Ik weet eigenlijk niet wat er gebeurt als je een week echt alleen maar droog brood en water neemt.. Ik kan dus ook niet met zekerheid zeggen of het echt marteling is.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 14:13 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Oh, ik vind het bestraffen van zulke kattenkwaad (want dat is het eigenlijk gewoon) sowieso krankzinnig hoor.
Het ging mij meer om het feit dat een week op water en brood geen marteling is in mijn ogen.
Ach kom nou toch, martelingquote:Op vrijdag 31 januari 2014 13:57 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Ik vind het net iets te ver gaan. Medelijden is geen juiste term, maar marteling vind ik ook niet nodig. Droog brood en alleen water is niet voldoende om in leven te bljven, mensen op die manier verzwakken vind ik daar wel onder vallen.
Buiten het feit dat het een politiek spelletje zou kunnen zijn. Is een leuke stemmentrekker. Dan heeft het niets met het doel te maken.
Er zijn mensen die de holocaust hebben overleefd .quote:Op vrijdag 31 januari 2014 14:15 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk niet wat er gebeurt als je een week echt alleen maar droog brood en water neemt.. Ik kan dus ook niet met zekerheid zeggen of het echt marteling is.
Misplaatst? Dus als de vlag van Nederland verbrand wordt op de Dam en de daders worden opgepakt en in de bak gezet vind je dat misplaatst nationalisme?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 14:04 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ah, misplaatst Nationalisme...
Ja, dan vind ik de straf volkomen krankzinnig.
1: Ja, ik vind niet dat je mensen moet gaan bestraffen om het in de fik steken van een vlag...quote:Op vrijdag 31 januari 2014 14:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Misplaatst? Dus als de vlag van Nederland verbrand wordt op de Dam en de daders worden opgepakt en in de bak gezet vind je dat misplaatst nationalisme?
Komt bij dat deze lui al in de bak zaten, dus geen lieve jongens.
Wat had jij dan voor straf willen geven? Nooit meer doen hoor jongensquote:Op vrijdag 31 januari 2014 14:12 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Dat de een meer kan hebben dan de ander is geen excuus voor wanpraktijken, en wat die man doet komt krankzinnig op me over.
Maar ja, dat is ook maar een persoonlijke mening.
Bovendien zullen ze het ongetwijfeld gedaan hebben om te provoceren. Nou, ze hebben hun zo vurig gewenste reactie gekregenquote:Op vrijdag 31 januari 2014 14:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Misplaatst? Dus als de vlag van Nederland verbrand wordt op de Dam en de daders worden opgepakt en in de bak gezet vind je dat misplaatst nationalisme?
Komt bij dat deze lui al in de bak zaten, dus geen lieve jongens.
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 14:18 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Bovendien zullen ze het ongetwijfeld gedaan hebben om te provoceren. Nou, ze hebben hun zo vurig gewenste reactie gekregen
Ja waarom anders? "Lalala ik verveel me dus ik ga iets doen waarvan ik al zeker weet dat er straf op staat haha maar misschien krijg ik geen straf"?quote:
Welnee,een week water en brood is nog nooit iemand van doodgegaan hoor.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 14:18 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Dat gaat aardig in de richting, ja..
Maar eigenlijk zijn we een beetje offtopic aan het raken
Het gaat mij meer om het feit dat jij het goed vind dat ze straf krijgen..quote:Op vrijdag 31 januari 2014 14:20 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja waarom anders? "Lalala ik verveel me dus ik ga iets doen waarvan ik al zeker weet dat er straf op staat haha maar misschien krijg ik geen straf"?
Natuurlijk was het om te provoceren en ja, dan moet je ook de consequenties aanvaarden.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 14:18 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Bovendien zullen ze het ongetwijfeld gedaan hebben om te provoceren. Nou, ze hebben hun zo vurig gewenste reactie gekregen
Ah, niet doodgaan = geen marteling?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 14:20 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Welnee,een week water en brood is nog nooit iemand van doodgegaan hoor.
Je chargeert.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 14:21 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ah, niet doodgaan = geen marteling?
De straf wordt bepaald door de rechter. Als de vrijheidsstraf op zich niet voldoende is, moet er harder worden gestraft, maar niet door een doorgedraaide politiefunctionaris, die allerlei draconische huisregels en straffen oplegt.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 14:18 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat had jij dan voor straf willen geven? Nooit meer doen hoor jongens
Ja. Je weet dat het niet mag, je weet dat er straffen op staan, je zit in het gevang en dus mogen de regels nog eens flink scherper gehandhaafd worden wat mij betreft. Als je het dan toch doet ben je gewoon dom als je verwacht geen straf te krijgen. Heel dom.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 14:20 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Het gaat mij meer om het feit dat jij het goed vind dat ze straf krijgen..
Nee, tijdens martelingen is het juist de bedoeling dat het slachtoffer niet doodgaat, of zo langzaam mogelijk.quote:
Ik zou weleens willen weten hoe schadelijk dat is..quote:Op vrijdag 31 januari 2014 14:20 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Welnee,een week water en brood is nog nooit iemand van doodgegaan hoor.
ja idd.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 14:22 schreef Lavenderr het volgende:
Maar goed. We zijn van de geeiste doodstraf voor de dader van de Bostonbom op andere straffen gekomen.
Gaan we weer on topic nu.
Ah, jij bent zo,n type die de "wet is wet" principe hanteert ?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 14:21 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja. Je weet dat het niet mag, je weet dat er straffen op staan, je zit in het gevang en dus mogen de regels nog eens flink scherper gehandhaafd worden wat mij betreft. Als je het dan toch doet ben je gewoon dom als je verwacht geen straf te krijgen. Heel dom.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |