Idd, mooie omgeving!quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 23:18 schreef Aapsoldaat het volgende:
Ik ben afgelopen juni ook in Normandie geweest, ik zat in Fresville, een klein dorpje zo'n 5 km van St Mere Eglise, erg mooi daar, dikke aanrader !
Maandag geweestquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 22:42 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Brugge was de place to be deze week
En was het te drinken?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 00:06 schreef samthegreat5 het volgende:
Deze zojuist een slokje van gehad:
[ afbeelding ]
Ja, dit is een of andere speciale 23 jaar oude vintage editie. Verschillende hoge kwaliteits scotches van Famous Grouse uit vooral hetzelfde jaar geblend tot dit.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 00:07 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En was het te drinken?
Alhoewel ik moet bekennen dat ik nu wel een ander beeld heb van de door jou zo geroemde famous grouse dan ik in gedachten had. Die ik dacht is namelijk vooral geschikt om fruit mee te flamberen.
Ik ben geen bourbon vrouwtje, ik hou juist wel van het rokerige, ziltige wat veel Scottisch Wisky's hebben. Maar een Jack Daniels Black label op zijn tijd kan ik ook wel waarderen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 00:10 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ja, dit is een of andere speciale 23 jaar oude vintage editie. Verschillende hoge kwaliteits scotches van Famous Grouse uit vooral hetzelfde jaar geblend tot dit.
Ben niet zo'n' Scotch man, meer Bourbon, maar ik vond het toch best interessant om te drinken. Lekker fris, niet te rokerig, maar geeft een behoorlijke punch met een zelfde alcohol percentage in tegenstelling tot Maker's Mark Bourbon, die is een stuk zachter, gladder, fruitiger.
Jack Daniels Black Label is geen Bourbon en vind ik niet te drinken, smerig, bochtquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 00:13 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik ben geen bourbon vrouwtje, ik hou juist wel van het rokerige, ziltige wat veel Scottisch Wisky's hebben. Maar een Jack Daniels Black label op zijn tijd kan ik ook wel waarderen.
En ik dus overduidelijk nietquote:
CUL / [Whisky /Whiskey Topic #35] 's Zomers ook lekkerquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 00:31 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Whisk(e)y is een drank voor echte mannen knul!
Jij praat hier over bourbon en dat rokerige whisky (oftewel islays) niet lekker zijn. Dit diskwalificeert je per direct van de mannen club. Lever je pas maar in bij de uitgangquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 00:31 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Whisk(e)y is een drank voor echte mannen knul!
Ik zeg niet dat ik rokerige whisky's niet lekker vind, ik zeg dat ik ze minder vind dan Bourbon wat nog steeds gewoon Whiskey is.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 00:33 schreef m.k het volgende:
[..]
Jij praat hier over bourbon en dat rokerige whisky (oftewel islays) niet lekker zijn. Dit diskwalificeert je per direct van de mannen club. Lever je pas maar in bij de uitgang
Eens lurkenquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 00:33 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
CUL / [Whisky /Whiskey Topic #35] 's Zomers ook lekker
Jaja, dat zeg je nu.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 00:34 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ik rokerige whisky's niet lekker vind,
Deze voorkeur word niet goedgekeurd door het internationaal mannen tribunaal.quote:ik zeg dat ik ze minder vind dan Bourbon wat nog steeds gewoon Whiskey is.
Ik vond anders Famous Grouse Vintage 1992 Blend een prima te doen Scotch.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 00:37 schreef m.k het volgende:
[..]
Jaja, dat zeg je nu.
[..]
Deze voorkeur word niet goedgekeurd door het internationaal mannen tribunaal.
Ik wacht op verdere reaktie van Cobraquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 00:38 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik vond anders Famous Grouse Vintage 1992 Blend een prima te doen Scotch.
Bij deze is C4 uitgenodigd om een avondje Scotch en Bourbon te komen nippenquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 00:40 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik wacht op verdere reaktie van Cobra
Waarvan akte.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 00:37 schreef m.k het volgende:
Deze voorkeur word niet goedgekeurd door het internationaal mannen tribunaal.
Is het nog lekker weer in Deutschland?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 09:45 schreef ErwinRommel het volgende:
Komt het wel op neer ja.
Maar goed, velgen doen vandaag?
Of morgen, kijk nog wel even wanneer ik zin en tijd heb.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 09:45 schreef ErwinRommel het volgende:
Komt het wel op neer ja.
Maar goed, velgen doen vandaag?
Bah, veel te heet.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 09:49 schreef ErwinRommel het volgende:
Het is hier in de schaduw momenteel al 35 graden BB
Dat + al andere VP dingen om te doen + pas over drie weken weer gelegenheid om banden om te zetten.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 09:49 schreef ErwinRommel het volgende:
Groot gelijk Jitz, te warm om enige inspanning te doen.
Mwoah hier valt het wel mee, 21 graden buitenquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 09:49 schreef ErwinRommel het volgende:
Groot gelijk Jitz, te warm om enige inspanning te doen.
Euh?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 09:57 schreef ErwinRommel het volgende:
Heh, cobra en lotusss liggen nog te pitten
Als je maar de grens mag overstekenquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 09:59 schreef ErwinRommel het volgende:
Die z ijn gisteren hier aangekomen, zondag ga ik weer naar NL.
Dat is geheimquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 10:00 schreef ErwinRommel het volgende:
Sta ik te boek als persona non grata?
quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 10:02 schreef ErwinRommel het volgende:
Komt dat omdat ik alcohol smokkel in mijn aderen?
Wel leuk dat ze komenquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 10:04 schreef ErwinRommel het volgende:
Ik weet het niet, dus ik noem zomaar ff een reden.
quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 10:09 schreef ErwinRommel het volgende:
Net goed voor dat lulletje rozewater
Nog niet eens vertrokkenquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 10:08 schreef Erasmo het volgende:
MK staat gruwelijk in de file op dit moment
De Turkse.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 10:53 schreef jitzzzze het volgende:
Nibb-itje, op welke praam sta jij vanmiddag?
http://www.onderscheidingenhuis.nl/downloads/VKM_003.pdfquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 11:02 schreef Erasmo het volgende:
Iemand enig idee of het boekje draagvoorschriften tenues of hoe dat ding heet ergens op het internet rondzwerft?
Perfect. Ben zelf maar aan het lappen en naaien geslagen omdat de kleermaker met verlof is.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 11:08 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
http://www.onderscheidingenhuis.nl/downloads/VKM_003.pdf
?
Die ja, is nog steeds geldigquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 11:08 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
http://www.onderscheidingenhuis.nl/downloads/VKM_003.pdf
?
Sta jij naast Hennis?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 11:12 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Oh oke, dan kan ik dan dus even bier halen
Goeie vakantie en koel bier gewenst!quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 11:43 schreef m.k het volgende:
Dat gaat mijn missie worden dan.
We zijn onder de weg
Ik sta juist op het punt om te gaan studerenquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 15:24 schreef Erasmo het volgende:
![]()
Gewoon een ER-tje gedaan op de bank net
Stokbrood met kaasjes, patés en slaatjesquote:
Wat voor pasta is dat dan?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 15:40 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Stokbrood met kaasjes, patés en slaatjes
Heb de hele middag al in de keukengestaan voor de pasta van morgen.
Aantrekken en de knopen dicht doen zeker...quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 15:55 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Wat voor pasta is dat dan?
Zo DT weer opgehaald bij de kleermaker, het spul is er mooi opgezetNu komt het moeilijke gedeelte
Nee het bonnetje declarerenquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 16:23 schreef AchJa het volgende:
[..]
Aantrekken en de knopen dicht doen zeker...
Spaghetti met italiaanse gehaktballetjes en tomatensausquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 15:55 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Wat voor pasta is dat dan?
Zo DT weer opgehaald bij de kleermaker, het spul is er mooi opgezetNu komt het moeilijke gedeelte
Zelfgemaakte pastasaus met gehaktballetjes van vers gehaktquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 16:47 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Spaghetti met italiaanse gehaktballetjes en tomatensaus
En de spaghetti ook zelf gedraaidquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 16:54 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Zelfgemaakte pastasaus met gehaktballetjes van vers gehakt
Trouwen?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 16:56 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En de spaghetti ook zelf gedraaid
Is in Nld niet te gebruiken, hier moet het digitaal, die formulieren zijn voor in het buitenland geplaatst personeel.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 17:09 schreef Erasmo het volgende:
Die dingen staan tegenwoordig gewoon hier
http://www.defensie.nl/cd(...)rmulieren_financieel
Vrob...quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 17:15 schreef Erasmo het volgende:
Invullen gebeurd uiteraard wel in de baas z'n tijd
Ik heb geen mulan op de werkplek dus ik kan gewoon printjes inleveren bij bureau admin.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 18:03 schreef AchJa het volgende:
[..]
Is in Nld niet te gebruiken, hier moet het digitaal, die formulieren zijn voor in het buitenland geplaatst personeel.
Ah okee. Die het daarna weer invoeren in Mulan...quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 18:22 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Ik heb geen mulan op de werkplek dus ik kan gewoon printjes inleveren bij bureau admin.
Nibb-it vaart mee?quote:
quote:
Een duidelijker ja van Nibb-it kon er niet komenquote:
Vond de Defensie boot eigenlijk prima. Geen raar gedoe gewoon wat militairen die erop staan met een duidelijke boodschap; het zou bij Defensie geen hol(no pun intended) moeten uitmaken wat je geaardheid is, zolang je maar functioneert. Nu alleen de praktijk nog...quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:20 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
dat was de complete canal parade; het voldoen aan alle stereotypes.
De Defensie boot was inderdaad prima, net als de politie boot.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:35 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Vond de Defensie boot eigenlijk prima. Geen raar gedoe gewoon wat militairen die erop staan met een duidelijke boodschap; het zou bij Defensie geen hol(no pun intended) moeten uitmaken wat je geaardheid is, zolang je maar functioneert. Nu alleen de praktijk nog...
Alleen wie heeft dit bedacht, een boot die hoger is dan de doorgang
[ afbeelding ]
Dat is toch precies de reden waarom de defensieboot meevoer?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:35 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Vond de Defensie boot eigenlijk prima. Geen raar gedoe gewoon wat militairen die erop staan met een duidelijke boodschap; het zou bij Defensie geen hol(no pun intended) moeten uitmaken wat je geaardheid is, zolang je maar functioneert. Nu alleen de praktijk nog...
[ afbeelding ]
Bronquote:oor een plekje op het vaartuig konden zowel burgers als militairen zich aanmelden. Hun seksuele geaardheid speelde daarbij geen enkele rol. Het ging erom gezamenlijk uit te dragen dat je bij Defensie gelijkwaardig bent en het recht hebt zichtbaar jezelf te zijn, of je nou heteroseksueel bent, lesbisch, homoseksueel, biseksueel of transgender.
Lazer toch op met die onzin.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:35 schreef Erasmo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Omdat ik van mening ben dat al die onzin niet nodig is. Als je zo nodig op zo'n schuit wil gaan staan doe je dat maar lekker in je burgerkloffie. Ik vind dat overdreven "kijk mij in pak op de boot staan" niet passend.quote:
Tsja, ik ben er nog niet helemaal over uit wat ik ervan moet vinden. Blijkbaar voorziet het wel in een behoefte.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:13 schreef AchJa het volgende:
[..]
Omdat ik van mening ben dat al die onzin niet nodig is. Als je zo nodig op zo'n schuit wil gaan staan doe je dat maar lekker in je burgerkloffie. Ik vind dat overdreven "kijk mij in pak op de boot staan" niet passend.
Ik vind er al een tijdje wat van, want dit is niet de eerste keer.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:16 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Tsja, ik ben er nog niet helemaal over uit wat ik ervan moet vinden. Blijkbaar voorziet het wel in een behoefte.
Mij boeit het ook echt helemaal niks.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:20 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik vind er al een tijdje wat van, want dit is niet de eerste keer.
Wat boeit mij het verder nou of iemand zo gay als de neten is, dat hoeft hij/ zij niet te benadrukken met maar mee te varen met zo'n excercitie.
Iedereen kan zich aanmelden om mee te varen dus die stelling gaat niet op. Het enige wat hier benadrukt wordt is dat het (officieel) geen reet zou moeten uitmaken welke geaardheid iemand heeft bij Defensie.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:20 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik vind er al een tijdje wat van, want dit is niet de eerste keer.
Wat boeit mij het verder nou of iemand zo gay als de neten is, dat hoeft hij/ zij niet te benadrukken met maar mee te varen met zo'n excercitie.
Daar gaat het natuurlijk al mis, hoezo "namens defensie". Wat is dat voor kolder? Waarbij ik wil aantekenen dat ik er hetzelfde over denk voor wat voor beroepsgroep dan ook, of het nou brandweer, politie of Douwe Egberts is.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 21:11 schreef Erasmo het volgende:
Je staat er wel namens Defensie dus ik vind het niet vreemd dat je in uniform aanwezig bent, of het nou daar op een boot is of tijdens de vierdaagse.
Jaja, iedereen kan meevaren...quote:Iedereen kan zich aanmelden om mee te varen dus die stelling gaat niet op. Het enige wat hier benadrukt wordt is dat het (officieel) geen reet zou moeten uitmaken welke geaardheid iemand heeft bij Defensie.
Wie zal het zeggenquote:
Waar zit je?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 21:57 schreef m.k het volgende:
Ik waan mij in nederland, maar dan met meer kinderen
De rustige toeristische route nemen en dan eindigen op een kindercampingquote:
Is dat nou karma?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 22:21 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
De rustige toeristische route nemen en dan eindigen op een kindercamping
Dat zou jij toch moeten weten?quote:
En toen: bier, haring in de grond, nog meer bier, volgende haring, nog een biertje, stokken inelkaar schuiven... etc.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 22:29 schreef m.k het volgende:
Laat vertrokken. En geen plan hebben. Kwamen hier aan om half 8
Jouw kids of die van de buren?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 22:33 schreef m.k het volgende:
Ach de kids hebben het huil uurtje (corrigerende tik inbegrepen) al gehad. Lekker rustig nu. Morgen waarschijnlijk ander stekkie zoeken. Max bier en chorizo nu
quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 22:33 schreef m.k het volgende:
Ach de kids hebben het huil uurtje (corrigerende tik inbegrepen) al gehad. Lekker rustig nu. Morgen waarschijnlijk ander stekkie zoeken. Max bier en chorizo nu
Ik heb het zelf nooit uit durven proberen bij de kids van mijn zusje, maar vraag mij nog steeds af of ducttape niet effectief zou zijn om die smoeltjes dicht te plakkenquote:
Stembandjes doorknippen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 22:41 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik heb het zelf nooit uit durven proberen bij de kids van mijn zusje, maar vraag mij nog steeds af of ducttape niet effectief zou zijn om die smoeltjes dicht te plakken
Een flinke roei om de oren helpt prima. Dat hielp bij mij vroeger ook.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 22:41 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik heb het zelf nooit uit durven proberen bij de kids van mijn zusje, maar vraag mij nog steeds af of ducttape niet effectief zou zijn om die smoeltjes dicht te plakken
Gaat mij iets te ver.quote:
Bij mij ook, maar dat durven de 'moderne' ouders niet meer.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 22:53 schreef AchJa het volgende:
[..]
Een flinke roei om de oren helpt prima. Dat hielp bij mij vroeger ook.
Als mijn Sterre en Lente vervelend doen geef ik gewoon een ander de schuld. School, of zo.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 22:55 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Bij mij ook, maar dat durven de 'moderne' ouders niet meer.
Daarom ben ik ook ouderwetsch. Ik hou niet zo van die moderne "uitpraat" fratsen. Heeft mij ondertussen alweer de nodige uitleg gekost op school...quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 22:55 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Bij mij ook, maar dat durven de 'moderne' ouders niet meer.
Kind haalt slechte cijfers, beter geef ik school de schuldquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 22:57 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Als mijn Sterre en Lente vervelend doen geef ik gewoon een ander de schuld. School, of zo.
Inderdaad.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 22:59 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Kind haalt slechte cijfers, beter geef ik school de schuld
Zo'n meid had ik ook in de klas, zat constant te praten en niet op te letten, is die leraar 't zat, discussie blabla, "mijn ouders geloven u toch niet "zij staan aan mijn kant"!quote:
Oja, iets met leerlingenraad voor de 4-12 jarigenquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 22:58 schreef AchJa het volgende:
[..]
Daarom ben ik ook ouderwetsch. Ik hou niet zo van die moderne "uitpraat" fratsen. Heeft mij ondertussen alweer de nodige uitleg gekost op school...![]()
Ja maar vechten mag niet, dat moet uitgepraat worden enzo... Uhu, als hij een klap krijgt, wat dan? ja uitpraten... Duhu, terug slaan en hard ook, wat denk je daar eens van juf?
Bij mij werkt het net de andere kant op, de "straffen" op school zijn vergeleken met thuis van dusdanig milde aard dat het ze geen reet boeit...quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 23:01 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Zo'n meid had ik ook in de klas, zat constant te praten en niet op te letten, is die leraar 't zat, discussie blabla, "mijn ouders geloven u toch niet "zij staan aan mijn kant"!
Had je ze maar met de bakfiets naar school moeten brengen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 23:02 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Oja, iets met leerlingenraad voor de 4-12 jarigen![]()
Heb gelukkig nog vrienden die wél ouderwets zijn, en rustig hun kind een tik geven. Die vind ik vele malen beter te pruimen dan de 'dat moet je uitpraten met ze' irritante houding van de moderne opvoeders omdat het mij stoort dat ze mijn huis schreeuwend slopen
Dat is ook zo, wat is nou een grappige les tegenover een uurtje in een lokaal met je mobiel zitten, niks dusquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 23:03 schreef AchJa het volgende:
[..]
Bij mij werkt het net de andere kant op, de "straffen" op school zijn vergeleken met thuis van dusdanig milde aard dat het ze geen reet boeit...
Dat doet mijn zusje ookquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 23:04 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Had je ze maar met de bakfiets naar school moeten brengen.
Pffff, waar gaat het heen met dit landquote:
emigreren naar Australiëquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 23:07 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Pffff, waar gaat het heen met dit land
Kijk wel link uit, mij te warm. 't is dat ik geen Noors spreek, maar anders zou dat een serieuze optie zijn.quote:
Canada dan?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 23:10 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Kijk wel link uit, mij te warm. 't is dat ik geen Noors spreek, maar anders zou dat een serieuze optie zijn.
Darwin lijkt me wel wat.quote:
quote:Darwin in het tropisch Noorden valt het ietwat dubieuze record te eer als stad waar het meeste bier ter wereld wordt gedronken (gemiddeld per hoofd van de bevolking).
Oh, dat pleit wel voor Darwinquote:
quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 23:36 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Oh, dat pleit wel voor Darwin
En kan ik tot ergenis van Charles ook nog God Save the Queen zingen
OK, bedankt, ben blij dat er nog een nuchtere Fries hier aanwezig isquote:
Zal best. De meeste bierconsumptie ter wereld, dan maar een Darwin award. Geleefd heb je iig.quote:Op zondag 4 augustus 2013 00:43 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Zei er iemand Darwin?
[ afbeelding ]
Lemmy Kilmister is gewoon baas.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 23:48 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
OK, bedankt, ben blij dat er nog een nuchtere Fries hier aanwezig is
Australië en Canada vallen dus ook af van emigreerbare landen.
Inderdaad, en je lever zal ook op volle capaciteit gedraaid hebben!quote:Op zondag 4 augustus 2013 00:59 schreef AchJa het volgende:
[..]
Zal best. De meeste bierconsumptie ter wereld, dan maar een Darwin award. Geleefd heb je iig.
Mijn pa ook, niet getreurd. Brohug, alleen dan iets minder gay:quote:Op zondag 4 augustus 2013 02:19 schreef Royyy het volgende:
Hm, een van m'n tantes blijkt een alu-hoedje te zijn
SOGquote:Op zondag 4 augustus 2013 10:18 schreef Erasmo het volgende:
Ik moet eigenlijk nog vet veel opruimen in huis. In plaats heb ik Fallout maar weer eens geïnstalleerd
Om 12:00B is dit topic helemaal schoongepoetst en ruikt het weer frisquote:
Ik hoop het wel jaquote:Op zondag 4 augustus 2013 10:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Om 12:00B is dit topic helemaal schoongepoetst en ruikt het weer fris
Ah, mooi, de eerste schoonmaker is gearriveerdquote:
Ja.quote:Op zondag 4 augustus 2013 10:53 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
[/care] Wil je de stoffer of het blik?
Al. Hier is de bezemquote:Op zondag 4 augustus 2013 10:55 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Ga daar maar eens even over nadenken.
Bouwlamp.quote:Op zondag 4 augustus 2013 12:03 schreef jitzzzze het volgende:
Tijd voor iets serieus (); ik heb al jaren een mini maglite en dat bevalt prima. Maar wat ik onhandig vind aan dat ding is de manier van aanzetten. Ik wil graag direct een gefocuste lichtbundel door op een knopje te drukken.
Welke lamp is bestand tegen het leven aan boord/in het veld, produceert genoeg licht, kan je ook roodlicht laten maken en heeft een vergelijkbaar formaat?
MX 991/Uquote:Op zondag 4 augustus 2013 12:03 schreef jitzzzze het volgende:
Tijd voor iets serieus (); ik heb al jaren een mini maglite en dat bevalt prima. Maar wat ik onhandig vind aan dat ding is de manier van aanzetten. Ik wil graag direct een gefocuste lichtbundel door op een knopje te drukken.
Welke lamp is bestand tegen het leven aan boord/in het veld, produceert genoeg licht, kan je ook roodlicht laten maken en heeft een vergelijkbaar formaat?
2e keer dat je exact dezelfde vraag stelt, iets met leven buiten fokquote:Op zondag 4 augustus 2013 11:06 schreef jitzzzze het volgende:
WGR / 1ste werkdag ACTION.
Kloon van BB?![]()
Waar is die heumeux eigenlijk? Niet dat ik hem mis, maar hij is wel afwezig.
Huh? Een leven? Waar heb je dat gekocht?quote:Op zondag 4 augustus 2013 12:26 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
2e keer dat je exact dezelfde vraag stelt, iets met leven buiten fok
Je moeder had nog wat in de aanbiedingquote:Op zondag 4 augustus 2013 12:28 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Huh? Een leven? Waar heb je dat gekocht?
Ik wil niet weten wat je moeder allemaal wel of niet heeftquote:Op zondag 4 augustus 2013 12:28 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Je moeder had nog wat in de aanbieding
Je kan toch wel lezen?quote:Op zondag 4 augustus 2013 12:29 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik wil niet weten wat je moeder allemaal wel of niet heeft
Waarom moet je je homoseksualiteit weer ten toon spreiden in een ander topic?quote:Waar je je al wel niet druk om kan maken zeg, ze gaan echt niet huilie doen als je per ongeluk via de verkeerde ingang binnen komt de eerste keer
Niks beters te doen ofzo?quote:Op zondag 4 augustus 2013 12:30 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Waarom moet je je homoseksualiteit weer ten toon spreiden in een ander topic?
Ik kan prima lezen, en lullen. Fijn dat je het opgemerkt hebtquote:Op zondag 4 augustus 2013 12:31 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Blijkbaar kan je niet even goed lezen als dat je kan lullen, helaas
What do you care?quote:
Engels lullen kan je dus ook al niet, kan je überhaupt wel iets nuttigs?quote:Op zondag 4 augustus 2013 12:32 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik kan prima lezen, en lullen. Fijn dat je het opgemerkt hebt
[..]
What do you care?
Ah w8 dit is precies wat jij wilt natuurlijk, doeidoei jitzzequote:Op zondag 4 augustus 2013 12:32 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik kan prima lezen, en lullen. Fijn dat je het opgemerkt hebt
[..]
What do you care?
Kwaliteit heeft een prijs.quote:
quote:Op zondag 4 augustus 2013 12:33 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Engels lullen kan je dus ook al niet
Ultrafire WF-502Bquote:Op zondag 4 augustus 2013 12:03 schreef jitzzzze het volgende:
die grote ja. Maar ik wil zo'n kleintje voor aan mijn riem.quote:Op zondag 4 augustus 2013 16:20 schreef Thaboel het volgende:
@jitzz je hebt ook maglites met drukknopen
ja, voor bij gevechtswacht & zwart licht.quote:Op zondag 4 augustus 2013 17:34 schreef Erasmo het volgende:
Wat zoek je, gewoon iets voor in compartimenten?
10 EUR vanuit de UK, dat is echt primaquote:Op zondag 4 augustus 2013 13:12 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Ultrafire WF-502B
http://www.ebay.nl/sch/i.html?_nkw=wf-502&_sacat=0&_sop=15&LH_PrefLoc=2&_odkw=wf+502&_osacat=0&_trksid=p3286.c0.m270.l1313
Heb er nu een met 300 lumen bulb. Top ding voor bijna niks.
Die ziet er wel heel erg klein & dinkytoy uitquote:Op zondag 4 augustus 2013 17:50 schreef Erasmo het volgende:
http://dx.com/p/tank007-t(...)ashlight-1-aaa-18630
[..]
Klein genoeg om altijd mee te nemen en voor het formaat komt er voldoende licht uit voor gebruik binnen en op dek.
Ondanks de prijs gaat ie bij mij al twee jaar mee en het ding heeft al genoeg golfjes gezien. En anders bestel je er gewoon twee
Ben je net op tijd voor het nieuwe seizoen.quote:Op zondag 4 augustus 2013 17:38 schreef samthegreat5 het volgende:
Begonnen met Homeland kijken. Bazenserie.
Je gaat wegquote:
quote:Op zondag 4 augustus 2013 21:07 schreef samthegreat5 het volgende:
Zo eens lekker whisky'tje er in gooien.
Goed te doen.quote:Op zondag 4 augustus 2013 21:16 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Famous Grouse Vintage 1992 speciale editie Malt Blend
Heb je die specifieke 1992 editie wel eens gehad? Ik nog nooit, zelfs nog nooit de normale Famous Grouse blend.quote:
Tijdens een proeverij wel eens een glaasje van op.quote:Op zondag 4 augustus 2013 21:39 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Heb je die specifieke 1992 editie wel eens gehad? Ik nog nooit, zelfs nog nooit de normale Famous Grouse blend.
Ah ok. Enjoy de Talisker. Cheers!quote:Op zondag 4 augustus 2013 21:40 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Tijdens een proeverij wel eens een glaasje van op.
Ik neem even een glaasje Talisker.
That's what she said...quote:Op zondag 4 augustus 2013 18:14 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Die ziet er wel heel erg klein & dinkytoy uit
Zijn wel rood licht bulbjes voor te koop:quote:Op zondag 4 augustus 2013 18:14 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
10 EUR vanuit de UK, dat is echt primaMaar doet ie ook rood licht?
Wat je vriendin zei wil ik niet wetenquote:Op zondag 4 augustus 2013 22:17 schreef Erasmo het volgende:
[..]
That's what she said...
Klein maar krachtig.
Hallo vanaf de kamer, gelukkig bier koud gezet voor het verlof.
Ik zie anders niks op mijn weer apps.quote:Op maandag 5 augustus 2013 08:05 schreef jitzzzze het volgende:
Jawel, vanavond/nacht en de komende dagen.
Dat je die uberhaupt hebt weten te vindenquote:Op maandag 5 augustus 2013 08:06 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik zie anders niks op mijn weer apps.
Zeg ouwe, ik ben geen totale digibeetquote:Op maandag 5 augustus 2013 08:10 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat je die uberhaupt hebt weten te vinden
Niet totaal, maar ik kan ook niet zeggen dat je er een ster in bentquote:Op maandag 5 augustus 2013 08:11 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Zeg ouwe, ik ben geen totale digibeet
Dat geef ik toe jaquote:Op maandag 5 augustus 2013 08:12 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Niet totaal, maar ik kan ook niet zeggen dat je er een ster in bent
En het ging zo goedquote:Op maandag 5 augustus 2013 08:13 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat geef ik toe ja![]()
Maar het quoten van mijn tablet gaat nu wel goed.
En youtube folms kan ik nu ook plaatsen.
Laatste folm die ik gezien hep was Midsummer Murders.quote:Op maandag 5 augustus 2013 08:26 schreef jitzzzze het volgende:
He, heb je laatst nog een folm gekeken?
En dan noemt ie mij een pietje precies
Nieuw?quote:Op maandag 5 augustus 2013 08:48 schreef ErwinRommel het volgende:
hmmm, heb hier wel een 275M liggen, daar heb je dus niks aan.
Vrijwel, had ze eens gekocht maar waren toch te groot voor me. Denk 3 keer gedragen.quote:
Zou moeten passen, de breedtemaat verschil per schoen. Is soms ook M. Costa quanta?quote:Op maandag 5 augustus 2013 09:13 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Vrijwel, had ze eens gekocht maar waren toch te groot voor me. Denk 3 keer gedragen.
Krat bier!quote:Op maandag 5 augustus 2013 09:14 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Zou moeten passen, de breedtemaat verschil per schoen. Is soms ook M. Costa quanta?
quote:Op maandag 5 augustus 2013 09:17 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Krat Euroshopper, lekker goedkopie
Westvlerken?quote:Op maandag 5 augustus 2013 09:22 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Doe maar een krat Westvleteren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |