ja dat is het voordeel van binnenzittenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 07:25 schreef dud0r het volgende:
[..]
Vind ik ook, maar helaas mag ik die beslissing niet maken.
[..]
Trekt zo te zien langs het oosten. Heb ik er gelukkig geen last van
Trainen doe ik nog steeds buitenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 07:40 schreef ophaling10 het volgende:
[..]
ja dat is het voordeel van binnenzitten
Nee al gedaan ;-)quote:
Nee, een kat heeft naast de kattenbak gekaktquote:Op woensdag 7 augustus 2013 08:30 schreef gridjuh het volgende:
[..]
Nee al gedaan ;-)
Nee erger voor mij dan dat. Zo erg dat ik de baas van de depothouder van de krant huilend heb opgebeld
Dat is goed klote! Hoop dat je het nog een beetje trekt tot je vakantie en dan een beetje bij kan komen.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 08:30 schreef gridjuh het volgende:
[..]
Nee al gedaan ;-)
Nee erger voor mij dan dat. Zo erg dat ik de baas van de depothouder van de krant huilend heb opgebeld
Moet je 'm eerder verschonenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 08:31 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nee, een kat heeft naast de kattenbak gekakt![]()
hmmm, mooi klote Gridjuh
Wat een stom beest dan!quote:
Alles is beter dan die hitte van de afgelopen dagen. Van mij mag het wel even regenen, de tuin heeft het hard nodig!quote:Op woensdag 7 augustus 2013 07:05 schreef ophaling10 het volgende:
dit ziet er ook weer hoopvol uit vandaag
[ afbeelding ]
Wat rot voor je Gridjuh! Sterkte en beterschap met de pees!quote:Op woensdag 7 augustus 2013 08:30 schreef gridjuh het volgende:
[..]
Nee al gedaan ;-)
Zelfs met die regen moet ik de planten bewateren.(Overdekt balkon, geen tuinquote:Op woensdag 7 augustus 2013 09:02 schreef KatrienDuck het volgende:
[..]
Alles is beter dan die hitte van de afgelopen dagen. Van mij mag het wel even regenen, de tuin heeft het hard nodig!
Lololololololquote:
hier ookquote:Op woensdag 7 augustus 2013 08:31 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nee, een kat heeft naast de kattenbak gekakt![]()
hmmm, mooi klote Gridjuh
Leven? Staat er in jouw contract niet dat je je privé leven moest opgeven bij het begin van je dienstverband?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 09:52 schreef Deezertje het volgende:
Gaat volgens mij ook niet echt hard regenen gelukkig.
Maar hier weer tussen 10 en 14 uur regen... maar 'gelukkig' kan je als postbezorger je eigen tijden indelen hé!!! Dat de meeste gewoon rond de middag klaar willen zijn en verder gaan met hun leven, daareven buiten gelaten
Was ook maar een grapje! Niet overal zo serieus op ingaan, chefquote:Op woensdag 7 augustus 2013 04:46 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nee, dan ga ik me niet meer mengen met het plebs.![]()
Natuurlijk blijf ik hier posten. Doe ik nu toch ook terwijl ik boven schaal 1 en 2 zit.
Lees jij geen pi'squote:Op woensdag 7 augustus 2013 10:04 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Was ook maar een grapje! Niet overal zo serieus op ingaan, chef
Wat is een pi? Een private investigator? Of 3.14159265359?quote:
Je weet toch niet de waarde van pi uit je hoofd hè?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 10:10 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Wat is een pi? Een private investigator? Of 3.14159265359?
Je zit langer op FOK! dan ik en ik moet je uitleggen wat een pi isquote:Op woensdag 7 augustus 2013 10:10 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Wat is een pi? Een private investigator? Of 3.14159265359?
Zou wel erg baas zijn.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 10:13 schreef Rafierafie het volgende:
[..]
Je weet toch niet de waarde van pi uit je hoofd hè?
Als ze dat tenminste wil... (ik zou dat niet willen!)quote:Op woensdag 7 augustus 2013 10:06 schreef dud0r het volgende:
[..]
Lees jij geen pi's
Update voor mij vroege post die mijn humeur verpestte:
We kunnen van die medewwerkster het contract wel omzetten naar postbezorger. Wat betekent dat ze kan blijven
Helaas niet meer in de voorbereiding, dat is wel jammer maar het is beter dan niks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |