Stoners:quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
SPOILER: vaste users, en een paar onvaste usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef múrp het volgende:
even kijken wat dit kuttopic oplevert...
RIP unfquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 18:06 schreef Onorgineel het volgende:
Wat een heerlijk weer om te werken vandaag lekker hoor en al die klanten die roepen JOH wat is het lekker weer zo weer heerlijk in de tuin liggen godverdomme ik hoop dat je uitglijdt onder de douche en met je anus op een shampoflesje valt waarna je sterft aan rectale bloedingen
Mag ik voelen hoe warm jij bentquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 19:18 schreef Snowbells het volgende:
[..]
28 graden beneden, 35 graden boven
Nicequote:
Mono en Moira hebben instaweather gepost vandaagquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 18:06 schreef Onorgineel het volgende:
Wat een heerlijk weer om te werken vandaag lekker hoor en al die klanten die roepen JOH wat is het lekker weer zo weer heerlijk in de tuin liggen godverdomme ik hoop dat je uitglijdt onder de douche en met je anus op een shampoflesje valt waarna je sterft aan rectale bloedingen
Niemand hier zal dat waarderen, weet ik nu alquote:
Yura's booty niet kunnen waarderenquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 19:36 schreef Beach het volgende:
[..]
Niemand hier zal dat waarderen, weet ik nu al
Ehm, welke booty?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 19:39 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Yura's booty niet kunnen waarderen
sojinquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 19:36 schreef Beach het volgende:
[..]
Niemand hier zal dat waarderen, weet ik nu al
Ik had het niet over mezelf hequote:Op vrijdag 2 augustus 2013 19:39 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Yura's booty niet kunnen waarderen
pedofactor 7xquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 19:40 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik had het niet over mezelf he
[ afbeelding ]
soppenquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 19:51 schreef krullenbolletje het volgende:
Huh wat doe ik in het kpop topic
Geen idee.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 19:51 schreef krullenbolletje het volgende:
Huh wat doe ik in het kpop topic
quote:
Manoquote:
ja want dakloos zijn is beterquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 20:33 schreef Studeur het volgende:
moeder weer eens boos om mn blow/slaapgedrag. erg begrijpelijk maar ik hou niet van bemoeiende mensen. nu gaat ze dreigen met me het huis uit zetten
wel stom want ben het totaal met haar eens
quote:
sup?quote:
snowwwwwquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 20:38 schreef Snowbells het volgende:
omggggggggggggggggggggggggggggggg lb
gewoon yolo onder de brug chilllen met jonko toch. Is toch lekker weerquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 20:33 schreef Studeur het volgende:
moeder weer eens boos om mn blow/slaapgedrag. erg begrijpelijk maar ik hou niet van bemoeiende mensen. nu gaat ze dreigen met me het huis uit zetten
wel stom want ben het totaal met haar eens
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 20:39 schreef Snowbells het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Who's the black private dick
That's a sex machine to all the chicks?
wantSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
quote:
Dit x100SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit -- Parkiet is mijn papa
zijn -- Parkiet is mijn papa
vier -- Parkiet is mijn papa
regels -- Parkiet is mijn papa
Nm, ik zit hier in een soort sauna. :\quote:
Omg, weer x10000quote:
Valt wel mee hierquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 20:41 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Nm, ik zit hier in een soort sauna. :\
Hou eens even gauw je smoel, mafklapperSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
o+quote:
Ik doe al regendansjesquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 20:43 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hou eens even gauw je smoel, mafklapper
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 20:44 schreef Mano_ het volgende:
Oh en tetten
hommo'sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit -- Parkiet is mijn papa
zijn -- Parkiet is mijn papa
vier -- Parkiet is mijn papa
regels -- Parkiet is mijn papa
Herfst kan best ok zijn, als het zo'n lekkere na-zomer is. Alleen de gedachte dat de winter dan om de hoek staatquote:
Ja dat wel jaquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 20:47 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Herfst kan best ok zijn, als het zo'n lekkere na-zomer is. Alleen de gedachte dat de winter dan om de hoek staat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |