SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 64% gewijzigd door GGMM op 02-08-2013 20:17:04 ]
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 20:10 schreef j0rdiiii het volgende:
Briljant die vrije trappen van Eriksen.
Waar staat die?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 20:10 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Ja, doe die OP die die andere gozer had gemaakt.
Retro niet waarderenquote:
Oke, sorry Ajacied422.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 20:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alsof iemand daar om geeft. In 2011/2012 gooiden we alleen maar losse dingen in de OP
Niet.quote:
in wat?quote:
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 20:12 schreef hafcfan het volgende:
Zie die Ajax fans fappen op een mislukte speler van Roma.
Ik zie niemand fappen op Stekelenburg?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 20:12 schreef hafcfan het volgende:
Zal je zo een linkje van het schema sturenquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 20:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Schelden is nogal triest.
OP geupdate.
*geüpdatetquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 20:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Schelden is nogal triest.
OP geupdate.
Eigenlijk is die van vorig jaar 10 keer mooier dan deze.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 20:14 schreef GGMM het volgende:
Wat het verschil is tussen 'programma' en 'speelschema' snap ik niet helemaal.
Nieuw favoriet woordje van je?quote:
Nee joh, dat was een kleurplaat.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 20:15 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Eigenlijk is die van vorig jaar 10 keer mooier dan deze.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jawel.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 20:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
"geüpdatet".
Je dacht toch niet dat ik dat "woord" ging gebruiken he?
Kom we gaan hem slaan.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 20:16 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ben ik lang mee bezig geweest gaat hij die weghalen en wat simpele tekst neerzetten
tja , had je wat anders verwacht dan?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 20:16 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ben ik lang mee bezig geweest gaat hij die weghalen en wat simpele tekst neerzetten
Wees objectief; dit zit er stukken beter uit.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 20:16 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
twitter:AFCAjax twitterde op vrijdag 02-08-2013 om 20:13:58Dat Ajax geconcentreerd is begonnen aan het duel, was al te zien in de spelerstunnel. @bokrkic. #ajarod http://t.co/nltn8iuEHx reageer retweet
Koop FOX pauperrrquote:
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 20:18 schreef Gramulanion het volgende:
[ afbeelding ]twitter:AFCAjax twitterde op vrijdag 02-08-2013 om 20:13:58Dat Ajax geconcentreerd is begonnen aan het duel, was al te zien in de spelerstunnel. @bokrkic. #ajarod http://t.co/nltn8iuEHx reageer retweet
Wist niet dat er een vrouw achter het twitteraccount van Ajax zat.
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 20:18 schreef Gramulanion het volgende:
[ afbeelding ]twitter:AFCAjax twitterde op vrijdag 02-08-2013 om 20:13:58Dat Ajax geconcentreerd is begonnen aan het duel, was al te zien in de spelerstunnel. @bokrkic. #ajarod http://t.co/nltn8iuEHx reageer retweet
Wist niet dat er een vrouw achter het twitteraccount van Ajax zat.
ja een echte klassieke ajax buitenspeler.quote:
Dat is toch wel een beetje de zwakke schakel.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |