SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Dan eet je gezonderquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 19:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De chinees, patatzaak en italiaan hier beneden zijn op vakantie
Ik eet al ruim een week zo goed als nietsquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 19:36 schreef Macrador het volgende:
[..]
Dan eet je gezonder![]()
Behalve als je hele dagen diepvriespizza en lasagnes eet natuurlijk.
Dat is niet zo goed hè. Ben je ziek?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 19:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik eet al ruim een week zo goed als niets
Nee het is gewoon te warm om te eten!!quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 19:39 schreef Macrador het volgende:
[..]
Dat is niet zo goed hè. Ben je ziek?
Ga buiten zittenquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 19:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee het is gewoon te warm om te eten!!
Ik tik in huis de 39 graden aan he!!
Ja maar dan nog heb ik voedsel nodig anders ga ik van mijn stokje! Op mijn zolderkamer is het ook stom warm.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 19:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee het is gewoon te warm om te eten!!
Ik tik in huis de 39 graden aan he!!
Daar is het ook warm !!quote:
Aardappelsalade!! Daar leef ik nu opquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 19:41 schreef Macrador het volgende:
[..]
Ja maar dan nog heb ik voedsel nodig anders ga ik van mijn stokje! Op mijn zolderkamer is het ook stom warm.
*watermeloen voorschotel*quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 19:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Aardappelsalade!! Daar leef ik nu op
Zit er vodka in?quote:
Scheelt weinigquote:
Neequote:
Nee nog nooit, is dat erg sterk spul ?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 19:51 schreef Macrador het volgende:
Hebben jullie wel eens skittlevodka gehad en is zou je dat aanbevelen?
Nope, ik wil die vodka + gummybeers nog wel een keer uitproberenquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 19:51 schreef Macrador het volgende:
Ja en het is best te doen, zou wel eerst de kleurtjes scheiden. Anders is hetquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 19:51 schreef Macrador het volgende:
Truste me, those fuckers are viciousquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 19:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nope, ik wil die vodka + gummybeers nog wel een keer uitproberen
Ja wil ik ook wel!quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 19:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nope, ik wil die vodka + gummybeers nog wel een keer uitproberen
I can handle it!!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |