SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ingame namenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door kensei op 04-08-2013 16:50:18 ]
Niks.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 16:59 schreef kensei het volgende:
[..]
Wat is er grappig aan League of Legends?
Jammer manquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 18:11 schreef dustbrain het volgende:
Fack lol, vanwege 2/5 verliezen is de kans te klein da'k 3 achter elkaar win. dus dat is teruggetrapt worden weer winnen en dan opnieuw poging tot 3/5 winnen. Dat is minstens 5 potjes. Fack dat.
Zeker, maar toen startte ik de client op, en zag een fucking bear cavalry sejuani op m'n scherm. Holy fucking shit die skin is epicquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 18:13 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Zieliger verhaal dan titanic of niet?
Fack sejuani. Tyfus stun met 1000000k range.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 18:15 schreef kensei het volgende:
[..]
Zeker, maar toen startte ik de client op, en zag een fucking bear cavalry sejuani op m'n scherm. Holy fucking shit die skin is epic
Maar maar maar...quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 18:15 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Fack sejuani. Tyfus stun met 1000000k range.
Lees deze korte guide even: Teemo guidequote:Op vrijdag 2 augustus 2013 18:26 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
ik ga alsmaar dood als teemo help
Dan raad ik je aan andere champs te gaan spelenquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 19:13 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
maar ik ben te jong om te sterven
Kijk die rainman filmpjes van teemoquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 18:26 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
ik ga alsmaar dood als teemo help
Boar, niet bearquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 18:58 schreef kensei het volgende:
[..]
Maar maar maar...
Bear cavalry![]()
[ afbeelding ]
ems, waar is je oude UI ik kan de verandering niet aanquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 19:50 schreef ems. het volgende:
En handige manieren om anderen de schuld te geven van je eigen tekortkomingen.
Ik haalde ook een maat erbij om jouw zo veel mogelijk te denyen op midquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:48 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
en srs never nooit niet ganken jij, fuck you
Vergeet de kutte dubstep, en het "you mad bro" geschreeuw niet.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 19:50 schreef ems. het volgende:
En handige manieren om anderen de schuld te geven van je eigen tekortkomingen.
400 hp met 1000 mres is nog steeds niet veel hp.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 15:28 schreef Euroteller het volgende:
Net toch iets fantastisch meegemaakt. Ik had een ranked game, en de enemy had een lux. Maar die was afk. We zitten op een gegeven moment 25 minuten in de game. En onze Karthus die doet zijn ult. Bleek het dat die daarmee lux one shot. Wat ik trouwens raar vind aangezien je 1000 armor en magic resist hebt als je afk bent.
Was leuker geweest als ze net terug kwam en die ult werd gecastquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 15:28 schreef Euroteller het volgende:
Net toch iets fantastisch meegemaakt. Ik had een ranked game, en de enemy had een lux. Maar die was afk. We zitten op een gegeven moment 25 minuten in de game. En onze Karthus die doet zijn ult. Bleek het dat die daarmee lux one shot. Wat ik trouwens raar vind aangezien je 1000 armor en magic resist hebt als je afk bent.
Welkom broederquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 17:32 schreef Spatieloos het volgende:
Yay ik ben net gold geworden
Na 5x qualifier verliezen :/
is kut, maar uiteindelijk is het nog steeds de junglers keuze of hij blue afgeeft ofniet.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:49 schreef Renn het volgende:
Ik als ryze, mijn shaco tot nu toe 30e minuut "No man I need blue". Zelfs al heeft hij de enemy blue al
Wat speel jij dan in normalsquote:Op zondag 4 augustus 2013 00:29 schreef Snorrenbaard het volgende:
veigar tegen krijgen in normalsstomme kankertryhards
Dude, ik ben nu zo omniwijs dronnken dar dit gewoon raaar is.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 22:38 schreef kensei het volgende:
Nieuw kwaliteits topic van BG, dat kon ik jullie niet onthouden![]()
KLB / Fok!shirt heeft geen effect..
[ afbeelding ]
welkom bij de clbu !quote:Op zondag 4 augustus 2013 03:16 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Dude, ik ben nu zo omniwijs dronnken dar dit gewoon raaar is.
de club van zatte mensenquote:
quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 22:38 schreef kensei het volgende:
[ afbeelding ]
Wat?quote:Op zondag 4 augustus 2013 00:29 schreef Snorrenbaard het volgende:
veigar tegen krijgen in normalsstomme kankertryhards
Ja en veigar is best wel een slechte pick ook. Bijna elke mid kan hem denyen early. Dus hoezo tryhard als je zo'n champ druft te pakken in normals?quote:Op zondag 4 augustus 2013 11:07 schreef kensei het volgende:
[..]
Als snorrenbaard zn lane/game niet kan winnen zijn de tegenstanders tryhards, logisch toch
Jij bent echt grappig man. Als je uit gaat post je het hier, als je naar buiten gaat post je het op forum. En nu post je omdat je alcohol op hebt? Ik wil niet gemeen zijn of zo maar je komt echt heel faal over dat je het nodig vind doodgewone dingen online bekend te maken.quote:Op zondag 4 augustus 2013 03:16 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Dude, ik ben nu zo omniwijs dronnken dar dit gewoon raaar is.
Ik kwam net terug van een feest, dat ik dan even post en andere dingen doe op mijn pc als ik terugkom maakt geen zak uit. Beetje raar van je. En ja ik vind het ook werkelijk raar als dat echt BG foto's zijn.quote:Op zondag 4 augustus 2013 13:21 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Jij bent echt grappig man. Als je uit gaat post je het hier, als je naar buiten gaat post je het op forum. En nu post je omdat je alcohol op hebt? Ik wil niet gemeen zijn of zo maar je komt echt heel faal over dat je het nodig vind doodgewone dingen online bekend te maken.
Is het leven buiten je kamer zo spannend?
Kijk deel 3 van het interview met BG als je echt iets raars wilt zienquote:Op zondag 4 augustus 2013 13:38 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Ik kwam net terug van een feest, dat ik dan even post en andere dingen doe op mijn pc als ik terugkom maakt geen zak uit. Beetje raar van je. En ja ik vind het ook werkelijk raar als dat echt BG foto's zijn.
En ja ik heb niet veel te doen op feestjes en uitgaan na in de vakantie.![]()
Jup echt OP. Wat een noobs zeg die niet-brons spelers die hem niet pikken.quote:Op zondag 4 augustus 2013 13:59 schreef Snorrenbaard het volgende:
[..]
normale midchamps zoals lux en tf, maarja 1 stun op je bakkes en je bent dood
Jammer, net 9/1 met TF gegaan, die champ is zo baas.quote:Op zondag 4 augustus 2013 14:19 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Jup echt OP. Wat een noobs zeg die niet-brons spelers die hem niet pikken.
Tevens, 1 lux Q = dood
Tf, meest banned mid ooit.
20x meer OP dan Veigar.quote:Op zondag 4 augustus 2013 14:22 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Jammer, net 9/1 met TF gegaan, die champ is zo baas.
ik heb nergens het woord op gebruikt, ik dood mezelf door AP te bouwen. Als je hem in ranked speelt oke, buiten dat is het nog een saaie champion ookquote:
Ja, dat wel.quote:
Nou die PaC verandering vind ik wel irritant maar goed, niet iets gamebreaking.quote:Op zondag 4 augustus 2013 14:31 schreef Snorrenbaard het volgende:
Ik vind TF trouwens fijner spelen dan voor zijn "nerfs", alles voelt wat sneller aan
Zet mij even in de OP, mvg.quote:Op zondag 4 augustus 2013 11:07 schreef kensei het volgende:
[..]
Als snorrenbaard zn lane/game niet kan winnen zijn de tegenstanders tryhards, logisch toch
Bijna de helft van alle namen in de OP zijn al een maand of 2 weg.quote:Op zondag 4 augustus 2013 14:36 schreef Snorrenbaard het volgende:
Jeej iemand in de OP zetten die over 2 weken waarschijnlijk toch weer weg is
Klopt ik had pas alle inactieve users weggehaaldquote:Op zondag 4 augustus 2013 14:43 schreef Prolapsje het volgende:
[..]
Bijna de helft van alle namen in de OP zijn al een maand of 2 weg.
Yllavyrequote:Op zondag 4 augustus 2013 14:47 schreef kensei het volgende:
[..]
Klopt ik had pas alle inactieve users weggehaald
Wat was je ingame name ook alweer?
Dus?quote:Op zondag 4 augustus 2013 14:27 schreef Snorrenbaard het volgende:
Ik
[..]
ik heb nergens het woord op gebruikt, ik dood mezelf door AP te bouwen. Als je hem in ranked speelt oke, buiten dat is het nog een saaie champion ook
klopt.quote:Op zondag 4 augustus 2013 14:50 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Dus?Als er een champ 'kankertryhard' is en soloqueue dan is het TF wel.
Jouw mening.
Ik vind Thresh anders wel erger, maar dat is een heel andere discussie.quote:Op zondag 4 augustus 2013 14:50 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Dus?Als er een champ 'kankertryhard' is en soloqueue dan is het TF wel.
Jouw mening.
quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 22:38 schreef kensei het volgende:
[ afbeelding ]
Dodged?quote:Op zondag 4 augustus 2013 18:30 schreef Lamabal het volgende:
Gold ranked swag
Rageus Maximus: hello u freaking n00bl0rds
TheAnguish:
Rageus Maximus: i will play lulu toplane hybrid7
Rageus Maximus: and then i will feed
Rageus Maximus: then you blame me
Rageus Maximus: then i will fap
TheAnguish: sounds legit
Rageus Maximus: then i will cum
Rageus Maximus: and my screen will be white
Ik moest 3x promos doen en elke keer nadat ik de promos verloor 1 potje winnen om straight back in promos te gaan.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 18:11 schreef dustbrain het volgende:
Fack lol, vanwege 2/5 verliezen is de kans te klein da'k 3 achter elkaar win. dus dat is teruggetrapt worden weer winnen en dan opnieuw poging tot 3/5 winnen. Dat is minstens 5 potjes. Fack dat.
quote:Op maandag 5 augustus 2013 00:31 schreef Jeffroiscool het volgende:
Hey allemaal
Ik ben recentelijk een nieuw youtube kanaal begonnen met allemaal verschillende videos maar voor nu even de focus op League of Legends videos.
Ik zou graag van jullie willen horen wat jullie van deze 2 videos vinden en ik wil jullie vragen of jullie leuke suggesties of goede ideëen hebben voor ons kanaal!
Deze hebben we vandaag online gezet.
Deze hebben we eerder online gezet!
Hij krijgt vanzelf een nerf.quote:Op maandag 5 augustus 2013 09:12 schreef jagga het volgende:
rework master yi, weet niet goed wat ik er van moet maken.
IMO de beste Pubstomper op dit moment. haal armor en het is al een stuk minder, alleen die fucking lanepresence man, tis gewoon een grotere lanebully dan darius/renekton
Zelfs met slechte farm, in een skirmish 2 kills halen en hoppa, ineens ragt hij alles aan puin.
Elke 4e autoattack een extra AA met wat minder dmg, maar wel 1 sec cd van je Q af voor elke AA.
De true dmg op zijn E in combi met Q (untargetable) + Q ad scaling en % dmg reduction op zijn heal ipv armor/mr. Zucht. Het is eigenlijk allemaal net iets teveel van het goede.
Yi word nu gewoon meteen gebanned in ranked, niet echt verwonderlijk.
7/10 would read againquote:Op maandag 5 augustus 2013 15:28 schreef Skillstorm het volgende:
Ik zit laag in ranked omdat ik het bijna nooit gespeeld heb, dus ik zat tegen een Ahri mid en blijkbaar had die Ahri mij opgezocht en verteld dat ' ik die TF wel even zou crushen' in haar team chat vanwege mijn ranking.
Uiteraard is ze 4 keer gegankt in lane en kwam ze met een excuus ' first time Ahri'.![]()
![]()
Vat het op hoe je wil, maar voor de eerste keer een champion spelen is geen excuus om zo vaak gegankt te worden, en die skillshots waren ook om te huilen.
Woorden als epic gebruikenquote:Op maandag 5 augustus 2013 00:31 schreef Jeffroiscool het volgende:
Hey allemaal
Ik ben recentelijk een nieuw youtube kanaal begonnen met allemaal verschillende videos maar voor nu even de focus op League of Legends videos.
Ik zou graag van jullie willen horen wat jullie van deze 2 videos vinden en ik wil jullie vragen of jullie leuke suggesties of goede ideëen hebben voor ons kanaal!
Deze hebben we vandaag online gezet.
Deze hebben we eerder online gezet!
Jij hebt hem obviously niet gekeken, ze zeggen "don't judge a book by it's cover".quote:Op maandag 5 augustus 2013 16:18 schreef Prolapsje het volgende:
[..]
Woorden als epic gebruiken
Stoer doen met een Master Yi
Dat heeft er niets mee te makenquote:Op maandag 5 augustus 2013 16:25 schreef Jeffroiscool het volgende:
[..]
Jij hebt hem obviously niet gekeken, ze zeggen "don't judge a book by it's cover".
Toch blijven mensen het doen
Kom over een jaar nog eens terug aub.quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:13 schreef Prolapsje het volgende:
Malphite is trouwens de kutste champignon die ik tot nu toe heb gebruikt.
Nee jijquote:Op maandag 5 augustus 2013 17:16 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Kom over een jaar nog eens terug aub.
quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:17 schreef Prolapsje het volgende:
[..]
Nee jij
Nee het is zo ik ga gewoon terug op Nasus.
Je speelt net dit spel, over een jaar ben je wel wijzer. Malphite is zeker niet slecht.quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:18 schreef Prolapsje het volgende:
[..]
Nasus is beste champignon ik own Master Yi met mijn Q + R
Dat zijn de meeste champs als je het spel nog niet door hebt. Komt automatischquote:Op maandag 5 augustus 2013 17:13 schreef Prolapsje het volgende:
Alleen ik heb het spel al door dus best jammer dit.quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:20 schreef ems. het volgende:
[..]
Dat zijn de meeste champs als je het spel nog niet door hebt. Komt automatisch
Nee, nee echt niet. Ik snap hoe je kan denken van wel, maar later is het wel duidelijker.quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:22 schreef Prolapsje het volgende:
[..]
Alleen ik heb het spel al door dus best jammer dit.
Dan spreek je jezelf tegen, want malphite is primaquote:Op maandag 5 augustus 2013 17:22 schreef Prolapsje het volgende:
[..]
gast... jij ben kutquote:Op maandag 5 augustus 2013 17:13 schreef Prolapsje het volgende:
ik haat je nu al, ga wegquote:Op maandag 5 augustus 2013 17:22 schreef Prolapsje het volgende:
[..]
Als je een team hebt van 2 afkers en iedereen zit Mid dan is Malphite vrij kut imoquote:
Dan is elke champion kut.quote:Op maandag 5 augustus 2013 18:30 schreef Prolapsje het volgende:
[..]
Als je een team hebt van 2 afkers en iedereen zit Mid dan is Malphite vrij kut imo
Dan is elke champion kut, malphite is juist goed in teamfightsquote:Op maandag 5 augustus 2013 18:30 schreef Prolapsje het volgende:
[..]
Als je een team hebt van 2 afkers en iedereen zit Mid dan is Malphite vrij kut imo
En dan had ik ook nog zo een gozer die na 20 minuten de hele tijd surrender liep te spammen terwijl we gewoon voor stonden.quote:
Dus Malphite is kut omdat je een kut potje had waarin je zelf ook kankerhard faaldequote:Op maandag 5 augustus 2013 18:30 schreef Prolapsje het volgende:
[..]
Ja ik was de enige die meer kills had dan deathsquote:Op maandag 5 augustus 2013 18:34 schreef Vierkantblokje het volgende:
[..]
Dus Malphite is kut omdat je een kut potje had waarin je zelf ook kankerhard faalde
Je verliest altijd rond de 50% van je games, met een team zal dat niet veel anders zijnquote:Op maandag 5 augustus 2013 18:01 schreef totalvamp het volgende:
Support is leuk te spelen, maar je kunt niet veel als je team zo slecht is. Iemand nog opzoek naar een support in hun team ofzo?
Dus?quote:Op maandag 5 augustus 2013 18:35 schreef Prolapsje het volgende:
[..]
Ja ik was de enige die meer kills had dan deaths
Ik had vrij domme teammatesquote:
Moet je harder carryenquote:Op maandag 5 augustus 2013 18:36 schreef Prolapsje het volgende:
[..]
Ik had vrij domme teammates
Eentje ging leroooy jenkiiins op de tegenstanders hun poppetjes
Yep dat wel, maar het is wel leuk als je buiten je botlane nog 1 lane hebt die weet wat hij doet. Met alleen een fed botlane kun je niks als de rest van het andere team zwaar wint.quote:Op maandag 5 augustus 2013 18:35 schreef kensei het volgende:
[..]
Je verliest altijd rond de 50% van je games, met een team zal dat niet veel anders zijn
Ranked teams werken ook nietecht imo, 5 man vinden die niet heel slecht zijn en op dezelfde tijden kunnen spelen is me nog nooit gelukt. De helft van mijn vriendenteam heeft bronze V skills
Komt door de hogere league waarschijnlijk.quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:19 schreef Physics het volgende:
Ik snap nog steeds geen hol van het MMR/LP systeem:
Game 1: 66LP > 99 LP (+33LP)
Game 2: 99LP > Series
Game 3: Win 1
Game 4: Win 2 > Promoted van Gold 5 naar Gold 3
Game 5: 0 LP > 28 LP (+28 LP)
QUE PASA? Ik krijg +33LP, win daarna al mijn games en mijn MMR wordt lager of wat?
Mensen moeten gewoon een even leagues los gaan zien van MMR dan wordt het allemaal wat duidelijker misschien.quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:23 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Komt door de hogere league waarschijnlijk.
Waarom wekt het dan zo?quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:33 schreef znarch het volgende:
[..]
Mensen moeten gewoon een even leagues los gaan zien van MMR dan wordt het allemaal wat duidelijker misschien.
quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:19 schreef Physics het volgende:
QUE PASA? Ik krijg +33LP, win daarna al mijn games en mijn MMR wordt lager of wat?
Je hebt 1 divisie over geslagen. Dus het is logisch dat je elo in verhouding met je divisie lager is geworden. Lager=minder lpquote:Op maandag 5 augustus 2013 20:19 schreef Physics het volgende:
Ah ja, nu krijg ik wel weer gewoon +3X LP..quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 02:29 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Je hebt 1 divisie over geslagen. Dus het is logisch dat je elo in verhouding met je divisie lager is geworden. Lager=minder lp
Gratz man!quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 08:11 schreef jespertje het volgende:
Eindelijk, promos naar platinum gehaald
Lekker bezig, zag al in me list dat je er dicht tegenaan schurktequote:Op dinsdag 6 augustus 2013 08:11 schreef jespertje het volgende:
Eindelijk, promos naar platinum gehaald
er tegenaan hurken? Denk dat je schurken bedoeltquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 10:48 schreef Autobandje het volgende:
[..]
Lekker bezig, zag al in me list dat je er dicht tegenaan hurkte
ikke niet zo goed nederlands, snap je?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 10:58 schreef nyny83 het volgende:
[..]
er tegenaan hurken? Denk dat je schurken bedoelt
Jup, heeft me 3 promo's gekost. Ook lastig om te promoveren wanneer je als main support speelt, maar het is uiteindelijk geluktquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 10:48 schreef Autobandje het volgende:
[..]
Lekker bezig, zag al in me list dat je er dicht tegenaan schurkte
Ik ga toch eens van support afstappen om te promoveren, het is me nu al 2 maal gebeurd dat de promotions gefaald zijn dankzij een imbeciele adcquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 11:11 schreef jespertje het volgende:
[..]
Jup, heeft me 3 promo's gekost. Ook lastig om te promoveren wanneer je als main support speelt, maar het is uiteindelijk gelukt
Wat heb jij voor belachelijke win streakquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 11:46 schreef Physics het volgende:
1-0 in promo series als gold 3 en ik zit met alleen maar plat 4 en één gold 1. Als ik deze win ga ik van Gold 3 naar Gold 1?
Ik verlies net mijn eerste potje. Daarvoor alles gewonnen vanaf silver 1quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 11:49 schreef kensei het volgende:
[..]
Wat heb jij voor belachelijke win streak
Doe je goedquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 12:26 schreef Physics het volgende:
[..]
Ik verlies net mijn eerste potje. Daarvoor alles gewonnen vanaf silver 1
Waarom zou je dodgen omdat je premades in je team hebtquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 12:49 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
Net een een premade botlane in ons potje. (Janna, Vayne). Ik wou dodgen omdat bot gegarandeerd verliest, maar ik stond -3 losses op 0 LP en wist niet of het telde als een demote als je dodged.
Toen het potje begon vroeg ik aan Janna welke spell ze maxde om haar te testen. Ze zei 'W'.. lekker dan. Ze maxde Q 2e. Vayne stond 0-8 na 20 minuten.
Eerste 5v5 knockt ze 4 mensen uit mijn shockwave met haar ult..
Gelukkig hadden we een goede jungler en top en konden we het potje 3v5 winnen.
Omdat je verlieskans exponentieel toeneemt met duoqueues.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 13:03 schreef kensei het volgende:
[..]
Waarom zou je dodgen omdat je premades in je team hebt
Dat is echt pure onzinquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 13:36 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Omdat je verlieskans exponentieel toeneemt met duoqueues.
Daarbij kun je als suppoort wel degelijk plays maken. probleem in YOLO Q is dan dat het vaak hope en pray is dat de rest van je team er in mee gaat en niet heel hard weg rent en denk *dank voor de opoffering.. maar.... FLAME RAGE BAD SUPPORT! REPORT"quote:Op maandag 5 augustus 2013 18:35 schreef kensei het volgende:
[..]
Je verliest altijd rond de 50% van je games, met een team zal dat niet veel anders zijn
Ranked teams werken ook nietecht imo, 5 man vinden die niet heel slecht zijn en op dezelfde tijden kunnen spelen is me nog nooit gelukt. De helft van mijn vriendenteam heeft bronze V skills
daarom vind ik nidalee support altijd leukquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:54 schreef Liandri het volgende:
[..]
Daarbij kun je als suppoort wel degelijk plays maken. probleem in YOLO Q is dan dat het vaak hope en pray is dat de rest van je team er in mee gaat en niet heel hard weg rent en denk *dank voor de opoffering.. maar.... FLAME RAGE BAD SUPPORT! REPORT"
Plus als je in laning gewoon een "slechte ADC" hebt die 80% mist van zen last hits in plaats van 80% te raken is het heel lastig je lane goed uit te komen.
Plus dat on ervaren Supports vaan de limieten niet kennen/ bang zijn om te engagen (ik zelf ook :$) of het moment om juist net niet herkennen (ik ook!)
Terwijl je juist het voordeel uit een bijv. Leona moet halen om gewoon in hun gezicht te gaan staan (ik durf het soms ook niet!)
maar in plaats daarvan zijn veel supports juist veel te passief IMO
en dan is in combi met een matige ADC is een Lane winnen best lastig en om dan ook nog nut te hebben in de teamfigts is dan ook niet makkelijker te maken
Nidalee is de slechte support die er is, absoluut niet safe omdat je niks kan peelen bij ganksquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:24 schreef Ferdii het volgende:
[..]
daarom vind ik nidalee support altijd leuk
gewoon vol op speer gooien gaan en raak mikkenis zeer irritant als je dat tegen je hebt + verder heel save
imo bot lane gaat ook niet om elkaar ganken, maar om de ander uit de lane te houden en zorgen dat de andere adc niet kan farmen en de jouwe wel. De ganks komen dan vanzelf wel.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:26 schreef kensei het volgende:
[..]
Nidalee is de slechte support die er is, absoluut niet safe omdat je niks kan peelen bij ganks
*steekt hand op* Hier gaat bij mij ook nog heel veel fout. daarom ben ik ook maar over gegaan op supportquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:31 schreef Salamando het volgende:
mensen die in lategame helemaal niet meer snappen hoe teamfights werken.
Omdat ik low elo ben en dat is 90% van de keren dus een verloren lane./potjequote:Op dinsdag 6 augustus 2013 13:03 schreef kensei het volgende:
[..]
Waarom zou je dodgen omdat je premades in je team hebt
Zonde van je lp toch, misschien doen ze het wel gewoon goedquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:40 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
Omdat ik low elo ben en dat is 90% van de keren dus een verloren lane./potje
Zelfde met mensen die willen supporten. 'me support pls' , Ok dan dodge ik.
Ja maar als ze het niet doen? Ik kan 3x dodgen van de LP die ik anders verlies. En dat kan ik weer 4x doen voordat ik pas echt wat verlies.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:41 schreef kensei het volgende:
[..]
Zonde van je lp toch, misschien doen ze het wel gewoon goed
Als ze het niet vertellen zijn ze meestal wel OK.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:45 schreef Snorrenbaard het volgende:
Omdat de meeste duoqeuers ook niet vertellen dat ze premade zijn, omdat mensen zoals jou indat geval meteen negatief doen.
Beter toch als jij wel alle roles speelt.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:40 schreef Physics het volgende:
Schappi: mid only
DrTimey: nice carry acount
Schappi: mid or roaming
1st player neemt mid
Schappi: k so im roaming cow
En een speler die AD niet aan mij wil afgeven omdat hij "alleen AD of mid" speelt. Vervolgens pickt hij Ashe.![]()
Wats er mis met Ashe?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:40 schreef Physics het volgende:
Schappi: mid only
DrTimey: nice carry acount
Schappi: mid or roaming
1st player neemt mid
Schappi: k so im roaming cow
En een speler die AD niet aan mij wil afgeven omdat hij "alleen AD of mid" speelt. Vervolgens pickt hij Ashe.![]()
net zoals 90% van de ADC's dusquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:13 schreef kensei het volgende:
[..]
Als de tegenstander veel gapclosers heeft ben je fucked
en daarom is er wat mis met ashe?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:13 schreef kensei het volgende:
[..]
Als de tegenstander veel gapclosers heeft ben je fucked
Ashe - Geenquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:29 schreef kensei het volgende:
[..]
Nee want de meest gespeelde adc hebben een dash/gapcloser om zich te kunnen repositionen
Enige wat je nu ziet is ez, cait, tristana & vayne hoe zou dat nou komenquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:39 schreef Salamando het volgende:
[..]
Ashe - Geen
Caitlyn - Wel
Corki - Wel
Draven - Geen
Ezrael - Wel
Graves - Half (vind ik dan)
Kogmaw - Geen
Kennen - Geen
Miss Fortune - Geen
Quinn - Half (eerst in melee range vliegen en dan pas weg)
Sivir - Geen
Teemo - Geen
Tristana - Wel
Twitch - Geen
Varus - Geen
Vayne - half
4 die wel een escape hebben, en 2 half (vind ik dan).
25% van de ADC's heeft een gapcloser!
Moet een ADC om viable te zijn dus een gapcloser hebben volgens jou?
Mwa, ik zie in mijn potjes redelijke wat MF's, Twitches, Ashes, Dravens en Caitlynsquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:47 schreef kensei het volgende:
[..]
Enige wat je nu ziet is ez, cait, tristana & vayne hoe zou dat nou komen
Klopt, het is toch een teamgame, gewoon zeggen: Kill Secured.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:23 schreef Vierkantblokje het volgende:
Trouwens mensen die gaan zeiken over kill stealen wat een homo ben je dan
Zeg ik ook altijd.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:34 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Klopt, het is toch een teamgame, gewoon zeggen: Kill Secured.
Iedereen moet goede map awareness hebbenquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:38 schreef totalvamp het volgende:
[..]
Zeg ik ook altijd.
Ik steel soms een kill als support, maarja liever die ander sneller dood dan het risico lopen jezelf of je adc dood te laten gaan.
Ik merk trouwens heel erg het verschil tussen ADC's... Als thresh wil je vooral agressief spelen, maar sommige ADC's zijn echt met tunnelvisie aan het lasthitten ipv opletten...
Ik merk vaak dat bij games het beter gaat als ik dingen ga callen, drake, baron en ganks.. Als support moet je sowieso goede map awareness hebben dus kan ik misbruik van maken
90% van de mensen ziet niet eens een gank aankomen terwijl het is gewardquote:Op woensdag 7 augustus 2013 00:05 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Iedereen moet mapawareness hebben
Dat is vooral in bronze en silver zo. In de hogere gold divisies is junglen ineens moeilijk omdat de meeste mensen wel op de map kijken en elkaar pingen. Dus de kans dat je voorbij een ward loopt en niemand je ziet is klein(tenzij teamfights en zo)quote:Op woensdag 7 augustus 2013 00:07 schreef totalvamp het volgende:
[..]
90% van de mensen ziet niet eens een gank aankomen terwijl het is geward
Ik zit in Silverquote:Op woensdag 7 augustus 2013 00:08 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Dat is vooral in bronze en silver zo. In de hogere gold divisies is junglen ineens moeilijk omdat de meeste mensen wel op de map kijken en elkaar pingen. Dus de kans dat je voorbij een ward loopt en niemand hem ziet is klein(tenzij teamfights en zo)
Als je true elo hoger is gaat het iets slomer met support denk ik altijd. Supports zijn het minst gamechanging imo.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 00:09 schreef totalvamp het volgende:
[..]
Ik zit in SilverSpeel het liefste support, maar is lastig zonder een beetje goede adc. Al win ik vaak de lane wel, verliezen we de game door slechte mid en top of jungle.
I know, maar als ik jungle of adc ga, verliezen alle andere lanes sowiesoquote:Op woensdag 7 augustus 2013 00:10 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Als je true elo hoger is gaat het iets slomer met support denk ik altijd. Supports zijn het minst gamechanging imo.
Ik best best Ez op gold V!quote:Op woensdag 7 augustus 2013 00:14 schreef totalvamp het volgende:
[..]
I know, maar als ik jungle of adc ga, verliezen alle andere lanes sowiesovooral met jungle moet ik letterlijk elke lane babysitten...
Zou eigenlijk een even goede adc moeten hebben als duo queue partner.
Dat klink mij een beetje vreemd in de oren. Als jij beter bent als jungler zullen de lanes in jouw games vaker winnen dan verliezen. MAAR dan moet je gemiddeld wel beter zijn.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 00:14 schreef totalvamp het volgende:
[..]
I know, maar als ik jungle of adc ga, verliezen alle andere lanes sowiesovooral met jungle moet ik letterlijk elke lane babysitten...
Zou eigenlijk een even goede adc moeten hebben als duo queue partner.
Nouja laat ik het zo zeggen, ik ga bijvoorbeeld Lee jungle. Geef 2 kills aan onze adc en heb er zelf bijv 1 (gebeurd best vaak). Verliest botlane daarna alsnog hard, dan gank ik mid, let die weer niet op. Ik probeer het zo snel mogelijk te eindigen, omdat lee vaak lategame waardeloos is, maar het team wil blijven farmen tot 30/40 minuten.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 00:14 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Dat klink mij een beetje vreemd in de oren. Als jij beter bent als jungler zullen de lanes in jouw games vaker winnen dan verliezen. MAAR dan moet je gemiddeld wel beter zijn.
En dat gebeurt dus nooit bij de enemies?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 00:17 schreef totalvamp het volgende:
[..]
Nouja laat ik het zo zeggen, ik ga bijvoorbeeld Lee jungle. Geef 2 kills aan onze adc en heb er zelf bijv 1 (gebeurd best vaak). Verliest botlane daarna alsnog hard, dan gank ik mid, let die weer niet op. Ik probeer het zo snel mogelijk te eindigen, omdat lee vaak lategame waardeloos is, maar het team wil blijven farmen tot 30/40 minuten.
nope =/ die hebben vaak teamwork voor mijn gevoel. Of gaan al 5 mid met 15minuten terwijl mijn team gewoon rustig blijft doorfarmen en niks pusht.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 00:19 schreef dustbrain het volgende:
[..]
En dat gebeurt dus nooit bij de enemies?
Is gewoon je verbeelding hoor. Of denk je dat je expres in het falende team gestopt wordt?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 00:22 schreef totalvamp het volgende:
[..]
nope =/ die hebben vaak teamwork voor mijn gevoel. Of gaan al 5 mid met 15minuten terwijl mijn team gewoon rustig blijft doorfarmen en niks pusht.
Ik zal eens een keer een paar games recorden als dat programma nog werkt.
Nee natuurlijk niet, ik win ook wel games natuurlijk, alleen het probleem is dat het niet genoeg games zijn door de punten die ik eerder aangaf.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 00:44 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Is gewoon je verbeelding hoor. Of denk je dat je expres in het falende team gestopt wordt?
Als je zelf consequent goed speelt win je minimaal 60% van je games, welke rol je dan ook speeltquote:Op woensdag 7 augustus 2013 00:55 schreef totalvamp het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet, ik win ook wel games natuurlijk, alleen het probleem is dat het niet genoeg games zijn door de punten die ik eerder aangaf.
Blijkbaar niet met supportquote:Op woensdag 7 augustus 2013 00:56 schreef kensei het volgende:
[..]
Als je zelf consequent goed speelt win je minimaal 60% van je games, welke rol je dan ook speelt
Hoeveel rankeds heb je al gespeeld? Op een klein aantal games gaat die 60% namelijk niet op, omdat geluk in teammates dan een grotere rol speelt.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:05 schreef totalvamp het volgende:
[..]
Blijkbaar niet met supportJe kan dan nog zo goed spelen, als je team geen gebruik maakt van de openingen heb je er niks aan. De houding van mensen is sowieso behoorlijk vervelend, het flamen begint meestal al in de champ select
huh? pas vanaf wanneer dan? Ik had eerst altijd 10LP per potje, maar de laatste tijd krijg ik 40 LP sinds ik even gestopt was met ranked.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:11 schreef kensei het volgende:
[..]
Hoeveel rankeds heb je al gespeeld? Op een klein aantal games gaat die 60% namelijk niet op, omdat geluk in teammates dan een grotere rol speelt.
Lees even terug waar die 60% over gingquote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:12 schreef EpicKnife het volgende:
[..]
huh? pas vanaf wanneer dan? Ik had eerst altijd 10LP per potje, maar de laatste tijd krijg ik 40 LP sinds ik even gestopt was met ranked.
Niet al te veel, 87 op het moment. Ik was een tijdje gestopt en ging van Silver 1 naar Silver 3.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:11 schreef kensei het volgende:
[..]
Hoeveel rankeds heb je al gespeeld? Op een klein aantal games gaat die 60% namelijk niet op, omdat geluk in teammates dan een grotere rol speelt.
sowieso zou je meer dan 50% moeten winnen. Als je nog maar net meer dan 50% wint zit je dicht bij je true elo.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 00:55 schreef totalvamp het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet, ik win ook wel games natuurlijk, alleen het probleem is dat het niet genoeg games zijn door de punten die ik eerder aangaf.
16% van de ranked spelers is gold+quote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:24 schreef EpicKnife het volgende:
ah okay. True elo is er alleen om jezelf te verbeteren.
Iedereen kan gold+ worden
Ik ben nooit bronze geweest en zat een tijdje rond de silver 1 bracket. Maar ik vind het niet erg moeilijk om een silver game te carryen over het algemeen ofzo. Het spel bestaat uit momentopname voor mijn gevoel. Ik heb games tegen platinum en diamond elo'ers gewonnen, en juist ook weer verloren van bronze elo. In ranked 3v3 speelde ik tegen gold/plat/diamond en heb ook 5 wins 0 loses binnen gekregen. Het zegt misschien niets, maar alles is mogelijk. Mensen in soloq moeten inderdaad gewoon meer inzicht creëren en als een team spelen. Pas als de hoop opgegeven is neem ik de leiderschap over, en ga ik warden+splitpushen net zolang ik 1v5 kan engagen.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:43 schreef kensei het volgende:
[..]
16% van de ranked spelers is gold+
Veel mensen hebben gewoon niet het inzicht om uit bronze te komen
3v3 is een heel ander spelletje dan 5v5, daar zegt het niks wat iemands 5v5 ranking is. In een 5v5 win jij echter je lane niet van een plat/diamond speler, zelfs niet als je hem countert. Tenzij die plat/diamond daarheen geschopt is door iemand anders op zn account te laten spelen. Sterker nog: je wordt er niet eens mee gematcht omdat je MMR daar te laag voor is.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:50 schreef EpicKnife het volgende:
[..]
Ik ben nooit bronze geweest en zat een tijdje rond de silver 1 bracket. Maar ik vind het niet erg moeilijk om een silver game te carryen over het algemeen ofzo. Het spel bestaat uit momentopname voor mijn gevoel. Ik heb games tegen platinum en diamond elo'ers gewonnen, en juist ook weer verloren van bronze elo. In ranked 3v3 speelde ik tegen gold/plat/diamond en heb ook 5 wins 0 loses binnen gekregen. Het zegt misschien niets, maar alles is mogelijk. Mensen in soloq moeten inderdaad gewoon meer inzicht creëren en als een team spelen. Pas als de hoop opgegeven is neem ik de leiderschap over, en ga ik warden+splitpushen net zolang ik 1v5 kan engagen.
Het probleem is vooral dat dit league systeem vooral in het voordeel werkt van mensen die veel spelen. Vorige/deze week iets van 20 potjes gespeeld en nu zit ik opeens in G2 (en bijna in G1, nog 1 win + promo), terwijl het hoogste wat ik "ooit" gehaald heb G5 is. Als ik veel meer zou spelen kom ik waarschijnlijk ergens in Plat terecht, gezien het feit dat ik nu constant tegen Plat 3-5 en G1 wordt gematcht en toch wel vaak de overhand heb. Dan heb ik ook weer vrienden die bijvoorbeeld in S2 zitten terwijl ze bagger zijn en waarschijnlijk eerder "laag" in S of B horen. Ik heb liever een "raw ELO" systeem waar je MMR je score is.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:43 schreef kensei het volgende:
[..]
16% van de ranked spelers is gold+
Veel mensen hebben gewoon niet het inzicht om uit bronze te komen
1x Tegen plat 5 gelaned als Renekton tegen Shen. Lane gewonnen, game gewonnen.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 08:09 schreef nyny83 het volgende:
[..]
3v3 is een heel ander spelletje dan 5v5, daar zegt het niks wat iemands 5v5 ranking is. In een 5v5 win jij echter je lane niet van een plat/diamond speler, zelfs niet als je hem countert. Tenzij die plat/diamond daarheen geschopt is door iemand anders op zn account te laten spelen. Sterker nog: je wordt er niet eens mee gematcht omdat je MMR daar te laag voor is.
Net een cho die de baron verloor aan een blitcrank grab ondanks een smite en ult.quote:
http://www.twitch.tv/hipmotop/c/2704567quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 17:32 schreef Spatieloos het volgende:
Yay ik ben net gold geworden
Na 5x qualifier verliezen :/
Nee zo ging het niet!!!quote:Op woensdag 7 augustus 2013 16:02 schreef Euroteller het volgende:
[..]
http://www.twitch.tv/hipmotop/c/2704567
Fok you, ik heb meer skins en derhalve meer skills.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:35 schreef kensei het volgende:
Niemand is beter in cho dan ik
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 16:53 schreef EpicKnife het volgende:
Van silver 5 naar silver 3 gegaan, wtf.
Nu nog ff silver 3 skippen naar silver 1. en van 1 naar gold 4. Hoe kan dat?
quote:I played my Division Series and was promoted two divisions instead of one. Why did this happen?
When going through a promotion, a player's hidden matchmaking rating is also factored into the equation. If your hidden matchmaking rating is very high when you reach your advancement series, you may be promoted more than one division at a time. This is to ensure that players are always playing with others of the appropriate skill level, and to prevent a poor matchmaking experience by placing players in a division with others who hold a much lower hidden matchmaking rating.
Ga huilen danquote:Op woensdag 7 augustus 2013 16:45 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[ afbeelding ]
Mag je 3x raden wie ik was. Fizz was de 29k.
En iedereen maar gj fizz zeggen die de janitor van het team was met 2 pentas.
Op een gegeven moment 1v5 penta, komt fizz om de laaste 2 all dood door DOTS kills te stelen.
En ik krijg natuurlijk geen credit okal heb ik 70k damage.
Laatst ook met karthus, Ik de heletijd 1v5 en ik ging dood en het andere team had allemaal 10% hp ofzo, dus mijn team cleaned up. Ik geen assists geen kills maar wel gekke carry. Maar geen credits.
Misschien heb ik wel stiekem alle cho skinsquote:Op woensdag 7 augustus 2013 16:53 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Fok you, ik heb meer skins en derhalve meer skills.
Nee, jij verdient gewoon een nekschot.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 17:19 schreef kensei het volgende:
[..]
Honor van een bronzie hoef ik ook niet
Komt doordat je elo decay hebt gehad, dan kan je ook weer sneller stijgen. Komt omdat je mmr niet meezakt bij decay. Je speelt dus tegen veel te hoge tegenstanders tov je league en dan krijg je heul veel lpquote:Op woensdag 7 augustus 2013 17:22 schreef EpicKnife het volgende:
[..]
Ik ben dus gewoon TE goed voor silver 5![]()
Ik dacht dat je een aardige jongen was, maar dat ben je dus nietquote:Op woensdag 7 augustus 2013 17:24 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Nee, jij verdient gewoon een nekschot.
Ga lekker terug naar je pizza.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 17:30 schreef kensei het volgende:
[..]
Ik dacht dat je een aardige jongen was, maar dat ben je dus niet
Andersom.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 17:33 schreef dustbrain het volgende:
Was skillstorm niet die persoon waar uitgebreid tegen werd verteld geen ranked te doen voordat je meer ervaring hebt?
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 17:22 schreef EpicKnife het volgende:
[..]
Owww, verstandig. Maar 1000 wins is wel erg veelquote:Op woensdag 7 augustus 2013 17:34 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Andersom.Ik zei juist dat ik geen ranked wilde doen tot 1000 wins.
waarom dat nou weer?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 17:34 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Andersom.Ik zei juist dat ik geen ranked wilde doen tot 1000 wins.
Wellicht, maar stop eens even met trollen.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 17:39 schreef kensei het volgende:
Na 1000 wins komt skillstorm magisch uit bronze
Zullen we de strijdbijl begraven?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 17:40 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Wellicht, maar stop eens even met trollen.
Waar woon je dan?! Kom dan 1 tegen 1 vuist op vuist.quote:
Jij begint mij te quotenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 17:42 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Best, maar jij graaft het telkens weer op.
Vieze vuile smerige klootzak. Ik heb fucking veel honger. Nu ga ik 12 euro verneuken aan pizza. Jij bracht me op het idee.quote:
Ik ben elke keer weer geïntrigeerd door je UI. Wtf is hetquote:Op woensdag 7 augustus 2013 17:43 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
Waar woon je dan?! Kom dan 1 tegen 1 vuist op vuist.
Ik heb Dr oetker ristorante voor 1.50 in de ah bonusquote:Op woensdag 7 augustus 2013 17:48 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Vieze vuile smerige klootzak. Ik heb fucking veel honger. Nu ga ik 12 euro verneuken aan pizza. Jij bracht me op het idee.
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 17:51 schreef kensei het volgende:
[..]
Ik heb Dr oetker ristorante voor 1.50 in de ah bonus
#THUGLIFE#YOLO#SWAG
Graffiti van Berlusconi in een verlaten brug langs Lecco in Italië.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 17:48 schreef kensei het volgende:
[..]
Ik ben elke keer weer geïntrigeerd door je UI. Wtf is het
8/10 Goed verhaalquote:Op woensdag 7 augustus 2013 18:25 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
Graffiti van Berlusconi in een verlaten brug langs Lecco in Italië.
Bos ui.
Verhaal?quote:
Bot gamesquote:Op woensdag 7 augustus 2013 16:45 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[ afbeelding ]
Mag je 3x raden wie ik was. Fizz was de 29k.
En iedereen maar gj fizz zeggen die de janitor van het team was met 2 pentas.
Op een gegeven moment 1v5 penta, komt fizz om de laaste 2 all dood door DOTS kills te stelen.
En ik krijg natuurlijk geen credit okal heb ik 70k damage.
Laatst ook met karthus, Ik de heletijd 1v5 en ik ging dood en het andere team had allemaal 10% hp ofzo, dus mijn team cleaned up. Ik geen assists geen kills maar wel gekke carry. Maar geen credits.
Aramquote:
Zijn er mensen hier die dat niet zijn dan?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 17:22 schreef EpicKnife het volgende:
[..]
Ik denk dat Silver 5 dé slechtste divisie in LoL is. Dus die zjjn er inderdaad niet. / hopelijkquote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:19 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Zijn er mensen hier die dat niet zijn dan?
? Dat zou toch Bronze zijn?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:21 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
Ik denk dat Silver 5 dé slechtste divisie in LoL is. Dus die zjjn er inderdaad niet. / hopelijk
Ja, hier, 15 verloren, 5 gewonnen.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:30 schreef Spatieloos het volgende:
Maar even serieus, er zijn hier toch geen mensen die bronze zijn? Stop dan gewoon met ranked en ga oefenen ofzo.
Dan zie ik het door de vingers! Maar er zijn ook mensen die 100+ games ranked games hebben gedaan die daar zittenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:32 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Ja, hier, 15 verloren, 5 gewonnen.Maar ik doe nooit meer ranked.
Ik kan ook wel zeggen dat het door mijn teams kwam hoor, maar goed, dat is weer een excuus, hoewel het vaak wel zo was.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:33 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dan zie ik het door de vingers! Maar er zijn ook mensen die 100+ games ranked games hebben gedaan die daar zitten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan zou je waarschijnlijk wel noncarry champs spelen, je kan prima spelen, alleen kan je niet carryen en speel je waarschijnlijk te defensief. En ik speel tegenwoordig op een vriend zijn account, en die was Bronze 4 (nu bijna bronze 1 dankzij mijquote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:34 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Ik kan ook wel zeggen dat het door mijn teams kwam hoor, maar goed, dat is weer een excuus, hoewel het vaak wel zo was.
Ik heb een vriend die in gold 1 zit die ik ken in reallife en ik speel regelmatig met hem en volgens hem ben ik lang niet slecht.
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:37 schreef kensei het volgende:
Ik heb een vriend in challenger die zegt dat ik wel op diamond niveau speelAram heeft toch geen rankedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En hoe heet die vriend
Spatieboos
Als je in aram gematched wordt met alleen diamonds weet je wel hoe laat het is, hij heet Calsot btwquote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:37 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Aram heeft toch geen ranked
En hoe heet die vriend
Zou best kunnen, voel me ongemakkelijk als AD carry op sommige momenten idd omdat er zo veel druk op je staat.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:37 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dan zou je waarschijnlijk wel noncarry champs spelen, je kan prima spelen, alleen kan je niet carryen en speel je waarschijnlijk te defensief. En ik speel tegenwoordig op een vriend zijn account, en die was Bronze 4 (nu bijna bronze 1 dankzij mij) en ik heb ook al 3 keer verloren
Dus zo slecht zijn bronze mensen nou ook weer niet, als ik zelfs kan verliezen!!
Maar toch, bronze
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:40 schreef kensei het volgende:
[..]
Als je in aram gematched wordt met alleen diamonds weet je wel hoe laat het is, hij heet Calsot btw
Xerath midquote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:40 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Zou best kunnen, voel me ongemakkelijk als AD carry op sommige momenten idd omdat er zo veel druk op je staat.
Mid ben ik dan wel weer zelfverzekerd van, en ik kan alle roles wel prima doen ja.
Klopt, is goed hoor.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:42 schreef kensei het volgende:
[..]
Xerath mid![]()
Altijd dorans en zonder potions starten toen ze nog 475 waren
But whyquote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:43 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Klopt, is goed hoor.Maar Xerath speel ik al maanden niet meer.
Ik heb het puur over silver 5quote:
Er zijn een groot aantal silver in 5 die er niet horen en altijd met bronze gematched worden. Maar die kom je niet tegen als je in silver 5 zit met een normaal MMR. De meeste bronze spelers zijn nog steeds veel slechterquote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:49 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
Ik heb het puur over silver 5
Mensen in Bronze zijn slecht, maar hebben meestal wel een soort van idee van hoe het spel werkt.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:59 schreef kensei het volgende:
[..]
Er zijn een groot aantal silver in 5 die er niet horen en altijd met bronze gematched worden. Maar die kom je niet tegen als je in silver 5 zit met een normaal MMR. De meeste bronze spelers zijn nog steeds veel slechter
Genoeg mensen die aan het stijgen zijn en in s5 zitten.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:01 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
Mensen in Bronze zijn slecht, maar hebben meestal wel een soort van idee van hoe het spel werkt.
In Silver 5 hebben ze 0 clue , gewoon echt geen idee wat ze moeten doen. En hebben ze 3 rankeds gespeeld.
Ik zit nu in Silver 4 met een Silver 3 MMR.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:09 schreef kensei het volgende:
[..]
Genoeg mensen die aan het stijgen zijn en in s5 zitten.
De silvers die jij tegenkomt zijn slecht ja en hebben een verneukte MMR, omdat je zelf in bronze zit
Doe je goed, was je niet een paar weken terug nog bronze 3?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:21 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
Ik zit nu in Silver 4 met een Silver 3 MMR.
Helaas wat potjes verloren waardoor mn MMR niet is gestegen na silver 5. Sta nu op 84 lp
Ja, ben op een lekkere winning spree gegaan.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:58 schreef kensei het volgende:
[..]
Doe je goed, was je niet een paar weken terug nog bronze 3?
Is altijd al zo geweest?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:04 schreef Skillstorm het volgende:
Waarom hebben ze Sightstones generfd door ze maar 2 wards te laten plaatsen? Onzin weer...
EDIT: Oh, de Ruby Sightstone kan er wel weer 3.
neequote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:10 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Nope, die normale Sightstone kon je eerst ook 3 dacht ik.
Ik niet maar ik weet zeker dat het altijd zo is geweest.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:15 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Oh apart, was er van overtuigd.
Dan had je het foutquote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:15 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Oh apart, was er van overtuigd.
Yi OPquote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:31 schreef kensei het volgende:
[..]
Weet jij een goede TT of zal ik hem maken?
Cardboard 7.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:31 schreef kensei het volgende:
[..]
Weet jij een goede TT of zal ik hem maken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |