wat een vette card is dit toch.
Die wil ik zien!!!quote:Op zondag 4 augustus 2013 22:07 schreef THEFXR het volgende:
[ afbeelding ]
THE REEM IS BACK
02.00 uur Main Card
Mike Pyle vs. Matt Brown
22.30 uur Facebook Card
Net zoals je je verheugd op een tof feestje en het blijkt een gare zooi te zijn.quote:Op zondag 4 augustus 2013 22:31 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Kan in de praktijk alleen maar tegenvallen
Ik stond me al af te vragen waarom hij zo weinig lowkicks gafquote:Op zondag 4 augustus 2013 22:14 schreef THEFXR het volgende:
X-ray confirms Jose Aldo broke his foot 2 minutes into the 1st round
Mja, ben benieuwd of hij de gaten in z'n stijl (cardio) heeft kunnen dichten. Elke tegenstander weet nu dat ze hem in de laatste ronde moeten pakken.quote:
Hij zou deze keer ook kunnen proberen z'n handen omhoog te houdenquote:Op zondag 4 augustus 2013 23:00 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Mja, ben benieuwd of hij de gaten in z'n stijl (cardio) heeft kunnen dichten. Elke tegenstander weet nu dat ze hem in de laatste ronde moeten pakken.
Ja dat was stupide van hem idd, hij dacht dat hij Anderson Silva was en alles kon ontwijkenquote:Op zondag 4 augustus 2013 23:26 schreef Fenomeno het volgende:
[..]
Hij zou deze keer ook kunnen proberen z'n handen omhoog te houden
dat is een buttchinquote:Op zondag 4 augustus 2013 23:17 schreef Fanta-stick het volgende:
Faber heeft een rare kin..lijkt me moeilijk scheren.
Gecut? Dat is snel?quote:
Contract liep al af, niet verlengdquote:
Knap dat Aldo toch nog aardig heeft gepresteerd gedurende zijn gevecht ondanks zijn gebroken poot.quote:
quote:New York Assembly Republican Leader Brian Kolb is calling for a special session to handle unfinished business and one of the items on his agenda is a floor vote for mixed martial arts.
Zeker, groot respect voor Aldo.quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:22 schreef McNulty het volgende:
[..]
Knap dat Aldo toch nog aardig heeft gepresteerd gedurende zijn gevecht ondanks zijn gebroken poot.
Dus....? Volgende match tegen Mousasi! Want Machida is gedegradeerd naar top 20 kwaliteit.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:14 schreef Opgezwollenlever het volgende:
Vond het ook een matig gevecht vond dat machida ook meer had kunnen doen. Voor mij hoeft die rematch niet.
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 10:09 schreef incognitoomuch het volgende:
Anderson Silva: I had a nightmare with Weidman, but now I'll bring Chuck Norris to my camp
Waarom niet gelijk Van Damme er ook bij!
Ladies and gentlemen.. Welcome to the Machida era!quote:Op woensdag 7 augustus 2013 10:00 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
Dus....? Volgende match tegen Mousasi! Want Machida is gedegradeerd naar top 20 kwaliteit.
hij is hard aan het trainen mattiequote:Op woensdag 7 augustus 2013 17:17 schreef Iwanius het volgende:
Een vraagje tussendoor:
Hoe staat het met Alistair Overeem eigenlijk. Het is vrij stil om hem heen...
17 augustus volgens mij zit hij weer in de card van ufc 164quote:Op woensdag 7 augustus 2013 17:17 schreef Iwanius het volgende:
Een vraagje tussendoor:
Hoe staat het met Alistair Overeem eigenlijk. Het is vrij stil om hem heen...
Hehe mooie faalquote:
Niet zo huilen.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 10:00 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
Dus....? Volgende match tegen Mousasi! Want Machida is gedegradeerd naar top 20 kwaliteit.
Ik zie geen andere matchup op dit moment. Wat is nu nog interessant voor Machida..?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 07:19 schreef Opgezwollenlever het volgende:
[..]
Niet zo huilen.
Waar zeg ik bovenstaande?
Mooi. benieuwd of hij weer aan de top kan komen.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 17:45 schreef Fanta-stick het volgende:
17 augustus volgens mij zit hij weer in de card van ufc 164
The Machida era die nooit gekomen is.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 13:13 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ladies and gentlemen.. Welcome to the Machida era!
Ja in jilla.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 15:38 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Mooi. benieuwd of hij weer aan de top kan komen.
Denken jullie dat de Badr Hari nog een rol van betekenis gaat spelen in de toekomst?
Jack Slack maakt wel brute analyses van de vechtstijlen van vechters. Hij had ook een artikel geschreven waarin hij aangaf dat A. Silva vatbaar was voor een double up.quote:
Alleen had het "1. Eat Well" moeten zijn.quote:
wat gebeurt er, als je je baas KO slaat?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 22:33 schreef Hooidraad het volgende:
[ afbeelding ]
Nick Newell is die ongeslagen vechter met anderhalve arm, ben benieuwd wat die zal laten zien op een wat hoger niveau.
Gerald Harris vs. Jorge Santiago op de undercard.
Rematchen totdat hij wint.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:01 schreef THEFXR het volgende:
[..]
wat gebeurt er, als je je baas KO slaat?
Boahhhhhh, die memmen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 17:22 schreef THEFXR het volgende:
Op de zware dagen, trekt Gina mij er altijd doorheen.
[ afbeelding ]
Ze is schijnbaar al aan het onderhandelen met de producers van Fast 7.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 17:41 schreef Broempoe het volgende:
[..]
Boahhhhhh, die memmen.
Ronda lijkt trouwens Gina achterna te gaan. Ze zei laatst dat ze verwachtte nog zo´n 2 jaar in zich te hebben (met andere woorden, 2 jaar lang Cyborg ducken en dan naar de moviebusiness)
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 17:22 schreef THEFXR het volgende:
Op de zware dagen, trekt Gina mij er altijd doorheen.
[ afbeelding ]
bedoel je de huidige ronda of de judo ronda?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 17:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Gina is leuk maar lang niet zo lekker als Rousey
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |