In Eindhoven was het maximum toen 35.5 graden:quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 14:12 schreef Cootz het volgende:
[..]
1. Rock Werchter ligt niet in Nederland
2. Het was geen 42 graden toen volgens de officiele metingen. (weerrecord belgie = 38,8)
Je meet je lichaamstemperatuur?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 14:14 schreef Aelse het volgende:
37.3 en stijgende inmiddels, de wind is geheel gaan liggen.
Nu je het zegt... die temperatuur komt idd ook wel eens voor op plekken waar de zon nooit schijnt.quote:
Die is van een uur terug. Of klopt er iets bij mij niet?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 14:16 schreef Infection het volgende:
[ afbeelding ]
De kaart wordt nu ook wel gevaarlijk donker.
Lucky Bastardquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 14:14 schreef Daywalk3r het volgende:
Vervelend fris in de airco op kantoor.
Ik zie toch echt 14:00 uur erbij staan.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 14:17 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Die is van een uur terug. Of klopt er iets bij mij niet?
In de zomer meestal wel idd. Dus het stijgen van de temperatuur kan nog wel even doorgaan.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 14:18 schreef Junglebeast het volgende:
De piek temperatuur is rond 6 uur toch?
Ik meet de temperatuur op 2 meter hoogte met een gekalibreerd pt-100 element dat in een louvrekast hangt. Dat geheel hangt sinds vanmorgen 10:30 al in de schaduw van het huis.quote:
Na een ctrl F5 hier ookquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 14:18 schreef Infection het volgende:
[..]
Ik zie toch echt 14:00 uur erbij staan.
Vooral als je vanmiddag naar huis gaat en het kantoor verlaat.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 14:14 schreef Daywalk3r het volgende:
Vervelend fris in de airco op kantoor.
Ik gok op: Bij lange lange lange na niet.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 14:19 schreef whosvegas het volgende:
Ben benieuwd of de 38.6 graden gehaald gaat worden
Volgens mij komt er nog iets van zwart en daarna zijn de kleuren op... Meen het ooit wel gezien te hebben, met wit op het kaartjequote:Op vrijdag 2 augustus 2013 14:16 schreef Infection het volgende:
[ afbeelding ]
De kaart wordt nu ook wel gevaarlijk donker.
Ja. Ik denk dat ik de airco uit laat in de auto en zodoende een beetje kan aclimatiseren.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 14:20 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Vooral als je vanmiddag naar huis gaat en het kantoor verlaat.
een warme deken slaat in je gezicht....
Meestal is het zo tegen 5 uur het warmst toch?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 14:22 schreef Infection het volgende:
Overigens werd er gezegd dat het record alleen gehaald kan worden als er geen bewolking onstaat en de heetste lucht pas in de tweede helft van de middag komt, daar lijkt het tot nu toe wel op.
Tussen 3 en 5 dacht ik zo ja.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 14:22 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Meestal is het zo tegen 5 uur het warmst toch?
Gisteren lag hier werd het maximum rond 16h UTC bereikt, een uurtje later nog dus, om zes uur lokale tijd.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 14:22 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Meestal is het zo tegen 5 uur het warmst toch?
Hier (omg. R'dam) is de zon nu weg en trekt het aardig dicht qua bewolkingquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 14:22 schreef Infection het volgende:
Overigens werd er gezegd dat het record alleen gehaald kan worden als er geen bewolking onstaat en de heetste lucht pas in de tweede helft van de middag komt, daar lijkt het tot nu toe wel op.
38,6C Warnsveld, 23 augustus 1944quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 14:25 schreef Cootz het volgende:
Wat is eigenlijk het record van deze eeuw? 36,9 Arcen 19 juli 2006 ofzo?
Mijn temperatuur loopt alleen maar terug sinds ik de sensor op 2 meter hoogte in de schaduw heb gehangen nu.quote:
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 14:32 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Mijn temperatuur loopt alleen maar terug sinds ik de sensor op 2 meter hoogte in de schaduw heb gehangen nu.
onder de 30 graden.
Is je buurman de tuin aant sproeien?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 14:38 schreef admiraal_anaal het volgende:
Geen wolkje aan de lucht meer ( was bewolkt maar is opengetrokken) en nu ineens regen hier in de straat. Een buitje van 10 seconde
Rare gewaarwording, geen wolk, volop zon en toch regen
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 14:39 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Is je buurman de tuin aant sproeien?
De kat?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 14:39 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Woon in appartementencomplex dus geen tuintjesquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 14:39 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Scheelt een hoop onderhoud.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 14:41 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Woon in appartementencomplex dus geen tuintjes
Waar zie je dat? Of is dat de thermometer op je balkon?quote:
Warmtedruppels.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 14:38 schreef admiraal_anaal het volgende:
Geen wolkje aan de lucht meer ( was bewolkt maar is opengetrokken) en nu ineens regen hier in de straat. Een buitje van 10 seconde
Rare gewaarwording, geen wolk, volop zon en toch regen
Ik ben eerst aan de beurtquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 14:48 schreef Nonneke het volgende:
schiet dat onweer al een beetje op ? doe maar zoals afgelopen zaterdag graag
Alle buien moeten nog ontstaan. Kun je nog niks over zeggen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 14:53 schreef kiwiko het volgende:
Volgens buienradar wordt hethelemaal niks
Plus het meeste komt pas in de avond/nacht.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 14:56 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Alle buien moeten nog ontstaan. Kun je nog niks over zeggen.
Op de Noordzee onweert het nuquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 15:02 schreef computergirl het volgende:
Wel al miniwolkjes gesignaleerd in de hoofdstad.
Minirokjes ook al ^_^quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 15:02 schreef computergirl het volgende:
Wel al miniwolkjes gesignaleerd in de hoofdstad.
Klopt, in 2006 waren de kleuren op boven de 36 graden.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 14:21 schreef Cootz het volgende:
[..]
Volgens mij komt er nog iets van zwart en daarna zijn de kleuren op... Meen het ooit wel gezien te hebben, met wit op het kaartje
Ik kreeg vandaag toevallig een brief dat er bij ons voor een natuurijsbaan komt van 400 meter in de Uiterwaarden.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |