SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Dan eet je gezonderquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 19:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De chinees, patatzaak en italiaan hier beneden zijn op vakantie
Ik eet al ruim een week zo goed als nietsquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 19:36 schreef Macrador het volgende:
[..]
Dan eet je gezonder![]()
Behalve als je hele dagen diepvriespizza en lasagnes eet natuurlijk.
Dat is niet zo goed hè. Ben je ziek?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 19:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik eet al ruim een week zo goed als niets
Nee het is gewoon te warm om te eten!!quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 19:39 schreef Macrador het volgende:
[..]
Dat is niet zo goed hè. Ben je ziek?
Ga buiten zittenquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 19:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee het is gewoon te warm om te eten!!
Ik tik in huis de 39 graden aan he!!
Ja maar dan nog heb ik voedsel nodig anders ga ik van mijn stokje! Op mijn zolderkamer is het ook stom warm.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 19:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee het is gewoon te warm om te eten!!
Ik tik in huis de 39 graden aan he!!
Daar is het ook warm !!quote:
Aardappelsalade!! Daar leef ik nu opquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 19:41 schreef Macrador het volgende:
[..]
Ja maar dan nog heb ik voedsel nodig anders ga ik van mijn stokje! Op mijn zolderkamer is het ook stom warm.
*watermeloen voorschotel*quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 19:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Aardappelsalade!! Daar leef ik nu op
Zit er vodka in?quote:
Scheelt weinigquote:
Neequote:
Nee nog nooit, is dat erg sterk spul ?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 19:51 schreef Macrador het volgende:
Hebben jullie wel eens skittlevodka gehad en is zou je dat aanbevelen?
Nope, ik wil die vodka + gummybeers nog wel een keer uitproberenquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 19:51 schreef Macrador het volgende:
Ja en het is best te doen, zou wel eerst de kleurtjes scheiden. Anders is hetquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 19:51 schreef Macrador het volgende:
Truste me, those fuckers are viciousquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 19:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nope, ik wil die vodka + gummybeers nog wel een keer uitproberen
Ja wil ik ook wel!quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 19:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nope, ik wil die vodka + gummybeers nog wel een keer uitproberen
I can handle it!!quote:
Oh dear...quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 20:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
I can handle it!!
You WILL get an invite
Wat wel?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 20:10 schreef Vinniiee het volgende:
Ik heb trouwens nog geen pizza gezien
Haha,quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 20:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Te veel om op te noemen en wat ik mij tevens niet kan herinneren
Oh dat zekerquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 20:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Haha,het klinkt iig dat je een leuke vakantie hebt
Voor herhaling vatbaar zo'n motorvakantie?quote:
Oh dat zekerquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 20:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Voor herhaling vatbaar zo'n motorvakantie?
Wel veel pasta pippo'squote:Op vrijdag 2 augustus 2013 20:10 schreef Vinniiee het volgende:
Ik heb trouwens nog geen pizza gezien
Zure mattenquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:22 schreef Tamashii het volgende:
En het is Sourz met gummybeer
Vin ik vind het zo stoer dat je daar alleen zit!
En wat is het probleem dan in deze?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:38 schreef Faxie het volgende:
Hm oke, maandag misschien les geven, maar ze kan maar tot 5 uur, dus ik zeg dat het waarschijnlijk in 2 keer moet.
Zegt ze 'niet erg om me 2 keer te zien' ...
Zucht, vrouwen
Ik kan er niet mee omgaanquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En wat is het probleem dan in deze?
Al ben ik met je eens dat het lastige wezens kunnen zijn.
Dan geen probleem dusquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:43 schreef Faxie het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb haar niet eens in het echt gezien
Maar ze is wel lekker ja
Ah ok, nou maandag even kijken of het klikt dan en dan meteen actie ondernemen als je daar de gebruinde kitegod aan het uithangen bent.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:43 schreef Faxie het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb haar niet eens in het echt gezien
Maar ze is wel lekker ja
Denk dat ik dat maar doe jaquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ah ok, nou maandag even kijken of het klikt dan en dan meteen actie ondernemen als je daar de gebruinde kitegod aan het uithangen bent.
Ik zal haar bellen en zeggen dat ze dit moet zeggen: ik wil met je neuken faxiebaasje.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:38 schreef Faxie het volgende:
Hm oke, maandag misschien les geven, maar ze kan maar tot 5 uur, dus ik zeg dat het waarschijnlijk in 2 keer moet.
Zegt ze 'niet erg om me 2 keer te zien' ...
Zucht, vrouwen
Hij zit meer op FOK! dan dat ie vakantie aan het houden isquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 20:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Haha,het klinkt iig dat je een leuke vakantie hebt
JNG meet all over again.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 09:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij zit meer op FOK! dan dat ie vakantie aan het houden is
Dat wil ze sowieso. En fax weet dat.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 09:39 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik zal haar bellen en zeggen dat ze dit moet zeggen: ik wil met je neuken faxiebaasje.![]()
Nog een leuke BBQ gehad gisteren ?quote:
Nou ik weet niet hoorquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 10:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
JNG meet all over again.
[..]
Dat wil ze sowieso. En fax weet dat.
Dus ik denk niet dat dit gaat helpen.
quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 10:11 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee he, ze moet het er wel heeeel dik bovenop leggen bij jou.
Ze zag je foto en wilde je ontmoeten. Ze wil met je op vakantie.quote:
Vrouwen hebben me wel vaker voor de gek gehoudenquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 10:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze zag je foto en wilde je ontmoeten. Ze wil met je op vakantie.
Ze vindt het zelfs niet erg om je meerdere keren te ontmoeten. En dat alles zonder je ooit live gezien en gesproken te hebben.
O o o wat zou ze nou willen?
Ze wilt hem voor de gek houden natuurlijk want dat doen alle vrouwen bij faxie.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 10:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze zag je foto en wilde je ontmoeten. Ze wil met je op vakantie.
Ze vindt het zelfs niet erg om je meerdere keren te ontmoeten. En dat alles zonder je ooit live gezien en gesproken te hebben.
O o o wat zou ze nou willen?
Nouja, ik heb het 2 keer gehad dat een vrouw mijn foto had gezien en wilde afspreken.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 10:24 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ze wilt hem voor de gek houden natuurlijk want dat doen alle vrouwen bij faxie.
En die andere heb jij besprongenquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 10:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nouja, ik heb het 2 keer gehad dat een vrouw mijn foto had gezien en wilde afspreken.
De ene wilde me inderdaad bespringen.
Zo vermoeiend jij.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 10:19 schreef Faxie het volgende:
[..]
Vrouwen hebben me wel vaker voor de gek gehouden
Nee, met de ander was die klik er niet.quote:
Pastte hij niet?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 10:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, met de ander was die klik er niet.
Geeft niks, even goede vrienden.
Walgelijke insinuaties. Er zijn nooit kleren uitgegaan daar.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 11:06 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ach, rekt het niet dan scheurt het wel. [ afbeelding ]
Ach, als je een bioscoopbroek hebt, zal je met dat vraagstuk ook wel raad weten.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 11:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Walgelijke insinuaties. Er zijn nooit kleren uitgegaan daar.
Scherp twi.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 11:37 schreef twi het volgende:
[..]
Ach, als je een bioscoopbroek hebt, zal je met dat vraagstuk ook wel raad weten.
morgenquote:
Ja snifquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 10:24 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ze wilt hem voor de gek houden natuurlijk want dat doen alle vrouwen bij faxie.
Ja, dat zeg je elke keer, komt niet meer zo geloofwaardig over.quote:
Dat zeg ik niet elke keerquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 18:30 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, dat zeg je elke keer, komt niet meer zo geloofwaardig over.
Staat er morgen een strak windje?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 18:35 schreef Faxie het volgende:
Ow ik heb geen chickies gehosseld op het waterWind was iets te weinig dus moest naar een andere spot toe rijden
Nope, morgen helemaal niksquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 18:36 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Staat er morgen een strak windje?
Staat er wel iets anders strak? Hihihi.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 18:36 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Staat er morgen een strak windje?
Ghehe moet je poepen?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 18:41 schreef Faxie het volgende:
Tja 't weer is onvoorspelbaar...
Ow ik heb brownies in de oven![]()
Hopelijk mislukken ze niet
Vuilakquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 18:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
Staat er wel iets anders strak? Hihihi.
Ik geloof dat ik iedere keer dezelfde knappe blondine door mijn straat zie rijden, Muhahaha. Het lijkt er op alsof ze in de buurt woont.
Ja, maar ze fietst iedere keer voorbij als ik bij het raam sta te praten met iemand.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 18:44 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ghehe moet je poepen?
[..]
Vuilak [ afbeelding ]
Nice, keertje aanspreken dan.
Zolang ze niet in de Meloenenstraat woont is alles in orde.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 18:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Staat er wel iets anders strak? Hihihi.
Ik geloof dat ik iedere keer dezelfde knappe blondine door mijn straat zie rijden, Muhahaha. Het lijkt er op alsof ze in de buurt woont.
Ja, dat is ook weer zoiets.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 18:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, maar ze fietst iedere keer voorbij als ik bij het raam sta te praten met iemand.
Kan moeilijk ineens het raam opengooien en roepen: "He, jij daar! Ja, die blondine! Wacht eens even een momentje, ik kom eraan!"
Je prefereert tomaatjes?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 18:47 schreef twi het volgende:
[..]
Zolang ze niet in de Meloenenstraat woont is alles in orde.
Appeltjesquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 18:48 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, dat is ook weer zoiets.
Ziet ze je wel staan dan?
[..]
Je prefereert tomaatjes?
Wat is er mis met die straat?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 18:47 schreef twi het volgende:
[..]
Zolang ze niet in de Meloenenstraat woont is alles in orde.
Ik geloof niet dat ze me heeft gezien, nee.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 18:48 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, dat is ook weer zoiets.
Ziet ze je wel staan dan?
[..]
Je prefereert tomaatjes?
Hahaha, verdommequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. die zag ik niet aankomen.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 18:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hahaha, verdommeHm ik heb iets gemist merk ik...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. die zag ik niet aankomen.
Care to explain?![]()
Jij hebt toch maar kleine tetjes?quote:
Dit is toch geen hogere wiskunde?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 18:53 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hm ik heb iets gemist merk ik...
Care to explain?
Ik leg hier een link kersjes/Bambi maar dat zal wel niet kloppenquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 18:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij hebt toch maar kleine tetjes?
[..]
Dit is toch geen hogere wiskunde?
Nee, bambi en godverdomme.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 18:57 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik leg hier een link kersjes/Bambi maar dat zal wel niet kloppen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 18:58 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee, bambi en godverdomme.Maar Bambi is toch nergens te bekennen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat is waar, twi wil mij dan ook al vanaf de eerste date een borstvergroting cadeau doen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 18:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
Jij hebt toch maar kleine tetjes?
Ha, je denkt toch niet dat ik hier ongegeneerd over Bambi haar borsten ga zitten praten?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 18:57 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik leg hier een link kersjes/Bambi maar dat zal wel niet kloppen
Jouw tietjes zijn prima hoorquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:00 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat is waar, twi wil mij dan ook al vanaf de eerste date een borstvergroting cadeau doen.
Ik heb het toch niet over borsten? Misschien lust ze wel graag kersjesquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ha, je denkt toch niet dat ik hier ongegeneerd over Bambi haar borsten ga zitten praten?
Ze is overal.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 18:59 schreef Faxie het volgende:
[..]
Maar Bambi is toch nergens te bekennen?
Gelukkig is hij wel zo oprecht.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:00 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat is waar, twi wil mij dan ook al vanaf de eerste date een borstvergroting cadeau doen.
Wat voor vergroting praten we dan over?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:00 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik weet niet, we hebben het niet over fruitvoorkeuren gehad.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:02 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik heb het toch niet over borsten? Misschien lust ze wel graag kersjes
Maar vertel
Ik heb nog wel een banaan hihahoquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat voor vergroting praten we dan over?
[..]
Ik weet niet, we hebben het niet over fruitvoorkeuren gehad.
Nee hoorquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:09 schreef muhahaha het volgende:
Biedt fax zijn banaan aan aan kaneel?![]()
Niet je banaan erin peren he.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:12 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee hoor
Ik bedenk me net iets... Brownies komen niet hard uit de oven natuurlijk met al dat gesmolten chocola van binnen...
Even afkoelen dan maar
Je banaan in een pruim perenquote:
Geen idee, heb ze niet geproefd.quote:
Je stelt me teleurquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je banaan in een pruim peren
[..]
Geen idee, heb ze niet geproefd.
Hm beetje ver rijden wel.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:18 schreef Faxie het volgende:
Nee hoor
Ik heb ook nog glazuur gehaald nomnomnom
Wie komt proeven vanavond?
Gaat toch beter.quote:
Hoe vordert je huisje?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mja.
Vertel eens iets leuks.
Stukadoor was vandaag klaar.quote:
Goed bezigquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Stukadoor was vandaag klaar.
Heb de schroten in de grondverf gezet.
Dus maandag gaan de muren gaan voorsmeren en waarschijnlijk wat houtwerk starten.
Vloer is besteld, ondervloer ligt in de garage. Kast gekocht, ligt in de schuur nu. Bank gekocht, salontafel gekocht, worden bezorgd.
Nah, wel genoeg eten gezien.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:37 schreef Faxie het volgende:
[..]
Jij bent toe aan een lekkere brownie
Goed bezig, het schiet al aardig op. Heb je al een idee wat je met de zolder wilt gaan doen of laat je die zo?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Stukadoor was vandaag klaar.
Heb de schroten in de grondverf gezet.
Dus maandag gaan de muren gaan voorsmeren en waarschijnlijk wat houtwerk starten.
Vloer is besteld, ondervloer ligt in de garage. Kast gekocht, ligt in de schuur nu. Bank gekocht, salontafel gekocht, worden bezorgd.
Mancave.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:42 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Goed bezig, het schiet al aardig op. Heb je al een idee wat je met de zolder wilt gaan doen of laat je die zo?
Ik mis de beertender.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mancave.
Gewichten daar, cd spelertje.
Ventilator, lamp of 2. Boeken.
En grote speakers natuurlijk. Ik vind je wel een Inifinity Kappa typje.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mancave.
Gewichten daar, cd spelertje.
Ventilator, lamp of 2. Boeken.
Hij is meer een Focal typequote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:49 schreef Watertornado het volgende:
[..]
En grote speakers natuurlijk. Ik vind je wel een Inifinity Kappa typje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |