abonnement Unibet Coolblue
pi_136170263
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 14:23 schreef Lavenderr het volgende:
on topic?
Constant on topic roepen is net zo goed offtopic.

Begin iets interessants te posten en mensen zullen wel reageren. ;)
  Moderator vrijdag 31 januari 2014 @ 14:29:39 #103
249559 crew  Lavenderr
pi_136170494
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 14:22 schreef Lavenderr het volgende:
Maar goed. We zijn van de geeiste doodstraf voor de dader van de Bostonbom op andere straffen gekomen.

Gaan we weer on topic nu.
  dinsdag 4 februari 2014 @ 09:49:52 #104
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_136314513
quote:
11s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 14:20 schreef heywoodu het volgende:
Hoe gaat het eigenlijk met de slachtoffers?
zie hier voor naam en toestand slachtoffers.

voor wat verhalen over sommige slachtoffers
klik hier
hier
en hier

Het laatste slachtoffer verliet in december het ziekenhuis.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_136538072
Het is al lang duidelijk geweest voor mij en veel anderen dat die zogenaamde Cowboy Hat Hero van de Boston fake bombings is ‘n leugenaar en fraude.
Dit is ‘n fraaie nieuwe exposé van Betsy Lee McGee,die heeft al ‘n aantal zeer indrukwekkend,mooie samengebrachte filmpjes op haar naam.
Misschien ‘n beetje lang voor sommige,56mins, maar zeker wel de moeite waard.
Eerste 25mins zegt al genoeg eigenlijk.

Carlos Arredondo - Boston Hero or NWO FRAUD? .
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_136539018
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2014 08:58 schreef Tingo het volgende:
Het is al lang duidelijk geweest voor mij en veel anderen dat die zogenaamde Cowboy Hat Hero van de Boston fake bombings is ‘n leugenaar en fraude.
Dit is ‘n fraaie nieuwe exposé van Betsy Lee McGee,die heeft al ‘n aantal zeer indrukwekkend,mooie samengebrachte filmpjes op haar naam.
Misschien ‘n beetje lang voor sommige,56mins, maar zeker wel de moeite waard.
Eerste 25mins zegt al genoeg eigenlijk.

Carlos Arredondo - Boston Hero or NWO FRAUD? .
Heb je de post boven je ook gelezen Tingo?
  maandag 10 februari 2014 @ 10:12:16 #107
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_136539216
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2014 08:58 schreef Tingo het volgende:
Het is al lang duidelijk geweest voor mij en veel anderen dat die zogenaamde Cowboy Hat Hero van de Boston fake bombings is ‘n leugenaar en fraude.
Dit is ‘n fraaie nieuwe exposé van Betsy Lee McGee,die heeft al ‘n aantal zeer indrukwekkend,mooie samengebrachte filmpjes op haar naam.
Misschien ‘n beetje lang voor sommige,56mins, maar zeker wel de moeite waard.
Eerste 25mins zegt al genoeg eigenlijk.
INDERDAAD! ;)

Carlos Arredondo - Boston Hero or NWO FRAUD? .
't is america he, iemand die breed in beeld is en een ander helpt is gelijk een held, of is je dat nooit op gevallen in de VS. ik heb even een en ander van die docu gekeken, en het is gewoon een afbrander van een persoon die toevallig in de buurt was en iemand geholpen heeft, de media heeft m een grotere held gemaakt dan wat die was, en de andere partij is gewoon een onzinnige klopjacht gemaakt op deze man.

mja ik denk niet dat veel die hier rond struinen de ballen hadden om er uberhaupt heen te lopen maar eerder weg renden, ik heb er wel respect voor.

[ Bericht 3% gewijzigd door theguyver op 10-02-2014 10:47:09 ]
Er staat nog een vraag voor u open!!
  maandag 10 februari 2014 @ 10:35:26 #108
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_136539687
Dat gedrocht kun je toch met de beste wil ter wereld niet als een serieuze documentaire beschouwen?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_136543150
Ik kan met de beste wil van de wereld niet begrijpen dat een post met daarin de complete lijst van de slachtoffers gevolgd wordt door een post met het zoveelste slecht in elkaar gedraaide filmpje van een van de helpers bij deze ramp. Die daarbij ook nogeens volledig afgebrand wordt.

@Tingo: heb je die post gelezen of wil je niets weten van de slachtoffers?
pi_136544203
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2014 12:26 schreef Lavenderr het volgende:
@Tingo: heb je die post gelezen of wil je niets weten van de slachtoffers?
Ik had al genoeg gehoord over de 'slachtoffers' in de eerste paar weken....twas overal op elke TV kanal te wereld - twas zeker moeilijk om NIET over de 'slachtoffers' te horen,toch?
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  maandag 10 februari 2014 @ 13:02:07 #111
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_136544403
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2014 12:56 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ik had al genoeg gehoord over de 'slachtoffers' in de eerste paar weken....twas overal op elke TV kanal te wereld - twas zeker moeilijk om NIET over de 'slachtoffers' te horen,toch?
Ik beschouw het als een Nee ;)
Filmpjes zouden wat meer boeiender zijn als het iets beter gebracht word, zoals copycat hierboven al zegt het zit weer klungelig in mekaar ;) en verliest in de eerste minuut al alle volledige serieuze intentie.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_136544423
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2014 12:56 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ik had al genoeg gehoord over de 'slachtoffers' in de eerste paar weken....twas overal op elke TV kanal te wereld - twas zeker moeilijk om NIET over de 'slachtoffers' te horen,toch?
Maar jij ontkende ze toch? Dus was die lijst een goed bewijs voor je en denk je er nu dus vast anders over. Toch?
pi_136544622
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2014 13:02 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Maar jij ontkende ze toch? Dus was die lijst een goed bewijs voor je en denk je er nu dus vast anders over. Toch?
Ik heb die hele verhaal niet geloven vanaf het begin - waarom zou ik het nu geloven?
Of wil je gewoon 'n sarcastische,cynische opmerking van me, dan kan je lekker 'suitably outraged' van worden?
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_136544741
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2014 13:07 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ik heb die hele verhaal niet geloven vanaf het begin - waarom zou ik het nu geloven?
Of wil je gewoon 'n sarcastische,cynische opmerking van me, dan kan je lekker 'suitably outraged' van worden?
Nee, ik vraag je alleen om gewoon die lijst nu eens te lezen.
pi_136545895
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2014 13:10 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Nee, ik vraag je alleen om gewoon die lijst nu eens te lezen.
Voor mij is het helemaal duidelijk dat Cowboy Hat Hero is 'n leugenaar - 1 of 200 lijstjes gaat dat niet veranderen.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_136546028
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2014 13:46 schreef Tingo het volgende:

[..]

Voor mij is het helemaal duidelijk dat Cowboy Hat Hero is 'n leugenaar - 1 of 200 lijstjes gaat dat niet veranderen.
Die zaken staan toch los van elkaar :?
  maandag 10 februari 2014 @ 14:51:53 #117
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_136548446
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2014 13:46 schreef Tingo het volgende:

[..]

Voor mij is het helemaal duidelijk dat Cowboy Hat Hero is 'n leugenaar - 1 of 200 lijstjes gaat dat niet veranderen.
een leugenaar? heb je je eigen filmpje gezien? meen dat hij toch duidelijk in beeld was tijdens de gebeurtenis.
Waarom zou je liegen, er zijn tig foto's en beelden van wat hij deed die dag.

btw op het lijstje staat gewoon duidelijk wat het slachtoffer heeft/had meer niet.
Staat beetje los van deze mijnheer die gewoon iets deed wat vele hem niet snel zouden na doen.
Ook al deed hij niet zo bijzonder veel.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_136549033
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2014 13:07 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ik heb die hele verhaal niet geloven vanaf het begin - waarom zou ik het nu geloven?
Of wil je gewoon 'n sarcastische,cynische opmerking van me, dan kan je lekker 'suitably outraged' van worden?
Is dat een andere manier om te zeggen: vingers in de oren en LALALA?
pi_136553823
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2014 14:51 schreef theguyver het volgende:

[..]

een leugenaar? heb je je eigen filmpje gezien? meen dat hij toch duidelijk in beeld was tijdens de gebeurtenis.
Waarom zou je liegen, er zijn tig foto's en beelden van wat hij deed die dag.

btw op het lijstje staat gewoon duidelijk wat het slachtoffer heeft/had meer niet.
Staat beetje los van deze mijnheer die gewoon iets deed wat vele hem niet snel zouden na doen.
Ook al deed hij niet zo bijzonder veel.
Waar heb ik gezegd dat ie niet daar was?
De maker van de film maakt heel veel goede observaties, eenvoudig uitgelegde in simpel Engels,dat het gewoon niet mogelijk was dat Cowboy Hat man heeft gedaan wat hij zei hij heeft gedaan....hij had de tijd niet.

Heb JIJ de film gezien?
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_136553845
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2014 15:02 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Is dat een andere manier om te zeggen: vingers in de oren en LALALA?
Helemaal niet.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_136553943
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2014 16:50 schreef Tingo het volgende:

[..]

Helemaal niet.
De namen van de slachtoffers zijn kennelijk bekend. Controleerbaar feit, dus. Hoe kunnen het dan 'vicsims' ofzoiets zijn?
  maandag 10 februari 2014 @ 17:10:17 #122
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_136554996
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2014 16:50 schreef Tingo het volgende:

[..]

Waar heb ik gezegd dat ie niet daar was?
De maker van de film maakt heel veel goede observaties, eenvoudig uitgelegde in simpel Engels,dat het gewoon niet mogelijk was dat Cowboy Hat man heeft gedaan wat hij zei hij heeft gedaan....hij had de tijd niet.

Heb JIJ de film gezien?
Ja hoor, ik maak dus hier op uit dat je weer eens niet leest.
En de beelden spreken voor zich wat hij deed en wat hij zij komt aardig overeen, Plus hij was niet continu in beeld en de foto's en dergelijke zijn in klein tijds bestek van verschillende hoeken genomen.
hij werd al veroordeeld door een tig tal foto's in het begin, wie zegt dat die foto's niet in een paar seconden van elkaar zijn genomen, het zijn namelijk verschillende camera perspectieven, dat is het mooie van tegenwoordig, op alle telefoons zit wel een camera, en kiek hoeveel beeld materiaal er wel niet is van 1 persoon van verschillende mensen. zo hebben ze ook de dader(s) gepakt.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_136557798
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2014 17:10 schreef theguyver het volgende:

[..]

Ja hoor, ik maak dus hier op uit dat je weer eens niet leest.
En de beelden spreken voor zich wat hij deed en wat hij zij komt aardig overeen, Plus hij was niet continu in beeld en de foto's en dergelijke zijn in klein tijds bestek van verschillende hoeken genomen.
hij werd al veroordeeld door een tig tal foto's in het begin, wie zegt dat die foto's niet in een paar seconden van elkaar zijn genomen, het zijn namelijk verschillende camera perspectieven, dat is het mooie van tegenwoordig, op alle telefoons zit wel een camera, en kiek hoeveel beeld materiaal er wel niet is van 1 persoon van verschillende mensen. zo hebben ze ook de dader(s) gepakt.
Hij was zeker lekker bezig om te helpen met 'n rommel te maken van de hekje.
Maar helemaal geen fotos bij 'Jeff' ' aan 't helpen?.......behalve van de 'money-shot' in de rolstoel.
Het is gewoon onmogelijk dat die vent had de tijd om 'Jeff ' z'n leven te redden.
On-mo-ge-lijk.

Am really not even surprised any more that the people behind this kind of media nonsense get away with it time after time - you'll beleive any kind of bs they tell you.
Sad,very sad.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_136558334
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2014 18:18 schreef Tingo het volgende:

[..]

Hij was zeker lekker bezig om te helpen met 'n rommel te maken van de hekje.
Maar helemaal geen fotos bij 'Jeff' ' aan 't helpen?.......behalve van de 'money-shot' in de rolstoel.
Het is gewoon onmogelijk dat die vent had de tijd om 'Jeff ' z'n leven te redden.
On-mo-ge-lijk.

Am really not even surprised any more that the people behind this kind of media nonsense get away with it time after time - you'll beleive any kind of bs they tell you.
Sad,very sad.
Dat is het zeker.
Hoe kun je zo om de feiten heen blijven draaien. Lijst zeker nog niet gelezen ? Waarom eigenlijk niet?
  maandag 10 februari 2014 @ 18:39:54 #125
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_136558509
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2014 18:18 schreef Tingo het volgende:

[..]

Hij was zeker lekker bezig om te helpen met 'n rommel te maken van de hekje.
Maar helemaal geen fotos bij 'Jeff' ' aan 't helpen?.......behalve van de 'money-shot' in de rolstoel.
Het is gewoon onmogelijk dat die vent had de tijd om 'Jeff ' z'n leven te redden.
On-mo-ge-lijk.

Am really not even surprised any more that the people behind this kind of media nonsense get away with it time after time - you'll beleive any kind of bs they tell you.
Sad,very sad.
leuk zo'n siteatie schetsen van een paar foto's en filmpjes, het was toch nep waar maak je je druk over, niemand hier heeft die persoon maar held genoemd.
Ik geloof dat iedereen de beelden en foto's wel heeft gezien.
En net zoals veel gebeurtenissen blijft een iconische foto van een gebeurtenis hangen.
zoals the faling man bij het 9/11 gebeuren.
En in dit geval een man met een cowboy hoed die een zwaar gewond persoon naar een hulp post duwt.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_136558663
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2014 18:39 schreef theguyver het volgende:

[..]

leuk zo'n siteatie schetsen van een paar foto's en filmpjes, het was toch nep waar maak je je druk over, niemand hier heeft die persoon maar held genoemd.
Ik geloof dat iedereen de beelden en foto's wel heeft gezien.
En net zoals veel gebeurtenissen blijft een iconische foto van een gebeurtenis hangen.
zoals the faling man bij het 9/11 gebeuren.
En in dit geval een man met een cowboy hoed die een zwaar gewond persoon naar een hulp post duwt.
Precies dit. Gewoon iemand die niet blijft staan kijken maar meteen aanpakt en te hulp schiet.
  maandag 10 februari 2014 @ 18:47:20 #127
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_136558829
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2014 18:43 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Precies dit. Gewoon iemand die niet blijft staan kijken maar meteen aanpakt en te hulp schiet.
nou daar gaat het filmpje dus over, tingo en de personen in het filmpje vinden het belachelijk dat hij als held word afgeschilderd omdat op foto's en filmpjes te zien is dat hij een hekje omver drukt, en dat hij in een interview andere dingen heeft beweerd wat niet te zien is op foto's en film.
maar om daar nu een docu over te maken. met de meest rand debielige intro ooiit en dan ook nog serieus wil zijn come on...

DAT vind ik pas zielig.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_136559960
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2014 18:47 schreef theguyver het volgende:

[..]

nou daar gaat het filmpje dus over, tingo en de personen in het filmpje vinden het belachelijk dat hij als held word afgeschilderd omdat op foto's en filmpjes te zien is dat hij een hekje omver drukt, en dat hij in een interview andere dingen heeft beweerd wat niet te zien is op foto's en film.
maar om daar nu een docu over te maken. met de meest rand debielige intro ooiit en dan ook nog serieus wil zijn come on...

DAT vind ik pas zielig.
Very sad.
pi_136583760
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2014 18:39 schreef theguyver het volgende:

[..]

leuk zo'n siteatie schetsen van een paar foto's en filmpjes, het was toch nep waar maak je je druk over, niemand hier heeft die persoon maar held genoemd.
Oh dus volgens jou - is hij niet 'n held of wel?
Ik snap je niet precies.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_136583803
Ik snap heel goed dat getraumatiseerde mensen kunnen wel ‘n beetje raar gedragen af en toe….maar, dit vind ik echt bijzonder ‘raar’.
‘n hysterische uitbarsting/paniek aanval aangebracht door vuurwerken buiten t hotel raam.
Ok,misschien vind ze de knallen niet leuk maar waarom gaan ze dit gedrag zelf opnemen dan de beelden aan CNN geven ?
Of wie heeft t opgenomen en waarom?

Ik snap er geen reet van.

http://www.g391.ru/video.php?yt=oko43upHJCE

Wat nog erger is – het lijkt dat elke ‘slachtoffer/held’ van de fake bombing in Boston is ‘n beetje eng.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  dinsdag 11 februari 2014 @ 13:11:03 #131
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_136583936
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 13:04 schreef Tingo het volgende:

[..]

Oh dus volgens jou - is hij niet 'n held of wel?
Ik snap je niet precies.
Nee lees alle topics maar terug, niemand hier noemt hem een held, het is gewoon een persoon die de ballen heeft om te helpen, in jou en de makers van die docu word hij daarvoor neergesabeld.
Sorry maar dat gaat me gewoon te ver, ik heb gewoon respect voor iemand die gewoon wat doet in zo'n situatie en het slaat gewoon nergens op om hem daarvoor te gaan veroordelen!!!
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_136584051
quote:
8s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 13:11 schreef theguyver het volgende:

[..]

Nee lees alle topics maar terug, niemand hier noemt hem een held, het is gewoon een persoon die de ballen heeft om te helpen, in jou en de makers van die docu word hij daarvoor neergesabeld.
Sorry maar dat gaat me gewoon te ver, ik heb gewoon respect voor iemand die gewoon wat doet in zo'n situatie en het slaat gewoon nergens op om hem daarvoor te gaan veroordelen!!!
Oh I see(not)
Wat dan is 'n goede omschrijving van 'n 'held',volgens jou,meneer van Dalen?
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_136584068
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2014 18:43 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Precies dit. Gewoon iemand die niet blijft staan kijken maar meteen aanpakt en te hulp schiet.
Maar niet 'n held?
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_136584129
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 13:15 schreef Tingo het volgende:

[..]

Maar niet 'n held?
Een dapper hulpvaardig mens zou ik hem willen noemen.
  dinsdag 11 februari 2014 @ 13:19:03 #135
19194 Oversight
◢◤
  dinsdag 11 februari 2014 @ 13:22:06 #136
19194 Oversight
◢◤
pi_136584243


^O^
◢◤
pi_136584246
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 13:15 schreef Tingo het volgende:

[..]

Maar niet 'n held?
Hoe zou je 'held' eigenlijk willen definieren?
  dinsdag 11 februari 2014 @ 13:23:21 #138
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_136584298
quote:
De rode pijlen zijn weer terug. Hoe meer bewijs wil je hebben.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  dinsdag 11 februari 2014 @ 13:23:31 #139
19194 Oversight
◢◤
pi_136584302


^O^
◢◤
pi_136584312
quote:
Een foto met wat pijltjes... Wat voor betekenis moet ik eraan toekennen?
  dinsdag 11 februari 2014 @ 13:24:17 #141
19194 Oversight
◢◤
pi_136584329
quote:
6s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 13:23 schreef Copycat het volgende:

[..]

De rode pijlen zijn weer terug. Hoe meer bewijs wil je hebben.
}:| en blauwe strepen, dan is het dus echt.
◢◤
pi_136584380
quote:
Reflecties omdat er door een raam gefilmd is?
pi_136584386
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 13:18 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Een dapper hulpvaardig mens zou ik hem willen noemen.
En nu heb ik het honderd procent door dat het heeft helemaal geen nut om met jou en je sidekick verder in discussie te gaan.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_136584456
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 13:23 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Een foto met wat pijltjes... Wat voor betekenis moet ik eraan toekennen?
Geen.
pi_136584457
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 13:22 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Hoe zou je 'held' eigenlijk willen definieren?
Oh dear.
Wanhopig zeg.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_136584507
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 13:27 schreef Tingo het volgende:

[..]

Oh dear.
Wanhopig zeg.
:?
Beantwoord de vraag eens..
pi_136584607
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 13:25 schreef Tingo het volgende:

[..]

En nu heb ik het honderd procent door dat het heeft helemaal geen nut om met jou en je sidekick verder in discussie te gaan.
Waarom zit je hier eigenlijk nog? De enige bijdrage die jij consistent blijft leveren aan alle topics is hoe dom de mensen hier wel niet zijn en hoe futiel je de "discussies" met hen vindt. Met "discussies" tussen aanhalingstekens want jij ontwijkt de discussies altijd op het moment dat er moeilijke vragen gesteld worden.

Als je alleen maar mensen wilt hebben die hersenloos jaknikken bij elke maffe statement die jij maakt, waarom ga je dan niet naar een echt conspiracyforum? Daar zijn ze dol op mensen die niet durven na te denken en al die onzin over CGI voor waar aan nemen :)
Conscience do cost.
pi_136584629
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 13:25 schreef Tingo het volgende:

[..]

En nu heb ik het honderd procent door dat het heeft helemaal geen nut om met jou en je sidekick verder in discussie te gaan.
Je vraagt hoe ik deze man karakteriseer, ik geef daar antwoord op en omdat dat antwoord je niet aanstaat heeft het geen nut? Explain please.
  dinsdag 11 februari 2014 @ 13:42:10 #149
19194 Oversight
◢◤
pi_136584927
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 13:25 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Reflecties omdat er door een raam gefilmd is?
_O-
◢◤
  dinsdag 11 februari 2014 @ 13:44:03 #150
19194 Oversight
◢◤
pi_136585002
- weg -

[ Bericht 97% gewijzigd door Enneacanthus_Obesus op 11-02-2014 15:37:50 (persoonlijk en zonder agument) ]
◢◤
pi_136585028
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 13:42 schreef Oversight het volgende:

[..]

_O-
Kun je ook nog nog normaal discussieren?
  dinsdag 11 februari 2014 @ 13:51:54 #152
19194 Oversight
◢◤
pi_136585272
- weg -

[ Bericht 50% gewijzigd door Enneacanthus_Obesus op 11-02-2014 15:35:14 ]
◢◤
  dinsdag 11 februari 2014 @ 15:25:40 #153
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_136588556
- weg -

[ Bericht 99% gewijzigd door Enneacanthus_Obesus op 11-02-2014 15:34:00 ]
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
  dinsdag 11 februari 2014 @ 17:22:32 #154
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_136593162
Het is gewoon super makkelijk om een gebeurtenis in scene te zetten met duizenden mensen.
en als er van die duizenden mensen ook maar paar hulp bieden worden ze tot de grond toe afgebrand.
Ik vind dat gewoon misselijk.
Het zelfde als plaatjes te photoschoppen met rode pijlen om je gelijk te krijgen.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_136594373
Voor de geinterresseerd:
from 2.16.

Boston bomb ‘victim’ gets a new prosthetic leg…after 6 weeks.

Het is zo heel erg triest,sentimentele,emotionele dat ik wil ál m'n geld doneren.Maar tis ook zo ontzettend hartverwarmend hoe zij is zo gewend met die ding – tis bijna alsof zij heeft al eentje gehad voor jaren.

In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  dinsdag 11 februari 2014 @ 17:56:39 #156
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_136594398
Empathie. Jij mist het volledig.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_136594466
quote:
7s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 17:56 schreef Copycat het volgende:
Empathie. Jij mist het volledig.
Ik heb echte empathie voor echte slachtoffers.
Ga je ook makkelijk huilen als je 'n trieste film zien?
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  dinsdag 11 februari 2014 @ 18:01:25 #158
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_136594524
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 17:59 schreef Tingo het volgende:

Ik heb echte empathie voor echte slachtoffers.
Makkelijk gezegd. In jouw bozige ogen is elk slachtoffer fake.

Wat lijkt me het leven van een naargeestige Tingo toch afschuwelijk. Alles wantrouwen, alles negatief bezien. Sterkte.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_136594644
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 17:55 schreef Tingo het volgende:
Voor de geinterresseerd:
from 2.16.

Boston bomb ‘victim’ gets a new prosthetic leg…after 6 weeks.

Het is zo heel erg triest,sentimentele,emotionele dat ik wil ál m'n geld doneren.Maar tis ook zo ontzettend hartverwarmend hoe zij is zo gewend met die ding – tis bijna alsof zij heeft al eentje gehad voor jaren.

Je zou je diep moeten schamen.
pi_136594912
quote:
9s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 18:01 schreef Copycat het volgende:

[..]

Makkelijk gezegd. In jouw bozige ogen is elk slachtoffer fake.

Wat lijkt me het leven van een naargeestige Tingo toch afschuwelijk. Alles wantrouwen, alles negatief bezien. Sterkte.
Helemaal niet.

Waarom vind je het zo moeillijk te geloven dat er zijn (gelukkig heel weinig) mensen die doet dit soort dingen best vaak? Er zijn ook nep slachtoffers in 'everyday life' toch?
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  dinsdag 11 februari 2014 @ 18:16:40 #161
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_136594995
Je draait het om.
Waarom vind jij het zo moeilijk te geloven dat er mensen zijn die ergens bommen plaatsen en daarmee andere mensen vermoorden dan wel voor het leven beschadigen?

Elke gebeurtenis in de VS met meer dan een slachtoffer bezie jij als een false flag, onder de vlag van nwo. Maakt niet uit wie of wat: per definitie geloof je het niet. Elk bewijs doe je af als CGI of andere fantasienonsens.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_136595214
quote:
7s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 18:16 schreef Copycat het volgende:
Je draait het om.
Waarom vind jij het zo moeilijk te geloven dat er mensen zijn die ergens bommen plaatsen en daarmee andere mensen vermoorden dan wel voor het leven beschadigen?

Ik geloof wel goed dat er zijn mensen die bommen plaatsen,maar ik ga zeker dat niet zowiezo geloven als ik denk dat t verhaal klopt niet.
Ik wil heel graag bepaalde authoriteiten 100% vertrouwen maar dat is niet mogelijk.
Vind ik het ook jammer trouwens.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_136595621
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 18:22 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ik geloof wel goed dat er zijn mensen die bommen plaatsen,maar ik ga zeker dat niet zowiezo geloven als ik denk dat t verhaal klopt niet.
Ik wil heel graag bepaalde authoriteiten 100% vertrouwen maar dat is niet mogelijk.
Vind ik het ook jammer trouwens.
Gaat er een dag komen dat jij het verhaal , zoals je ze voorgeschoteld krijgt door de media, zal geloven? Ik betwijfel dat.
★★★
  dinsdag 11 februari 2014 @ 18:37:10 #164
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_136595675
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 18:13 schreef Tingo het volgende:

[..]

Helemaal niet.

Waarom vind je het zo moeillijk te geloven dat er zijn (gelukkig heel weinig) mensen die doet dit soort dingen best vaak? Er zijn ook nep slachtoffers in 'everyday life' toch?
Hoi tingo waarom kan iemand niet gewoon blij zijn.
Ik heb 10 jaar niet fatsoelijk kunnen lopen tot aan mijn laatste operatie de kans dat mijn been geamputeerd zou worden in het begin was verschrikkelijk groot, na het ongeluk.
En waarom loopt er altijd een verkouden persoon er door heen te praten alsof hij er bij was, jeez echt weer zo'n gast die we allemaal wel kennen die niks beters te doen hebben dan dit zielige gedoe..
Er staat nog een vraag voor u open!!
  dinsdag 11 februari 2014 @ 18:37:32 #165
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_136595688
Daarom. Jouw wantrouwende geest lijkt elke strohalm aan te grijpen om het officiële verhaal niet te geloven. Want officieel verhaal, dus dat kan niet anders dan nep zijn.

Ook al is elk motief afwezig. Dan wordt er een motief verzonnen en zodra dat motief door de feiten wordt ingehaald, wordt er weer een nieuw motief verzonnen. Of helemaal geen motief, maar doen 'ze' het puur omdat ze het kunnen. Ik vind dat echt bizar.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  dinsdag 11 februari 2014 @ 18:40:59 #166
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_136595827
trouwens ik wil nog steeds graag weten hoe je 1 plens bloed plus zo'n 25 amputaties en 150 gewonden op een plek krijgt alles in stage zet in 7 seconden.
7 seconden die de rook nodig had om op te trekken bij een live gebeurtenis en ook een open gebeurtenis waar iedereen heen kan.

EN NIEMAND van die duizenden mensen is iets op gevallen.. alleen computer nerds die 1 pixel verkeerd zien waardoor dit allemaal niet is gebeurt.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_136596189
quote:
7s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 18:35 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Gaat er een dag komen dat jij het verhaal , zoals je ze voorgeschoteld krijgt door de media, zal geloven? Ik betwijfel dat.
Sorry hoor,maar als ik zie foutjes in 'n verhaal dan wordt ik sceptisch over 't waarheid van dat verhaal, en ik ga verder zoeken.
Ik wil ook media-mensen vertrouwen (echte journos zijn ze toch niet meer) maar ze gaan ook mee met whatever hun bazen zeggen.Als sommige willen hun integriteit inleveren voor 'n carriere,baan,enz enz. moeten ze zelf weten natuurlijk.....dat geld voor vele professies toch? Wetenschap,politiek,justitie,politie,militaire.enz.
Ik zei niet dat ze zijn allemaal helemaal corrupt,het gaat om maar 'n kleine procentage die zijn pestkoppen misschien...ik weet 't niet - am still trying to figure out who is really pulling whatever strings.
Persoonlijk zal ik liever m'n 'dignity intact' houden.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_136596351
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 18:50 schreef Tingo het volgende:

Persoonlijk zal ik liever m'n 'dignity intact' houden.
_O-
Conscience do cost.
pi_136596671
quote:
7s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 18:37 schreef Copycat het volgende:
Daarom. Jouw wantrouwende geest lijkt elke strohalm aan te grijpen om het officiële verhaal niet te geloven. Want officieel verhaal, dus dat kan niet anders dan nep zijn.

Ook al is elk motief afwezig. Dan wordt er een motief verzonnen en zodra dat motief door de feiten wordt ingehaald, wordt er weer een nieuw motief verzonnen. Of helemaal geen motief, maar doen 'ze' het puur omdat ze het kunnen. Ik vind dat echt bizar.
Nee - niet waar,zoals ik al zei,ik wil graag alles vertrouwen.
En eigenlijk ben ik meestal blij/tevreden met m'n 'wantrouw'(?) en m'n cynicisme.

Re: motief,ik weet dat ook niet precies ...maar iemand ergens is inderdaad 'having big fun' met onze leventjes,ja.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  dinsdag 11 februari 2014 @ 19:05:49 #170
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_136596728
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 18:50 schreef Tingo het volgende:

[..]

Sorry hoor,maar als ik zie foutjes in 'n verhaal dan wordt ik sceptisch over 't waarheid van dat verhaal, en ik ga verder zoeken.
Ik wil ook media-mensen vertrouwen (echte journos zijn ze toch niet meer) maar ze gaan ook mee met whatever hun bazen zeggen.Als sommige willen hun integriteit inleveren voor 'n carriere,baan,enz enz. moeten ze zelf weten natuurlijk.....dat geld voor vele professies toch? Wetenschap,politiek,justitie,politie,militaire.enz.
Ik zei niet dat ze zijn allemaal helemaal corrupt,het gaat om maar 'n kleine procentage die zijn pestkoppen misschien...ik weet 't niet - am still trying to figure out who is really pulling whatever strings.
Persoonlijk zal ik liever m'n 'dignity intact' houden.
ga eens gewoon een keer voor de gein naar al die filmpjes en beelden kijken zonder dat er zo'n zolder kamer held door heen dramt over wat HIJ vind.
of ben je daar nu gewoon te stug voor?
Er staat nog een vraag voor u open!!
  dinsdag 11 februari 2014 @ 19:07:54 #171
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_136596796
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 19:04 schreef Tingo het volgende:

[..]

Nee - niet waar,zoals ik al zei,ik wil graag alles vertrouwen.
En eigenlijk ben ik meestal blij/tevreden met m'n 'wantrouw'(?) en m'n cynicisme.

Re: motief,ik weet dat ook niet precies ...maar iemand ergens is inderdaad 'having big fun' met onze leventjes,ja.
jou wantrouwen leid tot angst.
wij zien niet bang jij bent bang.
plus als er geen motivatie is, waarom dan in vredes naam.

ik zie het nut niet het enige dat conspiracy theorist alleen nog banger worden dan dat ze al waren.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  dinsdag 11 februari 2014 @ 19:08:52 #172
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_136596828
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 19:04 schreef Tingo het volgende:

...maar iemand ergens is inderdaad 'having big fun' met onze leventjes,ja.
I rest my case.
Het lijkt meer een manier om je eigen leven boeiender te maken. Alsof iemand zijn plezier moet halen aan jou te mindfucken.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_136596973
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 18:40 schreef theguyver het volgende:
trouwens ik wil nog steeds graag weten hoe je 1 plens bloed plus zo'n 25 amputaties en 150 gewonden op een plek krijgt alles in stage zet in 7 seconden.
7 seconden die de rook nodig had om op te trekken bij een live gebeurtenis en ook een open gebeurtenis waar iedereen heen kan.

EN NIEMAND van die duizenden mensen is iets op gevallen.. alleen computer nerds die 1 pixel verkeerd zien waardoor dit allemaal niet is gebeurt.
Oh ik dacht dat het TWEE plekken waren.
En ik dacht 12 amputees.
En ik dacht dat de rook had gehangen voor 13 seconden.
Open gebeurtenis? Alles was achter hekken en de hele omgeving was heel snel cordonned-off.
Veel spectators waren ook allang weg want 't was 't eind van de loop,
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_136597075
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 18:40 schreef theguyver het volgende:
EN NIEMAND van die duizenden mensen is iets op gevallen.. alleen computer nerds die 1 pixel verkeerd zien waardoor dit allemaal niet is gebeurt.
Wat denk je - dat als iemand zegt dat t allemaal in scene is gezet dat ie krijgt meteen topspot op alle TV kanalen? Zo werkt het niet, jammer genoeg-edit-

[ Bericht 2% gewijzigd door Lavenderr op 11-02-2014 19:40:29 ]
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_136597199
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 19:05 schreef theguyver het volgende:

[..]

ga eens gewoon een keer voor de gein naar al die filmpjes en beelden kijken zonder dat er zo'n zolder kamer held door heen dramt over wat HIJ vind.
of ben je daar nu gewoon te stug voor?
I really don't know why I even bother trying to discuss anything with you.
I've already been very patient.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_136597244
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 19:07 schreef theguyver het volgende:

[..]

jou wantrouwen leid tot angst.
wij zien niet bang jij bent bang.
plus als er geen motivatie is, waarom dan in vredes naam.

ik zie het nut niet het enige dat conspiracy theorist alleen nog banger worden dan dat ze al waren.
-edit, nokken nu-

[ Bericht 2% gewijzigd door Lavenderr op 11-02-2014 19:41:34 ]
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_136597338
quote:
7s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 19:08 schreef Copycat het volgende:

[..]

I rest my case.
Het lijkt meer een manier om je eigen leven boeiender te maken. Alsof iemand zijn plezier moet halen aan jou te mindfucken.
Oh geweldig! At last I know! I don't have to worry about anything anymore!
Thank You so much! I promise I will beleive everything stupid goddamn fucking thing that I ever see on the TV news.

:) ECHT.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  dinsdag 11 februari 2014 @ 19:29:27 #178
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_136597808
En daar gaat het boze koppie weer in overdrive.
Believe trouwens, niet beleive.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  woensdag 12 februari 2014 @ 00:12:30 #179
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_136612506
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 19:12 schreef Tingo het volgende:

[..]

Oh ik dacht dat het TWEE plekken waren. ja was het toch ook waar zeg ik dat het niet zo is ik had het over de voorste lokatie
En ik dacht 12 amputees. joh ik heb ze ff niet geteld + 13 seconden en dan zorgen vooor tig mensen met brandwonden andere wonden en amputee's en een paar doden neer leggen en een lading bloed ruiten in gooien en andere soorten schade veroorzaken. 12 zijn er wel veel te veel!
En ik dacht dat de rook had gehangen voor 13 seconden. ga ff tellen boeit ook niet het was maar een paar tellen, als jij dat kan in 13 seconden vind ik dat heel knap!!!
Open gebeurtenis? Alles was achter hekken en de hele omgeving was heel snel cordonned-off.EN NATUURLIJK STAAT ER EEN HEK!!!!!!!! anders loopt iedereen de hardlopers in de weg..
Veel spectators waren ook allang weg want 't was 't eind van de loop, het was een marathon 38.000 man was op de loop, en een beetje slim kees rent weg ja, al kwamen er maar een gering aantal terug om te helpen, dat is heel NORMAAL!
38.000 deelnemers en tussen de 70 en 100.000 bezoekers.
Misschien wel meer, ik kan even niet vinden hoeveel en weet je waarom niet het is gewoon een open event iedereen kan er naar toe kijken naar een marathon!!
Er staat nog een vraag voor u open!!
  woensdag 12 februari 2014 @ 09:47:40 #180
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_136616911
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 19:04 schreef Tingo het volgende:
Re: motief,ik weet dat ook niet precies ...maar iemand ergens is inderdaad 'having big fun' met onze leventjes,ja.
Je lijkt wel een gelovige. 'Ik weet niet waarom dit allemaal gebeurt, maar God wil het'.
Je geloof dat er eerst een enorme aanslag in scene is gezet, waarbij er zelfs nepslachtoffers zijn vervaardigd, maar het motief is onduidelijk. (Omdat ze Irak wilden aanvallen? Waarom dan geen bewijs vervaardigd dat het ze mogelijk zou maken om Irak aan te vallen?)

Daarna zijn er twee kleinere bloedbaden geweest: de bomaanslag in Boston en de schietpartij in Sandy Hook. Allemaal nep, natuurlijk, maar waarom nemen ze nu weer een loopje met ons? Willen ze de burgers ontwapenen? Willen ze Moslims in een kwaad daglicht stellen? De overheid wil kennelijk alles tegelijk, maar niets lukt ze.
Overheden willen ons leven niet zo maar overhoop halen omdat ze daar plezier aan beleven: ze doen dat met een welbepaald doel. Stalin, Hitler, Nixon, ze hadden allemaal een duidelijk streven.
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
pi_136617617
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 19:29 schreef Copycat het volgende:
En daar gaat het boze koppie weer in overdrive.
Believe trouwens, niet beleive.
Beetje boosheid in de goeie richting is positief denk ik.
Als onze voorvaders waren niet 'n beetje boos af en toe dan zullen wij het niet zo makkelijk hebben als nu.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_136617723
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 10:18 schreef Tingo het volgende:

[..]

Beetje boosheid in de goeie richting is positief denk ik.
Als onze voorvaders waren niet 'n beetje boos af en toe dan zullen wij het niet zo makkelijk hebben als nu.
Dat is toch heel wat anders dan overal een hoax of false flag in te zien? Tamelijk kromme vergelijking.
  woensdag 12 februari 2014 @ 10:24:48 #183
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_136617807
Hoe weten wij eigenlijk wat onze voorvaderen deden en dachten?
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
  woensdag 12 februari 2014 @ 10:31:07 #184
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_136617981
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 10:18 schreef Tingo het volgende:

Beetje boosheid in de goeie richting is positief denk ik.
Als onze voorvaders waren niet 'n beetje boos af en toe dan zullen wij het niet zo makkelijk hebben als nu.
En in welke opbouwende richting leidt jouw boosheid?
Echt veel verder dan wat ongefundeerd fulmineren op het internet kom je volgens mij niet.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  woensdag 12 februari 2014 @ 10:35:39 #185
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_136618082
quote:
10s.gif Op woensdag 12 februari 2014 10:31 schreef Copycat het volgende:

[..]

En in welke opbouwende richting leidt jouw boosheid?
Echt veel verder dan wat ongefundeerd fulmineren op het internet kom je volgens mij niet.
Het heeft toch geen zin, iedereen is dom en de overheid helpt je zo om zeep. Je ziet wel, precies de vastberadenheid van Martin Luther King, Jr. en de dokwerker.
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
  woensdag 12 februari 2014 @ 10:37:06 #186
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_136618139
Een martelaar in stilte.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  woensdag 12 februari 2014 @ 10:45:04 #187
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_136618381
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 10:18 schreef Tingo het volgende:

[..]

Beetje boosheid in de goeie richting is positief denk ik.
Als onze voorvaders waren niet 'n beetje boos af en toe dan zullen wij het niet zo makkelijk hebben als nu.
Nee hoor, want de geschiedenis klopt niet, vroeger was er veel meer vrijheid blijheid.
en bloempjes plukken de hele dag in vrede :)
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_136618568
quote:
9s.gif Op woensdag 12 februari 2014 10:37 schreef Copycat het volgende:
Een martelaar in stilte.
Nou in stilte...hij timmert als Luther zijn stellingen aan de FOK!muur :D
  woensdag 12 februari 2014 @ 11:20:42 #189
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_136619467
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_136621689
quote:
Dat was toch één van de conspiracypredikers, die bij een interview vreselijk uit zijn dak ging? Deze tekst zou dan authentiek zijn.. Lachen!
  woensdag 12 februari 2014 @ 12:38:58 #191
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_136621715
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 12:37 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

Dat was toch één van de conspiracypredikers, die bij een interview vreselijk uit zijn dak ging? Deze tekst zou dan authentiek zijn.. Lachen!
Ja, die schreeuwlelijk Alex Jones, volgens mij.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  woensdag 12 februari 2014 @ 12:41:59 #192
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_136621810
quote:
:D
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_136621908
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 19:29 schreef Copycat het volgende:
Believe trouwens, niet beleive.
Oh ja sorry - ik weet t niet zeker maar misschien heb ik heel milde vorm van dyslexia.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_136621939
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 00:12 schreef theguyver het volgende:

[..]

38.000 deelnemers en tussen de 70 en 100.000 bezoekers.
Misschien wel meer, ik kan even niet vinden hoeveel en weet je waarom niet het is gewoon een open event iedereen kan er naar toe kijken naar een marathon!!
Er is iets verkeerd gegaan met je vorige reactie....tis moeillijk te lezen.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  woensdag 12 februari 2014 @ 12:50:41 #195
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_136622065
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 12:46 schreef Tingo het volgende:

[..]

Er is iets verkeerd gegaan met je vorige reactie....tis moeillijk te lezen.
Nee hoor heb gewoon dik gemaakt, plus ben niet al wetend, wat ik wil weten is hoe je iets in scene kan zetten in een openbaar evenement waarbij iedereen in de buurt van de finischlijn kan staan of op een hoek van de straat waar iedereen gewoon bij kan en dusdanig in scene kan zetten zonder dat iemand die aanwezig is het opvalt!

maar alleen de experts op de computer?
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_136622084
quote:
7s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 19:08 schreef Copycat het volgende:

[..]

I rest my case.
Het lijkt meer een manier om je eigen leven boeiender te maken. Alsof iemand zijn plezier moet halen aan jou te mindfucken.
Het gaat om ons allemaal - die mindfuck.....beter bekend als psy-op.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_136622140
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 10:24 schreef TitusPullo het volgende:
Hoe weten wij eigenlijk wat onze voorvaderen deden en dachten?
Ik weet wel wat mijne waren bezig ermee.....van 'n paar generaties terug of zo bedoel ik.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_136622239
quote:
10s.gif Op woensdag 12 februari 2014 10:31 schreef Copycat het volgende:

[..]

En in welke opbouwende richting leidt jouw boosheid?
Echt veel verder dan wat ongefundeerd fulmineren op het internet kom je volgens mij niet.
Ik ben af en toe en 'n beetje positief boos geweest heel lang voor ik had ooit gehoord van media fakery.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  woensdag 12 februari 2014 @ 12:58:00 #199
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_136622278
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 12:51 schreef Tingo het volgende:

Het gaat om ons allemaal - die mindfuck.....beter bekend als psy-op.
Dat is jouw overtuiging.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  woensdag 12 februari 2014 @ 12:58:35 #200
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_136622295
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 12:56 schreef Tingo het volgende:

Ik ben af en toe en 'n beetje positief boos geweest heel lang voor ik had ooit gehoord van media fakery.
En wat/wie heb je daarmee concreet bereikt?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_136622324
quote:
14s.gif Op woensdag 12 februari 2014 12:38 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ja, die schreeuwlelijk Alex Jones, volgens mij.
Grappig dat die OCT gelovers hiero hebben meer gezien van Alex Jones dan ik.
Ben altijd van mening dat ie 'n lul is.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  woensdag 12 februari 2014 @ 13:00:33 #202
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_136622355
Zijn boze geschreeuw is nu niet bepaald moeilijk te herkennen.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')