Hij zal ook wel goedkoop zijn. En misschien als knecht nog nuttig.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 08:56 schreef Szura het volgende:
Waarom willen ploegen Ruijgh in godsnaam hebben. Laat al jaren geen reet zien.
Maar L1 heeft m vanmiddag nog gesprokenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:52 schreef Sjoerd102 het volgende:
Poels naar Orica-Greenedge of Garmin-Sharp aldus dagblad de Limburger.
Belkin had wel interesse, maar heeft daarna niks meer laten weten.
Ruijgh staat in belangstelling van Lotto-Belisol, zou knecht worden van VdB
Zie boven je..reeds gepost.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:52 schreef Sjoerd102 het volgende:
Poels naar Orica-Greenedge of Garmin-Sharp aldus dagblad de Limburger.
Belkin had wel interesse, maar heeft daarna niks meer laten weten.
Ruijgh staat in belangstelling van Lotto-Belisol, zou knecht worden van VdB
Je hoort er als renner dan ook niet echt bij als ze je niet eerst een tijdje in verband brengen met OPQS.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 08:28 schreef Waaghals het volgende:
Volgens het AD gaat Poels dan weer naar Omega Pharma - Quick-Step
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 09:15 schreef OProg het volgende:
[..]
Je hoort er als renner dan ook niet echt bij als ze je niet eerst een tijdje in verband brengen met OPQS.
Bij OPQS, Orica en Garmin zal de taal geen probleem zijn.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 11:18 schreef wielerman2 het volgende:
Ik vraag me af hoe goed Poels kan aarden bij ploegen buiten de Benelux. Hij werd al gek in een Frans ziekenhuis omdat hij de taal niet sprak. Dat wordt bij Spaanse en Italiaanse ploegen misschien een probleem. Tenzij er andere renners rijden uit Nederland of Belgie.
Er zouden twintig renners aan OPQS zijn aangeboden, maar geen budget.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 08:28 schreef Waaghals het volgende:
Volgens het AD gaat Poels dan weer naar Omega Pharma - Quick-Step
Hoogerland genereert wel publiciteit in Nederland. En Belisol wil graag meer in Nederland doen met hun wielersponsoring dus moeten er Nederlanders bij bij Lotto. Dan is een Hoogerland natuurlijk ideaal.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:08 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ligthart en Hoogerland ook amper.
Dan toch alleen maar als hij goedkoop is, want voor de rest heb je er niet veel aan. Winnen deed hij sowieso zelden, maar een paar jaar terug reed hij op zijn minst nog vaak in beeld. Tegenwoordig heeft hij al moeite om uberhaupt in de kansloze vlucht te zitten.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 23:54 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Hoogerland genereert wel publiciteit in Nederland. En Belisol wil graag meer in Nederland doen met hun wielersponsoring dus moeten er Nederlanders bij bij Lotto. Dan is een Hoogerland natuurlijk ideaal.
Je weet dat we over een 35-jarige praten toch? In de war met Bling Matthews?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 07:21 schreef Evertjan het volgende:
[..]
die heeft ook nog niet echt de hoge belofte kunnen inlossen
Verrassende move (voor mij althans)quote:Op donderdag 22 augustus 2013 09:33 schreef the_critic het volgende:
Sylvain Chavanel tekent bij IAM Cycling
Ik denk dat hij nog een keer voor eigen kans wil rijden. Bij QS hebben ze al genoeg kopmannen rondrijden.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 09:42 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Verrassende move (voor mij althans)
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 09:33 schreef the_critic het volgende:
Sylvain Chavanel tekent bij IAM Cycling
twitter:IAMcyclingFans twitterde op donderdag 22-08-2013 om 11:31:31[OFFICIAL] here are the names Sylvain Chavanel / Mathias Frank / Roger Kluge / Jérôme Pineau / Vicente Reynes #IAM #Swiss #Procycling #BOOM reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |