Och, ik vermaak me altijd wel hoor.quote:Op maandag 5 augustus 2013 11:25 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat klinkt ook niet als een prettige nacht... Het waren vage dromen met mensen waarmee ik eigenlijk helemaal niet zoveel heb

Nice! En geen enge dromen gehad?quote:Op maandag 5 augustus 2013 12:22 schreef sitting_elfling het volgende:
Zo mirtazepine, net wakker geworden, bijna 11 uur aan 1 ruk doorgeslapen en ben zo duf als een kabouter nu![]()
.

Nee, maar wel enorm veel gedroomd. Geen enge dromen, maar erg luchtig. Maar ben nu nog steeds super duf. Erg interessant middel.quote:

Mooi zo.quote:Op maandag 5 augustus 2013 13:10 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Nee, maar wel enorm veel gedroomd. Geen enge dromen, maar erg luchtig. Maar ben nu nog steeds super duf. Erg interessant middel.

Het is toch goed dat je er heen bent gegaanquote:Op maandag 5 augustus 2013 11:29 schreef minthy het volgende:
Vanochtend een intake bij GGZ gehad, m'n klachten kwamen overeen met een gegeneraliseerde angststoornis (zoals ik al vermoedde). Daarbij gaf hij aan dat ik hoogstwaarschijnlijk depressief ben, hier keek ik van op, had ik niet verwacht.
Prognose voor de toekomst is positief qua behandeling van beide.
Verder gaf hij aan dat ik nog veel klachten vertoon van een burnout, blijkbaar heb ik het goed te pakken![]()
Binnenkort een gesprek met een psychiater om te kijken of het gepieker minder en het slapen beter kan met medicatie. Al met al een positief gesprek gehad.

Je moet wel altijd in je achterhoofd blijven houden dat die lui aan je verdienen. Hoe meer labeltjes ze op je kunnen plakken, hoe meer ziektes ze je kunnen aanpraten, hoe meer (bij voorkeur zwaar verslavende) pillen ze in je mik kunnen douwen, des te beter is het voor de portemonnee van den zieleknijpert.quote:Op maandag 5 augustus 2013 11:29 schreef minthy het volgende:
Vanochtend een intake bij GGZ gehad, m'n klachten kwamen overeen met een gegeneraliseerde angststoornis (zoals ik al vermoedde). Daarbij gaf hij aan dat ik hoogstwaarschijnlijk depressief ben, hier keek ik van op, had ik niet verwacht.
Prognose voor de toekomst is positief qua behandeling van beide.
Verder gaf hij aan dat ik nog veel klachten vertoon van een burnout, blijkbaar heb ik het goed te pakken![]()
Binnenkort een gesprek met een psychiater om te kijken of het gepieker minder en het slapen beter kan met medicatie. Al met al een positief gesprek gehad.

Dank je, dat vond ik nou ookquote:Op maandag 5 augustus 2013 15:22 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Het is toch goed dat je er heen bent gegaan
Ik zit iets minder argwanend in elkaar. Bovendien werk ik zelf binnen de GGZ, ik heb gezien welke resultaten er gehaald kunnen worden.quote:Op maandag 5 augustus 2013 19:02 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Je moet wel altijd in je achterhoofd blijven houden dat die lui aan je verdienen. Hoe meer labeltjes ze op je kunnen plakken, hoe meer ziektes ze je kunnen aanpraten, hoe meer (bij voorkeur zwaar verslavende) pillen ze in je mik kunnen douwen, des te beter is het voor de portemonnee van den zieleknijpert.

Ze mogen gerust verdienen aan me, zolang ik me maar beter ga voelen. Dat is het hoofddoel.quote:Op maandag 5 augustus 2013 19:02 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Je moet wel altijd in je achterhoofd blijven houden dat die lui aan je verdienen. Hoe meer labeltjes ze op je kunnen plakken, hoe meer ziektes ze je kunnen aanpraten, hoe meer (bij voorkeur zwaar verslavende) pillen ze in je mik kunnen douwen, des te beter is het voor de portemonnee van den zieleknijpert.

Aan de andere kant komen ze aan klandizie niet tekort.quote:Op maandag 5 augustus 2013 19:02 schreef hpeopjes het volgende:
[..]

Waarom?quote:Op maandag 5 augustus 2013 19:32 schreef Cue_ het volgende:
Donderdag zou een vriend van me langskomen, gezellig feestje vieren in de stad. Z'n verlof voor vrijdag is helaas afgewezen. Merk dat het best veel invloed heeft op m'n algehele stemming

Hier zit ik serieus over na te denkenquote:Op maandag 5 augustus 2013 08:16 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Weinig mis met je als ik dit zo lees, echter wel dat je niet het leven leidt zoals je het zelf graag zou willen. Volgens mij moet je gewoon je hele leven gaan rondtrekken, jaren lang op doorreis etc. Dan zit je veel meer in je element dan als je thuis zit en zit te malen.
Je hebt twee weekendjes geboekt en je zegt dat het voor jou voelt alsof je niet meer om het leven geeft. misschien is het precies andersom. Nu geef je niet om het leven, maar als je eenmaal onderweg bent vermaak je je juist en geef je weer om het leven.

Omdat ik nu weer alleen moetquote:

Ik hoor/lees hier altijd over hoe leuk je het hebt als je onderweg bent en hoe klote het is als je weer thuis bent. Tja dan is het wss wel iets om serieus over na te denken.quote:Op maandag 5 augustus 2013 19:34 schreef sitting_elfling het volgende:
Hier zit ik serieus over na te denken. Gewoon forever op stap. Ik kan dat combineren met werk (want beleggen), en eventueel hier en daar wat investeren of werken links en rechts.

Natuurlijk. Maar die pillen werken op de lange termijn volgens mij echt bij niemand goed. Daar kun je imho maar beter vanaf blijven.quote:Op maandag 5 augustus 2013 19:12 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ze mogen gerust verdienen aan me, zolang ik me maar beter ga voelen. Dat is het hoofddoel.

Yeah bitch, moet je gewoon doen, yo.quote:Op maandag 5 augustus 2013 19:34 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Hier zit ik serieus over na te denken. Gewoon forever op stap. Ik kan dat combineren met werk (want beleggen), en eventueel hier en daar wat investeren of werken links en rechts.

Wil je soms zeggen dat pillen -nooit- zin hebben?quote:Op maandag 5 augustus 2013 19:55 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Natuurlijk. Maar die pillen werken op de lange termijn volgens mij echt bij niemand goed. Daar kun je imho maar beter vanaf blijven.
Een beetje ouwehoeren met zo'n psych kan natuurlijk nooit kwaad.

Als je echt ver heen bent en geen andere keuze hebt misschien. Maar ik denk niet dat dat geldt voor de meeste GGZ-gangers. Hoe klote die zich soms ook voelen.quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:02 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wil je soms zeggen dat pillen -nooit- zin hebben?

Nou, ik was echt ver heen en stond met de rug tegen de muur. Mazzel voor mij dat de medicatie heel goed aansloegquote:Op maandag 5 augustus 2013 20:04 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Als je echt ver heen bent en geen andere keuze hebt misschien. Maar ik denk niet dat dat geldt voor de meeste GGZ-gangers. Hoe klote die zich soms ook voelen.

Ik krijg geen pillen en die krijg ik misschien ook nooit.quote:Op maandag 5 augustus 2013 19:55 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Natuurlijk. Maar die pillen werken op de lange termijn volgens mij echt bij niemand goed. Daar kun je imho maar beter vanaf blijven.
Een beetje ouwehoeren met zo'n psych kan natuurlijk nooit kwaad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |