In Eindhoven was het maximum toen 35.5 graden:quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 14:12 schreef Cootz het volgende:
[..]
1. Rock Werchter ligt niet in Nederland
2. Het was geen 42 graden toen volgens de officiele metingen. (weerrecord belgie = 38,8)
Je meet je lichaamstemperatuur?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 14:14 schreef Aelse het volgende:
37.3 en stijgende inmiddels, de wind is geheel gaan liggen.
Nu je het zegt... die temperatuur komt idd ook wel eens voor op plekken waar de zon nooit schijnt.quote:
Die is van een uur terug. Of klopt er iets bij mij niet?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 14:16 schreef Infection het volgende:
[ afbeelding ]
De kaart wordt nu ook wel gevaarlijk donker.
Lucky Bastardquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 14:14 schreef Daywalk3r het volgende:
Vervelend fris in de airco op kantoor.
Ik zie toch echt 14:00 uur erbij staan.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 14:17 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Die is van een uur terug. Of klopt er iets bij mij niet?
In de zomer meestal wel idd. Dus het stijgen van de temperatuur kan nog wel even doorgaan.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 14:18 schreef Junglebeast het volgende:
De piek temperatuur is rond 6 uur toch?
Ik meet de temperatuur op 2 meter hoogte met een gekalibreerd pt-100 element dat in een louvrekast hangt. Dat geheel hangt sinds vanmorgen 10:30 al in de schaduw van het huis.quote:
Na een ctrl F5 hier ookquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 14:18 schreef Infection het volgende:
[..]
Ik zie toch echt 14:00 uur erbij staan.
Vooral als je vanmiddag naar huis gaat en het kantoor verlaat.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 14:14 schreef Daywalk3r het volgende:
Vervelend fris in de airco op kantoor.
Ik gok op: Bij lange lange lange na niet.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 14:19 schreef whosvegas het volgende:
Ben benieuwd of de 38.6 graden gehaald gaat worden
Volgens mij komt er nog iets van zwart en daarna zijn de kleuren op... Meen het ooit wel gezien te hebben, met wit op het kaartjequote:Op vrijdag 2 augustus 2013 14:16 schreef Infection het volgende:
[ afbeelding ]
De kaart wordt nu ook wel gevaarlijk donker.
Ja. Ik denk dat ik de airco uit laat in de auto en zodoende een beetje kan aclimatiseren.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 14:20 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Vooral als je vanmiddag naar huis gaat en het kantoor verlaat.
een warme deken slaat in je gezicht....
Meestal is het zo tegen 5 uur het warmst toch?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 14:22 schreef Infection het volgende:
Overigens werd er gezegd dat het record alleen gehaald kan worden als er geen bewolking onstaat en de heetste lucht pas in de tweede helft van de middag komt, daar lijkt het tot nu toe wel op.
Tussen 3 en 5 dacht ik zo ja.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 14:22 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Meestal is het zo tegen 5 uur het warmst toch?
Gisteren lag hier werd het maximum rond 16h UTC bereikt, een uurtje later nog dus, om zes uur lokale tijd.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 14:22 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Meestal is het zo tegen 5 uur het warmst toch?
Hier (omg. R'dam) is de zon nu weg en trekt het aardig dicht qua bewolkingquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 14:22 schreef Infection het volgende:
Overigens werd er gezegd dat het record alleen gehaald kan worden als er geen bewolking onstaat en de heetste lucht pas in de tweede helft van de middag komt, daar lijkt het tot nu toe wel op.
38,6C Warnsveld, 23 augustus 1944quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 14:25 schreef Cootz het volgende:
Wat is eigenlijk het record van deze eeuw? 36,9 Arcen 19 juli 2006 ofzo?
Mijn temperatuur loopt alleen maar terug sinds ik de sensor op 2 meter hoogte in de schaduw heb gehangen nu.quote:
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 14:32 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Mijn temperatuur loopt alleen maar terug sinds ik de sensor op 2 meter hoogte in de schaduw heb gehangen nu.
onder de 30 graden.
Is je buurman de tuin aant sproeien?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 14:38 schreef admiraal_anaal het volgende:
Geen wolkje aan de lucht meer ( was bewolkt maar is opengetrokken) en nu ineens regen hier in de straat. Een buitje van 10 seconde
Rare gewaarwording, geen wolk, volop zon en toch regen
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 14:39 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Is je buurman de tuin aant sproeien?
De kat?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 14:39 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Woon in appartementencomplex dus geen tuintjesquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 14:39 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Scheelt een hoop onderhoud.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 14:41 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Woon in appartementencomplex dus geen tuintjes
Waar zie je dat? Of is dat de thermometer op je balkon?quote:
Warmtedruppels.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 14:38 schreef admiraal_anaal het volgende:
Geen wolkje aan de lucht meer ( was bewolkt maar is opengetrokken) en nu ineens regen hier in de straat. Een buitje van 10 seconde
Rare gewaarwording, geen wolk, volop zon en toch regen
Ik ben eerst aan de beurtquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 14:48 schreef Nonneke het volgende:
schiet dat onweer al een beetje op ? doe maar zoals afgelopen zaterdag graag
Alle buien moeten nog ontstaan. Kun je nog niks over zeggen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 14:53 schreef kiwiko het volgende:
Volgens buienradar wordt hethelemaal niks
Plus het meeste komt pas in de avond/nacht.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 14:56 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Alle buien moeten nog ontstaan. Kun je nog niks over zeggen.
Op de Noordzee onweert het nuquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 15:02 schreef computergirl het volgende:
Wel al miniwolkjes gesignaleerd in de hoofdstad.
Minirokjes ook al ^_^quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 15:02 schreef computergirl het volgende:
Wel al miniwolkjes gesignaleerd in de hoofdstad.
Klopt, in 2006 waren de kleuren op boven de 36 graden.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 14:21 schreef Cootz het volgende:
[..]
Volgens mij komt er nog iets van zwart en daarna zijn de kleuren op... Meen het ooit wel gezien te hebben, met wit op het kaartje
Ik kreeg vandaag toevallig een brief dat er bij ons voor een natuurijsbaan komt van 400 meter in de Uiterwaarden.quote:
Zo voelt het ook want het is hier in no-time 5 graden koeler gewordenquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 15:18 schreef Ajaxfan het volgende:
Lijkt net een invasie vanaf zee als je die pijlverdeling zo ziet.
De opperbevelhebber slaapt, maar er zal wel niet veel gebeuren.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 15:18 schreef Ajaxfan het volgende:
Lijkt net een invasie vanaf zee als je die pijlverdeling zo ziet.
Als ze het dak dicht doen word het een broeikasquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 15:21 schreef Ajaxfan het volgende:
Ik hoop dat het onweer ruim na 10 uur Amsterdam bereikt. Anders zit ik 2 uur lang in sauna 'De Arena'.
Dat was zaterdag al zo toen ik er ook was. Je ging bijna van je stokkie door de hitte en benauwdheid.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 15:22 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Als ze het dak dicht doen word het een broeikas
Je petje nat maken met water, scheelt 5 gradenquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 15:23 schreef Ajaxfan het volgende:
[..]
Dat was zaterdag al zo toen ik er ook was. Je ging bijna van je stokkie door de hitte en benauwdheid.
Ja, moeten ze een keer extra maaien.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 15:25 schreef Coelho het volgende:
Waarom moet het dak dan dicht? Zijn ze bang dat het gras gaat groeien als het nat regent?
In Dubai drinken ze hete en mierzoete pepermunt thee, om af te koelen . het schijnt te werken, anders deden ze dat niet.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 15:26 schreef gebrokenglas het volgende:
Gewoon aan de tomatensoep hier.
Mijn oma zei altijd "warmte moet je met warmte bestrijden".
Die van ons had een zwarte vacht, die wist met dit soort weer niet meer waar hij het zoeken moest.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 15:14 schreef tralalala het volgende:
En de hond gaat hier gewoon lekker in de zon liggen.
Absoluut waar.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 15:26 schreef gebrokenglas het volgende:
Houtkachel aan alles.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 15:26 schreef gebrokenglas het volgende:
Je lichaam zegt: Ik voel warmte binnenkomen, gauw kouspul aanmaken en dan koel je af. Zoietsquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 15:26 schreef gebrokenglas het volgende:
quote:
Ik kom net uit een warme douchequote:Op vrijdag 2 augustus 2013 15:26 schreef gebrokenglas het volgende:
ff het water in, 10 minuten tot aan je nek onder water en je bent weer lekker afgekoeld.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 15:40 schreef INViCTuS het volgende:
Pfoe, de hele dag al een festival aan het opbouwen op het strand. Ben er net mee gekapt want trek echt even geen zon meer...:P
Is ook het beste. Gaat je lichaam ook geen warmte vasthouden.quote:
Bij onweer met bliksem zou er kans zijn op gevaar voor toeschouwers en spelers / trainers. Ik weet niet hoe ze dat exact voor zich zien met de enorme partij grote gebouwen met bliksemafleider in de buurt.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 15:25 schreef Coelho het volgende:
Waarom moet het dak dan dicht? Zijn ze bang dat het gras gaat groeien als het nat regent?
Is een Vantage pro weerstation in een dorp bij Roermond, zelfs zonder tuineffectquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 14:42 schreef Arcee het volgende:
[..]
Waar zie je dat? Of is dat de thermometer op je balkon?
Heerlijk, het is hier ook helemaal dichtgetrokken en het waait flink door in Noordwijk.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 15:51 schreef Tourniquet het volgende:
Aan de kust is het behoorlijk afgekoeld, Hoek van Holland nu 23 graden.
[ afbeelding ]
Ligt eraan waar je zit natuurlijk.quote:
Volgens het knmi kaartje daalt het overal iets.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 16:03 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ligt eraan waar je zit natuurlijk.
In Limburg en Brabant is de 36 inmiddels gehaald.
Aantal keer gedaanquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 15:41 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
ff het water in, 10 minuten tot aan je nek onder water en je bent weer lekker afgekoeld.
Denk inderdaad dat de max ongeveer wel gehaald is. Misschien nog een enkele 1/10e erbij maar dan houdt het wel op. Mag ook wel, het is niet te harden buiten.quote:
Dat is zooooo 100% andersquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 16:16 schreef Snowsquall het volgende:
Wat een grafweer zeg![]()
![]()
Je zult maar geld betalen om naar een land te gaan waar het zo heet is.......dan spoor je echt niet
Als ik buienradar mag geloven gaat het hier over een kwartiertje ook regenenquote:
Dat is al een paar uur zo.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 16:29 schreef Rijssi het volgende:
Wat een temperatuurverschillen tussen west en oost nu. 23 en 36
Een wind van zee?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 17:02 schreef Gwywen het volgende:
Wat raar dat het in het westen ineens zo afkoelt, op de recentste temp kaart zelfs nog maar 20 graden in Den Helder. Daar kunnen die paar dunne wolkjes toch niet verantwoordelijk voor zijn?
Bij ons (Duitsland) nog altijd dik 35 graden momenteel.
Ja, zou kunnen, geen idee. Bij ons komt de wind pal uit het zuiden, elders mss uit meer westelijke richtingen? Dan nog vind ik een daling van 15 graden in een paar uur tijd nogal fors.quote:
Echt niet te harden buiten..quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 16:52 schreef avw1982 het volgende:
[ afbeelding ]
Het blijft nog stijgen in het oosten. 36,5 nu.
In de schaduw is het prima te harden.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 17:06 schreef Logician het volgende:
[..]
Echt niet te harden buiten..
*neemt nog een slokje thee*
Lekker tussen de algenquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 17:07 schreef whosvegas het volgende:
Ga maar eens een duik nemen (plas hier in de buurt)
Vandaag ook 36.9 aangetikt in Arcen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 14:25 schreef Cootz het volgende:
Wat is eigenlijk het record van deze eeuw? 36,9 Arcen 19 juli 2006 ofzo?
Zwemmen/duiken is voor vissenquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 17:07 schreef whosvegas het volgende:
Ga maar eens een duik nemen (plas hier in de buurt)
Ik ben consequent aan de lauwe groene thee en zo dadelijk een soepje, hopelijk helpt dat ietsquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 17:07 schreef Gwywen het volgende:
[..]
In de schaduw is het prima te harden.![]()
Ik heb vandaag al drie ijsjes op. Dat mocht, want temperatuur begon met een 3 (zulke dingen moet je nauwkeurig vastleggen als je kinderen hebt, anders blijven ze zeuren).
Hier in de buurt van Spijkenisse zijn er gewoon flinke wolken partijen die over drijvenquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 17:02 schreef Gwywen het volgende:
Wat raar dat het in het westen ineens zo afkoelt, op de recentste temp kaart zelfs nog maar 20 graden in het noordwesten. Daar kunnen die paar dunne wolkjes toch niet verantwoordelijk voor zijn?
Bij ons (Duitsland) nog altijd dik 35 graden momenteel.
Op de satellietbeelden zien ze eruit als dunne wolkjes, maar ik geloof jou als je zegt dat het flinke wolkenpartijen zijn.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 17:13 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
Hier in de buurt van Spijkenisse zijn er gewoon flinke wolken partijen die over drijvenMisschien komt daar die immense afkoeling vandaan.
Eén seconde, ik upload nu fotoquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 17:15 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Op de satellietbeelden zien ze eruit als dunne wolkjes, maar ik geloof jou als je zegt dat het flinke wolkenpartijen zijn.
Iets oostelijker is het maximum nu ook bereikt, het was heel even 37.4 graden, maar nu stabiliseert de temperatuur zich rond 37 graden.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 17:11 schreef Arcee het volgende:
36.5 nu in Arcen. Hoogtepunt lijkt wel bereikt.
10 minuten later toch weer 36.8.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 17:11 schreef Arcee het volgende:
36.5 nu in Arcen. Hoogtepunt lijkt wel bereikt.
Tel er maar rustig tien bij opquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 17:22 schreef Logician het volgende:
Volgens nu.nl is het in Enschede nu 27graden
Eerder was 36.9 al gehaald.quote:
37 is zelfs gehaald in Arce (volgens L1)quote:
Volgens http://www.weerplaza.nl/actueel/extremen 36.9quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 17:31 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
37 is zelfs gehaald in Arce (volgens L1)
quote:KNMI sluit weerstation Arcen
Het weerstation Arcen verdwijnt. Het KNMI sluit het station op camping Klein Vink aan het eind van het jaar.
Volgens het KNMI is de omgeving rond het weerstation de afgelopen jaren sterk veranderd, waardoor de metingen niet meer betrouwbaar zijn. Zo zijn rond het meetpunt bungalows gebouwd.
Daarnaast moet het KNMI bezuinigen. De gemeente Venlo heeft eerder besloten niet bij te dragen aan een nieuw weerstation. Arcen is regelmatig het warmste plekje van Nederland.
Limburg kent ook meetstations in Beek en Haler.
Was te verwachten...quote:
Die lijnen blijven me altijd fascineren, normaal zijn ze heel dik en nu opeens heel dun. Sowieso hoe kunnen ze weten hoe warm het bv in zuid-oost Friesland is? Daar is echt zo'n gat zonder meetstations.quote:
Het tropische zuidenquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 17:41 schreef Van_Poppel het volgende:
Ik stapte vanmiddag in Heerenveen in de auto...daar was het bloedheet. Kom ik 20 minuten later in Leeuwarden aan, staat er een lekker fris windje en is het 25 graden.
Dan pleure ze het maar neer op de hei bij het zweefvliegveld.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 17:46 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Nog wel. Meetstation Arcen wordt begin volgend jaar opgeheven.
Oost-Brabant en Noord-Limburg 37+quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 17:34 schreef Arcee het volgende:
[..]
Volgens http://www.weerplaza.nl/actueel/extremen 36.9
Deze baas weet.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 18:23 schreef Adelante het volgende:
Prima dagje zo. Strak blauw en lekker warm, laat nog maar even duren dit.
Komende nachtquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 18:33 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Gaat het in Limburg ook nog regenen vandaag?
Ditquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 18:23 schreef Adelante het volgende:
Prima dagje zo. Strak blauw en lekker warm, laat nog maar even duren dit.
Heel makkelijk...quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 18:49 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Hoe kan je winterweer nou verkiezen boven dit!![]()
Het is donker.. koud, guur. Niemand is buiten, je wilt zo snel mogelijk van A naar B, mensen zijn chagrijnig.. nee ik snap het niet. Écht niet.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 18:56 schreef DemonRage het volgende:
[..]
In de winter is al het vrouwelijk schoon ingepakt in een dikke laag kleding.
Cadeautjes zijn altijd goed ingepaktquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 18:56 schreef DemonRage het volgende:
[..]
In de winter is al het vrouwelijk schoon ingepakt onder een dikke laag kleding.
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 19:17 schreef marcel-o het volgende:
de bui is voorbij gewaaid over zee
of wordt k vannacht gewekt?
Die 24 uurs-verwachting is niet te vertrouwen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 19:19 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]![]()
http://buienradar.nl/verwachting-24-uur/neerslag
Jep. Zelfde hier.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 19:22 schreef Logician het volgende:
Oh nee, geef mij maar lente of herfst.
De zomer vind ik alleen leuk voor onweer
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 19:45 schreef Luigi het volgende:
Wat heeft iedereen toch met die kutstranden? Paupernesten met aso tokkie volk zijn dat.
Met dit weer bedoelde ik dusquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 19:47 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Niet generaliseren, ik ben alleen maar op het strand te vinden als er een goede storm gaat ontstaan.
Dat begreep ikquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 19:49 schreef Luigi het volgende:
[..]
Met dit weer bedoelde ik dus. Strand in de herfst is
. Vliegeren!
energie? 't is wel mooi, dit weer, maar ik krijg er niet een gigantische werkboost van.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 19:59 schreef uniekhoorn het volgende:
Dit weer is perfect, laat het maar eens zomer zijn
Energie krijg je ervan
Waar jij woont misschien ja, hier niet.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 19:45 schreef Luigi het volgende:
Wat heeft iedereen toch met die kutstranden? Paupernesten met aso tokkie volk zijn dat.
En zand (:r) tot onder je voorhuid.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 19:58 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat begreep ik
Maar gun de mensen die graag met dit weer op het strand naar te dikke kinderen, en mannen met bierfusten of vrouwen met spekrollen kijken gewoon hun kortstondige plezier
Wie hou je hier voor de gekquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 19:59 schreef uniekhoorn het volgende:
Dit weer is perfect, laat het maar eens zomer zijn
Energie krijg je ervan
Ga maar vast buiten staan in het open veld met een paraplu met ijzeren punt, Paultje.quote:
Haha, moet je naar de goeie strandafslag gaanquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 19:58 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat begreep ik
Maar gun de mensen die graag met dit weer op het strand naar te dikke kinderen, en mannen met bierfusten of vrouwen met spekrollen kijken gewoon hun kortstondige plezier
Ouchquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 20:16 schreef Luigi het volgende:
Kutjeijsbeer is er ook weer hoor. Soms hoor je wel eens dat mensen bezwijken onder de hitte. Maar helaas!
Zegt meneer die 24 graden al extreem vindtquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 20:16 schreef Luigi het volgende:
Kutjeijsbeer is er ook weer hoor. Soms hoor je wel eens dat mensen bezwijken onder de hitte. Maar helaas!
Buiten!!!!.... Maar de hitte die in de muren zit opgeslagenquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 20:03 schreef Ambrosius het volgende:
Timofeeff deze keer maar met één opmerking, dat het morgen aangenamer is.
rond een uur of 3,4quote:
Shhttt, had dat nou niet gezegd.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 20:26 schreef marcel-o het volgende:
[..]
rond een uur of 3,4
als je diep ligt te slapen en wordt je bruut gewekt![]()
ff met de tuinslang op de buitenmuur sproeien , kan ook verkoelend helpen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 20:24 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Buiten!!!!.... Maar de hitte die in de muren zit opgeslagen
Is niet 1, 2, 3, weg.
werkt dat echt hoor het vaker maar voor mijn gevoel beetje broodje aap verhaal...quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 20:40 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
ff met de tuinslang op de buitenmuur sproeien , kan ook verkoelend helpen.
In een flatquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 20:40 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
ff met de tuinslang op de buitenmuur sproeien , kan ook verkoelend helpen.
2 seconden en het is weer zoals het wasquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 20:43 schreef Klonk het volgende:
[..]
werkt dat echt hoor het vaker maar voor mijn gevoel beetje broodje aap verhaal...
Sorry.quote:
Zomer hatenquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 19:19 schreef DemonRage het volgende:
En straks in de winter zegt iedereen: Winter
Het is altijd wat.
Kom op , een beetje vertrouwen in de Weergoden.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:03 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Het knalt weer bij Bordeaux, maar ben bang dat dat ten ZO van Nederland voorbij komt.
Zit het daar niet veel te westelijk voor?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:03 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Het knalt weer bij Bordeaux, maar ben bang dat dat ten ZO van Nederland voorbij komt.
Van mij mag het komen hoor...quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:03 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Het haalt het zuiden van Luxemburg nog niet eensquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:03 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Omdat het net in een koel "gat" zit...quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:27 schreef DemonRage het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand een idee waarom het in het normaal ook zo warme Ell (Weert) bijna 4 graden koeler is dan er omheen?
Het zou kunnen dat er in de buurt van het meetstation gewassen besproeid worden of iets dergelijks. Anders heb ik er ook geen verklaring voor.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:27 schreef DemonRage het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand een idee waarom het in het normaal ook zo warme Ell (Weert) bijna 4 graden koeler is dan er omheen?
?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:17 schreef Resistor het volgende:
Ik schaam mij zelfs een beetje dat ik het koud heb gehad vandaag
Gistermiddag vertrokken voor een nachtsessie vissen aan het strand (was meer 'nachtelijk naar de hengel turen', niet veel gevangen)
Was een mooie heldere nacht, veel vallende sterren gezien. Volgens http://www.cynosura.nl/?p=10814 zouden dat de Delta Aquariden en de Perseïden geweest moeten zijn.
Nauwelijks geslapen, want om 5:00 zat ik alweer op een boot in Neeltje Jans, voor een lekkere dag op de Noordzee. Klam en koud, was wel een goede samenvatting van de ochtendRest van de dag was het 'fris maar lekker'
(en goed gevangen, weer voor 6 dagen vis, met 2 man)
Kan zeker....quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:55 schreef Greys het volgende:
Kan ik de tuinbankkussens buiten laten liggen vannacht?
't is hier binnen net zo warm als buiten: 27 graden. En geen zuchtje wind.quote:
Je hebt Godverdomme gelijk.quote:
Lief dagboek, wat doen al die klagende Nederlanders hierquote:
Zat ik me net ook af te vragen want ik moet er 22 binnenjanken dus eh, liever niet.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:55 schreef Greys het volgende:
Kan ik de tuinbankkussens buiten laten liggen vannacht?
Bij strenge vorst is het daar ook altijd het koudst.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:27 schreef DemonRage het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 22:06 schreef YogaLove het volgende:
Temperatuur in huis de hele dag 23/24 graden geweest.
Een half uur geleden begon het een beetje te waaien, dus alle ramen/deuren opengezet.
Nu is het 25 graden binnen.x1000
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 22:06 schreef YogaLove het volgende:
Temperatuur in huis de hele dag 23/24 graden geweest.
Een half uur geleden begon het een beetje te waaien, dus alle ramen/deuren opengezet.
Nu is het 25 graden binnen.x1000
Daar heb je een puntquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 22:19 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Bij strenge vorst is het daar ook altijd het koudst.
Denk inderdaad dat het richting Dld trekt.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 22:21 schreef zoem het volgende:
Reinier heeft het over een right mover wat betreft de mogelijke supercell, maar dat is ter hoogte van Bordeaux.
En mijn kant op komtquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 22:21 schreef zoem het volgende:
Reinier heeft het over een right mover wat betreft de mogelijke supercell, maar dat is ter hoogte van Bordeaux.
Top, lekker genietenquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 22:17 schreef zlotka het volgende:
[..]
Hey Pino hoe is je vakantie?
Laat hier ook maar lekker wat afkoeling komen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |