Stoners:quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
SPOILER: vaste users, en een paar onvaste usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef múrp het volgende:
even kijken wat dit kuttopic oplevert...
RIP unfquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 18:06 schreef Onorgineel het volgende:
Wat een heerlijk weer om te werken vandaag lekker hoor en al die klanten die roepen JOH wat is het lekker weer zo weer heerlijk in de tuin liggen godverdomme ik hoop dat je uitglijdt onder de douche en met je anus op een shampoflesje valt waarna je sterft aan rectale bloedingen
Mag ik voelen hoe warm jij bentquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 19:18 schreef Snowbells het volgende:
[..]
28 graden beneden, 35 graden boven
Nicequote:
Mono en Moira hebben instaweather gepost vandaagquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 18:06 schreef Onorgineel het volgende:
Wat een heerlijk weer om te werken vandaag lekker hoor en al die klanten die roepen JOH wat is het lekker weer zo weer heerlijk in de tuin liggen godverdomme ik hoop dat je uitglijdt onder de douche en met je anus op een shampoflesje valt waarna je sterft aan rectale bloedingen
Niemand hier zal dat waarderen, weet ik nu alquote:
Yura's booty niet kunnen waarderenquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 19:36 schreef Beach het volgende:
[..]
Niemand hier zal dat waarderen, weet ik nu al
Ehm, welke booty?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 19:39 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Yura's booty niet kunnen waarderen
sojinquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 19:36 schreef Beach het volgende:
[..]
Niemand hier zal dat waarderen, weet ik nu al
Ik had het niet over mezelf hequote:Op vrijdag 2 augustus 2013 19:39 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Yura's booty niet kunnen waarderen
pedofactor 7xquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 19:40 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik had het niet over mezelf he
[ afbeelding ]
soppenquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 19:51 schreef krullenbolletje het volgende:
Huh wat doe ik in het kpop topic
Geen idee.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 19:51 schreef krullenbolletje het volgende:
Huh wat doe ik in het kpop topic
quote:
Manoquote:
ja want dakloos zijn is beterquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 20:33 schreef Studeur het volgende:
moeder weer eens boos om mn blow/slaapgedrag. erg begrijpelijk maar ik hou niet van bemoeiende mensen. nu gaat ze dreigen met me het huis uit zetten
wel stom want ben het totaal met haar eens
quote:
sup?quote:
snowwwwwquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 20:38 schreef Snowbells het volgende:
omggggggggggggggggggggggggggggggg lb
gewoon yolo onder de brug chilllen met jonko toch. Is toch lekker weerquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 20:33 schreef Studeur het volgende:
moeder weer eens boos om mn blow/slaapgedrag. erg begrijpelijk maar ik hou niet van bemoeiende mensen. nu gaat ze dreigen met me het huis uit zetten
wel stom want ben het totaal met haar eens
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 20:39 schreef Snowbells het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Who's the black private dick
That's a sex machine to all the chicks?
wantSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
quote:
Dit x100SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit -- Parkiet is mijn papa
zijn -- Parkiet is mijn papa
vier -- Parkiet is mijn papa
regels -- Parkiet is mijn papa
Nm, ik zit hier in een soort sauna. :\quote:
Omg, weer x10000quote:
Valt wel mee hierquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 20:41 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Nm, ik zit hier in een soort sauna. :\
Hou eens even gauw je smoel, mafklapperSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
o+quote:
Ik doe al regendansjesquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 20:43 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hou eens even gauw je smoel, mafklapper
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 20:44 schreef Mano_ het volgende:
Oh en tetten
hommo'sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit -- Parkiet is mijn papa
zijn -- Parkiet is mijn papa
vier -- Parkiet is mijn papa
regels -- Parkiet is mijn papa
Herfst kan best ok zijn, als het zo'n lekkere na-zomer is. Alleen de gedachte dat de winter dan om de hoek staatquote:
Ja dat wel jaquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 20:47 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Herfst kan best ok zijn, als het zo'n lekkere na-zomer is. Alleen de gedachte dat de winter dan om de hoek staat
Klopt. She's minequote:Op vrijdag 2 augustus 2013 20:47 schreef Unscrewed het volgende:
LB is de enige FOK!ker die ik niet kan hosselen
Mij had je bij 'hallo'quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 20:47 schreef Unscrewed het volgende:
LB is de enige FOK!ker die ik niet kan hosselen
shhtquote:
Instaweatherquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 19:31 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Mono en Moira hebben instaweather gepost vandaag
Jaquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 20:52 schreef Onorgineel het volgende:
Fokkers houden van de winter omdat je dan een excuus hebt om op je zolderkamer weg te rotten
Wauw.quote:
Is slecht voor je :s.quote:
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 20:53 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
screenglare![]()
overhitte gpu
bleke huidjes
quote:
quote:
Is het Pasen?quote:
Jou ken ik niet echtquote:
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 20:57 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Jou ken ik niet echt. Nou ja, hen ook niet super goed of zo, maar toch anders
. Maar zover ik je ken ben jij ook wel baas trouwens.
Wat is dit nou weer voor vage post.
Wat een vage post ditquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 20:57 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Jou ken ik niet echt. Nou ja, hen ook niet super goed of zo, maar toch anders
. Maar zover ik je ken ben jij ook wel baas trouwens.
Wat is dit nou weer voor vage post.
quote:Sooooo animal cruelty is now funny? You can say that none of these cats are actually smoking it, but they're sniffing the buds and the fumes, and don't think for a second there aren't ass holes out there that actually do give drugs to their animals. This is disgusting, and shame on you Buzzfeed and Michelle Broder Van Dyke for promoting this like its funny.
Dus duiven vullen penguins die kijken hoe een man zijn schoenen op eet terwijl het licht van de grootste door de duistere nacht heen komt?quote:
Geen TCtje voor mij vanavond denk ikquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:01 schreef Unscrewed het volgende:
Mensen, ik ga zo rijst eten omdat ik blijkbaar een Chinees ben, dan ga ik naar buiten een kampvuur maken ik het bos met een maat terwijl ik een random meisje in mijn lijst ga op bellen en ga praten over mijn enorme yoghurtpomp. (Dat gaat leuk worden) Daarna kom ik terug om te TC'en met de grootste bazen die leven op dit moment. Dan ga ik in mijn bed liggen omdat ik moe ben & verder TC'en... dan ga ik slapen om wakker te worden en te realizeren dat ik werk gemist heb.
Grgr totzo
over 3 dagen:quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:01 schreef Unscrewed het volgende:
Mensen, ik ga zo rijst eten omdat ik blijkbaar een Chinees ben, dan ga ik naar buiten een kampvuur maken ik het bos met een maat terwijl ik een random meisje in mijn lijst ga op bellen en ga praten over mijn enorme yoghurtpomp. (Dat gaat leuk worden) Daarna kom ik terug om te TC'en met de grootste bazen die leven op dit moment. Dan ga ik in mijn bed liggen omdat ik moe ben & verder TC'en... dan ga ik slapen om wakker te worden en te realizeren dat ik werk gemist heb.
Grgr totzo
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:02 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Geen TCtje voor mij vanavond denk ik
WAT?!quote:
ik welquote:
volgende keer ook hoorquote:
Goedzoquote:
Wanneer tc ?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:01 schreef Unscrewed het volgende:
Grgr totzo
Toffe UI trouwensquote:
Geen idee, naar Amsterdam, verder zijn we hier niet zo van het plannen maken dus dat zien we dan welquote:
dankjequote:
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:14 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Geen idee, naar Amsterdam, verder zijn we hier niet zo van het plannen maken dus dat zien we dan wel
Uit ervaring kan ik melden dat daar prachtavondjes uit voort kunnen komenquote:
hehe ja wel herkenbaarquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:15 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Uit ervaring kan ik melden dat daar prachtavondjes uit voort kunnen komen
De ouders van degene waar ik nu ben aan Candy Crushquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:20 schreef Snowbells het volgende:
Mijn ouders zijn verslaafd aan bubble shooter
eens wat anders als cokequote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:20 schreef Snowbells het volgende:
Ik wapp wel als ik komquote:
quote:
DM jullie nummers :3quote:
aan wattequote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:20 schreef Snowbells het volgende:
ik wist niet dat Mur programma's uit Mongolië keekquote:
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:55 schreef Beach het volgende:
[..]
ik wist niet dat Mur programma's uit Mongolië keek
mijn mooibooi status niet kennenquote:
Gewoon doenquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 22:47 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Mijn broertje heeft airco dus ik leg bij hem wel een matras neer.
Dus het is een biseksuele?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 23:04 schreef krullenbolletje het volgende:
Lesbische vriendin die je gaat koppelen aan haar knappe vriend en dan een dag later zelf met hem heeft
Speciaal naar optreden van hem gegaan, staat zij de helft van de avond met hem te kleffenquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 23:12 schreef FL_Freak het volgende:
Het klinkt trouwens echt onmenselijk. Ik bedoel natuurlijk zij
Jouw levenquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 23:14 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Speciaal naar optreden van hem gegaan, staat zij de helft van de avond met hem te kleffenAwkwardste anderhalf uur van mijn leven, daarna heb ik maar gezegd dat ik hoofdpijn had en ben weggegaan
Gewoon geen liefdesleven hebbenquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 23:16 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Mijn liefdesleven is om te huilen ja
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 23:14 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Speciaal naar optreden van hem gegaan, staat zij de helft van de avond met hem te kleffenAwkwardste anderhalf uur van mijn leven, daarna heb ik maar gezegd dat ik hoofdpijn had en ben weggegaan
gayquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 23:38 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Lkkr jonko klappen aaan t water met fles martini nu
Oh sorry ik dacht dat dit het stoner topic wasquote:
stop een blok ijs in je kutquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 00:09 schreef Snowbells het volgende:
Ik neem echt al de hele dag om het uur een koude douche van 1 minuut maar t werkt niet
Een koude douche is ook een slecht idee. Dan is je lichaam afgekoeld en kom je vervolgens weer in een hete kamerquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 00:09 schreef Snowbells het volgende:
Ik neem echt al de hele dag om het uur een koude douche van 1 minuut maar t werkt niet
Dat heb ik geprobeerd, maar door de hitte die de douche dan afgeeft wordt het alleen maar heter in huis.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 00:11 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Een koude douche is ook een slecht idee. Dan is je lichaam afgekoeld en kom je vervolgens weer in een hete kamerBeter neem je een hele hete douche en dan lijkt je kamer koeler.
voor mij werkt het wel.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 00:14 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Dat heb ik geprobeerd, maar door de hitte die de douche dan afgeeft wordt het alleen maar heter in huis.
Jah het voel dan oook even koeler maar door de hitte die van de douche komt wordt het binnenshuis alleen nog maar warmer. Uiteindelijk vererger je de situatie alleeen maarquote:
quote:
quote:
Omdat.quote:
elke dag, mimangquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 01:12 schreef Studeur het volgende:
Het is 1 uur, en wie begint er energie te krijgen? juist
kom tcquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 01:12 schreef Studeur het volgende:
Het is 1 uur, en wie begint er energie te krijgen? juist
kom niet tcquote:
Dit meen je nietquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 23:14 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 01:54 schreef Onorgineel het volgende:
Een vriend die je telefoon pakt om op je eigen facebook werkelijk elke foto van je ex waarmee het contact nooit echt goed is gekomen te liken leuk puberhumor huhuhuhu leuk uitleggen
Ik ben een trotse jongemanquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 11:35 schreef Studeur het volgende:
VOOR 12 UUR OPSTAAN GELUKT
Mensen het is een wonder, dit gebeurt maar 1 keer per jaar
Beter dan die afgrijselijke hitte van gisteren.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 12:29 schreef Vaseline_ het volgende:
Willen we gaan zwemmen is het best bewolkt en flinke wind
Hier volop zon en zometeen richting chillsteigerquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 12:29 schreef Vaseline_ het volgende:
Willen we gaan zwemmen is het best bewolkt en flinke wind
Toen was je echt net te laatquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 01:52 schreef Onorgineel het volgende:
Eerste keer weer dat er geen mens in de tc zit
Ja, die is van Baas.quote:
Goodmorningquote:
de park checkenquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 14:18 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Straks weer lekker het park in
wowquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 14:28 schreef Studeur het volgende:
[..]
ha ha ik was lekker eerder dan jij
quote:
quote:
quote:
Loempia''s zijn vies x10quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 14:52 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Geef 10 goede redenen waarom geen kwaliteit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |