ben je al zo oud dan?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:45 schreef gridjuh het volgende:
[..]
vroeger toen ik nog voor selektmail werkte mocht het tot 21.00 uur
Aan de rode en blauwe bakken.quote:
Geen zinquote:
Laat me eens een gok doen:quote:Heb daarnet mijn kranten "depot" baas gesproken....die moest zijn ei kwijt.....
Nu zit ik ermee....en ik ben beetje van slag....
Nee het was erger dan dat en meer privé...maar ik ga er vanuit dat t goed gaat...ik was erg van slag gisteren.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 00:13 schreef V__L_N het volgende:
[..]
Laat me eens een gok doen:
De krantenwereld (logistieke deel) is helemaal een drama. Die samenvoeging van de telegraaf en de persgroep hun transport bedrijf kost heel veel mensen hun baan. En wie mag blijven gaat er flink op achteruit. Zo iets vermoed ik?
Nee....het waterprobleem is tijdelijk verholpen, maar heb nu veel pijn aan mijn pees....nog 2 weken en dan mag ik van mijn overuren een weekje verlof opnemenquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 05:24 schreef dud0r het volgende:
Mogguh! Waarom word de css niet geladen op m'n telefoon. Dat is onhandig posten en lezen.
Bijna weekend 8)
Iedereen zin in het laatste dagje van de werkweek?
het mooiste is een app van ditquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 05:24 schreef dud0r het volgende:
Mogguh! Waarom word de css niet geladen op m'n telefoon. Dat is onhandig posten en lezen.
Bijna weekend 8)
Iedereen zin in het laatste dagje van de werkweek?
de digitalisering gaat allemaal erg snel de laatste tijdquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 00:13 schreef V__L_N het volgende:
[..]
Laat me eens een gok doen:
De krantenwereld (logistieke deel) is helemaal een drama. Die samenvoeging van de telegraaf en de persgroep hun transport bedrijf kost heel veel mensen hun baan. En wie mag blijven gaat er flink op achteruit. Zo iets vermoed ik?
Het zit niet mee de laatste weken bij jou. Hoop dat je pees een beetje bijtrekt in die weken rust.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 06:37 schreef gridjuh het volgende:
[..]
Nee....het waterprobleem is tijdelijk verholpen, maar heb nu veel pijn aan mijn pees....nog 2 weken en dan mag ik van mijn overuren een weekje verlof opnemen
Weinig. Paar wijken hebben een lokale glasvezelmailing maar verder gaat het hier allemaal prima en is het redelijk rustig. De eerste gingen om 09.00 de straat op.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 07:54 schreef ophaling10 het volgende:
@Dudor
wat is de hoeveelheid bij jullie vandaag ?
die 9 uur dat mag wel weer landelijk ingevoerd wordenquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 09:58 schreef dud0r het volgende:
[..]
Het zit niet mee de laatste weken bij jou. Hoop dat je pees een beetje bijtrekt in die weken rust.
[..]
Weinig. Paar wijken hebben een lokale glasvezelmailing maar verder gaat het hier allemaal prima en is het redelijk rustig. De eerste gingen om 09.00 de straat op.
Ik zou het niet erg vinden om nachtdiensten te gaan draaien als voorbereiding en dat alles om 9 uur op het depot staat.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 11:46 schreef ophaling10 het volgende:
[..]
die 9 uur dat mag wel weer landelijk ingevoerd worden
Denk dat het bedrijf daar ook vooral moeite mee zal hebben, zal wel een stuk duurder zijn, alle voorbereiders 's nachts laten werken.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 12:59 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik zou het niet erg vinden om nachtdiensten te gaan draaien als voorbereiding en dat alles om 9 uur op het depot staat.
Denk alleen dat er meerdere mensen zijn die daar wel problemen mee hebben.
Ik zou er persoonlijk weinig trek in hebben, zelfs al zou je er een toeslag voor krijgen. Ik begin nu om half 8 als ik moet voorbereiden (dus half 7 op) en dat vind ik al een crime. Het liefste ga ik tegen enen slapen en dan om 9 uur er weer uit. Nee, ik ben geen ochtendmens.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 12:59 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik zou het niet erg vinden om nachtdiensten te gaan draaien als voorbereiding en dat alles om 9 uur op het depot staat.
Denk alleen dat er meerdere mensen zijn die daar wel problemen mee hebben.
Hier was het rustig, zo rustig dat we zowaar de normtijden gehaald hebben! (In mijn geval is dat 3 grote wijken en 2 kleinere in krap 2,5 uur in elkaar draaien). Meestal lopen we minstens een uur uit....quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 16:21 schreef ophaling10 het volgende:
hier was het niet rustig ,niet echt een kerstloop maar meer dan een voorgesteld zomerdal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |